quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:47 schreef Youp het volgende:
dan zoek je je een andere linksom bocht... of stel je niet zo aan

De paardebloemenwei tussen de rijbaan en het fietspad is geen openbare wegquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
HeH zelfde tijd als ik thuis.![]()
Heb een bekeuring binnen met de CR
niet correct gebruiken van de rijbaan.
Moet even nakijken wat het nou is.![]()

Bijna even laat weg en nog ff trainen dus om en nabij even laat thuis jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
HeH zelfde tijd als ik thuis.![]()
Heb een bekeuring binnen met de CR
niet correct gebruiken van de rijbaan.
Moet even nakijken wat het nou is.![]()

Paardenbloemenwei ook hehquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
De paardebloemenwei tussen de rijbaan en het fietspad is geen openbare weg![]()
![]()

Heb net gegeten vandaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
Koffie na het sportenik heb net een eiwitshake op en zit nu aan een grote lap vlees.
![]()
De rest van het eten zit in de oven.![]()

Aardig kut, maarja kan gebeuren natuurlijk. Nieuw boutie halen en vast zetten die handel, gene probleem toch....quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
Wat me nou toch gebeurd
Was onderweg naar huis, voelde tijdens het remmen een tikje, maar merkte verder niks raar en toen ik nog een keer remde gebeurde er niksKom ik thuis zie ik bovenstaande
![]()
Had hem nog een stukje teruggezet voordat ik foto maakte, hij zat nog verder naar achteren / omhoog

Voeding is altijd belangrijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb net gegeten vandaar
Eiwitshake daar begin ik niet meer aan voordat ik weer een beetje het ritme terug heb, train nu al vanaf begin dit jaar bagger![]()
Heb niet de regelmaat om goed op te bouwen. Opzich kut, maar ik verlies niks qua kracht maar ga er ook neit op vooruit. Vroeger standaard 4 dagen in de week fitness, en dan 2 dagen tussendoor 10 km rennen. Nu ben ik blij als ik 4 keer haal per week en rennen ook nog maar soms![]()
Naja heb nu andere dingen te doen enzo

quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
En slapen is juist belangrijk als je aan fitness doet
1 minuutje werk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
Gelukkig ben ik morgen vrij dus heb ik de tijd om ernaar te kijken

Tja je moet wat hehquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik nam 6 eiwitshakes op een dag, collega's in de winkel zeiden vaak: waar is Pepijn..:?
Oh die staat vast weer een shake te draaien van een halve liter.![]()
Soms was ik 400 gulden per maand kwijt aan pilletjes en poedertjes.![]()
Qua gewicht zat ik nooit bijzonder hoog, maar ik had wel massa.![]()

Het bindweefsel in je lichaam vernieuwt zich maar met iets van 50% in 2 jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja je moet wat hehZeer herkenbaar allemaal. Grote pot proteine kost ook nog is iets van 100 piek inderdaad. En dan had je nog je shakes op de sportschool. Je aminozuur tabletjes en ga zo maar door. Porsie creatine tikt ook altijd lekker aan

Werd je daar ook geil vanquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het bindweefsel in je lichaam vernieuwt zich maar met iets van 50% in 2 jaar.
Dus als je gaat trainen groeien je spieren, maar je onderbouw groeit niet net zo hard mee.
Daarom slikte ik speciale oesterpillen uit Australie, om dat proces te versnellen.
Een concentraat van de geslachtsdelen van die beestjes, moet je er veel voor hebben voor 1 pil.
Duur waren die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()

Ja lekker, vooral met dit soort weken. Heb echt elke nacht met moeite 5 uur geslapen en dat merk je hoor. Ben blij dat ik morgen vrij ben, wakker worden werd steeds moeilijkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ongeldig als bijkomende smoes.
It's a lifestyle, you change everything to reach your goal.
1 minuutje werk watquote:[..]
1 minuutje werk.
Beter haal je het er even helemaal af om het mooi zwart te spuiten.

quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:13 schreef Youssef het volgende:
Kan je die stang niet gewoon omsmelten en verkopen bij een ijzerhandel en die remklauw te koop aanbieden op Marktplaats? Schijfremmetje derbij, remvloeistof terug in het potje en verkopen en de leiding gebruiken om je broek omhoog mee te houden.Dingen heb je toch niet nodig.
![]()

Is er geen bouwmarkt in de buurtquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:13 schreef Youssef het volgende:
Kan je die stang niet gewoon omsmelten en verkopen bij een ijzerhandel en die remklauw te koop aanbieden op Marktplaats? Schijfremmetje derbij, remvloeistof terug in het potje en verkopen en de leiding gebruiken om je broek omhoog mee te houden.Dingen heb je toch niet nodig.
![]()

Nope, geen verborgen extra's.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef Makster het volgende:
Werd je daar ook geil van![]()
Altijd goed die potentie verhogende bijwerkingen![]()

Luilak, das voor boeren enzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
Ik mag hopen dat je 3 keer zo breed en 2 keer zo lang bent als ik Pep. Ik zag je altijd al posten over sport en fitnessDit weekend is toch Luilak ofzo
Lekker gasse door de strattuuhhhh.
![]()

Jawel, maar hoe weet ik in godsnaam welk boutje en moertje ik nodig heb, of klink ik nu als een vrouwquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is er geen bouwmarkt in de buurtrij er even langs, haal een boutje en een moertje in 5 minuten, neem er nog even een sluiitringetje bij ofzo, met de hand monteer je het er al voor 99% goed op, en er staat vast wel iemand die even een ringsleutel kan pasen uit de auto.
![]()
Het begint altijd klein, voor je het weet ga je de holocaust relativerenquote:Relativeren doe ik wel, maar niet over 1 boutje en 1 schroefje.![]()
![]()
![]()
Dan hou ik al helemaal geen tijd mere over om te Fok!MCenquote:En ja slaaptekort is een kwestie van een andere discipline aanmeten.
George Bush gaat ook om 21:00 naar bed om de volgende dag scherp al die defile's af te kunnen lopen..

Altijd alquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
Ik mag hopen dat je 3 keer zo breed en 2 keer zo lang bent als ik Pep. Ik zag je altijd al posten over sport en fitnessDit weekend is toch Luilak ofzo
Lekker gasse door de strattuuhhhh.
![]()
Haha ik poste het net, en kreeg gelijk zin om erin te duiken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
Vroeg naar bed, eigenlijk echt een HEEEEEL strak plan als ik erover nadenk
Morgen om 09:00 uur een bedrijfsbezoek bij een bedrijf die gelatine maakt. Zoeken voor de zomer een chauffeur, gelijk maar ff een afspraak ingeplanned.
Schijnt te meuren als een aap daar, hebben een grote loods waar al die beenderen naar binnen gereden worden en dan lekker stoken met die shitBeter ga ik daar goed wakker naar toe, geen zin om half wakker geconfronteerd te worden met een berg tering stank

Alles is van achter een bureau op te lossen maar je leer pas wat kennen van een bedrijf als je er binnen bent geweest. En ff je kop laten zien werkt altijd goed (naja in mijn geval al het eerder averechts werkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd alhoe lang hebbe jij meegelurkt?
![]()
![]()
Maar ik heb een normaal postuur hoor.![]()
[..]
Haha ik poste het net, en kreeg gelijk zin om erin te duiken.
En waarom een afspraak inplannen als je het van achter je bureau kan oplossen?![]()
Of wil je elder deproberen.
Heb jij ook iets van een target trouwens.

Bestaan er goede vrachtwagenchauffers?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
Komt gewoon neer op zoveel mogelijk op pad gaan en bezoeken en daarnaast zoveel mogelijk werven van goede chauffeurs en die zo lang mogelijk binden aan je unit.

Scheelt dat ik moet denken bij wat ik doe en dat ze zonder mij niet eens geld haddenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bestaan er goede vrachtwagenchauffers?![]()
![]()
Wel triest dat ze jou zoveel betalen voor dat werk, en die arme arbeiders zo concreet hard voor hun uurloontje moeten werken vanaf s'ochtends 6:00., en mede bijdragen aan het totaal resultaat voor jouw unit.![]()
![]()

Ghe ghe, en zo denken zij over ons.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Makster het volgende:
Tis alleen niks voor mij dat weet ik wel![]()

i knowquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe, en zo denken zij over ons.![]()
Ik was net niet zo serieus hoor.![]()
Die chauffeurs verdienen inderdaad meer dan behoorlijk.
Ik vind wel dat een hoop zaken in deze wereld overbodig en omslachtig geregelt zijn qua tussenpersonen, maar ik bedoel daar niet specifiek mee wat jij doet hoor.
Ik ben trouwens 1 keer bij een rectrutement bureau geweest, en die vroegen gelijk of ik voor hun wilde komen werken, terwijl ik in eerste instantie gevraagt was om te komen in verband met een functie voor een klant van hun.Gesprek beviel ze blijkbaar wel.
![]()
Nou ik ga nog even kort in de studie lezen, tv kijken en met een half uurtje maffen ofzo.

quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef Youssef het volgende:
Hmm, zaterdag werk ik toch dus vrijdag en zondag lekker rijden voor mij

verdient idd slecht nee. Beetje jammer dat ik die ouwe van me daardoor nooit zag en dat ie er idd 60 uur voor moet werken. Kale salaris is niet denderend, maar de rest....quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Scheelt dat ik moet denken bij wat ik doe en dat ze zonder mij niet eens geld hadden
En geloof mij, chauffeurs verdienen echt NIET slecht. Tankwagen chauffeur bijvoorbeeld. Reken op een bruto maandloon van 2400 euro op bais van 40 uur de week exclusief verblijskosten en toeslagen. Iedereen weet dat een chauffeur gemiddeld 60 uur draaid. Overuren worden 130% betaald, zat. 150% en zondag 200%. Go figureDat tikt GOED aan
Tis alleen niks voor mij dat weet ik wel![]()

Doe je dan aan fitness of aan cardio oid?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:15 schreef bwt het volgende:
Zo, dan zal ik ook maar eens een berichtje achterlaten. (stiekum tvp)
Merk dat er meer fitness'ers zijn.
Ik ben nu 1 jaartje bezig en ben een stevig buikje kwijt. In een paar maanden van 76 naar 68 Kg. Zit nu op 72/73. Ben in iedergeval blij dat ik mijn buik kwijt ben, daar deed ik het voor.

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:47 schreef Youssef het volgende:Kut
smiley.
Heerlijk weer ja, vandaag maar motor en brommer onder handen nemen

1.5 liter olie warmt sneller op in (bovendien) een 1 cylinder cross motor dan 4 liter in een viercylinder overgekoelde Supersport.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:03 schreef Youssef het volgende:
70km? Dan is de motor net warm![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:05 schreef Youssef het volgende:
Als we nou na een paar meets en topics verder zijn moeten we eigenlijk wel de motor smiley gaan aanvragen[afbeelding]
[FO][BUG/FEAT] [img=xx] ook in quote [afbeelding]

Jij durft, straks gingen de opperhoofden zich afvragen tegnover de gewone modjes waarom jij weer unbanned was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:05 schreef Youssef het volgende:
Als we nou na een paar meets en topics verder zijn moeten we eigenlijk wel de motor smiley gaan aanvragen[afbeelding]
[FO][BUG/FEAT] [img=xx] ook in quote [afbeelding]

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij durft, straks gingen de opperhoofden zich afvragen tegnover de gewone modjes waarom jij weer unbanned was.

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
Een SM met cardan.![]()
Het is een zelfbouwproject van een zeer handige Duitser die een R100-blok in een R80-frame heeft gedrukt met een R1100S achterbrug-cardan.
Ben benieuwd wat Luc hiervan vindt.

KLX is er bij uitstek gescikt voor, zeker met de huidige banden en setup van tandwielen, vering.quote:

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Wel mooie resize, zelfs stugge Groningers kunnen nog dingen bijleren dus.
![]()
![]()

Klopt ja,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
Brabo's zijn gezellig, althans zo spreken ze.
![]()

Voor mij wastie compleet nieuw.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben wel benieuwd statistisch gezien hoe vaak degebruikt wordt sinds deze makkelijk bereikbaar is.

Romius wees mij er op geloof ik, toen had ik hem gevonden via de search op koffie smiley.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Voor mij wastie compleet nieuw.
Ik heb mezelf iig voorgenomen om iedere post af te sluiten met een ''

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik werd een keer uitgelachen door een ex omdat ik boos was met zachte G
![]()

Ghehehe.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()

quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:36 schreef Speedphreax het volgende:
Ik ben destijds ook een paar keer met mijn KTM op Croix geweest. Als je met een SM naar een normaal circuit wilt dan moet je daarheen. Het is daar dermate kort en bochtig dat je zonder problemen meekomt met de echte racerts.
Het leuke is daar dat ze je allemaal op het rechte eind voorbij komen zetten (=laf) waarna je ze elke ronde allemaal weer terug kunt pakken op het bochtige stuk. Mensen stonden daar echt voor me te juichen omdat ik bij het opkomen van het rechte stuk telkens weer voorop lag.
Overigens kun je er wel goedkoper rijden dan de 90 euro die ik hierboven lees. Er zijn nederlandse organisaties die het een stuk goekoper aanbieden. Gewoon een beetje zoeken op het internet en je vindt het vanzelf.

Ik ben op vakantie ooit een keer verschrikkelijk verliefd geworden op een meisje totdat ik ook echt met haar ging praten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()

ik had toen nog niet zo'n hele zachte Gquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie ooit een keer verschrikkelijk verliefd geworden op een meisje totdat ik ook echt met haar ging praten.![]()
Was voor mij echt liefde op het eerste gezicht maar dat accentkon me er niet overheen zetten.

Vind het bij jou reuze meevallen hoor, ik merk alleen wel dat je je snel aanpast qua uitspraak.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had toen nog niet zo'n hele zachte Gzij kwam uit Amsterdam en ik uit Tiel Tiel is geen Brabant
nu ik in Den Bosch woon is het accent wel erger geworden merk ik![]()

We hebben in de fabriek ook wel 2 aardige vrouwen rondlopen, maar zodra ze die muil open doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben op vakantie ooit een keer verschrikkelijk verliefd geworden op een meisje totdat ik ook echt met haar ging praten.![]()
Was voor mij echt liefde op het eerste gezicht maar dat accentkon me er niet overheen zetten.

Waar komen ze dan vandaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We hebben in de fabriek ook wel 2 aardige vrouwen rondlopen, maar zodra ze die muil open doen.![]()
Heb er geen andere beschrijving voor.![]()
![]()
![]()

Nčt niet, nčt niet.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef bwt het volgende:
Had eens een zelfde "probleem" met de zachte G toen ik in utrecht aan het werk was. Dachten ze dat ik uit limburg kwam, damn, Nijmegen is geen limburg hoor......

He he, zou kunnen kunnenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |