Hihiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Iemand nog intersse in de PowerPoint van de chrome-Bike?
Gassie's die met stokken gingen slaan liep ik in een keer doorheen en brak de stok in 2'en.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij mij op school heel lang geledenliepen gasten rond die een fiets/brommer ketting omhadden die verchroomd was
![]()
![]()
pas later begreep ik waarom eigenlijk![]()
om mee te meppen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze hadden mij niet gemept hoor![]()
was veel te groot voor ze![]()
Kut voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Ik zit met het volgende...woensdag is er een kennis van mij verongelukt op de motor...23 jaar en 1,5 jaar geleden ook een kennis verongelukt met de motor...Nu rij ik zelf ook motor en het komt elke keer zo dichtbij...de eerste keer heb ik getwijfeld en heb een poosje niet gereden...nu de tweede keer weer zo dichtbij twijfel ik weer...is het nou echt zo gevaarlijk...mijn vriendin wil het me niet verbieden te rijden maar je begrijpt dat ze bang is...en ik, ik weet het niet...mijn vraag is nu hebben jullie dergelijke dingen meegemaakt en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik weet het gewoon ff niet.....
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Precies, het is allemaal een kwestie van het rijden onder de knie hebben, en daar naar handelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn idee is als je goed oplet en probeer zoveel mogelijk te anticiperen dan is het niet gevaarlijker dan fietsen of auto rijden.
quote:
Liefde maakt meer stuk dan drank goed kan makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
tijd heelt alle wonden
Candlelight is shimmering, shadows on the wall..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Liefde maakt meer stuk dan drank goed kan maken
Tja zijn keuzes die je echt zelf moet gaan maken. Het is was ZX9 zegt, je hebt het grootste gevaat zelf in de hand.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Drazic het volgende:
Hallo Fok! mc'ers
Ik zit met het volgende...woensdag is er een kennis van mij verongelukt op de motor...23 jaar en 1,5 jaar geleden ook een kennis verongelukt met de motor...Nu rij ik zelf ook motor en het komt elke keer zo dichtbij...de eerste keer heb ik getwijfeld en heb een poosje niet gereden...nu de tweede keer weer zo dichtbij twijfel ik weer...is het nou echt zo gevaarlijk...mijn vriendin wil het me niet verbieden te rijden maar je begrijpt dat ze bang is...en ik, ik weet het niet...mijn vraag is nu hebben jullie dergelijke dingen meegemaakt en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik weet het gewoon ff niet.....
quanta costa ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
Die CBR600 die ik te koop weet staan van die autospuiter staat trouwens in de aanbieding omdat dezelfde dag dat hij hem kocht zijn vrouw en dochters over hem heen vielen dat het zo gevaarlijk is.![]()
Hij heeft er 1 rondje om Rozenburg mee gereden bij aankoop.![]()
En hoe vaak'ie het doet, als je niet vaak rijdt dan kan ik mij wat gebrek aan zelfvertrouwen voorstellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef Makster het volgende:
Maar zoals ik zeg, ik weet niet hoe leuk je het rijden vind:?
1.000 euro wilde hij hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Quanta costa ??
ik heb er nog steeds intresse in hoor![]()
die prijs was toch voor 2 motoren ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe vaak'ie het doet, als je niet vaak rijdt dan kan ik mij wat gebrek aan zelfvertrouwen voorstellen.![]()
[..]
1.000 euro wilde hij hebben.![]()
CBR600 Carentena om in Duc termen te spreken.![]()
Edit: kan volgende week wel eens langrijden en wat pics schieten.![]()
Die (grappige) regel had ik voor het posten alweer verwijderd, in het kader van voorgaand onderwerp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |