Damn, ik weet hoe je je voelt, heb ik ook gehad met mijn 1e examen, tijdens het oefenen vlak er voor, remmen en onderuitgaan. zelfvertrouwen was een klein beetje weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ja, je weet wel, keihard onderuitgaan![]()
Examen was op nieuw terrein, dus nieuw asfalt, en het was nat.. iets te hard geremt![]()
Had ook alleen geoefend op 'oud' asfalt
Ook leuk dat je midden in de nacht op de veluwe de kuiltjes en het zand op de weg niet ziet liggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:53 schreef Youssef het volgende:
Veluwe meet plek zal ook wel geen lantaarns hebben, en aangezien we die toch een keer over wilden doen.En dan vooral na een hete zomerdag natuurlijk
Vervolgens even vonken op Beekbergen
Hehe ja, ach ik kan er wel om lachen. Volgende keer haal ik het gewoonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Damn, ik weet hoe je je voelt, heb ik ook gehad met mijn 1e examen, tijdens het oefenen vlak er voor, remmen en onderuitgaan. zelfvertrouwen was een klein beetje weg.
Ja, zeker waarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
Die borden langs de kant van de weg....
[afbeelding]
dam'n dat zat ik me ook al te bedenken toen ik Fullyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
[afbeelding]
Mijn zus is tijdens het lessen ook al eens onderuit gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe ja, ach ik kan er wel om lachen. Volgende keer haal ik het gewoon
Heb alleen wel wat last van mijn rechterpols en linkerpinkie nu![]()
Ik vind het altijd onzin, alleen in extreme gevallen of onhandigheid kan je daar iets gebeuren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
[afbeelding]
hmm weer wat geleerd, heb gister wel vaak de witte lijnen in de gaten gehoudenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mijn zus is tijdens het lessen ook al eens onderuit gegaan.
Ze blijf bij het uitvoegen vanaf de snelweg naar de witte lijn kijken in de stromende regen.
Dat had ze dus beter niet kunnen doen!
gelukkig niet neequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
Fulcrum, wat een pech.![]()
Je had zeker je mooie pakkie niet aan.![]()
![]()
![]()
Waar je naartoe kijkt, daar ga je ook heen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
hmm weer wat geleerd, heb gister wel vaak de witte lijnen in de gaten gehouden![]()
Vlinders in je buik?quote:
Les nul, beste kijkbuiskinderen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:23 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waar je naartoe kijkt, daar ga je ook heen!
![]()
het is nog geen 10 uur geweest dus ik ben nog niet wakker genoegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mooi om een powerpointje van te maken, wie mailt hem even.![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
2 takten komen van een andere afdeling.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij was toch zo trots op jouw stoere CR
![]()
![]()
Dit is ook wel wat voor Makster, kan ie z'n Halfords SM mee onder plakkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is pas een poser bike![]()
![]()
kan een opgeleukte halfords SM niet aan tippen![]()
it's friday![]()
en hier nog een linkje voor Maxter![]()
bij mij op school heel lang geledenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef Makster het volgende:
Maar maar maar....
Die KLX van mij ziet er nu nog uit als strontIk vind het zeer erkennelijk van jullie dat jullie zoveel vertrouwen hebben in het verbouwen van de KLX tot een poser mobiel
Neemt niet weg dat ik die bling bling wel waardeer, tot op een zekere hoogte natuurlijk![]()
![]()
Zat er vroeger aan te denken om een grote schakel ketting te kopen bij de ijzerboer en die goud et spuiten en om mijn nek te hangen![]()
Vroegah was alles beter....![]()
Hulde aan je snelheid van begripquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij op school heel lang geledenliepen gasten rond die een fiets/brommer ketting omhadden die verchroomd was
![]()
![]()
pas later begreep ik waarom eigenlijk![]()
om mee te meppen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Iemand nog intersse in de PowerPoint van de chrome-Bike?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |