quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Makster het volgende:
Zoooo iemand 20 ton vakrnes beenderen kopen(lars ofzo
)
En nu eerst![]()
Er is trouwens niks meer kut als MEGA moeten pissen en onderweg zijn![]()
Dat is inderdaad nog iets meer vervelend jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De chef moest vorige keer van Zwolle uit naar Schiedam een windje laten, bleek alles eruit te komen.
Toen moest hij nog 200 kilometer rijden.![]()
Hij belde dus naar de zaak dat hij niet meer terugkwam.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef Makster het volgende:
Done
Probleem is dat het allemaal gebookmarked staat. Vanavond geef ik je een mooie lijst. Heb ook nog een site met alle microfiches van de komplete KLX650R, blok, voorvork, acherbrug, frame, verlichting, versnellingsbak, ja zelfs het plastic staat er op![]()
Vanvond ben je de main man my friend![]()
Als ik ga beginnen aan de remschijf bij mij en die klauw gaan we ook wel gelijk ff die zooi op die van jouw sleutelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
Net ff Motoport gebeld voor een oliefilter en bougie.
Kan ik even snel in de pauze het spulletje ophalen, is amper 10 kilometer van hier.
anavond even de meuk eruit gooien.![]()
Tenminste ze moeten nog terugbellen dat het op voorraad is.
WAT voor motor zei die jongen aan de foon.
De boutjes van de remschijf achter zijn aan het roesten zag ik vanochtend, ga ik ook vervangen de komende weken.![]()
Would be heaven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef Makster het volgende:
Als ik ga beginnen aan de remschijf bij mij en die klauw gaan we ook wel gelijk ff die zooi op die van jouw sleutelen![]()
Vreemde boel, moet toch gewoon los kunnen. Naja kijk maar johquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Would be heaven.
Ik heb er eens naar gekeken, maar ik hoop dat onze voorvorken hetzelfde zijn..
Het zit nu als 1 magnesiumblok aan de voorvork vast.
Zal ff piccie schieten later.
Kennen er ook een tweede remschijf rechts van maken, niet om te remmen maar om te posen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Makster het volgende:
Vreemde boel, moet toch gewoon los kunnen. Naja kijk maar joh
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef bwt het volgende:
Ze hebben de smilies in een andere volgorde gezet en er een paar tussenuit gehaald (baardmans met zijn aureooltje bijvoorbeeld)
quote:
Ja ben je eens een keer wat zwakker, pakken ze de kans nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Je had gisteravond / nacht trouwens toch wel gewonnen ondeugend
Amen tot that brotherquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef hicham het volgende:
Ook goeiemiddag, nog eentje met weekend![]()
Maandag tweede pinksterdag dus wordt een langeVandaag echt heerlijk geslapen, misschien maar vaker op tijd naar bed
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Amen tot that brotherof is het Bismallah to that brother of whalla tot that brother
anyway, Heloef e geroef, mendies floesch
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
RB vroeg mij gisteren om mee te gaan 2e pinksterdag naar Zwolle (motorzaak)
Dus ik ;![]()
Gaat het om een paddockstand-ding...... dat betekent dus; "kan je mooi met de auto achter mij aanrijden"
quote:Het echte mannenwerk: motor asociaal in het gangpad, in de stromende regen buiten blijven zitten en wachten tot je bediend wordt.
hey dat had ik ook al eens eerder gezegdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Ga vandaag even kijken naar dat boutje en misschien nog even langs motozoom in Utrecht voor een tanktas kijken. Bij Louis.de is goedkoper maar daar moet je sowieso de verzendkosten betalen dus kom je op dezelfde prijs uit
Alleen voordelig als je meerdere dingen gaat kopen dusEn stiekem kan ik het ook aanraken dan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Nah, ik heb je laten winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ja ben je eens een keer wat zwakker, pakken ze de kans nog niet.![]()
dat is de manier om vrouwen te strikken voor kut klusjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
RB vroeg mij gisteren om mee te gaan 2e pinksterdag naar Zwolle (motorzaak)
Dus ik ;![]()
Gaat het om een paddockstand-ding...... dat betekent dus; "kan je mooi met de auto achter mij aanrijden"
had maar gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb gisteravond nog op punt gestaan om je sms te sturen,![]()
was in de buurt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ja ben je eens een keer wat zwakker, pakken ze de kans nog niet.![]()
quote:
Ja, dat heb jij inderdaad gezegd. Ik dacht eerst dat ze alleen kleding verkochten dus heb ik naar aanleiding van wat jij had gezegd nog even op de website gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey dat had ik ook al eens eerder gezegdveel hebben ze niet in die shop hoor.
Don't dare mequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Nah, ik heb je laten winnen.![]()
Was gister "too easy"![]()
Ik heb nog steeds geen ja gezegd hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is de manier om vrouwen te strikken voor kut klusjes![]()
![]()
1 bochtje is maar 1 bochtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
was wel leuk maar dijkjes waren vele malen leuker![]()
quote:
quote:
vind ik een heel strak planquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1 bochtje is maar 1 bochtjewanneer gaan we dijkjes van nijmegen-tiel doen
![]()
?? Is wel iets voor een meeting
Is op Ressen, moeten jullie ook eens komen voor sum foto/vid shootsquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
vind ik een heel strak plan![]()
misschien ook beter om het niet in het weekend te doen,gisteravond er ook gereden was bijna niemand op de weg
kan je tenminste doorrijden
![]()
Honden eten geen varkensvlees en botten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Makster het volgende:
Zoooo iemand 20 ton varkens beenderen kopen(lars ofzo
)
Kunnen ze zien dat er niet door een oud oma'tje mee gereden is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wel beter dat het kan op speurders.nl, is zeker bevordelijk voor de verkoop zo'n filmpje erbij
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kunnen ze zien dat er niet door een oud oma'tje mee gereden is.![]()
Ik zoch vorig jaar naar een SM op Marktplaats, had iemand een foto erop geplaatst dat hij er over een cross parkoer mee reed, met een mooie hoge jump.Die hoefde ik dus gelijk niet meer.
![]()
gisteren helemaal niets van gemerktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wegdek is wel minder warm 's avonds…
is dat goed of slechtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
Kunnen ze zien dat er niet door een oud oma'tje mee gereden is.
Als je maar goed ingehaleerd hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef Youssef het volgende:Wel een beetje veel reiniger gebruik ik volgens mij, maar boeien
![]()
Bij zo'n groepje rijders die bochten gaan pakken zou ik gelijk aan een bende denken, dus misbruik van de motor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dat goed of slechtwat ziet het er langzaam uit zeg
Een nieuw koperen dichtingsring doet wonderenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:01 schreef Patrick281 het volgende:
Olie loopt uit de KLX, alleen het imbusje leek erg vast te zitten, heb 3 keer het imbus gereeedschap afgebroken, later zag ik ineens olie langs de plug komen terwijl ik hem geen millimeter had zien bewegen. Hopelijk heb ik nu geen beschadigt schroefdraad.. dat ik hem straks niet meer goed dicht krijg..![]()
Vluchten kan niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen ja gezegd hoor...
En ben ook allerlei uitvluchten aan het bedenken nu
Ik geloof dat ik alleen nog maar de verkeerde kant opgedraait heb.quote:
Omdraaien is geen goeie optie andere kant is ook gebruikt, nieuwe kopen voor ¤ 1 dan weet je zeker dat het goed is en dicht.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alleen nog maar de verkeerde kant opgedraait heb.
En die afdichtring draai ik gewoon om denk ik.
Maar misschien rij ik morgenochtend wel lang de automaterialenzaak voor aluminium ruitenwissers, en dat ik gelijk 2 ringetjes vraag.(1 voor de karterplug, en voor deze die 20 centimeter verder op het blok zit..
Omdat die bout op zijn kop zit, dan zit ik altijd een paar keer te denken welke kant nou los is..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:29 schreef RB het volgende:
Verkeerde kant op draaienhoe krijg je het voorelkaar
![]()
Ik verkoop op de zaak ook koperen ringen, vanaf 0.01~0.17 cent voor grote maten..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:29 schreef RB het volgende:
Omdraaien is geen goeie optie andere kant is ook gebruikt, nieuwe kopen voor ¤ 1 dan weet je zeker dat het goed is en dicht.
echt zo ergquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Bij zo'n groepje rijders die bochten gaan pakken zou ik gelijk aan een bende denken, dus misbruik van de motor.Maak dan een filmpje terwijl je er omheen loopt, dat is reclame.
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
Topicje voor Youssef, onze aanstaande zandhaas.![]()
Imbusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Omdat die bout op zijn kop zit, dan zit ik altijd een paar keer te denken welke kant nou los is..![]()
En er zat compleet geen beweging in had ik al eerder gemerkt, en naar mijn idee zette ik nog niet eens zoveel kracht toen het imbus gereedschap tot 3 keer toe knapte..
Er zit een carterplug, en verderop het blok nog een imbus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:58 schreef RB het volgende:
Imbus![]()
Karterplug met een 6 kantkop lijkt me beter en dan met een magneetje
En nu is het tijd voorvoordat ik in slaap val
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
tis wel een hobby clubje aan het worden hier![]()
Mooie pics heH daarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:50 schreef Youssef het volgende:Leuk verhaal man, maar ook wel gevaarlijk.
Heb dat wegzakken in zand ook nog wel gehad met een mountainbike (je weet wel, zo een ding zonder motor en vering
) Er stond nog wel "gevaarlijk terrein" maar daar hadden we geen boodschap aan
Maar die zx6r gaat nooit weg.![]()
![]()
![]()
Haal dan bij de bouwmarkt voor de zekerheid alvast maar kneedbaar ijzeris normaal gesproken voor de verwarming als hij blijft lekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zit een carterplug, en verderop het blok nog een imbus.
Die laatste had ik maandag niet los gemaakt bij het verversen, en bleek er achteraf nog een halve liter olie achter te schuilen..
Toen het imbus gereedschap tot twee keer toe geknapt was ben ik aan de andere kant van de motor gaan proberen toen hij de derde keer keer knapte.. omdat ik anderom zat heb ik die laatste keer denk ik ook verkeerd gedraait, want ik ging een hamer halen om die plug een tik te geven, en toen zag ik er al olie langs uit komen toen ik terugkeerde.
Maar ja ik ben overtuigd en ga morgen wel nieuwe ringetjes halen.
Dan zien we wel of het het ook echt schip strand. Positief blijven.![]()
Toen ik de BMW nog te koop had vroegen mensen ook of er mee geraced was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
echt zo ergmwah, ok heb t gewijzigd, morgen maar eens een 'nette' opname maken dan
Teflontape?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:08 schreef RB het volgende:
Haal dan bij de bouwmarkt voor de zekerheid alvast maar kneedbaar ijzeris normaal gesproken voor de verwarming als hij blijft lekken![]()
Ex Racers zijn toch vrij goed te herkennen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toen ik de BMW nog te koop had vroegen mensen ook of er mee geraced was.
Noobs.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toen ik de BMW nog te koop had vroegen mensen ook of er mee geraced was.
Noobs.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:13 schreef Youssef het volgende:
Ik heb ook af en toe spijt van wat ik heb gekocht
Maar ik denk er gewoon niet aan... tip van Lars.
Aan helicoil heb je niet veel en het is vrij prijzig denk ik,normaal gesproken is de plug van een zachter materiaal als het karter. Nieuwe plug halen en een draadtap, ff draad opzuiveren en klaar is Pepquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teflontape?![]()
Maar anders moet ik toch een helicoil hebben??
Heb ooit een uitlaatbout gebroken 1996 en toen ben ik ook schroefdraad gaan tappen.
Zat er scheef in uiteindelijkdus toen maar naar de garage gebracht.
![]()
Die ook is daar niet echt over nagedachtquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:17 schreef RB het volgende:
Aan helicoil heb je niet veel ne is vrij prijzig denk ik,normaal gesproken is de plug van een zachter materiaal als het karter. Nieuwe plug halen en een draadtap, ff draad opzuiveren en klaar is Pep![]()
Veel mensen doen een beetje olie verversen zelf, of ze kijken er idd niet naar omquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
Die ook is daar niet echt over nagedachtMaar ik heb nog weleens twijfels over het verleden van deze motor. Uiteindelijk geen dealerinfo en zelfs kawa onderhoudsboekje niet gekregen
![]()
quote:En jij had wel zo een motor waar je af en toe nog steeds over lult "had ik die toen maar gekocht", zo had ik ook nog een die flink veel goedkoper was, gepimpter, van een motor-forum en 25kWMjah toen had ik het budget er nog niet voor open gemaakt
![]()
Ghe ghe klinkt bekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:16 schreef Makster het volgende:
Tering ik ben gesloopt
Gaat weer een vroegertje worden ben ik bangVroegah was ik meer mans dan nu, eeuwig zonde
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt maar als de een het vast zet, draait de ander het misschien nog een kwart slag rondquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Volgens mij is het gevaar altijd het blok zelf, vast is vast zeggen ze ook bij aftappluggen.
Maar jij bent de ex'race monteur.
Misschien heb ik morgen meer uitleg nodig van je.![]()
Watjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef Makster het volgende:
Weetje ik ga mijn zitzak weer in
Gaat niet meer goed komen vanavond
Coolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
Owja links voor je Peppervitch...
http://www.klx650r.de/ ---> Daar staan ook die micro fiches
www.planetklx.com
www.planetklx.de
En uhh dat was het wel zo een beetje dacht ik
En heb je gewoo die imbus de verkeerde kant op gedraaid![]()
Beter komt het goed !!!
Je nummer is verdwenen in mijn foon zag ik de laatste keer voordat je naar Hoogvliet zou komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:57 schreef RB het volgende:
Klopt maar als de een het vast zet, draait de ander het misschien nog een kwart slag rond![]()
Als je vragen hebt kun je me altijd bellen![]()
Op die site heb ik ook die braking gekocht, volgens mij ging hij ook nog een moto spatbord bestellen want die andere was namelijk al gereserveerd door een jongen met rood haar en een KLXquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Coolmoest ff afwassen
zetten met Knoppers
koekjes, die site voor dat spatbord zie ik geen bestelknop
maar goed dan maar een mailtje via het mailforumulier, die trouwens ook raar doet, dus hopen dat het berichtje door komt.
29 euro is trouwens een prima prijs, dacht dat het 40 was, en dat vond ik al best goed.![]()
Morgenmiddag zien we wel wat de imbus doet, zal wel loslopen .. hoop ik.![]()
Wat heb ik een spierpijn zeg van dat sporten, en ik ben ook aardig verrot, zou eigenlijk ook moeten maffen.
[..]
Je nummer is verdwenen in mijn foon zag ik de laatste keer voordat je naar Hoogvliet zou komen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
Op die site heb ik ook die braking gekocht, volgens mij ging hij ook nog een moto spatbord bestellen want die andere was namelijk al gereserveerd door een jongen met rood haar en een KLX
Beter krijg ik ook snel die klauw binnen, zou wel beter zijn allemaal![]()
Ja was wel het plan maar bedacht me vorige week ofzo al dat het slimemr zou zijn om het niet te verneuken met gekut. Zeker niet omdat die betaling en elvering van die remschijf uitermate goed geregeld waren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij ging toch eerst even dremelen met je voorspatbord.
Maar had je ook gereageerd via dat e-mail formulier? Enn hoe heb je die schijf betaald??
Moeten binnenkort is meeten, wil ook wel is op die CR rijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen om 11:00 de CR ophalen.
Wel onhandig dat ik vergeten ben te vragen om gelijk het oogje van de radiator even te lassen voor de zijkap die nu met een tierib zit.
En op de terugweg gelijk even voor die ringen kijken dan maar in Spike..
Dit weekend kan ik nog, komende 2 weekenden wordt erg lastig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
Moeten binnenkort is meeten, wil ook wel is op die CR rijdenen kunnen we gaan stuntelen met de KLX
Heb het zo ie zo tot de 25ste stervens druk, te druk, na dat weekend heb ik ook pas wat tijd over dus je lasdude heeft nog tijd zatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit weekend kan ik nog, komende 2 weekenden wordt erg lastig.
Morgen eerst ff bellen of die man de uitlaat wel klaar heeft, was er gisteren langs geweest en hij beloofde het wel .. maar ken hem, langer dan vandaag.
En mail die worstenvreter even dat hij extra spatborden verstuurt.![]()
![]()
Volgens mij komt mijn bericht echt niet aan daar.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
Heb het zo ie zo tot de 25ste stervens druk, te druk, na dat weekend heb ik ook pas wat tijd over dus je lasdude heeft nog tijd zat
Ghe ghequote:Ik ga die duitste kaknakker wel ff mailen voor je![]()
Had hem dan een bakkiequote:Owja, hahahaha, komt er een Duitser zich inschrijven vandaag maar kan helaas niks voor hem betekenen omdat hij geen nederlands kan praten en lezen. Gaat ie weg, loopt de trap af en ik hoor een MEGA knal, is die gast gewoon van boven af de trap af gestruikeld, half lopen op vangend naar beneden gedonderd en SNOEIhard tegen een raam aan geknalt met zijn bakkes, serieus heel de ruit was verrot. Waar zijn kop de ruit raakte zat een vetvlek met daaronder een MEGA ster, waar zijn knie de ruit raakt ook helemaal verrot. En dat was dus dik glas hehKlapper van de week kon je wel zeggen. En zijn familie ook lachen heh en zeggen dat het kotm door die grosse Fussen
![]()
![]()
Randstad heeft al een aparte afdeling die enkel en alleen Polen bemiddeld. Leuk en aardig maar heel de arbeidsmarkt wordt verziekt met al die shitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Over auslanders gesproken, is het niet lucratief om nu een uitzendbureau voor goedkope uitzendkrachten uit bijvoorbeeld Polen te starten.
T'is toch een vrije arbeidsmarkt sinds kort..........?
quote:
Maar dan kunnen zij hun gezinnetjes weer te eten geven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Ook poolse chauffeurs worden nu ingehuurd, rijden van 1/4 van een maandsalaris heel europa rond onbeperkt aan het aantal uren. Schiet totaal niet op op deze manier
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Ook poolse chauffeurs worden nu ingehuurd, rijden van 1/4 van een maandsalaris heel europa rond onbeperkt aan het aantal uren. Schiet totaal niet op op deze manier
Wordt monteur voor gasinstallaties, terwijl die regeringen hun eigen bevolking laten creperen huren ze wel dure monteurs in voor het onderhoud van die installaties.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dan kunnen zij hun gezinnetjes weer te eten geven.
Maar het stinkt een beetje idd.![]()
Zou aan de andere kant best wel daar willen wonen qua kosten van een mooi huis.![]()
Maar dan wel inkomsten vanuit hier krijgen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |