Afspreken wanneer je over dijkjes gaat rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef bwt het volgende:
En dan bedenk ik me wel eens - wat doe ik toch in hemelsnaam hier......
Zaterdagmiddag om een uur of 2 ? ergens afspreken ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:30 schreef bwt het volgende:
O ja, dat ja
Vraag anders even naarquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen al die banden zoals bt010, bt014 en bt020? Ik rij nu BT-010 dus daar ga ik ook over mailen, maar is dat echt zo van die korting MartieWant daar ga ik dan ook naar vragen anders maak ik mezelf belachelijk
(mail nu voor een prijsopgaaf
)
Is prima,,,,,, de oudste stad van nederland. zie een paar topics terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag om een uur of 2 ? ergens afspreken ?![]()
ben even vergeten waar je ook alweer woont![]()
oh dat is gemakkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Is prima,,,,,, de oudste stad van nederland. zie een paar topics terug
opwarm, plak en slijteigenschappen. nog iets vergeten?? oja, de prijsquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen al die banden zoals bt010, bt014 en bt020?
Dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef bwt het volgende:
Spannen is niet zo lastig.
Achteras stuk los draaien en dan met de stelbouten acherop de achterbrug ketting op spanning brengen. (alle 2 de bouten gelijk waardig aanspannen)
wist je niet dat ik 2 linkers hebquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Youssef het volgende:van jou had ik wel verwacht dat je dat kon OPM
Hmpfquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:33 schreef Makster het volgende:
ZO, eindelijk weer tijd voor mezelf![]()
![]()
![]()
De BT014 is opvolger van de 010. Goeie bandRedelijk slijtvast, snel warm, goeie plakeigenschappen en stabiel in bochten
![]()
heb wel vaker zoiets gelezen maar is dit alles? verder geen dingen waar ik rekening mee moet houden, bijvoorbeeld op moment vastdraaien??quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef bwt het volgende:
Spannen is niet zo lastig.
Achteras stuk los draaien en dan met de stelbouten acherop de achterbrug ketting op spanning brengen. (alle 2 de bouten gelijk waardig aanspannen)
Matenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
HmpfDacht dat het bepaalde maten waren enzo. Maar voor & achter gewoon het best hetzelfde houden toch?
Ja, maar misschien toch de hardheid/zachtheid van het rubber tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
[..]
MatenNee man type banden
voor heb je waarschijnlijk een 120 / 70 / 17 liggen. 120 is de breedte, 70 de bolling toch? en 17 is de omtrek, dus inch.
Achter heb je waarschijnlijk een 180 / 60 / 17 liggen. En idd voor en achter het zelfde houden dat is het beste
Wtf is Hmpf
Idd ook verschil in hardheid. Een 020 is in principe harder als een 014 en zal dus minder goed plakken, hij slijt daarentegen minder snel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, maar misschien toch de hardheid/zachtheid van het rubber tochVoor = 120/65, achter: 180/55
![]()
Hmpf is het geluid dat je maakt als je iemand zo doetofzo
![]()
Geen idee, maar deze in het zwart isquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn die dingen zo goedkoop
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/ducati/9465.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb wel vaker zoiets gelezen maar is dit alles? verder geen dingen waar ik rekening mee moet houden, bijvoorbeeld op moment vastdraaien??
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
[..]
MatenNee man type banden
voor heb je waarschijnlijk een 120 / 70 / 17 liggen. 120 is de breedte, 70 de bolling toch? en 17 is de omtrek, dus inch.
Achter heb je waarschijnlijk een 180 / 60 / 17 liggen. En idd voor en achter het zelfde houden dat is het beste
Wtf is Hmpf
jij hebt een momentsleutel tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:eigenlijk moet het achterwiel weer vast gezet op het juiste moment
![]()
deze is echt mooiquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn die dingen zo goedkoop
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/ducati/9465.jpg]afbeelding][/url]
Zie jequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]bijna goed
de maat 120/70/17 is als volgt
17 is de diameter in " (inch)
120 is de breedte van de band
70 is de hoogte van de band en wel precies 70% van de breedtem in dit geval 120
![]()
Kettingspanmeet @ Mercy's huis?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hebt een momentsleutel toch?
Handvast en dan nog een halve slag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]eigenlijk moet het achterwiel weer vast gezet op het juiste moment
![]()
en als het goed is staat er aan de beide kanten een merkteken waarmee je kan zien of je het achterwiel recht heb staan![]()
Tweede getal is het aantal procent van de hoogte tegenover de breedte .quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
MatenNee man type banden
Wtf is Hmpf
Het is trouwens een KLX, geen KX.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmm, heb hem laatste keer wel iets vaster gedraait dan dat denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Handvast en dan nog een halve slag.![]()
Valt best mee, dit doe je in 10 minuten oid. Paddockstand maakt het wel makkelijker en als je echt zeker wil zijn meet je aan beide zijden van de velg ook nog even de afstand naar de achterbrug.
Lees nog eens, ik zeg voor de KX, een KLX ben ik niet tegengekomen.quote:
Wat wil je nou precies?quote:Achter blijkt 3 tanden groter te zijn dan standaard. Ga het omdraaien met een tandje of 5 minder dan normaal.![]()
Thanks for asking, ik heb er wel een goed gevoel over dus denk dat het wel goed ga komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:16 schreef hicham het volgende:
"Wat is hmpf",![]()
![]()
![]()
Hoe'st gegaan Makster, was dat leren nou achteraf gezien voor jan lul of ... ?
*pling*quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wanneer ga je je eigen spreekwoordenboek samenstellen
Die bout kan wel wat hebben, heeft alleen geen extra nutquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
Hmm, heb hem laatste keer wel iets vaster gedraait dan dat denk ik![]()
Wat voor rijstijl heb ik danquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tweede getal is het aantal procent van de hoogte tegenover de breedte .
En met zijn rijstijl is een BT-45 genoeg hoor ik de geest uit de fles al roepen.![]()
Zit zo in volgorde van normaal naar hypersport: BT-45 > BT-20NT > BT14.
Ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die bout kan wel wat hebben, heeft alleen geen extra nutlet wel op bij een carterplug, handvast + 1/8 only.
![]()
Kan het nog eens lezen, maar dat onthoud ik wel, je kan het op 2 manieren interpreteren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Lees nog eens, ik zeg voor de KX, een KLX ben ik niet tegengekomen.
Minder toeren op de snelweg, vanaf 90 km/u draai ik al hoge toeren nu..quote:Wat wil je nou precies?Hogere top of rappere accelleratie?
Maakt niet uit, is alleen lastiger los te halen als je weer moet stellen. (bij een nieuwe ketting oid)quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm, heb hem laatste keer wel iets vaster gedraait dan dat denk ik![]()
Snap hem wel en jouw manier kan ook maar dan heb je weer geen inzicht in de staat van je velg.quote:Het is inderdaad zo gebeurd, dat welDie streepjes zijn niet echt betrouwbaar op de achterbrug omdat die dingen waarmee je kijkt hoever die precies zit ook een beetje scheef kunnen zitten
Had laatst schuifmaat maar begrijp eigenlijk niet echt hoe je de rechtheid van je band checked. Heb het op verschillende manieren geprobeerd en denk dat het wel goed is gegaan
Maar jij meet dus de afstand van de velg tot de achterbrug, draait de band een beetje door en meet het weer, etc. etc. tot je de hele velg rond bentIk wou eigenlijk gewoon de afstand meten van achterkant van de achterbrug tot de as van het wiel, maar goed. Aan de ene kant zit een bout aan de andere kant een moer en die zijn niet precies even groot. Dus de afstand tot de achterkant van de brug ook niet
is het nog een beetje te begrijpen![]()
Van een turk, het is dat je je hand niet uit je raam kan hangen en je pet niet scheef kan zetten anders was het wel helemaal duidelijkquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
motorrijden is oke, ole ole
alles goed hier?
Alleen als je je motor en auto weer in je icon laat stuiterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah toeeee mag ik ook op de lijst?
Heb een Suzuki GS500E uit '91![]()
Ah, vandaar dat Martie altijd zijn hand op zijn knie legt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Van een turk, het is dat je je hand niet uit je raam kan hangen en je pet niet scheef kan zetten anders was het wel helemaal duidelijk![]()
kut.. moet eerst me rijbewijs nog halen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eerst een keer meeten
[..]
as zaterdagmiddag is je kans![]()
I'm on itquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:30 schreef Youssef het volgende:
Alleen als je je motor en auto weer in je icon laat stuiteren(en meet
)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wanneer ga je je eigen spreekwoordenboek samenstellen
Gaat hier al 6 weken goed johquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
motorrijden is oke, ole ole
alles goed hier?
Had wel iets tijdens het staan op de sleutel (quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die bout kan wel wat hebben, heeft alleen geen extra nutlet wel op bij een carterplug, handvast + 1/8 only.
![]()
Mag?!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah toeeee mag ik ook op de lijst?
Heb een Suzuki GS500E uit '91![]()
Een beginner die heel snel op zijn neus gaat zegt de geest.quote:
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken. Die manier is wel lekker makkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je van velgrand tot achterbrug meet dan moeten beiden zijden (tenzij je een VFR oid hebt) exact gelijk zijn. Probleem met de bout heb je dan ook opgelost want anders moet je gaan schatten waar het hart zit.
Is dat niet met de BT10's ook al zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ennûh BT14 is geen band voor meetings ver van Amsterdam, krijg je lekker vlakke middenstukken.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Martie altijd zijn hand op zijn knie legt.Wannabe turk
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:32 schreef hicham het volgende:
Ik had ook zoiets bij die post, zo vanPlakken apetieten dan
![]()
![]()
Had wel iets tijdens het staan op de sleutel ()
Ja is ook, de 010 is meer race dan de 020 die weer meer tour is. Desondanks plakt de 020 ook gewoon goed, duurt alleen wel iets langer voordat ie warm is maar slijt minder hard.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Is dat niet met de BT10's ook al zoWant ik vind wel dat ie erg snel is 'afgevlakt'
En ik haal iedereen door elkaar nu met al die nieuwe icons
Mwoa, ik begrijp het nu wel dus echt noodzakelijk is het niet. Is echt zo gepiept dat klusjequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vind ik prima hoor
![]()
ik zal wel als leraar toe kijken en aanwijzingen geven![]()
![]()
![]()
Ok, maar verkopen ze bij Tell Sell of de Lidl niet ook gewoon bandjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja is ook, de 010 is meer race dan de 020 die weer meer tour is. Desondanks plakt de 020 ook gewoon goed, duurt alleen wel iets langer voordat ie warm is maar slijt minder hard.
Eigenlijk is bijna alles wel ok behalve Continental
Ja, maar volgens mij is dat alleen voor lage momenten. Heb nooit gekeken tot hoever die gaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:39 schreef Youssef het volgende:
Wij hebben toch ook een momentsleutel Hicham?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ok, maar verkopen ze bij Tell Sell of de Lidl niet ook gewoon bandjes.![]()
Makster poste net al dat de BT14 de opvolger is van de BT10. Slijt dus idd harder dan de BT020.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:36 schreef Youssef het volgende:
Is dat niet met de BT10's ook al zoWant ik vind wel dat ie erg snel is 'afgevlakt'
En ik haal iedereen door elkaar nu met al die nieuwe icons
Misschien binnenkort wel, je weet het nooit wat ze voor je in petto hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben jij wel het type voorquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal wel als leraar toe kijken en aanwijzingen geven![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
met zijn rijstsijlburnoutstijl denk ik niet dat een power het lang uithoudquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een beginner die heel snel op zijn neus gaat zegt de geest.![]()
Maar waarom Bridgestone?Pilot Powers is nu de shit.
![]()
Ennûh BT14 is geen band voor meetings ver van Amsterdam, krijg je lekker vlakke middenstukken.
Ja, die wilde ik eerst wel eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
On-line kan je pimperige rode, groene, gele, blauwe banden krijgen.
![]()
Mot je ook Metzler Rennsports hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
On-line kan je pimperige rode, groene, gele, blauwe banden krijgen.
![]()
burn outsquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met zijn rijstsijlburnoutstijl denk ik niet dat een power het lang uithoud![]()
Heb vandaag rijdende burnout geprobeerd maar voorband begon te stuiterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nou dat was dus 53 seconden en weg leuke avondquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Foetbal op teevee, hoop dat die stinkie italianen flink klopt krijgen![]()
Italie gescoord?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou dat was dus 53 seconden en weg leuke avond![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij wel het type voorToen we na de megameet ergens in de buurt van Posbank ofzo gingen eten bij dat hotel waar parkeren eigenlijk alleen voor hotelgasten was ...
Serveerster (met een veel te kort rokje
) kwam en vroeg of we wat wouden eten / drinken. OPM kijkt naar mij, ik naar jou .. Youssef ook ... jij zo van 'waarom kijken jullie nou allemaal naar mij
'
en nu lekker met zijn 11en voor de pot gaan zittenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou dat was dus 53 seconden en weg leuke avond![]()
![]()
quote:
Voetbalquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en nu lekker met zijn 11en voor de pot gaan zitten![]()
italjanen...
Idd, valt me nu nog mee met het defensieve crap voetbal maar ik vrees het ergstequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en nu lekker met zijn 11en voor de pot gaan zitten![]()
italjanen...
op zich natuurlijk wel vleiendquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef hicham het volgende:
[..]Ja eigenlijk wel
Ik ben maar een newbie-Fok!MC-meeter dus ik ga niet voor de groep spreken. OPM keek naar mij, waarom weet ik niet want hij wou gewoon eten
Had ie dat toch ook meteen tegen haar kunnen zeggen
[..]
Voetbal
Mijn weekend is al begonnenEn de komende weken zal dat ook blijven zo. Weekenden van 4 dagen
Maar als het moet wel wat huiswerk maken. Ik neem mijn woorden terug, ik blijf lekker student en hoef geen arbeider te worden
![]()
eh, okquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:32 schreef hicham het volgende:
Je moet
Hebbie nog ergens een grote pic van je motor
misschien voortaan dopjes eerst uitdoenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wist niet wat jullie wilden dus keek even naar jullie...had niet gedacht dat jullie beiden naar marty zouden gaan kijken
en ja, ik kon dat gemompel van dat mens echt niet verstaan![]()
foto'squote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Serveerster (met een veel te kort rokje)
kut.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben jij zou een autoslowchatter??
Hoe gaat het daar aan toe in die topics?
Maakt me helemaal niet uit waar er gereden wordquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef hicham het volgende:
Weet trouwens nog steeds niet waar je wilt gaan rijden zaterdag MercyGewoon bij jou in de buurt?
En hoe is het met Raus, gaat die ook mee? Zou wel leuk zijn als ze iig de wraak op jou nog een tijdje uitstelt. Vraag of ze in de winter wraak wil nemen want dan meeten we toch niet
Soms heb ik wel goede ideeen
Als die meet zaterdag doorgaat dan ga ik me morgen en overmorgen maar inhouden en niet teveel motorrijdenbenzine kost ook geld en samen is het leuker
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wist niet wat jullie wilden dus keek even naar jullie...had niet gedacht dat jullie beiden naar marty zouden gaan kijken
en ja, ik kon dat gemompel van dat mens echt niet verstaan![]()
Knopendoorhakkers zijn altijd nodig in een groepquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op zich natuurlijk wel vleiend![]()
ben niet zo van het treuzelen![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef hicham het volgende:
Weet trouwens nog steeds niet waar je wilt gaan rijden zaterdag MercyGewoon bij jou in de buurt?
En hoe is het met Raus, gaat die ook mee? Zou wel leuk zijn als ze iig de wraak op jou nog een tijdje uitstelt. Vraag of ze in de winter wraak wil nemen want dan meeten we toch niet
Soms heb ik wel goede ideeen
Als die meet zaterdag doorgaat dan ga ik me morgen en overmorgen maar inhouden en niet teveel motorrijdenbenzine kost ook geld en samen is het leuker
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik was net mee aan het lurken. Jazeker ga ik zaterdag ook mee.![]()
We hebben geen leven, daaromquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jullie motordudes en dudines typen wel heeeeeel veel
Kijk es aan, een autorijder die het leert.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kut.
ik ben geloof ik de eerste autoslowchatter die ooit in de motorslowchat kwam.. geweldig he
Ik ben benieuwd wie wat waar en zo...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maakt me helemaal niet uit waar er gereden word![]()
enne Rausje gaat ook meedus ze kan eerwraak nemen
door me van de weg te rijden
ben vanaf 2 uur geheel beschikbaar om lekker te rijden![]()
<<- zoiets dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:30 schreef Youssef het volgende:
Alleen als je je motor en auto weer in je icon laat stuiteren(en meet
)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Maakt me helemaal niet uit waar er gereden word![]()
enne Rausje gaat ook meedus ze kan eerwraak nemen
door me van de weg te rijden
ben vanaf 2 uur geheel beschikbaar om lekker te rijden![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik was net mee aan het lurken. Jazeker ga ik zaterdag ook mee.![]()
quote:
nein.. ik ben net zo gek van motorenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Kijk es aan, een autorijder die het leert.
Maar denk er aan - geen auto verhalen hier.....![]()
We zitten weer eventjes op een piekmomentquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jullie motordudes en dudines typen wel heeeeeel veel
Die's best coolquote:
Klopt op redelijk korte afstand.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef hicham het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat jullie jullie vier best dicht bij elkaar wonen
[afbeelding]
En tussen jullie in een klaverbladDus je kunt dat ook als afspreekpunt nemen
Links Mercy en Raus, onder bwt en rechts OPMzwarte getalletjes = KM's
Dan is het goed..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nein.. ik ben net zo gek van motoren
ik zag je wel editten!! Het stilstaan bij de laatste foto op 2 seconden gezet, het door laten lopen vind ik namelijk niet echt netjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Die's best cool
Vind alleen dat ie net iets te lang stilstaat als ie bij het vooraanzicht is
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ik zag je wel editten!! Het stilstaan bij de laatste foto op 2 seconden gezet, het door laten lopen vind ik namelijk niet echt netjes
Tja, leuk voor hemquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel klasse van sjefmeeste zijn ego's
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die italianen eigenlijk en over welke competitie gaat dit?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Ongelooflijk die lim. Tegen Liverpool en het is de finale van de champions leaque, leaque
TERING TEFFUS TIEFUS GODVER 3-0![]()
euh wil niet vervelend zijn of zo maar Den Bosch ligt toch wel iets verder dan 36 van Arnhem af hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zojuist ontdekt dat jullie jullie vier best dicht bij elkaar wonen
[afbeelding]
En tussen jullie in een klaverbladDus je kunt dat ook als afspreekpunt nemen
Links Mercy en Raus, onder bwt en rechts OPMzwarte getalletjes = KM's
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
[..]
We zitten weer eventjes op een piekmoment
Als we het doen, doen we het meteen goed
[..]
Die's best cool
Vind alleen dat ie net iets te lang stilstaat als ie bij het vooraanzicht is
-edit
Misschien is het ook wel goed zo
Mercy , kan jij even het eindoordeel vellen? De knoop doorhakken zeg maar
Wat vind jij van zijn icon![]()
Wat ben jij vervelend zegquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh wil niet vervelend zijn of zo maar Den Bosch ligt toch wel iets verder dan 36 van Arnhem af hoor![]()
Ja veel beter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dus het gaat beter neem ik aan?
Hij dacht dat je uit tiel kwam...........................quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh wil niet vervelend zijn of zo maar Den Bosch ligt toch wel iets verder dan 36 van Arnhem af hoor![]()
hmm en nu dan? nu 1 seconde stilstaan ipv 2quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
net iets te lang stilstaat als ie bij het vooraanzicht is
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Was wel te verwachten dat Milan van Liverpool zou winnen.. Als PSV daar gestaan had, was het veel leuker geweest
Heb trouwens even een linkje gefixt in mijn signature, voor een pagina van vers geschoten foto's van mijn soesje![]()
quote:
Euuuhquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Hij dacht dat je uit tiel kwam...........................
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
hmm en nu dan? nu 1 seconde stilstaan ipv 2
Wel in het algemeen langer dan een BT14.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff KLX-C achterbrug shaffen en 150/160 erin propppen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
Mot je ook Metzler Rennsports hebben
EDIT:
Achter heb jij 130 natuurlijk![]()
hey thnxquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]Mooie pics
Jij begrijpt het tenminsteSommige mensen weten van een prachtige motor een lelijke foto te maken
Jij hebt van een 'normale' motor mooie pics gemaakt
Ik kies er straks wel eentje uit voor de OP, blijven die foto's op de server daar staan?
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Gezien er hier nog wat andere digicambezitters zijn dacht ik dat jullie misschien ook wel zo een kaartje willen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
weer genoeg tijd voor ondeugende dingen, of niet?![]()
Ok, zal morgen even de OP.txt editten, twijfel nog over de pics. Heb je zelf een voorkeurquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
hey thnx![]()
Die blijven daar gewoon staan ja
quote:
quote:
Jij ook alquote:
quote:
Neuh, zoek maar eentje uit joh.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, zal morgen even de OP.txt editten, twijfel nog over de pics. Heb je zelf een voorkeur
[..]
Ik ga pitten
Iets meer als een week denk ik.quote:
Verdacht !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:23 schreef RB het volgende:
[..]
Iets meer als een week denk ik.
ben haast alleen maar thuis gewwest om te slapen![]()
Nope alleen maar kerels in smerige oranje overallsquote:
Dat is al weer overquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef ondeugend het volgende:
Maar maar.... en die date van vorige week dan
Soort van, ik lig super relaxed in mijn zitzak, maar ik vind het helemaal ok. Jammer dat ik best gaar en moe ben, beter scoren ze snelquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef Youssef het volgende:
edit: Ik zie het al.Makster zit volgens mij op het puntje van zijn stoel.
Geniaal iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
'Dan kan Seedorf in elk geval geen strafschop nemen mocht het daarop aankomen'
briljante uitspraak
Jammer voor Liverpool though
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Weetje wat ik ga pitten. Lees het morgen wel op internet![]()
Nee weetje ik kijk wel vanuit bed, anywayz
Adios gestapo's
Maar even bijkleppen daarna dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef RB het volgende:
[..]
Dat is al weer over![]()
Ik heb de laatste tijd bijna geen vrij, werk me een slag in de![]()
Dit weekend naar duitsland motorweekend![]()
en maandag en week naar Rotterdam voor het werk
![]()
Is goedquote:
hehe ik lig het ook vanuit bed te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Weetje wat ik ga pitten. Lees het morgen wel op internet![]()
Nee weetje ik kijk wel vanuit bed, anywayz
Adios gestapo's
Dan ben ik er waarschijnlijk niet. Bel maar even van te voren dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:57 schreef RB het volgende:
[..]
Is goed
Misschien dat ik morgenavond wel ff langs kom voor eenof
![]()
![]()
thanksquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef bwt het volgende:
Welkom terug in iedergeval
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan ben ik er waarschijnlijk niet. Bel maar even van te voren dan.
Moet je je eens voorstellen man, die mensen hebben nu geen leven meer. Die zullen nog dagen depressief zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Net goed voor die eikels (behalve Stammetje dan)
ik hoop dat ze volgend jaar weer PSV tegenkomen in de CL en dat ze kan keihard op hun plaat gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen man, die mensen hebben nu geen leven meer. Die zullen nog dagen depressief zijn![]()
6:40quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psst.. die lui infiltreren compleet voordat je het weet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef Youssef het volgende:
Marokkanen een meerderheidEr zit maar 1 hele Marokkaan in de MC
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef Youssef het volgende:
Wel laat voor jouw doen Pepijn, tijd om te...
Daar hebben we onze nachtbraker weer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef bwt het volgende:
Had het programma ook zitten kijken vandaag
Mooie aangepaste bike heeft ie wel
Dacht ik al tijdens het posten van het filmpjequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kewl filmpje van die lilliputter.Vast toffe lui.
![]()
Kan het geluid alleen niet horen.![]()
![]()
Zou eerder denken dat het te gevaarlijk is omdat ze /buiten hun schuldquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar hebben we onze nachtbraker weer.\
[..]
Dacht ik al tijdens het posten van het filmpjeKomt erop neer dat ie veel duimen krijgt en er mensen weleens foto's maken. Tevens wil ie die wel een nieuwe motor die ondanks dat je maar 120 mag wel 200 kan gaan. *achtergrondpubliek lacht
*
Ach valt wel mee, dat berichtje van mij was nog niet eens zo laat (voor mijn doen)quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dat durfde ik niet te vragenen begin van de week zeiden ze nog onweer in de middag.
![]()
Had ik het nou toch maar terug gelezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]Ok
[..]
Knopendoorhakkers zijn altijd nodig in een groepHeb nu een projectteam waar niemand knopen doorhakt en bij overleg is dat fucking irritant. Nou ben ik meer een persoon van 'geef mij maar een opdracht en ik programmeer het' en overleg + documentatie fasen van een project kunnen me geen ene flikker schelen, irritante kutzooi
Wil gewoon lekker programmeren en niet verslagen en adviesrapporten schrijven
Maar dat even tussendoor, omdat we dus geen knopendoorhakker hebben doe ik het maar na een tijdje van zinloos geblaat
Verder vergeet ik elke post wel wat te zeggen. Wat ik dus wou zeggen, bij de Belcompany zijn SD kaartjes van 512 MB in de aanbieding. Voor 25 euro, OP = OP. Kosten normaal 45 euro. Heb er 1tje gehaald, kan nu 450 pics schieten op standaard kwaliteit met zo'n kaartjeEn op hoogste kwaliteit ongeveer 250
Gezien er hier nog wat andere digicambezitters zijn dacht ik dat jullie misschien ook wel zo een kaartje willen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef Youssef het volgende:
Hey Raus, deze man wil een nieuwe motor.Misschien dat jullie kunnen ruilen.
![]()
Ik schakelde te laat in, morgen maar eens online kijken![]()
Ik moest er ook aan denken eerlijk gezegt tijdens het tikken.quote:
Alweer verouderde generatie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Had ik het nou toch maar terug gelezen![]()
SD kaartje heb ik in mijn camera zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan denken eerlijk gezegt tijdens het tikken.![]()
![]()
[..]
Alweer verouderde generatie.![]()
En waarom kan je niet begrijpend lezen, bord voor je kop?![]()
![]()
Niet met mij dit jaar, dus weet wie je beledigt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar je mee omgaat word je mee besmet he
Niet ? en wat doe jij hier in dit topic dan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet met mij dit jaar, dus weet wie je beledigt.![]()
Ik had nog 60 euro betaald voor mijn 128 mb SDRammetje.quote:
Onderhoudsboekje? Dealer onderhouden? Niet mee geragd? Van oud omatje geweest?quote:
Tja, wat doe je eraan?quote:
Damn, dus forummen is inderdaad vreemd gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Niet ? en wat doe jij hier in dit topic dan ?![]()
dit is ook een omgangs vorm![]()
Prijzen dalen nieuw harder dan de camera's tweedehands kosten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:49 schreef Youssef het volgende:
Onderhoudsboekje? Dealer onderhouden? Niet mee geragd? Van oud omatje geweest?Ik hoef geen nieuwe meer.
![]()
quote:
Die van mij is een kruisje. Die van jou is een niet-zichtbaar imagecheck plaatje (Don't hotlink large images)quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Deze dus![]()
(zien jullie het plaatje want je weet maar nooit
) die van zonder_zx9r is iig een kruisje
)
MoekeIlleLIjk hA tYpuh?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Moekelijk heH pleatjes linkaî. [afbeelding]![]()
![]()
Incl. Koffie.quote:Helaas is de BT 010 niet meer leverbaar, de BT 014 is daarvoor in de plaats
gekomen.
De BT 020 is de Sport/Tour versie van Bridgestone de BT 014 de Sport.
Stalen remleiding komt op ¤ 135,- en de Remblokken op ¤ 36,-/set.
Montage van het geheel zou op ¤ 40,- komen
Voor prijzen van banden zie bijlage(n).
Bellen van te voren is een must ivm. het bestellen of reserveren van de
onderdelen.
Deze offerte is geheel vrijblijvend, voor het eventueel maken van een
afspraak kunt u het beste even contact met ons op nemen.
Heeft U verder nog vragen of is iets niet duidelijk kunt U ons altijd
bellen via het onderstaand telefoon nummer.
Ook voor een persoonlijk advies kunt u telefonisch contact opnemen.
Prijs van de banden zijn inclusief montage ( losse velg, montage op
motorfiets v.a ¤ 10,-/band),balanceren ,BTW en koffie, ex.
verwijderingsbijdrage ( ¤ 2,50/band).
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:30 schreef Youssef het volgende:
Ik had dus helemaal niet meegekregen dat BT010 gewoon niet meer geleverd wordenOf zou dat alleen bij Sabra zijn en is men bezig met de uitverkoop van de laatste restjes?
Laat dan maar zittenquote:Incl. Koffie.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Youssef het volgende:
Ja uhuh, Windows XP is ook de opvolger van '95, '98 etc. Alsof je die dan meteen niet meer kan krijgen![]()
Looks like a nice compromise.quote:Wordt dus BT-020
![]()
Nee, lijkt mij een goed plan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
Ben ik lui als ik gewoon die schijf monteer en een afspraak maak met Sabra om dat allemaal even te gaan doen? (stalen remleidingen en blokjes)Ik ga even bellen denk ik, vanmiddag
Lui uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
Ben ik lui als ik gewoon die schijf monteer en een afspraak maak met Sabra om dat allemaal even te gaan doen? (stalen remleidingen en blokjes)Ik ga even bellen denk ik, vanmiddag
edit: Laat maar, vandaag kom ik even niet meer online.![]()
graagquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een stukje taart ?
Kunnen we jou dan eindelijk echt feliciteren ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een stukje taart ?
morgen contract tekenenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kunnen we jou dan eindelijk echt feliciteren ?![]()
Via via of rechtstreeks?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef stinkie het volgende:
morgen contract tekenen
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contractquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef stinkie het volgende:
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contract
Prachtig weer jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een hitte joh.. moet gewoon binnen verkassen![]()
hij is uit '91quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Prachtig weer ja
Wat is de bouwjaar van je motor
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook nietquote:
wheeee thnxquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook niet
Eerstvolgende topic staat ie er bij als het goed is*
*Je weet maar nooit met OPM
welkom to the clubquote:
als ik mijn rijbewijs haal en wat geld overheb voor benzine, misschien wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:30 schreef hicham het volgende:![]()
Ben ik iig binnenkort niet meer de enige naked op de meet-foto's, want je gaat wel mee toch?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:37 schreef bwt het volgende:
mag ik dan mijn taarten ook weer terug?
Of heeft ondeugend DIE OOK al in beslag genomen?
Opnieuw Gefeliciteerd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contract
dit is toch tegen de regels ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook niet
Eerstvolgende topic staat ie er bij als het goed is*
*Je weet maar nooit met OPM
Er zijn verschillende regels langsgeweest en er is heftig over gediscussieerd (quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dit is toch tegen de regels ?![]()
![]()
je moest minimaal 1x gemeet hebben voodat je in de OP mag ? of hebben we zo'n tekort aan leden dat we die regel nu gewoon maar vergeten ?![]()
![]()
Welkom FulcrumBX rijder
![]()
kee was ik ws vergetenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zijn verschillende regels langsgeweest en er is heftig over gediscussieerd () dat er uiteindelijk besloten is: eenieder die regelmatig in de Fok!MC komt en in de OP wil staan, moet daar zelf om vragen en een pic meeleveren
Leer eens multiple quoten trouwensJij leest volgens mij en reageert tegelijkertijd. Ik ga eerst alles lezen en ga dan pas reageren
Daar maak je volgens mij echt een sport van............................quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne ik wil helemaal niet mulitple quoten vind ik niets aannu had ik 4 op een rij
![]()
Nauwelijksquote:
nee dat niet eensquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:34 schreef bwt het volgende:
[..]
Daar maak je volgens mij echt een sport van............................![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dit is toch tegen de regels ?![]()
![]()
je moest minimaal 1x gemeet hebben voodat je in de OP mag ? of hebben we zo'n tekort aan leden dat we die regel nu gewoon maar vergeten ?![]()
![]()
Welkom FulcrumBX rijder
![]()
Ollaquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:59 schreef hicham het volgende:
Dag Romius
Heeft Raus een auto?![]()
Die spinners![]()
Heb net even zitten spelen op het lokale industrieterrein
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:08 schreef hicham het volgende:
Aanstaande zaterdag als het goed is
Niemand weet echter waar we gaan rijden
Geinteresseerden tot nu toe:
- Mercy
- Raus
- OPM
- bwt
en ik
Youssef moet dan werken![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef hicham het volgende:
bedoeling is om zo rond 14:00 af te spreken voor zover ik heb begrepen
mercy / raus / opm / bwt, jullie geen bekende leuke wegen daar in de buurt?
op map24 zie ik een hele lange dijk lopen langs de Waal, misschien is dat wel leuk
loopt tot aan Dordrecht
Ja je kunt het welquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie je wel dat ik het ooit nog wel eens leer![]()
het is dat internet down ging net toen ik reply wilde geven
en ik het dus kom combineren![]()
quote:een motorrijbewijs wil niet zeggen dat je je voertuig beheerst, maar dat je er redelijk veilig de weg mee op zou moeten kunnen. en als je na je rijbewijs voor de eerste keer zo snel als je durft over een dijkje rijdt en met je billen samengeknepen door de bochtjes gaat omdat je bang bent dat je op je bek gaat en je ziet een ouwe vent met baard van 65+ op een ouwe triumph ofzo heel relaxed voorbijtuffen.. dan weet je dat je nog heel wat moet leren. en we zijn allemaal ooit eens op dat punt geweest.
(ik ben er toen achteraan gegaan en een paar keer bijna van de weg geraakt om die ouwe vent maar bij te houden. en ik reed op een 750cc sportmotor en hij op een oldtimer..)
ik bedacht juist eerst spelen zodat de banden lekker warm zijn en dan dijkjes gaan rijdenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja je kunt het welAlleen jammer van die reply die erachteraan komt
Ik stel voor dat we juist eerst leuke dijkenroute rijden en dan pas spelen, dan begin je pas los te komen volgens mij en zijn de banden warmer
Nog een leuke quote van GoT
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik bedacht juist eerst spelen zodat de banden lekker warm zijn en dan dijkjes gaan rijden![]()
Hicham zie edit![]()
![]()
quote:
En geld moet rollenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lui uiteraard![]()
![]()
maar denk dat ik het ook zou laten doen als je niet het goede gereedschap ervoor heb en zo![]()
quote:kijk ss aan ze zitten eronder hoor .. gister eff lekker mee gestuurd en moet zeggen tot nu de lekkerste banden die ik ooit gehad heb .. ze worden voor mijn gevoel warmer als andere en ze liggen heel stabielen controleerbaar in de bocht ..
alleen het insturen gaat ietsje zwaarder als bij de pilot powers ..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:18 schreef Patrick281 het volgende:
Die ZX10R gast gaat gewoon met die slicks op straat rijden.
![]()
![]()
[..]
Hebbie op het naaktstrand gelegen danquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vanavond even kijken of ik rode billetjes heb![]()
voel wel mijn schouderblad enigzins trekken van het zonnetje.
![]()
![]()
En dan zegt ie tegen mij dat ik teveel geld heb. Terwijl hij en Makster constant aan het chillen en kopen zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebbie op het naaktstrand gelegen dan![]()
![]()
Ik heb met die Husk proefgereden op een slick achter, en eigenlijk merk je er niets van.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:20 schreef Youssef het volgende:Retegaaf en mooi
En met dit weer zal het veelal weinig uitmaken toch
Alleen een beetje opletten waar je overheen rijdt
Regiotopic heH.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef Youssef het volgende:
In welk topic (URL) vertoeven die gasten dan.
?
Topic is nu gebookmarked.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Regiotopic heH.![]()
Waar is wat te doen..
Wat ben je ook een eikel hequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:51 schreef Patrick281 het volgende:
Foto van 2 dagen geleden, noppen zijn er nu zo'n beetje om-en om compleet af!![]()
[[url=http://img37.echo.cx/img37/839/p1010207web2ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
Volgens mij wel, ik durf het niet te zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet dat een lekker wijf voorstellen?![]()
I get your Drift.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het is weer meloen seizoen!
(dit kun je op 2 manieren interpreteren, maar beide volstaan)
Die had ik nog niet gezien tussen de koffiemokken.quote:
waar dat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien tussen de koffiemokken.
Vanaf 1 juni kan je voor gereduceerde prijzen wat kleding e.d. kopen, zat wel leuk spul tussen.Rugzakje 10,- winterjas 30,- etc.
Morgen nog maar even snel kijken en bestellen.
Ik werk even tijdelijk bij Kawa nederland, distributeur voor Europa van Kawaonderdelen enzo.quote:
hmmm lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik werk even tijdelijk bij Kawa nederland, distributeur voor Europa van Kawaonderdelen enzo.
Werk is kut maar de spullen zijn..............![]()
Nee dank jequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hicham nog een setje wielen erbij? klik!
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef fzrhansje het volgende:
op de brommer was het bijna een hobby om uit te lokken en daarna weg te rijden voor de cops
op mijn ex sm was mijn plaat gestolen en was onderweg naar huis, een paar kilometer voor thuis stond het stoplicht op rood dus ik langs de auto's om vooraan de rij te komen.
Hoppa licht op groen en ik, voorwiel omhoog de wheelieénd de laastste auto's van de rij voorbij, en jawel hoor de een na laatste was een copmobiel.
Die haalde gelijk zijn voorganger in om mijn staande te gaan houden en ik had geen plaat dus niks na te trekken en had ook geen zin in een dikke boete dus gas erop en een kilometertje verder de bebouwde kom in en doorgassen, ben ze vrij snel kwijt geraakt in het dorp en ben snel naar huis gegaan, een week lang maar met de snorfiets naar het werk gegaan, daarna 3 weken vakantie.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:01 schreef MarkH het volgende:
In 1996, dus alweer bijna 10 jaar geleden.
Ik had net mijn ZXR750, die ik in de schade had gekocht, motorisch in orde laten maken (afstellen). Bike kwam uit Duitsland en was nog niet ingevoerd: geen wegenbelasting en verzekering.
Wilde natuurlijk wel ff weten hoe die reed, dus op het fietspad (buitende bebouwde kom) even testen. Zonder helm (kun je beter horen of alles wel goed loopt), zonder kentekenplaat, geen kuipwerk, geen verzekering, geen wegenbelasting.
Komt de politie me tegemoet, vlak voor het punt waar ik wilde keren. Zij keren ook, dus weer in tegenovergestelde richting. Afijn, ik wordt aangehouden en ze parkeren hun auto achter mij. Enige angst sloeg toe en in een vlaag van verstandsverbijstering ga ik er als een speer vandoor. Heb nog wel in de verte een paar sirenes gehoord, maar gelukkig nooit de politie meer gezien.
Ben toen naar mijn oude studentenhuis gereden, alwaar ik de motor uit het zicht kon parkeren. Heb daar zeker een uur peentjes zitten zweten en later de motor met een aanhanger weer opgehaald. De eerst volgende keer dat ik weer op de motor plaats durfte te nemen was deze wel voorzien van verzekering, wegenbeslasting e.d.
Nu een leuk en stoer verhaal om op verjaardagen na een paar borrels te vertellen, maar toen liep het zweet me echt in straaltjes van het voorhoofd en over de rug
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:53 schreef Tuckson het volgende:
Maandag (gister dus) nog.
Werd al vanaf Leusden Zuid gevolgd door zwarte Peugeot 206. Knaap erin met zwarte zonnebril. Bleef hele tijd achter me, tot aan Woudenberg. Ik had een vermoeden, maar wilde de gok niet nemen. D'r zitten zulke rare lui op de weg soms, dus ik had geen trek hem naar m'n huis te leiden. Ik had bij de eerste rotonde in W'berg in de gaten dat ie me meer dan gemiddeld interessant vond. Toen dacht ik al "Die moet iets van me". Dat was helemaal duidelijk toen ik bij de rotonde op de Europalaan eraf ging en meteen de parallelweg op en hij erachteraan kwam. Aangezien hij al die tijd geen seintje of wat dan ook gegeven had heb ik de gok niet genomen en hem braaf een rondje rondgeleid ;-).
Achteraf bleek het RKD te zijn die handjes wou schudden om de spot te vieren. Als ie ff had geflashed had ik waarschijnlijk de gok wel genomen. Nu kwam ik er via de mail achter.
edit: FZR = RKD
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef Skwefje het volgende:
ik ben een half jaar geleden ongeveer achterna gezeten door een automobilist die het er niet mee eens was dat ik hem rechts in haalde. A16 bij Ridderkerk, 4 banen vrij en meneer reed links. Geen punt, ik er rechts voorbij. Daar ging hij zo van over de flos dat hij me achterna kwam en me tussen de vangrail en zijn auto wilde pletten. Er zat serieus geen 5 cm tussen zijn bumper en mijn been.
Ik gas geven en een 200 meter verder gaan rijden om van hem af te zijn, komt die lul me achterna en doet hetzelfde gewoon nog een keer! Ik moest van de snelweg af, je raadt het al, hij volgt me...na de afslag zuidplein krijg je wat stoplichten. Ik wachtte netjes achteraan de rij (doe ik anders nooit), zie ik in mijn spiegels die mongool aan komen stuiven.
Dus ik rijd op het laatste moment tussen de auto's door naar voren, op dat moment moet hij vol in de ankers (met piepende en rokende banden) om de laatste auto in de rij niet binnen te rijden. Dat lukt ternauwernood (gelukkig), ondertussen sta ik vooraan in de rij. Ik zie in mijn spiegels dat de bestuurder naar me toe komt rennen en ik maak me op om hem een ongelofelijke knal voor zijn harses te geven, zegt 'ie tegen me: "kan je niet een beetje normaal rijden, ik heb een kind in de auto!" Lekker opvoedkundig verantwoord.... B|
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:31 schreef Dash het volgende:
M`n broers zitten vaak achter me aan
Maar die rij ik toch in de vernieling. ik rule. ik ben de beste. ik ben onsterfelijk. ik heb het dynamiet uitgevonden. Ik weet waar Jimmy Hoffa ligt.
[/sterke verhalen modus]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef RRRamon het volgende:
Ben ooit een keer achterna gezeten door een marrokaan in een
dikke mercedus (ja, geen hoofdletter en ja, je schrijft het met
een e aan het eind...:X)
Maar goed, hij bleef me dus op de meest vreemde pleken achtervolgen.
toen bennik naar een drukke winkelstraat gereden, m'n brommertmidden
op de weg stil gezeten die piepoo eens gevraagd waarom ie me achterna zat?
RRRamon: he, waarom volg je me overal:?
Marrokaan: he vriend (en lachen....:r)
RRRamon: a, ik ben je vriend niet en b, waarom achtervolg je me????
Marrokaan: vrind, ik vin jouw motor mooi....(hierbij moet je eigenlijk de
blik in z'n ogen zien....zegt genoeg B|)
RRRamon: :pislink maar weer opgestapt en via een MEGA-omweg naar huis gegaan.
wtf.. dat topic zat ik ook net te lezenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee dank je![]()
Ik kom soms echt wat posts tegen op MF ... die moet ik gewoon delen met jullie
Leesvoer![]()
En dan krijgt dat kind op de achterbank helemaaaal al een trauma.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:46 schreef Youssef het volgende:
Damn, die gast die wordt achterna gezeten omdat ie rechts inhaaldeZelfs ik met mijn 25kW zou hem wel even leren wat spiegels zijn of even testen of het inderdaad wel lukt met carbon aan je handschoen om zo een ruit kapot te krijgen
En dat met zo een postuur he Pepijn
![]()
Op de motor voel ik me vaak vrij anoniemquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan krijgt dat kind op de achterbank helemaaaal al een trauma.![]()
En een auto komt vrij hard aan hoor op de motor.![]()
Agressie in het verkeer lokt aggressie uit.. helaas .. negeren.![]()
Don't we all.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:57 schreef Youssef het volgende:
Op de motor voel ik me vaak vrij anoniem![]()
Je hebt er een hoop gekken bij, of iemand die zijjn dag niet heeft, die gaat je kost wat kost achterhalen.quote:Ennuuh, twee keer de vangrail in en nog een keer bijna achteraan een stel stoplichten geplet wordenEen beetje goede motor is weg voor meneer agressief zijn gaspedaal heeft aangeraakt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |