quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:43 schreef stinkie het volgende:
en dat openen kan voortaan best sneller ja
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Kon niet eens mijn reactie op Mark meer kwijt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Laate post 22:41, nieuw topic 22:42.
![]()
![]()
ik wilde posten op dat moment jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Laate post 22:41, nieuw topic 22:42.
![]()
![]()
Shit net je one man show onderbroken.
KTM kleuren all overquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Join the club, weetje HOE tering schaars onderdelen zijn voor de KLX en de ZXR400. Word er een beetje moe van eerlijk gezegd. Volgende keer gewoon een KTM of Honda daar kan je binnen een scheet en een zucht alles voor krijgen wat je wilt
Maarja speciaal zijn is coolSpecial kind of gifted retarded bunghole boy
![]()
![]()
Maarja wij zijn nu ook meer SM en Cross georienteerd enzo, moet eerlijk zeggen dat toen ik in SS was ik ook niet 1 model van KTM kon noemen op de Duke na danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
KTM kleuren all overom ziek van te worden, je wordt er zelfs op je TFT mee doodgegooid.
Zou je denken dat het een aardig groot merk is, maar Arjan Brouwer, gewoon een motordealertje en niet eens een grote moest enkele jaren geleden wat geld in die fabriek op sterven pompen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
Maarja wij zijn nu ook meer SM en Cross georienteerd enzo, moet eerlijk zeggen dat toen ik in SS was ik ook niet 1 model van KTM kon noemen op de Duke na dan
Anders ik wel, maar nu heb ik zelfs zin om een keer te crossen. In het begin kotste ik van crossersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Idd, en van die Duke heb ik nog een rijtest uit de Kickstart liggen, uit 1994 zag ik laatst.
Vond de naam wel geinig, maar voor de rest: crossers![]()
![]()
Gisteren nog liggen smullen in bedvan een test van de Husqvarna TE570SM.
![]()
Toendertijd keek ik er overheen.
Verstand komt met de jarenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Er stond bij Motoport Rotterdam nog een Duke buiten toen Ralf hier op bezoek was.
We vonden het wel een grappig ding idd, maar verder te klein en ielig, onhandig ding gewoon.
Maandje later was ik geinfecteerd................... en veranderde het inzicht..
Cool iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
Ga denk ik wel eens een keer met hem mee, lijkt me wel wat
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
Verstand komt met de jaren
Vind SS nog steedsmaar het "gevoel" ontbreekt. Zie ik een SM dan is het
![]()
![]()
Zelfde als "neuken" en de "liefde bedrijven" zeg maar, het gaat om het subtiele verschil, he gevoel:S
een echte vent weet wanneer ie naar bed moet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
Haha en dan was Mark net een watje zei je !
Lijkt me ook wel mooi allemaal. Heb alleen nog wel een beetje het idee dat de meeste crosser van die botte boeren zijn die pas sinds een maand of wat RTL4 kunnen ontvangenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool iddsowiezo leuk om dat wereldje eens te zien.
Al waren de bezoekjes bij Aad niet echt uitnodigend qua sfeer.![]()
Maar daarom wilde ik vorig weekend ook naar die brommerraces.
Sowiezo ben ik wel racegek, die sfeer bij dat soort evenementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |