welke editquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:Betrapt.
[afbeelding]
Nog even voor je edit denk ik.![]()
Topictitel klopt wel qua haakjes.![]()
quote:En nu ben ik ook ff lunchen.![]()
Lijkt me vrij duidelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:37 schreef Phatzak het volgende:
Hej OPM, ik dacht dat de route niet zo kort was. Route is slechts 115 km lang. Vergeet niet dat wij al 120 km erop hebben zitten dan en nog 120 km moeten, dus ik weet niet of langer per se zin heeft + dat we nog gaan chille op de meet etc. etc. Maar het schijnt dus dat we op het eind rond de posbank zittenDan neem jij het voortouw als we nog zin hebben
![]()
![]()
![]()
En wij rijden wel gewoon naar de pomp op de rotonde dan ipv de Mc. (ben stiekem gister ook wel wezen kijkende omgeving is niet echt geschikt voor 500+ motoren
)
is goed hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:37 schreef Phatzak het volgende:
Hej OPM, ik dacht dat de route niet zo kort was. Route is slechts 115 km lang. Vergeet niet dat wij al 120 km erop hebben zitten dan en nog 120 km moeten, dus ik weet niet of langer per se zin heeft + dat we nog gaan chille op de meet etc. etc. Maar het schijnt dus dat we op het eind rond de posbank zittenDan neem jij het voortouw als we nog zin hebben
![]()
![]()
![]()
okquote:En wij rijden wel gewoon naar de pomp op de rotonde dan ipv de Mc. (ben stiekem gister ook wel wezen kijkende omgeving is niet echt geschikt voor 500+ motoren
)
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
En nu vertoon je je niet meer buiten de MC hoor !!
Het duurt heel lang tot het 6 mei 2006 is.
en dan, de foto opvragenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:43 schreef Phatzak het volgende:
Laten we ons nog met z'n 5'en van voren flitsen![]()
![]()
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Phatzak het volgende:
Gewoon niet gaan, moet je weer naar buiten enzo
[..]
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
quote:
Gewoon niet gaan, moet je weer naar buiten enzo
sinds je een motor hebt gaat er een hele wereld voor je openquote:Het is grappig hoor, om dat soort mensen voor het eerst in je leven als Amsterdammer tegen te komen
OPM: We kunnen daar even kijken of de straat erop staat..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sinds je een motor hebt gaat er een hele wereld voor je opener bestaat nog meer dan a'dam
Gamesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Fok! heeft een manier om aan goedkope game's te komeniets voor Hicham?
![]()
Misschien heb je nog iets in de kast liggen.![]()
Ben je zo blij dat Youssef terug is dat je hem even gaat vereren met een bezoekje?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:22 schreef ondeugend het volgende:
Zo.... even 2 uurtjes werken en dan even op en neer naar Amsterdam.
have fun !
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:17 schreef Phatzak het volgende:
OPM: We kunnen daar even kijken of de straat erop staat..
Youssef denkt *hmm, zal je vast niet daarop vinden. Daar staat toch niet de hele stad op.*
Blijken er dus gewoon dorpjes te zijn ter grote van 4 blokjes op een informatiebord![]()
![]()
Vraag me af hoe de rest van dat soort mensen hun post krijgen langs die eenzame wegen in de middle of nowhere
![]()
Maar in Amsterdam passen niet alle straatnamen erop, dat bedoelt hijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]elk dorpje/stad heeft toch een informatiebord als je er in komt rijden
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:41 schreef Makster het volgende:
Leren is zo verschrikkelijk gaar. Vooral als er goede ideen voor het ombouwen van een motor in je kop rond spoken
Heb zeer goede ideen opgedaan in ieder geval, alleen nu nog ff in praktijk brengen
Hij is juist thuis, dat lijkt het moeilijke .. thuis studeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:57 schreef bwt het volgende:
Is het niet moeilijk om al die ideeen te onthouden tot je weer thuis bent?
Amen to thatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is juist thuis, dat lijkt het moeilijke .. thuis studeren.![]()
Man ik werk gewoon johquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef bwt het volgende:
Ahhhhrrrgggggg , das veeeel erger.
Ik was al weer vergeten dat het vakantie tijd is
Ik wilde niet overal een antwoord op gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef Makster het volgende:
Man ik werk gewoon joh
Heb alleen binnenkort een examen via mijn werkZat in nog maar op school, eeuwig vrije tijd en geen ruk uitvoeren. HAd toen alleen nooit geld. En nu opzich wat geld over maar alleen geen tijd
![]()
![]()
Neuh geen nima.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde niet overal een antwoord op gevenmaar nu ik erover na ga denken denk ik dat je helemaal niet full time werkt, maar gewoon een studentje bent die net doet alsof.
![]()
Wat voor studie is het eigenlijk? Nima B ???????
Ik ga de komende weken beginnen via de LOI.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker zeker, heb er alleen geen tijd voorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Met zo'n diploma moet je wel 2 motoren, een auto, huis en eh vriendin kunnen handelen.
Ja eeuh, ik kom als de rest komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Gaat zondag door dan ongeacht het weer?
Het is wel de bedoeling dat wij gaan, maar als het alleen maar kei hard giet dan weet ik het nog niet. Een beetje regen vind ik niet zo erg, maar ik ga niet voor de lol een paar uur in stromende regen doorbrengen.De voorspellingen zijn tenminste niet al te best. Hopelijk valt het nog wel mee.
Ik kom als Youssef komtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja eeuh, ik kom als de rest komt.Dus gewoon even die ochtend online komen menschen.
(hoe laat vertrekken jullie
)
Material poser dude.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Makster het volgende:
Zeker zeker, heb er alleen geen tijd voor![]()
![]()
Gelukkig wel EINDELIJK mijn andere breedbeeld tv binnen. Gratis bij een ander abbonement, Breedbeeld van 70 cm + Xbox for free.
Xbox en simkaart binnen 2 weken binnen, de tv heb ik 5 keer moeten nabellen en bijna 1,5 maand moeten wachten. Maar nu dus wel 2 breedbeeld tv's van 70 cm (een goede voor de huiskamer) en de nieuwe (samsung voor de game room, inclusief PC, Xbox, PS2, surround en 2 Fatboy zitzakken) Beste een relaxde kamer eigenlijk als ik erover nadenk
![]()
![]()
Volgens mij doet iedereen dat voor een meetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja eeuh, ik kom als de rest komt.Dus gewoon even die ochtend online komen menschen.
(hoe laat vertrekken jullie
)
Monitorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
Eerst ff een andere monitor scoren, die gebruik ik veel vaker.De oude is al 6 maanden stuk.
![]()
Hoe laat dan????quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen dat voor een meet
ff de laatste stand van zaken checken![]()
Ja, doe eens niet zo bescheiden Mercyquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hoe laat dan????Topics op MF zijn niet echt duidelijk, als jij nou de leiding neemt ofzo
Even meldt wanneer de boschenaren vertrekken en dit doorgeven aan de Eindhovenaren vaneeuhh: we verwachten jullie dan en dan, take it or leave it
is al in MF topic verteld dat het verzamelen om 10 uur is, en wegrijden om half 11quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]
MonitorZwart wit zeker, TFT is pas hip
![]()
[..]
Hoe laat dan????Topics op MF zijn niet echt duidelijk, als jij nou de leiding neemt ofzo
Even meldt wanneer de boschenaren vertrekken en dit doorgeven aan de Eindhovenaren vaneeuhh: we verwachten jullie dan en dan, take it or leave it
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kom als Youssef komt
Mag Youssef de rest bij elkaar houden
Als het heel slecht weer wordt dan ben ik bang dat leer helemaal niet lekker is. Veel te koud en je wordt dan helemaal doorweekt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:39 schreef Phatzak het volgende:
Ok rond 10.45 - 11 uur bij Lars dan denk ik. Als Lars en bijrijder gaan natuurlijk![]()
Lars heeft volgens mij wel full leather kleding (waarom dan toch een spijkerbroek mee
![]()
), en bijrijder had volgens mij textiel aan
Ach we zien wel, anders deuken we die peugeot een beetje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |