quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij toestemming voor een tweede (rag)bike dan?![]()
Waarom zou die niet werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
Ik ga ff kijken of Paypal nog werkt, want zo niet dan wordt het een kansloze klus
quote:
Misschien kom ik hem zaterdag wel ff ophalenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom zou die niet werken.![]()
Ik had trouwens ff 2 oliefilters moeten bestellen, had jij er ook gelijk 1 gehad.![]()
Dacht er gistermiddag pas aan terwijl ik naar huis reed.![]()
Hoe ga je dat doen met je bokkie, stuur je je vriendin zondag vooruit met de Alfa?![]()
[..]
Idool van je ..
Ja, vooral vanwege die charmante foto.quote:
Voordat ik mee lach, van wie heb je inmiddels nog meer mail.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:27 schreef Makster het volgende:
Hahahaha mij gebeden zijn gehoord en beantwoord, eindelijk mail van de FOk MC kneus crew
Misschien ben ik thuis.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Misschien kom ik hem zaterdag wel ff ophalen
OK, over 1.5 week heb ik een creditcardquote:En weetje zeker dat je neit f wil wachten met dat voorspatbordje. Op ebay zijn ze nu 40 cent goedkoper dan in zijn online winkelWeet 100% zeker dat hij ze ook weer eens op de veiling gooit en dan ben je dus veel goedkoper uit
Als jij zit te eten of te drinken zie je er ook vast niet charmant uit hoor.quote:
K, lijkt mij een verstandig plan. Kan je gelijk met Paypal aan de slag. Ideaal voor ebay enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voordat ik mee lag, van wie heb je inmiddels nog meer mail.![]()
![]()
[..]
Misschien ben ik thuis.
[..]
OK, over 1.5 week heb ik een creditcarden ga nu toch eerst z.s.m die lekkage bij de uitgaande as fixen.
![]()
Wat is het eigenlijk geworden....quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als jij zit te eten of te drinken zie je er ook vast niet charmant uit hoor.![]()
Ik zag van de week nog een NEE advertentie, hadden ze de meest slechte foto van Balkenellende, Bush en die euh Engelsman bijgezet. Snapte het verband niet helemaal, maar dat is makkelijk reclame maken.![]()
Dat heb ik via via gehoord idd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
Wat is het eigenlijk geworden....Nee toch
![]()
quote:
*kuch* stuntelmeet *kuch*quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:39 schreef Makster het volgende:
Of ik haal die KLX uit elkaar, maarja dan heb ik dus wel een bokkkkiiii nodig
Vroegah had ik een krant 's ochtens bij eht onbijt. Nu sta ik om 7.30 op heb ik geen tijd om thuis te eten en een krant geen centen voor en bovendien zou ik heb dan eerst uit de portiekbrievenbus moeten pakken en dat is helemaal kut natuurlijkquote:
Damn, sta best hoogquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:
WhahahaTopposters van PTA zitten voornamelijk in FokMC
![]()
Vooral Pepijn![]()
![]()
Leuk Arcee
Ja stuntelmeet, stuntelmeet. 80% fucking regen manquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Toch maar minder quotes aan mekaar plakken in 1 post.![]()
Die Herman slowchat helemaal 3 x niks.
Gaat nergens over.![]()
![]()
Hier een smiley, daar een smiley, mwoooah ben misselijk vandaag.![]()
[..]
*kuch* stuntelmeet *kuch*
Ik had 3 jaar geleden besloten om beter bij te blijven in de wereld.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Vroegah had ik een krant 's ochtens bij eht onbijt. Nu sta ik om 7.30 op heb ik geen tijd om thuis te eten en een krant geen centen voor en bovendien zou ik heb dan eerst uit de portiekbrievenbus moeten pakken en dat is helemaal kut natuurlijk
En krant moet je in je blotesnikkel aan tafel op je gemak kunnen lezen, en zeker NIET eerst naar beneden hoeven lopen en dan pas lezen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:
edit: Damn you PepijnAnders heb je bijna 18.000 posts en 25 posts per dag. Maar bestaat je postgeschiedenis van de laatste maanden alleen uit FokMC
![]()
Lijkt er inderdaad op dat je het goed hebtquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:58 schreef Youssef het volgende:
Echt jammer van dat weer maar ok ..![]()
Had je geen huis gekocht Makster? Lijkt erop dat je een huis huurt?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja stuntelmeet, stuntelmeet. 80% fucking regen man![]()
ik moet a.s zaterdag pasquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege die charmante foto.![]()
Ik had eigenlijk wel groene remleidingen gewilderstVertel je even wat jij heb moeten betalen Martie, deze zaterdag?
Dus 80% kans op neerslag / 20% op zonquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dacht dat de voorspellingen inmiddels wat opgeschroeft waren.
![]()
vr za zo ma di
Zonneschijn (%) 40 30 20 30 40
Neerslagkans (%) 80 60 80 60 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 3 1-3 1-5 0-3 0-1
Minimumtemperatuur (ºC) 13 11/14 9/12 8/10 7/10
Middagtemperatuur (ºC) 27 16/19 14/17 14/17 13/17
Windrichting ZW W W NW NW
Windkracht (bft) 3 4 4 3 4
Alle cijfers zijn gemiddelden over Nederland
Zal maar niet met de fiets gaan morgen.
Begint heel zonnig, later mogelijk onweer en hagel.![]()
Koudefront.![]()
quote:
A.s zaterdag is hetzelfde als deze zaterdagquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moet a.s zaterdag pas
dus jij mag eerst![]()
Mercy snapte hem niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
A.s zaterdag is hetzelfde als deze zaterdag![]()
300, heb het al gedaan
![]()
Zal het je anders zeggen, regen = rukquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img254.echo.cx/img254/3348/gemaal25jr.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Duimen.
Zon hebben we niet nodig. Hoeven niet bruin te worden die dag.
Regen hebben we ook niet nodig, maar willen we ook niet.![]()
![]()
Affijn.![]()
so ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
A.s zaterdag is hetzelfde als deze zaterdag![]()
300, heb het al gedaan
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
so ?meen je dat nou ?
is dat incl remblokken ?
Wou dit hierboven nog gisteren posten eigenlijk maar vond het wel erg laat. Ben toen maar gaan slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:53 schreef bwt het volgende:
Lijkt er op ofdat ik de enigste ben die nog voor nachtbraker speelt.
dan ga ik ook maar slapen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:14 schreef Youssef het volgende:
snij
Anders post je er even tusseninquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
me 115 posts? tjonge, normaal gesproken kom ik nauwelijks meer op fok
Hej Fulcrumquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
me 115 posts? tjonge, normaal gesproken kom ik nauwelijks meer op fok
Nou, ik ben gister net gezakt voor voertuigbeheersing..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej FulcrumBen je eigenlijk van plan een keer mee te rijden als je je rijbewijs hebt? Of alleen als het dichtbij is
? Hoe lang moet je nog ongeveer denk je?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef Youssef het volgende:
[..]Voor + achter + remblokken. Dus vertel even wat jij gaat dokken, heb je niet om een prijsopgaaf gevraagd?
quote:
Damn, weet je hoe ver augsuts nog weg isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou, ik ben gister net gezakt voor voertuigbeheersing..![]()
En dat terwijl alles goed ging
30 juni herkansing, dus dan eind juli of begin augustus mijn verkeersdeelname examen. Lekker aan het einde van het seizoen![]()
We zien je bon vanzelf welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]mogge
dat heb ik uiteraard welik ben maximaal 150 euro kwijt voor remleidingen voor incl montage en incl nieuwe olie voor koppeling
achter laat ik voorlopig even zitten
en als ik goed reken ben ik ongeveer 30 euro aan montage kosten kwijt.
ik heb voor 3 delige remleidingen ik heb begrepen dat dat ook uitmaakt voor de prijs![]()
Tja.. zoals ik zei, alles ging goed. Alleen op je bek gaan bij de noodstop is niet goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef Youssef het volgende:
Jongens, koop allen een lot bij Dayzers. This must be your lucky dayIk ga zo direct even de motor schoonmaken
![]()
![]()
![]()
[..]
Damn, weet je hoe ver augsuts nog weg isWel jammer van dat Examen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tja.. zoals ik zei, alles ging goed. Alleen op je bek gaan bij de noodstop is niet goed![]()
![]()
ja, je weet wel, keihard onderuitgaanquote:
Damn, ik weet hoe je je voelt, heb ik ook gehad met mijn 1e examen, tijdens het oefenen vlak er voor, remmen en onderuitgaan. zelfvertrouwen was een klein beetje weg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ja, je weet wel, keihard onderuitgaan![]()
Examen was op nieuw terrein, dus nieuw asfalt, en het was nat.. iets te hard geremt![]()
Had ook alleen geoefend op 'oud' asfalt
Ook leuk dat je midden in de nacht op de veluwe de kuiltjes en het zand op de weg niet ziet liggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:53 schreef Youssef het volgende:
Veluwe meet plek zal ook wel geen lantaarns hebben, en aangezien we die toch een keer over wilden doen.En dan vooral na een hete zomerdag natuurlijk
Vervolgens even vonken op Beekbergen
Hehe ja, ach ik kan er wel om lachen. Volgende keer haal ik het gewoonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Damn, ik weet hoe je je voelt, heb ik ook gehad met mijn 1e examen, tijdens het oefenen vlak er voor, remmen en onderuitgaan. zelfvertrouwen was een klein beetje weg.
Ja, zeker waarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
Die borden langs de kant van de weg....
[afbeelding]
dam'n dat zat ik me ook al te bedenken toen ik Fullyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
[afbeelding]
Mijn zus is tijdens het lessen ook al eens onderuit gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe ja, ach ik kan er wel om lachen. Volgende keer haal ik het gewoon
Heb alleen wel wat last van mijn rechterpols en linkerpinkie nu![]()
Ik vind het altijd onzin, alleen in extreme gevallen of onhandigheid kan je daar iets gebeuren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dus het is waar!
[afbeelding]
hmm weer wat geleerd, heb gister wel vaak de witte lijnen in de gaten gehoudenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mijn zus is tijdens het lessen ook al eens onderuit gegaan.
Ze blijf bij het uitvoegen vanaf de snelweg naar de witte lijn kijken in de stromende regen.
Dat had ze dus beter niet kunnen doen!
gelukkig niet neequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
Fulcrum, wat een pech.![]()
Je had zeker je mooie pakkie niet aan.![]()
![]()
![]()
Waar je naartoe kijkt, daar ga je ook heen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
hmm weer wat geleerd, heb gister wel vaak de witte lijnen in de gaten gehouden![]()
Vlinders in je buik?quote:
Les nul, beste kijkbuiskinderen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:23 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waar je naartoe kijkt, daar ga je ook heen!
![]()
het is nog geen 10 uur geweest dus ik ben nog niet wakker genoegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mooi om een powerpointje van te maken, wie mailt hem even.![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
2 takten komen van een andere afdeling.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij was toch zo trots op jouw stoere CR
![]()
![]()
Dit is ook wel wat voor Makster, kan ie z'n Halfords SM mee onder plakkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is pas een poser bike![]()
![]()
kan een opgeleukte halfords SM niet aan tippen![]()
it's friday![]()
en hier nog een linkje voor Maxter![]()
bij mij op school heel lang geledenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef Makster het volgende:
Maar maar maar....
Die KLX van mij ziet er nu nog uit als strontIk vind het zeer erkennelijk van jullie dat jullie zoveel vertrouwen hebben in het verbouwen van de KLX tot een poser mobiel
Neemt niet weg dat ik die bling bling wel waardeer, tot op een zekere hoogte natuurlijk![]()
![]()
Zat er vroeger aan te denken om een grote schakel ketting te kopen bij de ijzerboer en die goud et spuiten en om mijn nek te hangen![]()
Vroegah was alles beter....![]()
Hulde aan je snelheid van begripquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij op school heel lang geledenliepen gasten rond die een fiets/brommer ketting omhadden die verchroomd was
![]()
![]()
pas later begreep ik waarom eigenlijk![]()
om mee te meppen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Iemand nog intersse in de PowerPoint van de chrome-Bike?
Hihiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Iemand nog intersse in de PowerPoint van de chrome-Bike?
Gassie's die met stokken gingen slaan liep ik in een keer doorheen en brak de stok in 2'en.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij op school heel lang geledenliepen gasten rond die een fiets/brommer ketting omhadden die verchroomd was
![]()
![]()
pas later begreep ik waarom eigenlijk![]()
om mee te meppen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze hadden mij niet gemept hoor![]()
was veel te groot voor ze![]()
Kut voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Ik zit met het volgende...woensdag is er een kennis van mij verongelukt op de motor...23 jaar en 1,5 jaar geleden ook een kennis verongelukt met de motor...Nu rij ik zelf ook motor en het komt elke keer zo dichtbij...de eerste keer heb ik getwijfeld en heb een poosje niet gereden...nu de tweede keer weer zo dichtbij twijfel ik weer...is het nou echt zo gevaarlijk...mijn vriendin wil het me niet verbieden te rijden maar je begrijpt dat ze bang is...en ik, ik weet het niet...mijn vraag is nu hebben jullie dergelijke dingen meegemaakt en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik weet het gewoon ff niet.....
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Precies, het is allemaal een kwestie van het rijden onder de knie hebben, en daar naar handelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn idee is als je goed oplet en probeer zoveel mogelijk te anticiperen dan is het niet gevaarlijker dan fietsen of auto rijden.
quote:
Liefde maakt meer stuk dan drank goed kan makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
tijd heelt alle wonden
Candlelight is shimmering, shadows on the wall..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Liefde maakt meer stuk dan drank goed kan maken
Tja zijn keuzes die je echt zelf moet gaan maken. Het is was ZX9 zegt, je hebt het grootste gevaat zelf in de hand.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Ik zit met het volgende...woensdag is er een kennis van mij verongelukt op de motor...23 jaar en 1,5 jaar geleden ook een kennis verongelukt met de motor...Nu rij ik zelf ook motor en het komt elke keer zo dichtbij...de eerste keer heb ik getwijfeld en heb een poosje niet gereden...nu de tweede keer weer zo dichtbij twijfel ik weer...is het nou echt zo gevaarlijk...mijn vriendin wil het me niet verbieden te rijden maar je begrijpt dat ze bang is...en ik, ik weet het niet...mijn vraag is nu hebben jullie dergelijke dingen meegemaakt en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik weet het gewoon ff niet.....
quanta costa ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
Die CBR600 die ik te koop weet staan van die autospuiter staat trouwens in de aanbieding omdat dezelfde dag dat hij hem kocht zijn vrouw en dochters over hem heen vielen dat het zo gevaarlijk is.![]()
Hij heeft er 1 rondje om Rozenburg mee gereden bij aankoop.![]()
En hoe vaak'ie het doet, als je niet vaak rijdt dan kan ik mij wat gebrek aan zelfvertrouwen voorstellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef Makster het volgende:
Maar zoals ik zeg, ik weet niet hoe leuk je het rijden vind:?
1.000 euro wilde hij hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Quanta costa ??
ik heb er nog steeds intresse in hoor![]()
die prijs was toch voor 2 motoren ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe vaak'ie het doet, als je niet vaak rijdt dan kan ik mij wat gebrek aan zelfvertrouwen voorstellen.![]()
[..]
1.000 euro wilde hij hebben.![]()
CBR600 Carentena om in Duc termen te spreken.![]()
Edit: kan volgende week wel eens langrijden en wat pics schieten.![]()
Die (grappige) regel had ik voor het posten alweer verwijderd, in het kader van voorgaand onderwerp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |