quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:36 schreef hicham het volgende:
Rocky III is op TV, RTL5Zit nu met m'n wireless in de huiskamer
[afbeelding]
Duh, ZXR is geilquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Toch wel leuk die ouwe ZXR van me
Misschien maar weer eens gaan sparen voor een RS ofzoOf de lotto winnen en een SP2 kopen, of misschien dan liever de Duc 748, in het geel please
![]()
Misschien beter een keer offline gaan en quality time eisen, maar misschien ook wel niet![]()
En DAT is dus het probleem van de westerse samenleving, keus![]()
Daar hebben we het net over, daarom post ik die picquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wie is die ander eigenlijkLeuk pakkie heb je daar aan
![]()
Das Gerako, die poste hier ook nog weleens. Heeft dus een RSV Mille en een RS250quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wie is die ander eigenlijkLeuk pakkie heb je daar aan
![]()
Hahahahhahaquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
Wat een huilie film
Echt iets voor pepijn's tijd. Heyyyy, heb je gister Rocky gezien in de premiere? Cool man, wat 'n bikkelKlasgenootje: Nee joh, nog niet. Pepijn: whehehe, i pwn you, ikke lekker wel
![]()
metzelers zaten eerst onder mijn zxrquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
Wat vind jij van Metzeler Rennsports ? Goeie band toch?
Ja own snap ik wel maar waarom dan weer pwnquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
Volgende week Rocky IV, wat afgezaagd zeg, we weten toch al wie gaat winnen![]()
pwn is afgeleide van 'own' wat overeenkomt met beter zijn dan iemand![]()
en dan niet een klein beetje , maar veel beter![]()
Zeggen ze tijdens online gaming vaak
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
metzelers zaten eerst onder mijn zxrgeven erg veel vertrouwen
ik geloof dat het de M1 was ofzoiets
iig een zachte plakband
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Maar maar maar.... !!!
Ik heb helemaal niets van de taart van bwt gesnoept !!!!!111!!!!
* ondeugend is onschuldig !![]()
pwn moet je uitspreken als pownquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja own snap ik wel maar waarom dan weer pwnWeetje zal wel aan mij liggen, beschouwde mij toch aardig als een niet digibeet maarja blijkbaar heb ik toch ergens iets gemist
Net zoiets als 1337 ook zoiets ongelooflijks tering nerds war ik echt niks van begrijp![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuk voor een duitser, maar check DIT , DAT is pas echt ziek![]()
Ja sorry, ik heb van het mooie weer genoten !quote:
Pwn you 1337, I hmpf youquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
pwn moet je uitspreken als pownVond het eerst ook altijd raar maar het klinkt beter dan own volges mij
heb nog steeds als 'welcome message' op mijn telefoon (als je hem aanzet) staan 'pwnage!'
Ooit counter-strikete ik elke dag, nu game ik bijna nooit meer
Nu is Johnny Walker op TV, prototype patriot![]()
Hij ziet er echt uit als een nerd met z'n nep baard
Zwaar valt wel mee, tis een VFR400. Maar het blijft inderdaad echt GEKquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding] en dat met een zware VFR![]()
Hoeveel mannen heb jij een nekhernia laten oplopen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb van het mooie weer genoten !
En daarna meteen rechtzetten natuurlijk he, anders komen er praatjes van !!![]()
quote:
quote:
Bij mijn weten nog geen eentje hoor... ik denk dat het meevalt dus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:54 schreef hicham het volgende:
Hoeveel mannen heb jij een nekhernia laten oplopen?
Ik vond er toen al teveel agressie inzitten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
Wat een huilie film
Echt iets voor pepijn's tijd. Heyyyy, heb je gister Rocky gezien in de premiere? Cool man, wat 'n bikkelKlasgenootje: Nee joh, nog niet. Pepijn: whehehe, i pwn you, ikke lekker wel
![]()
Ja anders blow je mijn cover even zeg !quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy, Ondeugend en Luc zijn trouwens ook van mijn generatie hoor.![]()
Die cr blijft gewoon kickquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmmm, niet met de KLX bezig geweestmoest gereedschap in de schuur zoeken en zag de CR dik onder het stof staan, was zo gekomen bij het schadebedrijf die de uitlaat gelast had.
Aangezien ik er morgen mee wilde rijden ben ik die maar gaan wassen, ketting gesmeerd, uitlaat en vorkpoten met siliconenspray behandeld, velgen afgenomen met remmenreiniger en siliconenspray.. en maar even naast de KLX geparkeerd.![]()
[[url=http://img183.echo.cx/img183/3312/p1010214web7xr.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja anders blow je mijn cover even zeg !
quote:
Voelt wel speciaal ja als ik met dat ding bezig ben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Makster het volgende:
Die cr blijft gewoon kick
Ik ben pitten
Mzzll
Las een hele tijd geleden dat 1 of ander bedrijf op de bedrijfspassen het geboortejaar of leeftijd van de medewerkers erop had gezet ter identificatie. Nou, dat is er snel weer uit gegaan omdat de vrouwen begonnen te klagenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Las een hele tijd geleden dat 1 of ander bedrijf op de bedrijfspassen het geboortejaar of leeftijd van de medewerkers erop had gezet ter identificatie. Nou, dat is er snel weer uit gegaan omdat de vrouwen begonnen te klagen
Zeikerds
Over de knie jij !!!!!quote:
1970 !quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Las een hele tijd geleden dat 1 of ander bedrijf op de bedrijfspassen het geboortejaar of leeftijd van de medewerkers erop had gezet ter identificatie. Nou, dat is er snel weer uit gegaan omdat de vrouwen begonnen te klagen
Zeikerds
Schijterd !quote:
Ja dat is een woordquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
1970 !
Maar serieus, ik vind het ook niet nodig dat klanten mijn voornaam weten. Sommigen noemen me bij voornaam terwijl ik mezelf nooit op die manier voorgesteld heb. Het gaat ze niet aan en het is ook totaal irrelevant. ( Is dat een woord)
Je wilt niet weten hoe vroeg ik er soms uit moet hoor, ook al is het iets minder vroeg dan jij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat is een woord![]()
Ik weet niet meer precies waar het was, maar het was denk ik niet bedoelt naar buiten toe maar meer voor binnenin het bedrijf. Dus niet van die kaartjes die je achterlaat bij klantenGing over beveiliging maar kan het zo 1,2,3 niet vinden
Waar werk jij eigenlijk en wat doe je, ben toch wel nieuwsgierig geworden nav die nachtposts, vroege weekenden en laat naar het werk gaan
Ben even de douche in
Als je niet een beetje creatief in mind bent niet nee.quote:
Volgens mij is dat nooit aan de orde gekomen dus weet niet waarom jij het zou moeten wetenquote:
Alleen bij de kennismaking danquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar wees gerust ... als ik je de hand schud, stel ik me netjes voor hoor.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm nou allen veel plezier vannacht, ik gaat naar mijn nest
![]()
![]()
Nee, waar bemoeit hij zich mee zeg !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:12 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is dat nooit aan de orde gekomen dus weet niet waarom jij het zou moeten weten![]()
Als ik niet dwars ben dan hè ?quote:Alleen bij de kennismaking dan![]()
![]()
...en als we uberhaupt nog eens in het Noorden komen, ploingggggquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
...en als we uberhaupt nog eens in het Noorden komen, ploinggggg![]()
Misschien dat pepijn nog wel wat in dit topic te vertellen heeft >> bimota???
Ik ga nu ook m'n bed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |