Afspreken wanneer je over dijkjes gaat rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef bwt het volgende:
En dan bedenk ik me wel eens - wat doe ik toch in hemelsnaam hier......
Zaterdagmiddag om een uur of 2 ? ergens afspreken ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:30 schreef bwt het volgende:
O ja, dat ja
Vraag anders even naarquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen al die banden zoals bt010, bt014 en bt020? Ik rij nu BT-010 dus daar ga ik ook over mailen, maar is dat echt zo van die korting MartieWant daar ga ik dan ook naar vragen anders maak ik mezelf belachelijk
(mail nu voor een prijsopgaaf
)
Is prima,,,,,, de oudste stad van nederland. zie een paar topics terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag om een uur of 2 ? ergens afspreken ?![]()
ben even vergeten waar je ook alweer woont![]()
oh dat is gemakkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Is prima,,,,,, de oudste stad van nederland. zie een paar topics terug
opwarm, plak en slijteigenschappen. nog iets vergeten?? oja, de prijsquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef Youssef het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen al die banden zoals bt010, bt014 en bt020?
Dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef bwt het volgende:
Spannen is niet zo lastig.
Achteras stuk los draaien en dan met de stelbouten acherop de achterbrug ketting op spanning brengen. (alle 2 de bouten gelijk waardig aanspannen)
wist je niet dat ik 2 linkers hebquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Youssef het volgende:van jou had ik wel verwacht dat je dat kon OPM
Hmpfquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:33 schreef Makster het volgende:
ZO, eindelijk weer tijd voor mezelf![]()
![]()
![]()
De BT014 is opvolger van de 010. Goeie bandRedelijk slijtvast, snel warm, goeie plakeigenschappen en stabiel in bochten
![]()
heb wel vaker zoiets gelezen maar is dit alles? verder geen dingen waar ik rekening mee moet houden, bijvoorbeeld op moment vastdraaien??quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef bwt het volgende:
Spannen is niet zo lastig.
Achteras stuk los draaien en dan met de stelbouten acherop de achterbrug ketting op spanning brengen. (alle 2 de bouten gelijk waardig aanspannen)
Matenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
HmpfDacht dat het bepaalde maten waren enzo. Maar voor & achter gewoon het best hetzelfde houden toch?
Ja, maar misschien toch de hardheid/zachtheid van het rubber tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
[..]
MatenNee man type banden
voor heb je waarschijnlijk een 120 / 70 / 17 liggen. 120 is de breedte, 70 de bolling toch? en 17 is de omtrek, dus inch.
Achter heb je waarschijnlijk een 180 / 60 / 17 liggen. En idd voor en achter het zelfde houden dat is het beste
Wtf is Hmpf
Idd ook verschil in hardheid. Een 020 is in principe harder als een 014 en zal dus minder goed plakken, hij slijt daarentegen minder snel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, maar misschien toch de hardheid/zachtheid van het rubber tochVoor = 120/65, achter: 180/55
![]()
Hmpf is het geluid dat je maakt als je iemand zo doetofzo
![]()
Geen idee, maar deze in het zwart isquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn die dingen zo goedkoop
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/ducati/9465.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb wel vaker zoiets gelezen maar is dit alles? verder geen dingen waar ik rekening mee moet houden, bijvoorbeeld op moment vastdraaien??
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
[..]
MatenNee man type banden
voor heb je waarschijnlijk een 120 / 70 / 17 liggen. 120 is de breedte, 70 de bolling toch? en 17 is de omtrek, dus inch.
Achter heb je waarschijnlijk een 180 / 60 / 17 liggen. En idd voor en achter het zelfde houden dat is het beste
Wtf is Hmpf
jij hebt een momentsleutel tochquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:eigenlijk moet het achterwiel weer vast gezet op het juiste moment
![]()
deze is echt mooiquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn die dingen zo goedkoop
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/ducati/9465.jpg]afbeelding][/url]
Zie jequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]bijna goed
de maat 120/70/17 is als volgt
17 is de diameter in " (inch)
120 is de breedte van de band
70 is de hoogte van de band en wel precies 70% van de breedtem in dit geval 120
![]()
Kettingspanmeet @ Mercy's huis?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hebt een momentsleutel toch?
Handvast en dan nog een halve slag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]eigenlijk moet het achterwiel weer vast gezet op het juiste moment
![]()
en als het goed is staat er aan de beide kanten een merkteken waarmee je kan zien of je het achterwiel recht heb staan![]()
Tweede getal is het aantal procent van de hoogte tegenover de breedte .quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Makster het volgende:
MatenNee man type banden
Wtf is Hmpf
Het is trouwens een KLX, geen KX.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmm, heb hem laatste keer wel iets vaster gedraait dan dat denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Handvast en dan nog een halve slag.![]()
Valt best mee, dit doe je in 10 minuten oid. Paddockstand maakt het wel makkelijker en als je echt zeker wil zijn meet je aan beide zijden van de velg ook nog even de afstand naar de achterbrug.
Lees nog eens, ik zeg voor de KX, een KLX ben ik niet tegengekomen.quote:
Wat wil je nou precies?quote:Achter blijkt 3 tanden groter te zijn dan standaard. Ga het omdraaien met een tandje of 5 minder dan normaal.![]()
Thanks for asking, ik heb er wel een goed gevoel over dus denk dat het wel goed ga komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:16 schreef hicham het volgende:
"Wat is hmpf",![]()
![]()
![]()
Hoe'st gegaan Makster, was dat leren nou achteraf gezien voor jan lul of ... ?
*pling*quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wanneer ga je je eigen spreekwoordenboek samenstellen
Die bout kan wel wat hebben, heeft alleen geen extra nutquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
Hmm, heb hem laatste keer wel iets vaster gedraait dan dat denk ik![]()
Wat voor rijstijl heb ik danquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tweede getal is het aantal procent van de hoogte tegenover de breedte .
En met zijn rijstijl is een BT-45 genoeg hoor ik de geest uit de fles al roepen.![]()
Zit zo in volgorde van normaal naar hypersport: BT-45 > BT-20NT > BT14.
Ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die bout kan wel wat hebben, heeft alleen geen extra nutlet wel op bij een carterplug, handvast + 1/8 only.
![]()
Kan het nog eens lezen, maar dat onthoud ik wel, je kan het op 2 manieren interpreteren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Lees nog eens, ik zeg voor de KX, een KLX ben ik niet tegengekomen.
Minder toeren op de snelweg, vanaf 90 km/u draai ik al hoge toeren nu..quote:Wat wil je nou precies?Hogere top of rappere accelleratie?
Maakt niet uit, is alleen lastiger los te halen als je weer moet stellen. (bij een nieuwe ketting oid)quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm, heb hem laatste keer wel iets vaster gedraait dan dat denk ik![]()
Snap hem wel en jouw manier kan ook maar dan heb je weer geen inzicht in de staat van je velg.quote:Het is inderdaad zo gebeurd, dat welDie streepjes zijn niet echt betrouwbaar op de achterbrug omdat die dingen waarmee je kijkt hoever die precies zit ook een beetje scheef kunnen zitten
Had laatst schuifmaat maar begrijp eigenlijk niet echt hoe je de rechtheid van je band checked. Heb het op verschillende manieren geprobeerd en denk dat het wel goed is gegaan
Maar jij meet dus de afstand van de velg tot de achterbrug, draait de band een beetje door en meet het weer, etc. etc. tot je de hele velg rond bentIk wou eigenlijk gewoon de afstand meten van achterkant van de achterbrug tot de as van het wiel, maar goed. Aan de ene kant zit een bout aan de andere kant een moer en die zijn niet precies even groot. Dus de afstand tot de achterkant van de brug ook niet
is het nog een beetje te begrijpen![]()
Van een turk, het is dat je je hand niet uit je raam kan hangen en je pet niet scheef kan zetten anders was het wel helemaal duidelijkquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
motorrijden is oke, ole ole
alles goed hier?
Alleen als je je motor en auto weer in je icon laat stuiterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah toeeee mag ik ook op de lijst?
Heb een Suzuki GS500E uit '91![]()
Ah, vandaar dat Martie altijd zijn hand op zijn knie legt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Van een turk, het is dat je je hand niet uit je raam kan hangen en je pet niet scheef kan zetten anders was het wel helemaal duidelijk![]()
kut.. moet eerst me rijbewijs nog halen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eerst een keer meeten
[..]
as zaterdagmiddag is je kans![]()
I'm on itquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:30 schreef Youssef het volgende:
Alleen als je je motor en auto weer in je icon laat stuiteren(en meet
)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wanneer ga je je eigen spreekwoordenboek samenstellen
Gaat hier al 6 weken goed johquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
motorrijden is oke, ole ole
alles goed hier?
Had wel iets tijdens het staan op de sleutel (quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die bout kan wel wat hebben, heeft alleen geen extra nutlet wel op bij een carterplug, handvast + 1/8 only.
![]()
Mag?!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah toeeee mag ik ook op de lijst?
Heb een Suzuki GS500E uit '91![]()
Een beginner die heel snel op zijn neus gaat zegt de geest.quote:
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken. Die manier is wel lekker makkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je van velgrand tot achterbrug meet dan moeten beiden zijden (tenzij je een VFR oid hebt) exact gelijk zijn. Probleem met de bout heb je dan ook opgelost want anders moet je gaan schatten waar het hart zit.
Is dat niet met de BT10's ook al zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ennûh BT14 is geen band voor meetings ver van Amsterdam, krijg je lekker vlakke middenstukken.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Martie altijd zijn hand op zijn knie legt.Wannabe turk
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:32 schreef hicham het volgende:
Ik had ook zoiets bij die post, zo vanPlakken apetieten dan
![]()
![]()
Had wel iets tijdens het staan op de sleutel ()
Ja is ook, de 010 is meer race dan de 020 die weer meer tour is. Desondanks plakt de 020 ook gewoon goed, duurt alleen wel iets langer voordat ie warm is maar slijt minder hard.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Is dat niet met de BT10's ook al zoWant ik vind wel dat ie erg snel is 'afgevlakt'
En ik haal iedereen door elkaar nu met al die nieuwe icons
Mwoa, ik begrijp het nu wel dus echt noodzakelijk is het niet. Is echt zo gepiept dat klusjequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vind ik prima hoor
![]()
ik zal wel als leraar toe kijken en aanwijzingen geven![]()
![]()
![]()
Ok, maar verkopen ze bij Tell Sell of de Lidl niet ook gewoon bandjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja is ook, de 010 is meer race dan de 020 die weer meer tour is. Desondanks plakt de 020 ook gewoon goed, duurt alleen wel iets langer voordat ie warm is maar slijt minder hard.
Eigenlijk is bijna alles wel ok behalve Continental
Ja, maar volgens mij is dat alleen voor lage momenten. Heb nooit gekeken tot hoever die gaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:39 schreef Youssef het volgende:
Wij hebben toch ook een momentsleutel Hicham?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ok, maar verkopen ze bij Tell Sell of de Lidl niet ook gewoon bandjes.![]()
Makster poste net al dat de BT14 de opvolger is van de BT10. Slijt dus idd harder dan de BT020.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:36 schreef Youssef het volgende:
Is dat niet met de BT10's ook al zoWant ik vind wel dat ie erg snel is 'afgevlakt'
En ik haal iedereen door elkaar nu met al die nieuwe icons
Misschien binnenkort wel, je weet het nooit wat ze voor je in petto hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben jij wel het type voorquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal wel als leraar toe kijken en aanwijzingen geven![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
met zijn rijstsijlburnoutstijl denk ik niet dat een power het lang uithoudquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een beginner die heel snel op zijn neus gaat zegt de geest.![]()
Maar waarom Bridgestone?Pilot Powers is nu de shit.
![]()
Ennûh BT14 is geen band voor meetings ver van Amsterdam, krijg je lekker vlakke middenstukken.
Ja, die wilde ik eerst wel eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
On-line kan je pimperige rode, groene, gele, blauwe banden krijgen.
![]()
Mot je ook Metzler Rennsports hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
On-line kan je pimperige rode, groene, gele, blauwe banden krijgen.
![]()
burn outsquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met zijn rijstsijlburnoutstijl denk ik niet dat een power het lang uithoud![]()
Heb vandaag rijdende burnout geprobeerd maar voorband begon te stuiterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met zijn rijstsijlburnoutstijl denk ik niet dat een power het lang uithoud![]()
Nou dat was dus 53 seconden en weg leuke avondquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Foetbal op teevee, hoop dat die stinkie italianen flink klopt krijgen![]()
Italie gescoord?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou dat was dus 53 seconden en weg leuke avond![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij wel het type voorToen we na de megameet ergens in de buurt van Posbank ofzo gingen eten bij dat hotel waar parkeren eigenlijk alleen voor hotelgasten was ...
Serveerster (met een veel te kort rokje
) kwam en vroeg of we wat wouden eten / drinken. OPM kijkt naar mij, ik naar jou .. Youssef ook ... jij zo van 'waarom kijken jullie nou allemaal naar mij
'
en nu lekker met zijn 11en voor de pot gaan zittenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou dat was dus 53 seconden en weg leuke avond![]()
![]()
quote:
Voetbalquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en nu lekker met zijn 11en voor de pot gaan zitten![]()
italjanen...
Idd, valt me nu nog mee met het defensieve crap voetbal maar ik vrees het ergstequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en nu lekker met zijn 11en voor de pot gaan zitten![]()
italjanen...
op zich natuurlijk wel vleiendquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef hicham het volgende:
[..]Ja eigenlijk wel
Ik ben maar een newbie-Fok!MC-meeter dus ik ga niet voor de groep spreken. OPM keek naar mij, waarom weet ik niet want hij wou gewoon eten
Had ie dat toch ook meteen tegen haar kunnen zeggen
[..]
Voetbal
Mijn weekend is al begonnenEn de komende weken zal dat ook blijven zo. Weekenden van 4 dagen
Maar als het moet wel wat huiswerk maken. Ik neem mijn woorden terug, ik blijf lekker student en hoef geen arbeider te worden
![]()
eh, okquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:32 schreef hicham het volgende:
Je moet
Hebbie nog ergens een grote pic van je motor
misschien voortaan dopjes eerst uitdoenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wist niet wat jullie wilden dus keek even naar jullie...had niet gedacht dat jullie beiden naar marty zouden gaan kijken
en ja, ik kon dat gemompel van dat mens echt niet verstaan![]()
foto'squote:Op woensdag 25 mei 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Serveerster (met een veel te kort rokje)
kut.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben jij zou een autoslowchatter??
Hoe gaat het daar aan toe in die topics?
Maakt me helemaal niet uit waar er gereden wordquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef hicham het volgende:
Weet trouwens nog steeds niet waar je wilt gaan rijden zaterdag MercyGewoon bij jou in de buurt?
En hoe is het met Raus, gaat die ook mee? Zou wel leuk zijn als ze iig de wraak op jou nog een tijdje uitstelt. Vraag of ze in de winter wraak wil nemen want dan meeten we toch niet
Soms heb ik wel goede ideeen
Als die meet zaterdag doorgaat dan ga ik me morgen en overmorgen maar inhouden en niet teveel motorrijdenbenzine kost ook geld en samen is het leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |