quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:47 schreef Makster het volgende:
Zoooo iemand 20 ton vakrnes beenderen kopen(lars ofzo
)
En nu eerst![]()
Er is trouwens niks meer kut als MEGA moeten pissen en onderweg zijn![]()
Dat is inderdaad nog iets meer vervelend jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De chef moest vorige keer van Zwolle uit naar Schiedam een windje laten, bleek alles eruit te komen.
Toen moest hij nog 200 kilometer rijden.![]()
Hij belde dus naar de zaak dat hij niet meer terugkwam.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef Makster het volgende:
Done
Probleem is dat het allemaal gebookmarked staat. Vanavond geef ik je een mooie lijst. Heb ook nog een site met alle microfiches van de komplete KLX650R, blok, voorvork, acherbrug, frame, verlichting, versnellingsbak, ja zelfs het plastic staat er op![]()
Vanvond ben je de main man my friend![]()
Als ik ga beginnen aan de remschijf bij mij en die klauw gaan we ook wel gelijk ff die zooi op die van jouw sleutelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
Net ff Motoport gebeld voor een oliefilter en bougie.
Kan ik even snel in de pauze het spulletje ophalen, is amper 10 kilometer van hier.
anavond even de meuk eruit gooien.![]()
Tenminste ze moeten nog terugbellen dat het op voorraad is.
WAT voor motor zei die jongen aan de foon.
De boutjes van de remschijf achter zijn aan het roesten zag ik vanochtend, ga ik ook vervangen de komende weken.![]()
Would be heaven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef Makster het volgende:
Als ik ga beginnen aan de remschijf bij mij en die klauw gaan we ook wel gelijk ff die zooi op die van jouw sleutelen![]()
Vreemde boel, moet toch gewoon los kunnen. Naja kijk maar johquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Would be heaven.
Ik heb er eens naar gekeken, maar ik hoop dat onze voorvorken hetzelfde zijn..
Het zit nu als 1 magnesiumblok aan de voorvork vast.
Zal ff piccie schieten later.
Kennen er ook een tweede remschijf rechts van maken, niet om te remmen maar om te posen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Makster het volgende:
Vreemde boel, moet toch gewoon los kunnen. Naja kijk maar joh
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef bwt het volgende:
Ze hebben de smilies in een andere volgorde gezet en er een paar tussenuit gehaald (baardmans met zijn aureooltje bijvoorbeeld)
quote:
Ja ben je eens een keer wat zwakker, pakken ze de kans nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Je had gisteravond / nacht trouwens toch wel gewonnen ondeugend
Amen tot that brotherquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef hicham het volgende:
Ook goeiemiddag, nog eentje met weekend![]()
Maandag tweede pinksterdag dus wordt een langeVandaag echt heerlijk geslapen, misschien maar vaker op tijd naar bed
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Amen tot that brotherof is het Bismallah to that brother of whalla tot that brother
anyway, Heloef e geroef, mendies floesch
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
RB vroeg mij gisteren om mee te gaan 2e pinksterdag naar Zwolle (motorzaak)
Dus ik ;![]()
Gaat het om een paddockstand-ding...... dat betekent dus; "kan je mooi met de auto achter mij aanrijden"
quote:Het echte mannenwerk: motor asociaal in het gangpad, in de stromende regen buiten blijven zitten en wachten tot je bediend wordt.
hey dat had ik ook al eens eerder gezegdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Ga vandaag even kijken naar dat boutje en misschien nog even langs motozoom in Utrecht voor een tanktas kijken. Bij Louis.de is goedkoper maar daar moet je sowieso de verzendkosten betalen dus kom je op dezelfde prijs uit
Alleen voordelig als je meerdere dingen gaat kopen dusEn stiekem kan ik het ook aanraken dan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Nah, ik heb je laten winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ja ben je eens een keer wat zwakker, pakken ze de kans nog niet.![]()
dat is de manier om vrouwen te strikken voor kut klusjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
RB vroeg mij gisteren om mee te gaan 2e pinksterdag naar Zwolle (motorzaak)
Dus ik ;![]()
Gaat het om een paddockstand-ding...... dat betekent dus; "kan je mooi met de auto achter mij aanrijden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |