Afspreken wanneer je over dijkjes gaat rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef bwt het volgende:
En dan bedenk ik me wel eens - wat doe ik toch in hemelsnaam hier......
Zaterdagmiddag om een uur of 2 ? ergens afspreken ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:30 schreef bwt het volgende:
O ja, dat ja
Vraag anders even naarquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen al die banden zoals bt010, bt014 en bt020? Ik rij nu BT-010 dus daar ga ik ook over mailen, maar is dat echt zo van die korting MartieWant daar ga ik dan ook naar vragen anders maak ik mezelf belachelijk
(mail nu voor een prijsopgaaf
)
Is prima,,,,,, de oudste stad van nederland. zie een paar topics terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag om een uur of 2 ? ergens afspreken ?![]()
ben even vergeten waar je ook alweer woont![]()
oh dat is gemakkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Is prima,,,,,, de oudste stad van nederland. zie een paar topics terug
opwarm, plak en slijteigenschappen. nog iets vergeten?? oja, de prijsquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen al die banden zoals bt010, bt014 en bt020?
Dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef bwt het volgende:
Spannen is niet zo lastig.
Achteras stuk los draaien en dan met de stelbouten acherop de achterbrug ketting op spanning brengen. (alle 2 de bouten gelijk waardig aanspannen)
wist je niet dat ik 2 linkers hebquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Youssef het volgende:van jou had ik wel verwacht dat je dat kon OPM
Hmpfquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:33 schreef Makster het volgende:
ZO, eindelijk weer tijd voor mezelf![]()
![]()
![]()
De BT014 is opvolger van de 010. Goeie bandRedelijk slijtvast, snel warm, goeie plakeigenschappen en stabiel in bochten
![]()
heb wel vaker zoiets gelezen maar is dit alles? verder geen dingen waar ik rekening mee moet houden, bijvoorbeeld op moment vastdraaien??quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef bwt het volgende:
Spannen is niet zo lastig.
Achteras stuk los draaien en dan met de stelbouten acherop de achterbrug ketting op spanning brengen. (alle 2 de bouten gelijk waardig aanspannen)
Matenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
HmpfDacht dat het bepaalde maten waren enzo. Maar voor & achter gewoon het best hetzelfde houden toch?
Ja, maar misschien toch de hardheid/zachtheid van het rubber tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
[..]
MatenNee man type banden
voor heb je waarschijnlijk een 120 / 70 / 17 liggen. 120 is de breedte, 70 de bolling toch? en 17 is de omtrek, dus inch.
Achter heb je waarschijnlijk een 180 / 60 / 17 liggen. En idd voor en achter het zelfde houden dat is het beste
Wtf is Hmpf
Idd ook verschil in hardheid. Een 020 is in principe harder als een 014 en zal dus minder goed plakken, hij slijt daarentegen minder snel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, maar misschien toch de hardheid/zachtheid van het rubber tochVoor = 120/65, achter: 180/55
![]()
Hmpf is het geluid dat je maakt als je iemand zo doetofzo
![]()
Geen idee, maar deze in het zwart isquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn die dingen zo goedkoop
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/ducati/9465.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb wel vaker zoiets gelezen maar is dit alles? verder geen dingen waar ik rekening mee moet houden, bijvoorbeeld op moment vastdraaien??
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
[..]
MatenNee man type banden
voor heb je waarschijnlijk een 120 / 70 / 17 liggen. 120 is de breedte, 70 de bolling toch? en 17 is de omtrek, dus inch.
Achter heb je waarschijnlijk een 180 / 60 / 17 liggen. En idd voor en achter het zelfde houden dat is het beste
Wtf is Hmpf
jij hebt een momentsleutel tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:eigenlijk moet het achterwiel weer vast gezet op het juiste moment
![]()
deze is echt mooiquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn die dingen zo goedkoop
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/ducati/9465.jpg]afbeelding][/url]
Zie jequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]bijna goed
de maat 120/70/17 is als volgt
17 is de diameter in " (inch)
120 is de breedte van de band
70 is de hoogte van de band en wel precies 70% van de breedtem in dit geval 120
![]()
Kettingspanmeet @ Mercy's huis?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hebt een momentsleutel toch?
Handvast en dan nog een halve slag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]eigenlijk moet het achterwiel weer vast gezet op het juiste moment
![]()
en als het goed is staat er aan de beide kanten een merkteken waarmee je kan zien of je het achterwiel recht heb staan![]()
Tweede getal is het aantal procent van de hoogte tegenover de breedte .quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
MatenNee man type banden
voor heb je waarschijnlijk een 120 / 70 / 17 liggen. 120 is de breedte, 70 de bolling toch? en 17 is de omtrek, dus inch.
Achter heb je waarschijnlijk een 180 / 60 / 17 liggen. En idd voor en achter het zelfde houden dat is het beste
Wtf is Hmpf
Het is trouwens een KLX, geen KX.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmm, heb hem laatste keer wel iets vaster gedraait dan dat denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Handvast en dan nog een halve slag.![]()
Valt best mee, dit doe je in 10 minuten oid. Paddockstand maakt het wel makkelijker en als je echt zeker wil zijn meet je aan beide zijden van de velg ook nog even de afstand naar de achterbrug.
Lees nog eens, ik zeg voor de KX, een KLX ben ik niet tegengekomen.quote:
Wat wil je nou precies?quote:Achter blijkt 3 tanden groter te zijn dan standaard. Ga het omdraaien met een tandje of 5 minder dan normaal.![]()
Thanks for asking, ik heb er wel een goed gevoel over dus denk dat het wel goed ga komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:16 schreef hicham het volgende:
"Wat is hmpf",![]()
![]()
![]()
Hoe'st gegaan Makster, was dat leren nou achteraf gezien voor jan lul of ... ?
*pling*quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wanneer ga je je eigen spreekwoordenboek samenstellen
Die bout kan wel wat hebben, heeft alleen geen extra nutquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
Hmm, heb hem laatste keer wel iets vaster gedraait dan dat denk ik![]()
Wat voor rijstijl heb ik danquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tweede getal is het aantal procent van de hoogte tegenover de breedte .
En met zijn rijstijl is een BT-45 genoeg hoor ik de geest uit de fles al roepen.![]()
Zit zo in volgorde van normaal naar hypersport: BT-45 > BT-20NT > BT14.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |