Mooi CV heb je, mag ik die als template gebruiken voor m'n eigen CVquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:20 schreef bwt het volgende:
en er staan er inmiddels toch al snel een stuk of wat (16)
Waar meeten jullie eigenlijk, midden Nederland zeker? Voor mij zijn meetings bijna altijd kut, aangezien ik in Friesland woon.. moet ik altijd naar mid-NL rijden, en ik heb niet erg veel geld als studentjequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:21 schreef Youssef het volgende:
Maar stinkie en plo hebben sowieso nooit gemeet en er zullen er zijn die misschien 1 maal zullen meeten of mensen die nooit zullen meeten en alleen af en toe lullen (he stinkie)
dus dat boeit niet. Vind het wel leuk om te weten welke Fok!kers nu een motor hebben, want daar gaat het allemaal uiteindelijk om en niet of ze per se meeten.
Overal en nergens. Schijnt dat er vaker in het Westen wordt gemeet, maar de laatste meets waren rond Arnhem. En er zijn er meerdere die wel een beetje uit het Noorden komen. Ralf (RB) legt ook weleens flink wat af om te meeten. Laatste keer dat hij er bij was, was in Vianen. En zelf woont ie volgens mij in Assenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar meeten jullie eigenlijk, midden Nederland zeker? Voor mij zijn meetings bijna altijd kut, aangezien ik in Friesland woon.. moet ik altijd naar mid-NL rijden, en ik heb niet erg veel geld als studentje![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef hicham het volgende:
Ondeugend en Zonder_ZX9R komen ook uit het noorden. Dus dat is al 4 man (3 man en 1 vrouw![]()
)
Denk je een mooie motor te zien ...
http://img176.echo.cx/img176/2710/sarina9ev.jpg
... zit er zo een piepklein uitlaatje op![]()
Hotlink?![]()
Hoi, heb je je niet in een borrelnootje verslikt gisteravond?quote:
Heb jij nu even snel een nieuwe versie geupload of heb je de thumbnail van de huidige gebruikt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[[url=http://img42.echo.cx/img42/6521/sarina9ev5ft.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hehe, lullig is dat ja.. Had ook liever het sporty uiterlijk, maar no way dat ik me op zo'n naaimachine ga vertonen![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
RS 125, wel leuke machientjes hoor
Beter een RS 250 :
Hahaha nou idd heb er toch nog aardig van genoten, heerlijk hoe die reserve duitsers de boot in gingenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoi, heb je je niet in een borrelnootje verslikt gisteravond?
[..]
Heb jij nu even snel een nieuwe versie geupload of heb je de thumbnail van de huidige gebruikt?Kwam de pic tegen op MF maar dan weet ik niet wat de thumbnail URL is
Alhoewel .. volgens mij moet je gewoon .th voor de .jpg zetten
Bedoel je dat postief of negatief?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
Fulcrum(wat een naam trouwens man
)
RS 125, wel leuke machientjes hoor
Beter een RS 250Was ook nog een zeer goede optie geweest na de ZXR, maarja toch maar niet gedaan
Nog beter is als Aprillia is een keer een RS 450 twin in elkaar flanst ! Dat zou pas goeie shit zijn
Ja heb snel even opnieuw geuploadquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij nu even snel een nieuwe versie geupload of heb je de thumbnail van de huidige gebruikt?Kwam de pic tegen op MF maar dan weet ik niet wat de thumbnail URL is
Alhoewel .. volgens mij moet je gewoon .th voor de .jpg zetten
quote:
Uhhmmm, ik bedoel gewoon dat het een redelijke rare naam isquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bedoel je dat postief of negatief?
Ach ja ik vind het ook best leuk spul, alleen dat geluidje vind ik dus niks. Niet dat een GS500E nou zo brult, maar vind ik in ieder geval beter klinken als een 125/250cc'tje
Leuk voor een duitser, maar check DIT , DAT is pas echt ziekquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
Raar remvloeistofslangetje loopt daar zo opvallendof is dat wat anders
Ook wel grappig dit stukje behendigheidsparcoursrijdenKlik!
Jammer van dat emotionele gedoe aan het eind
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi CV heb je, mag ik die als template gebruiken voor m'n eigen CV
Die van mij ziet er niet uit vergeleken met die van jou
Leuk moppiequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[[url=http://img42.echo.cx/img42/6521/sarina9ev5ft.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hehe, lullig is dat ja.. Had ook liever het sporty uiterlijk, maar no way dat ik me op zo'n naaimachine ga vertonen![]()
Waren ze mee bezig, wel viertakt, maar bijna net zoveel pk's als een R6 in het begin.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
Nog beter is als Aprillia is een keer een RS 450 twin in elkaar flanst ! Dat zou pas goeie shit zijn
Scheiten jij in je broek als je een RS-250 durft open te trekken.quote:
Dat word documentquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Tuurlijk
Bedoel je de versie zoals op mijn website? of die die je kan downloaden (word dokument)?
Hebbikookalgezienquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuk voor een duitser, maar check DIT , DAT is pas echt ziek![]()
Ja pfff schijten in je broek als je een pin uit een granaat durft te trekken terwijl die in je hol zit. Ik bedoel, dat doe je ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
Scheiten jij in je broek als je een RS-250 durft open te trekken.![]()
Jeetje, stiekem zitten editten he. Je neigt steeds sterker naar een rasechte Fok!MC-erquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Tuurlijk
Bedoel je de versie zoals op mijn website? of die die je kan downloaden (word dokument)?
[edit]
Een werkgever ziet het liefst als CV de download versie (redelijk kort en beknopt) omdat ze de CV gebruiken als referentie - snel controleren wat iemand wel of niet kan - de uitgebreide versie zit meer het verhaal in dat je normaal in de brief schrijft.
[/edit]
Respect voor iemand die dat kan en dan vooral hoe die jap het parcours othoudt, echt ziek als je dat kanquote:
Die achterbrug had ik nog niet gezien, maar dat ziet er wel goed uit jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk moppieen een RS-125 is een mooi apparaat, dat frame, achterbrug.
![]()
En het staat vrij dicht bij een racemotor.![]()
Als jij het wil kan je er een megadikke demper omheen doen hoor.![]()
Jij hebt er zeker 1 met plaatjes van koffie, boterkoek en een SM ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind mijn CV netter, maar dat soort dingen ga ik niet on-line zetten ofzo.![]()
Too much information.![]()
Tja, maar die Jap zal wel niet zo goed spreekwoorden kunnen verzinnen netzoals jijquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Respect voor iemand die dat kan en dan vooral hoe die jap het parcours othoudt, echt ziek als je dat kan![]()
Je weet niet waar je over praat, RS250 is een prachtapparaat om te zien tochquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Ja pfff schijten in je broek als je een pin uit een granaat durft te trekken terwijl die in je hol zit. Ik bedoel, dat doe je ook niet.
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat, RS250 is een prachtapparaat om te zien tochof niet.
vond alleen de uitlaat bummerquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef hicham het volgende:
Denk je een mooie motor te zien ...
quote:
Het oog wil ook watquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat, RS250 is een prachtapparaat om te zien tochof niet.
Zoals Makkie al min of meer zegt, het rijden is niet van deze wereld. Zijn ongeloofenlijk felle machines.![]()
Vermogen op papier is uiteraard lager dan een ZX6R, maar qua beleving is het compleet iets anders..
Niet van al die alinea's met veel tekst, korter en bondiger.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
Jij hebt er zeker 1 met plaatjes van koffie, boterkoek en een SM ofzo
Zijn klein en licht, racemachine's pur sang.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:56 schreef Youssef het volgende:
Ik vind ze overkomen als van die brommerts met die gele platen, but call me noob.
Hij was/is er meer verliefd op dan op die prachtige Mille van 1.000 cc.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:57 schreef Makster het volgende:
Waar is die Gerako eigenlijk, was ook een aardige RS250 fan![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
Yup, raced er ook mee toch
Weet het wel zeker eigenlijk
Wat vind jij van Metzeler Rennsports ? Goeie band toch?
Chaam inderdaad, ik had het stervens koud, het weer was kut en de route ruk maar verder wel gezelligquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij was toch ook bij de meet in Chaam?
Eerder dat jaar was hij met de RS gevallen op het circuit toen de uitlaten tegen de grond kwamen.
Hij zou toen bij de Zeelandmeet met de RS komen.Niets meer vernomen voordien.
![]()
Ik ben geen Metzeler fan, zullen best wel plakbandjes zijn deez.![]()
1 keer rijden en je bent verkocht.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Alleen die uitlaatjes en dat geluid... tja.....
Bedoelde Chaam omdat hij daar met een beschadigd pak rondliep .. vergeten te melden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Chaam inderdaad, ik had het stervens koud, het weer was kut en de route ruk maar verder wel gezellig![]()
Denk dat ik er Metzlers omheen ga gooien. Komen uit dezelfde fabriek als de Pirelli. Hebben dezelfde compount als de supercorsa, zit wel goed dus![]()
![]()
Ik snapte waar je naar toe wou idd, ik begreep dat je refereerde naar zijn gekneusde pak jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedoelde Chaam omdat hij daar met een beschadigd pak rondliep .. vergeten te melden.![]()
Metzeler dezelfde fabrieksinds wanneer.
Kan me de produktfoto's van der Heimat nog voor de geest halen.
Supercorsa's verliezen het van Powers dacht ik.......
Iemand van het R1100S forum deed zijn Metzelers rensportalweer weg na 300 kilometer voor PP.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:36 schreef hicham het volgende:
Rocky III is op TV, RTL5Zit nu met m'n wireless in de huiskamer
[afbeelding]
Duh, ZXR is geilquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Toch wel leuk die ouwe ZXR van me
Misschien maar weer eens gaan sparen voor een RS ofzoOf de lotto winnen en een SP2 kopen, of misschien dan liever de Duc 748, in het geel please
![]()
Misschien beter een keer offline gaan en quality time eisen, maar misschien ook wel niet![]()
En DAT is dus het probleem van de westerse samenleving, keus![]()
Daar hebben we het net over, daarom post ik die picquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wie is die ander eigenlijkLeuk pakkie heb je daar aan
![]()
Das Gerako, die poste hier ook nog weleens. Heeft dus een RSV Mille en een RS250quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wie is die ander eigenlijkLeuk pakkie heb je daar aan
![]()
Hahahahhahaquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
Wat een huilie film
Echt iets voor pepijn's tijd. Heyyyy, heb je gister Rocky gezien in de premiere? Cool man, wat 'n bikkelKlasgenootje: Nee joh, nog niet. Pepijn: whehehe, i pwn you, ikke lekker wel
![]()
metzelers zaten eerst onder mijn zxrquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
Wat vind jij van Metzeler Rennsports ? Goeie band toch?
Ja own snap ik wel maar waarom dan weer pwnquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
Volgende week Rocky IV, wat afgezaagd zeg, we weten toch al wie gaat winnen![]()
pwn is afgeleide van 'own' wat overeenkomt met beter zijn dan iemand![]()
en dan niet een klein beetje , maar veel beter![]()
Zeggen ze tijdens online gaming vaak
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
metzelers zaten eerst onder mijn zxrgeven erg veel vertrouwen
ik geloof dat het de M1 was ofzoiets
iig een zachte plakband
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Maar maar maar.... !!!
Ik heb helemaal niets van de taart van bwt gesnoept !!!!!111!!!!
* ondeugend is onschuldig !![]()
pwn moet je uitspreken als pownquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja own snap ik wel maar waarom dan weer pwnWeetje zal wel aan mij liggen, beschouwde mij toch aardig als een niet digibeet maarja blijkbaar heb ik toch ergens iets gemist
Net zoiets als 1337 ook zoiets ongelooflijks tering nerds war ik echt niks van begrijp![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuk voor een duitser, maar check DIT , DAT is pas echt ziek![]()
Ja sorry, ik heb van het mooie weer genoten !quote:
Pwn you 1337, I hmpf youquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
pwn moet je uitspreken als pownVond het eerst ook altijd raar maar het klinkt beter dan own volges mij
heb nog steeds als 'welcome message' op mijn telefoon (als je hem aanzet) staan 'pwnage!'
Ooit counter-strikete ik elke dag, nu game ik bijna nooit meer
Nu is Johnny Walker op TV, prototype patriot![]()
Hij ziet er echt uit als een nerd met z'n nep baard
Zwaar valt wel mee, tis een VFR400. Maar het blijft inderdaad echt GEKquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding] en dat met een zware VFR![]()
Hoeveel mannen heb jij een nekhernia laten oplopen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb van het mooie weer genoten !
En daarna meteen rechtzetten natuurlijk he, anders komen er praatjes van !!![]()
quote:
quote:
Bij mijn weten nog geen eentje hoor... ik denk dat het meevalt dus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:54 schreef hicham het volgende:
Hoeveel mannen heb jij een nekhernia laten oplopen?
Ik vond er toen al teveel agressie inzitten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
Wat een huilie film
Echt iets voor pepijn's tijd. Heyyyy, heb je gister Rocky gezien in de premiere? Cool man, wat 'n bikkelKlasgenootje: Nee joh, nog niet. Pepijn: whehehe, i pwn you, ikke lekker wel
![]()
Ja anders blow je mijn cover even zeg !quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy, Ondeugend en Luc zijn trouwens ook van mijn generatie hoor.![]()
Die cr blijft gewoon kickquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmmm, niet met de KLX bezig geweestmoest gereedschap in de schuur zoeken en zag de CR dik onder het stof staan, was zo gekomen bij het schadebedrijf die de uitlaat gelast had.
Aangezien ik er morgen mee wilde rijden ben ik die maar gaan wassen, ketting gesmeerd, uitlaat en vorkpoten met siliconenspray behandeld, velgen afgenomen met remmenreiniger en siliconenspray.. en maar even naast de KLX geparkeerd.![]()
[[url=http://img183.echo.cx/img183/3312/p1010214web7xr.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja anders blow je mijn cover even zeg !
quote:
Voelt wel speciaal ja als ik met dat ding bezig ben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Makster het volgende:
Die cr blijft gewoon kick
Ik ben pitten
Mzzll
Las een hele tijd geleden dat 1 of ander bedrijf op de bedrijfspassen het geboortejaar of leeftijd van de medewerkers erop had gezet ter identificatie. Nou, dat is er snel weer uit gegaan omdat de vrouwen begonnen te klagenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Las een hele tijd geleden dat 1 of ander bedrijf op de bedrijfspassen het geboortejaar of leeftijd van de medewerkers erop had gezet ter identificatie. Nou, dat is er snel weer uit gegaan omdat de vrouwen begonnen te klagen
Zeikerds
Over de knie jij !!!!!quote:
1970 !quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Las een hele tijd geleden dat 1 of ander bedrijf op de bedrijfspassen het geboortejaar of leeftijd van de medewerkers erop had gezet ter identificatie. Nou, dat is er snel weer uit gegaan omdat de vrouwen begonnen te klagen
Zeikerds
Schijterd !quote:
Ja dat is een woordquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1970 !
Maar serieus, ik vind het ook niet nodig dat klanten mijn voornaam weten. Sommigen noemen me bij voornaam terwijl ik mezelf nooit op die manier voorgesteld heb. Het gaat ze niet aan en het is ook totaal irrelevant. ( Is dat een woord)
Je wilt niet weten hoe vroeg ik er soms uit moet hoor, ook al is het iets minder vroeg dan jij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat is een woord![]()
Ik weet niet meer precies waar het was, maar het was denk ik niet bedoelt naar buiten toe maar meer voor binnenin het bedrijf. Dus niet van die kaartjes die je achterlaat bij klantenGing over beveiliging maar kan het zo 1,2,3 niet vinden
Waar werk jij eigenlijk en wat doe je, ben toch wel nieuwsgierig geworden nav die nachtposts, vroege weekenden en laat naar het werk gaan
Ben even de douche in
Als je niet een beetje creatief in mind bent niet nee.quote:
Volgens mij is dat nooit aan de orde gekomen dus weet niet waarom jij het zou moeten wetenquote:
Alleen bij de kennismaking danquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar wees gerust ... als ik je de hand schud, stel ik me netjes voor hoor.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm nou allen veel plezier vannacht, ik gaat naar mijn nest
![]()
![]()
Nee, waar bemoeit hij zich mee zeg !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:12 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is dat nooit aan de orde gekomen dus weet niet waarom jij het zou moeten weten![]()
Als ik niet dwars ben dan hè ?quote:Alleen bij de kennismaking dan![]()
![]()
...en als we uberhaupt nog eens in het Noorden komen, ploingggggquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
...en als we uberhaupt nog eens in het Noorden komen, ploinggggg![]()
Misschien dat pepijn nog wel wat in dit topic te vertellen heeft >> bimota???
Ik ga nu ook m'n bed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |