quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wist niet wat jullie wilden dus keek even naar jullie...had niet gedacht dat jullie beiden naar marty zouden gaan kijken
en ja, ik kon dat gemompel van dat mens echt niet verstaan![]()
Knopendoorhakkers zijn altijd nodig in een groepquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op zich natuurlijk wel vleiend![]()
ben niet zo van het treuzelen![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef hicham het volgende:
Weet trouwens nog steeds niet waar je wilt gaan rijden zaterdag MercyGewoon bij jou in de buurt?
En hoe is het met Raus, gaat die ook mee? Zou wel leuk zijn als ze iig de wraak op jou nog een tijdje uitstelt. Vraag of ze in de winter wraak wil nemen want dan meeten we toch niet
Soms heb ik wel goede ideeen
Als die meet zaterdag doorgaat dan ga ik me morgen en overmorgen maar inhouden en niet teveel motorrijdenbenzine kost ook geld en samen is het leuker
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik was net mee aan het lurken. Jazeker ga ik zaterdag ook mee.![]()
We hebben geen leven, daaromquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jullie motordudes en dudines typen wel heeeeeel veel
Kijk es aan, een autorijder die het leert.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kut.
ik ben geloof ik de eerste autoslowchatter die ooit in de motorslowchat kwam.. geweldig he
Ik ben benieuwd wie wat waar en zo...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maakt me helemaal niet uit waar er gereden word![]()
enne Rausje gaat ook meedus ze kan eerwraak nemen
door me van de weg te rijden
ben vanaf 2 uur geheel beschikbaar om lekker te rijden![]()
<<- zoiets dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:30 schreef Youssef het volgende:
Alleen als je je motor en auto weer in je icon laat stuiteren(en meet
)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Maakt me helemaal niet uit waar er gereden word![]()
enne Rausje gaat ook meedus ze kan eerwraak nemen
door me van de weg te rijden
ben vanaf 2 uur geheel beschikbaar om lekker te rijden![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik was net mee aan het lurken. Jazeker ga ik zaterdag ook mee.![]()
quote:
nein.. ik ben net zo gek van motorenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Kijk es aan, een autorijder die het leert.
Maar denk er aan - geen auto verhalen hier.....![]()
We zitten weer eventjes op een piekmomentquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jullie motordudes en dudines typen wel heeeeeel veel
Die's best coolquote:
Klopt op redelijk korte afstand.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef hicham het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat jullie jullie vier best dicht bij elkaar wonen
[afbeelding]
En tussen jullie in een klaverbladDus je kunt dat ook als afspreekpunt nemen
Links Mercy en Raus, onder bwt en rechts OPMzwarte getalletjes = KM's
Dan is het goed..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nein.. ik ben net zo gek van motoren
ik zag je wel editten!! Het stilstaan bij de laatste foto op 2 seconden gezet, het door laten lopen vind ik namelijk niet echt netjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Die's best cool
Vind alleen dat ie net iets te lang stilstaat als ie bij het vooraanzicht is
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ik zag je wel editten!! Het stilstaan bij de laatste foto op 2 seconden gezet, het door laten lopen vind ik namelijk niet echt netjes
Tja, leuk voor hemquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel klasse van sjefmeeste zijn ego's
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die italianen eigenlijk en over welke competitie gaat dit?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Ongelooflijk die lim. Tegen Liverpool en het is de finale van de champions leaque, leaque
TERING TEFFUS TIEFUS GODVER 3-0![]()
euh wil niet vervelend zijn of zo maar Den Bosch ligt toch wel iets verder dan 36 van Arnhem af hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zojuist ontdekt dat jullie jullie vier best dicht bij elkaar wonen
[afbeelding]
En tussen jullie in een klaverbladDus je kunt dat ook als afspreekpunt nemen
Links Mercy en Raus, onder bwt en rechts OPMzwarte getalletjes = KM's
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
[..]
We zitten weer eventjes op een piekmoment
Als we het doen, doen we het meteen goed
[..]
Die's best cool
Vind alleen dat ie net iets te lang stilstaat als ie bij het vooraanzicht is
-edit
Misschien is het ook wel goed zo
Mercy , kan jij even het eindoordeel vellen? De knoop doorhakken zeg maar
Wat vind jij van zijn icon![]()
Wat ben jij vervelend zegquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh wil niet vervelend zijn of zo maar Den Bosch ligt toch wel iets verder dan 36 van Arnhem af hoor![]()
Ja veel beter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dus het gaat beter neem ik aan?
Hij dacht dat je uit tiel kwam...........................quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh wil niet vervelend zijn of zo maar Den Bosch ligt toch wel iets verder dan 36 van Arnhem af hoor![]()
hmm en nu dan? nu 1 seconde stilstaan ipv 2quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
net iets te lang stilstaat als ie bij het vooraanzicht is
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Was wel te verwachten dat Milan van Liverpool zou winnen.. Als PSV daar gestaan had, was het veel leuker geweest
Heb trouwens even een linkje gefixt in mijn signature, voor een pagina van vers geschoten foto's van mijn soesje![]()
quote:
Euuuhquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Hij dacht dat je uit tiel kwam...........................
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
hmm en nu dan? nu 1 seconde stilstaan ipv 2
Wel in het algemeen langer dan een BT14.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
met zijn rijstsijlburnoutstijl denk ik niet dat een power het lang uithoud![]()
ff KLX-C achterbrug shaffen en 150/160 erin propppen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
Mot je ook Metzler Rennsports hebben
EDIT:
Achter heb jij 130 natuurlijk![]()
hey thnxquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]Mooie pics
Jij begrijpt het tenminsteSommige mensen weten van een prachtige motor een lelijke foto te maken
Jij hebt van een 'normale' motor mooie pics gemaakt
Ik kies er straks wel eentje uit voor de OP, blijven die foto's op de server daar staan?
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Gezien er hier nog wat andere digicambezitters zijn dacht ik dat jullie misschien ook wel zo een kaartje willen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
weer genoeg tijd voor ondeugende dingen, of niet?![]()
Ok, zal morgen even de OP.txt editten, twijfel nog over de pics. Heb je zelf een voorkeurquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
hey thnx![]()
Die blijven daar gewoon staan ja
quote:
quote:
Jij ook alquote:
quote:
Neuh, zoek maar eentje uit joh.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, zal morgen even de OP.txt editten, twijfel nog over de pics. Heb je zelf een voorkeur
[..]
Ik ga pitten
Iets meer als een week denk ik.quote:
Verdacht !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:23 schreef RB het volgende:
[..]
Iets meer als een week denk ik.
ben haast alleen maar thuis gewwest om te slapen![]()
Nope alleen maar kerels in smerige oranje overallsquote:
Dat is al weer overquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef ondeugend het volgende:
Maar maar.... en die date van vorige week dan
Soort van, ik lig super relaxed in mijn zitzak, maar ik vind het helemaal ok. Jammer dat ik best gaar en moe ben, beter scoren ze snelquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:17 schreef Youssef het volgende:
edit: Ik zie het al.Makster zit volgens mij op het puntje van zijn stoel.
Geniaal iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
'Dan kan Seedorf in elk geval geen strafschop nemen mocht het daarop aankomen'
briljante uitspraak
Jammer voor Liverpool though
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Weetje wat ik ga pitten. Lees het morgen wel op internet![]()
Nee weetje ik kijk wel vanuit bed, anywayz
Adios gestapo's
Maar even bijkleppen daarna dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef RB het volgende:
[..]
Dat is al weer over![]()
Ik heb de laatste tijd bijna geen vrij, werk me een slag in de![]()
Dit weekend naar duitsland motorweekend![]()
en maandag en week naar Rotterdam voor het werk
![]()
Is goedquote:
hehe ik lig het ook vanuit bed te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Weetje wat ik ga pitten. Lees het morgen wel op internet![]()
Nee weetje ik kijk wel vanuit bed, anywayz
Adios gestapo's
Dan ben ik er waarschijnlijk niet. Bel maar even van te voren dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:57 schreef RB het volgende:
[..]
Is goed
Misschien dat ik morgenavond wel ff langs kom voor eenof
![]()
![]()
thanksquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef bwt het volgende:
Welkom terug in iedergeval
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan ben ik er waarschijnlijk niet. Bel maar even van te voren dan.
Moet je je eens voorstellen man, die mensen hebben nu geen leven meer. Die zullen nog dagen depressief zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Net goed voor die eikels (behalve Stammetje dan)
ik hoop dat ze volgend jaar weer PSV tegenkomen in de CL en dat ze kan keihard op hun plaat gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen man, die mensen hebben nu geen leven meer. Die zullen nog dagen depressief zijn![]()
6:40quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psst.. die lui infiltreren compleet voordat je het weet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef Youssef het volgende:
Marokkanen een meerderheidEr zit maar 1 hele Marokkaan in de MC
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef Youssef het volgende:
Wel laat voor jouw doen Pepijn, tijd om te...
Daar hebben we onze nachtbraker weer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef bwt het volgende:
Had het programma ook zitten kijken vandaag
Mooie aangepaste bike heeft ie wel
Dacht ik al tijdens het posten van het filmpjequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kewl filmpje van die lilliputter.Vast toffe lui.
![]()
Kan het geluid alleen niet horen.![]()
![]()
Zou eerder denken dat het te gevaarlijk is omdat ze /buiten hun schuldquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar hebben we onze nachtbraker weer.\
[..]
Dacht ik al tijdens het posten van het filmpjeKomt erop neer dat ie veel duimen krijgt en er mensen weleens foto's maken. Tevens wil ie die wel een nieuwe motor die ondanks dat je maar 120 mag wel 200 kan gaan. *achtergrondpubliek lacht
*
Ach valt wel mee, dat berichtje van mij was nog niet eens zo laat (voor mijn doen)quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dat durfde ik niet te vragenen begin van de week zeiden ze nog onweer in de middag.
![]()
Had ik het nou toch maar terug gelezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]Ok
[..]
Knopendoorhakkers zijn altijd nodig in een groepHeb nu een projectteam waar niemand knopen doorhakt en bij overleg is dat fucking irritant. Nou ben ik meer een persoon van 'geef mij maar een opdracht en ik programmeer het' en overleg + documentatie fasen van een project kunnen me geen ene flikker schelen, irritante kutzooi
Wil gewoon lekker programmeren en niet verslagen en adviesrapporten schrijven
Maar dat even tussendoor, omdat we dus geen knopendoorhakker hebben doe ik het maar na een tijdje van zinloos geblaat
Verder vergeet ik elke post wel wat te zeggen. Wat ik dus wou zeggen, bij de Belcompany zijn SD kaartjes van 512 MB in de aanbieding. Voor 25 euro, OP = OP. Kosten normaal 45 euro. Heb er 1tje gehaald, kan nu 450 pics schieten op standaard kwaliteit met zo'n kaartjeEn op hoogste kwaliteit ongeveer 250
Gezien er hier nog wat andere digicambezitters zijn dacht ik dat jullie misschien ook wel zo een kaartje willen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef Youssef het volgende:
Hey Raus, deze man wil een nieuwe motor.Misschien dat jullie kunnen ruilen.
![]()
Ik schakelde te laat in, morgen maar eens online kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |