Afspreken wanneer je over dijkjes gaat rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef bwt het volgende:
En dan bedenk ik me wel eens - wat doe ik toch in hemelsnaam hier......
Zaterdagmiddag om een uur of 2 ? ergens afspreken ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:30 schreef bwt het volgende:
O ja, dat ja
Vraag anders even naarquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen al die banden zoals bt010, bt014 en bt020? Ik rij nu BT-010 dus daar ga ik ook over mailen, maar is dat echt zo van die korting MartieWant daar ga ik dan ook naar vragen anders maak ik mezelf belachelijk
(mail nu voor een prijsopgaaf
)
Is prima,,,,,, de oudste stad van nederland. zie een paar topics terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag om een uur of 2 ? ergens afspreken ?![]()
ben even vergeten waar je ook alweer woont![]()
oh dat is gemakkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Is prima,,,,,, de oudste stad van nederland. zie een paar topics terug
opwarm, plak en slijteigenschappen. nog iets vergeten?? oja, de prijsquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen al die banden zoals bt010, bt014 en bt020?
Dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef bwt het volgende:
Spannen is niet zo lastig.
Achteras stuk los draaien en dan met de stelbouten acherop de achterbrug ketting op spanning brengen. (alle 2 de bouten gelijk waardig aanspannen)
wist je niet dat ik 2 linkers hebquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Youssef het volgende:van jou had ik wel verwacht dat je dat kon OPM
Hmpfquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:33 schreef Makster het volgende:
ZO, eindelijk weer tijd voor mezelf![]()
![]()
![]()
De BT014 is opvolger van de 010. Goeie bandRedelijk slijtvast, snel warm, goeie plakeigenschappen en stabiel in bochten
![]()
heb wel vaker zoiets gelezen maar is dit alles? verder geen dingen waar ik rekening mee moet houden, bijvoorbeeld op moment vastdraaien??quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef bwt het volgende:
Spannen is niet zo lastig.
Achteras stuk los draaien en dan met de stelbouten acherop de achterbrug ketting op spanning brengen. (alle 2 de bouten gelijk waardig aanspannen)
Matenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
HmpfDacht dat het bepaalde maten waren enzo. Maar voor & achter gewoon het best hetzelfde houden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |