SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psst.. die lui infiltreren compleet voordat je het weet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef Youssef het volgende:
Marokkanen een meerderheidEr zit maar 1 hele Marokkaan in de MC
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef Youssef het volgende:
Wel laat voor jouw doen Pepijn, tijd om te...
Daar hebben we onze nachtbraker weer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:25 schreef bwt het volgende:
Had het programma ook zitten kijken vandaag
Mooie aangepaste bike heeft ie wel
Dacht ik al tijdens het posten van het filmpjequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kewl filmpje van die lilliputter.Vast toffe lui.
![]()
Kan het geluid alleen niet horen.![]()
![]()
Zou eerder denken dat het te gevaarlijk is omdat ze /buiten hun schuldquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar hebben we onze nachtbraker weer.\
[..]
Dacht ik al tijdens het posten van het filmpjeKomt erop neer dat ie veel duimen krijgt en er mensen weleens foto's maken. Tevens wil ie die wel een nieuwe motor die ondanks dat je maar 120 mag wel 200 kan gaan. *achtergrondpubliek lacht
*
Ach valt wel mee, dat berichtje van mij was nog niet eens zo laat (voor mijn doen)quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dat durfde ik niet te vragenen begin van de week zeiden ze nog onweer in de middag.
![]()
Had ik het nou toch maar terug gelezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]Ok
[..]
Knopendoorhakkers zijn altijd nodig in een groepHeb nu een projectteam waar niemand knopen doorhakt en bij overleg is dat fucking irritant. Nou ben ik meer een persoon van 'geef mij maar een opdracht en ik programmeer het' en overleg + documentatie fasen van een project kunnen me geen ene flikker schelen, irritante kutzooi
Wil gewoon lekker programmeren en niet verslagen en adviesrapporten schrijven
Maar dat even tussendoor, omdat we dus geen knopendoorhakker hebben doe ik het maar na een tijdje van zinloos geblaat
Verder vergeet ik elke post wel wat te zeggen. Wat ik dus wou zeggen, bij de Belcompany zijn SD kaartjes van 512 MB in de aanbieding. Voor 25 euro, OP = OP. Kosten normaal 45 euro. Heb er 1tje gehaald, kan nu 450 pics schieten op standaard kwaliteit met zo'n kaartjeEn op hoogste kwaliteit ongeveer 250
Gezien er hier nog wat andere digicambezitters zijn dacht ik dat jullie misschien ook wel zo een kaartje willen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef Youssef het volgende:
Hey Raus, deze man wil een nieuwe motor.Misschien dat jullie kunnen ruilen.
![]()
Ik schakelde te laat in, morgen maar eens online kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |