Ik moest er ook aan denken eerlijk gezegt tijdens het tikken.quote:
Alweer verouderde generatie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Had ik het nou toch maar terug gelezen![]()
SD kaartje heb ik in mijn camera zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan denken eerlijk gezegt tijdens het tikken.![]()
![]()
[..]
Alweer verouderde generatie.![]()
En waarom kan je niet begrijpend lezen, bord voor je kop?![]()
![]()
Niet met mij dit jaar, dus weet wie je beledigt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar je mee omgaat word je mee besmet he
Niet ? en wat doe jij hier in dit topic dan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet met mij dit jaar, dus weet wie je beledigt.![]()
Ik had nog 60 euro betaald voor mijn 128 mb SDRammetje.quote:
Onderhoudsboekje? Dealer onderhouden? Niet mee geragd? Van oud omatje geweest?quote:
Tja, wat doe je eraan?quote:
Damn, dus forummen is inderdaad vreemd gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Niet ? en wat doe jij hier in dit topic dan ?![]()
dit is ook een omgangs vorm![]()
Prijzen dalen nieuw harder dan de camera's tweedehands kosten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:49 schreef Youssef het volgende:
Onderhoudsboekje? Dealer onderhouden? Niet mee geragd? Van oud omatje geweest?Ik hoef geen nieuwe meer.
![]()
quote:
Die van mij is een kruisje. Die van jou is een niet-zichtbaar imagecheck plaatje (Don't hotlink large images)quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Deze dus![]()
(zien jullie het plaatje want je weet maar nooit
) die van zonder_zx9r is iig een kruisje
)
MoekeIlleLIjk hA tYpuh?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Moekelijk heH pleatjes linkaî. [afbeelding]![]()
![]()
Incl. Koffie.quote:Helaas is de BT 010 niet meer leverbaar, de BT 014 is daarvoor in de plaats
gekomen.
De BT 020 is de Sport/Tour versie van Bridgestone de BT 014 de Sport.
Stalen remleiding komt op ¤ 135,- en de Remblokken op ¤ 36,-/set.
Montage van het geheel zou op ¤ 40,- komen
Voor prijzen van banden zie bijlage(n).
Bellen van te voren is een must ivm. het bestellen of reserveren van de
onderdelen.
Deze offerte is geheel vrijblijvend, voor het eventueel maken van een
afspraak kunt u het beste even contact met ons op nemen.
Heeft U verder nog vragen of is iets niet duidelijk kunt U ons altijd
bellen via het onderstaand telefoon nummer.
Ook voor een persoonlijk advies kunt u telefonisch contact opnemen.
Prijs van de banden zijn inclusief montage ( losse velg, montage op
motorfiets v.a ¤ 10,-/band),balanceren ,BTW en koffie, ex.
verwijderingsbijdrage ( ¤ 2,50/band).
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:30 schreef Youssef het volgende:
Ik had dus helemaal niet meegekregen dat BT010 gewoon niet meer geleverd wordenOf zou dat alleen bij Sabra zijn en is men bezig met de uitverkoop van de laatste restjes?
Laat dan maar zittenquote:Incl. Koffie.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Youssef het volgende:
Ja uhuh, Windows XP is ook de opvolger van '95, '98 etc. Alsof je die dan meteen niet meer kan krijgen![]()
Looks like a nice compromise.quote:Wordt dus BT-020
![]()
Nee, lijkt mij een goed plan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
Ben ik lui als ik gewoon die schijf monteer en een afspraak maak met Sabra om dat allemaal even te gaan doen? (stalen remleidingen en blokjes)Ik ga even bellen denk ik, vanmiddag
Lui uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
Ben ik lui als ik gewoon die schijf monteer en een afspraak maak met Sabra om dat allemaal even te gaan doen? (stalen remleidingen en blokjes)Ik ga even bellen denk ik, vanmiddag
edit: Laat maar, vandaag kom ik even niet meer online.![]()
graagquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een stukje taart ?
Kunnen we jou dan eindelijk echt feliciteren ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een stukje taart ?
morgen contract tekenenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kunnen we jou dan eindelijk echt feliciteren ?![]()
Via via of rechtstreeks?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef stinkie het volgende:
morgen contract tekenen
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contractquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef stinkie het volgende:
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contract
Prachtig weer jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een hitte joh.. moet gewoon binnen verkassen![]()
hij is uit '91quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Prachtig weer ja
Wat is de bouwjaar van je motor
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook nietquote:
wheeee thnxquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook niet
Eerstvolgende topic staat ie er bij als het goed is*
*Je weet maar nooit met OPM
welkom to the clubquote:
als ik mijn rijbewijs haal en wat geld overheb voor benzine, misschien wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:30 schreef hicham het volgende:![]()
Ben ik iig binnenkort niet meer de enige naked op de meet-foto's, want je gaat wel mee toch?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:37 schreef bwt het volgende:
mag ik dan mijn taarten ook weer terug?
Of heeft ondeugend DIE OOK al in beslag genomen?
Opnieuw Gefeliciteerd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
viavia, voor 1040 declarabele uren, daarna vast contract
dit is toch tegen de regels ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij deze staat ie erin, heb gewoon de URL van die pics-pagina erin gezet, waarom ook niet
Eerstvolgende topic staat ie er bij als het goed is*
*Je weet maar nooit met OPM
Er zijn verschillende regels langsgeweest en er is heftig over gediscussieerd (quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dit is toch tegen de regels ?![]()
![]()
je moest minimaal 1x gemeet hebben voodat je in de OP mag ? of hebben we zo'n tekort aan leden dat we die regel nu gewoon maar vergeten ?![]()
![]()
Welkom FulcrumBX rijder
![]()
kee was ik ws vergetenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zijn verschillende regels langsgeweest en er is heftig over gediscussieerd () dat er uiteindelijk besloten is: eenieder die regelmatig in de Fok!MC komt en in de OP wil staan, moet daar zelf om vragen en een pic meeleveren
Leer eens multiple quoten trouwensJij leest volgens mij en reageert tegelijkertijd. Ik ga eerst alles lezen en ga dan pas reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |