graagquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een stukje taart ?
Kunnen we jou dan eindelijk echt feliciteren ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een stukje taart ?
morgen contract tekenenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kunnen we jou dan eindelijk echt feliciteren ?![]()
Via via of rechtstreeks?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef stinkie het volgende:
morgen contract tekenen
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contractquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef stinkie het volgende:
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contract
Prachtig weer jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een hitte joh.. moet gewoon binnen verkassen![]()
hij is uit '91quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Prachtig weer ja
Wat is de bouwjaar van je motor
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook nietquote:
wheeee thnxquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook niet
Eerstvolgende topic staat ie er bij als het goed is*
*Je weet maar nooit met OPM
welkom to the clubquote:
als ik mijn rijbewijs haal en wat geld overheb voor benzine, misschien wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:30 schreef hicham het volgende:![]()
Ben ik iig binnenkort niet meer de enige naked op de meet-foto's, want je gaat wel mee toch?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:37 schreef bwt het volgende:
mag ik dan mijn taarten ook weer terug?
Of heeft ondeugend DIE OOK al in beslag genomen?
Opnieuw Gefeliciteerd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contract
dit is toch tegen de regels ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook niet
Eerstvolgende topic staat ie er bij als het goed is*
*Je weet maar nooit met OPM
Er zijn verschillende regels langsgeweest en er is heftig over gediscussieerd (quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dit is toch tegen de regels ?![]()
![]()
je moest minimaal 1x gemeet hebben voodat je in de OP mag ? of hebben we zo'n tekort aan leden dat we die regel nu gewoon maar vergeten ?![]()
![]()
Welkom FulcrumBX rijder
![]()
kee was ik ws vergetenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zijn verschillende regels langsgeweest en er is heftig over gediscussieerd () dat er uiteindelijk besloten is: eenieder die regelmatig in de Fok!MC komt en in de OP wil staan, moet daar zelf om vragen en een pic meeleveren
Leer eens multiple quoten trouwensJij leest volgens mij en reageert tegelijkertijd. Ik ga eerst alles lezen en ga dan pas reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |