En dat meteen de eerste keerquote:
ja, nogal.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:55 schreef bwt het volgende:
[..]
ja, nogal.![]()
zo van: "heb ik alles goed ingevuld?"- "staat het laatste topic er eigenlijk al in of moet ik het zelf doen?"
- "damn, wat moet ik als topic titel doen?"
![]()
Keuzes, keuzes, keuzes
Dat zou een optie zijn ja, ik vond dat ik het in 1x wel goed mocht doen als kersverse OP'er.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]gewoon een smiley erin jassen en later een keer aanpassen
Ik weiger post 300 te maken om te voorkomen dat ik de OP moet doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn ja, ik vond dat ik het in 1x wel goed mocht doen als kersverse OP'er.
En als klap op de vuurpijl: verbinding plat op het moment dat ik wil posten. mocht ik het opnieuw invullen allemaal.
Ik heb het over post 300.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef bwt het volgende:
Ach, dat duurt nog wel ff voordat we zover zijn. we zitten pas op 230
Tochwelleuk - zo makkelijk als dat je hapt.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb het over post 300.
niet over topic 300![]()
![]()
luie sodemieterquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik weiger post 300 te maken om te voorkomen dat ik de OP moet doen.
Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat ik post nummer 300 maak, dan maak ik de OP niet aan.
Zo. Dan weten jullie dat alvast!
quote:
Dan kom ik op de CR.quote:
Goeie voorzet voor een donderdagmiddagrel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef bwt het volgende:
Tochwelleuk - zo makkelijk als dat je hapt.......![]()
![]()
Dat was me nl. al opgevallen in de afgelopen posten
is nog zo ver weg die datumquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gaan we naar de MMiH??
Slap aftreksel lijkt mij
Op zich wel redelijk, zolang ik me hoofd ergens anders heb…quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:35 schreef ondeugend het volgende:
OPM hoe gaat ie nu ?
29e tochquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is nog zo ver weg die datumtegen die tijd kunnen wij toch niet meer rijden
![]()
Er is een rit naar Bennekom voor die zieke vader oid. De MM Reloaded is 21 augustus pasquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gaan we naar de MMiH??
Slap aftreksel lijkt mij
Die laatste is wel iets voor jouquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:18 schreef Youssef het volgende:
De Bennekomrit 29 mei.
MF Bikini Bikewash 4 juni![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Die laatste is wel iets voor jouje wilde pasgeleden ondeugd al charteren voor die job ?
nu kan je het door een zeer schaars geklede dame laten doen![]()
![]()
![]()
![]()
leuke piccies maken voor het plakboek laterken je zegguh papa was a player
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]FokMC'ers staan toch altijd voor elkaar klaar.
Wij gaan daar dus gewoon heen en Bianca, Raus en ondeugend doen de rest van het werk
![]()
Doe jij de foto's en ik de close ups, met een beetje mazzel creeeren we zo onze eigen "nipplegate".quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in bikini
![]()
zal ik wel foto's maken![]()
![]()
Waarom zou ik daar helemaal naar toe gaan? Ik heb hier al twee motoren staan en ik heb een bikini aan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]FokMC'ers staan toch altijd voor elkaar klaar.
Wij gaan daar dus gewoon heen en Bianca, Raus en ondeugend doen de rest van het werk
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar helemaal naar toe gaan? Ik heb hier al twee motoren staan en ik heb een bikini aan.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
* Youssef gooit Raus 180 graden op d'r hoofd.
Ja ik ben ook ziek van de hoofdpijn. Nog steeds.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:11 schreef bwt het volgende:
Hey, was jij niet ziek van de hoofdpijn???????
of heb je toevallig het verhaaltje van de frontpage gelezen
Zo heel veel keus is er ook niet meer he?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die van jou is hetzelfde als van zonder_zx9r
Wie zegt dat ?? ik vind ze beter dan dat irritante ding van Hollanderquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo heel veel keus is er ook niet meer he?
Ach nog even en dan is het toch weer over.![]()
Dat welquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wie zegt dat ?? ik vind ze beter dan dat irritante ding van Hollander![]()
en Luc post maar heel weinig dus een conflict zal het niet worden![]()
Ja, want die zag er de laatste tijd toch uit als een tekstje van Image Shackquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat wel![]()
![]()
Maar ik ben ook best gehecht aan mijn Honda CBR600 avatar die Pepijn voor mij gemaakt heeft.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef Youssef het volgende:
We hebben trouwens nog bloemen neergelegd op de plek waar je de CBR liet vallen Raus![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef Youssef het volgende:
We hebben trouwens nog bloemen neergelegd op de plek waar je de CBR liet vallen Raus![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |