abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:10:38 #126
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27593196
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
A.s zaterdag is hetzelfde als deze zaterdag 300, heb het al gedaan
Mercy snapte hem niet.

Latersssssssss..
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:10:51 #127
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_27593203
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img254.echo.cx/img254/3348/gemaal25jr.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]

Duimen.

Zon hebben we niet nodig. Hoeven niet bruin te worden die dag.
Regen hebben we ook niet nodig, maar willen we ook niet.

Affijn.
Zal het je anders zeggen, regen = ruk

Ikke ook gaan schlaapen, whalla biela, heloef e geroef.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 2 juni 2005 @ 23:13:08 #128
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27593290
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

A.s zaterdag is hetzelfde als deze zaterdag 300, heb het al gedaan
so ? meen je dat nou ? is dat incl remblokken ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_27593566
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

so ? meen je dat nou ? is dat incl remblokken ?
Voor + achter + remblokken. Dus vertel even wat jij gaat dokken, heb je niet om een prijsopgaaf gevraagd?
pi_27594030
Ik had eigenlijk uitgerekend dat het op ongeveer 200 zou komen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 01:53:10 #131
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_27596279
Lijkt er op ofdat ik de enigste ben die nog voor nachtbraker speelt.
dan ga ik ook maar slapen
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_27597189
Eerst!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 07:10:42 #133
21094 hicham
hiesjam
pi_27597222

Wat een dag gisteren

Toen ik ging eten achter de laptop liet ik mijn beker melk omvallen. Wat zit die beker toch vol opeens als je hem om laat vallen. Leek wel of er 20 liter uit kwam Magoed, ik zat dus met vette handen aan de patat op dat moment, dus ik meteen mijn laptop opgetild en veilig gesteld. Was toch beetje melk opgekomen. Zat nog met mijjn oordopjes vast aan de laptop en de stroomkabel en muis zaten er ook nog aan vast dus ik raakte een beetje in paniek. Heb eerst maar snel de laptop uitgezet toen zo snel mogelijk alle andere spullen uit de melk gehaald (muis ) en de stroom van m'n adapter afgezet.

Na alles schoongemaakt te hebben en even met de föhn alles droog zitten maken, laptop aangezet en hij deed het gewoon op het toetsenbord na Dacht even dat ik de lul was omdat ik dinsdag met mijn projectteam een project op school moet opleveren en mijn stukken programmeercode stonden dus op de laptop. Maar kon niet meer inloggen Maar toen dacht ik eraan om gewoon een extern toetsenbord aan te sluiten via mijn USB poort. Maar die heb ik niet dus ben met de motor naar mijn broer gegaan om dat ding op te halen. Gelukkig maar, dan kon ik tenminste weer laptoppen

Bij mijn broer dus dat ding opgehaald en nog even gekeken naar toetsenbord. Bleek dat ie het misschien nog wel zou gaan doen maar ik moest hem goed laten drogen Onderhand was het zo een 23:00 en ik ging met de motor naar huis. Maar damn, wat een heerlijk weer was het. Kon het niet laten om gewoon lekker te gaan toeren. Ben een nachtelijke dijkenrit gaan houden

Geweldig is dat zeg Geen straatverlichting en helemaal in je eentje op de dijk toeren met je grootlicht aan. We MOETEN gewoon een keer een nachtmeet houden (had bwt volgens mij de laatste meet ook wat over gezegd ) Wat heb ik genoten van dat ritje Ook paar keer de lampen uitgezet, nou dan val je toch in een zwart gat en daarna ook zitten spelen met dodemansknop en zitten genieten van de vlammen uit mijn uitlaat en daarna snel weer het licht aangezet

Echt heerlijk ritje was dat Was uiteindelijk om 00:30 pas thuisgekomen ofzo Mijn vader had echt zo iets van 'wie gaat er nou snachts rijden ' Nou, ik dus Enige nadeel was getint vizier, ik moest wel met vizier open rijdne dus moest het rustig aan doen. Waren nogal wat vliegende insecten. Was ook 1 keer even gestopt en ben op de dijk gaan staan en even over het water zitten kijken voor zover er wat viel te zien Toen ik terug ibj de motor was (die had ik aan laten staan op de middenbok) vlogen er allemaal insecten rond mijn koplamp

Naja, daarna laptop weer getest en toetsenbord deed het weer voor de helft Ben daarna nog gaan douchen en zo rond 1:30 naar bed gegaan Nu ik terug van ochtendkrant ben heb ik ontdekt dat mijn hele toetsenbord het weer doet Dus ik typ weer op mijn eigen laptopje. Ga naar school nog wel voor de zekerheid mijn externe toetsenbord meenemen voor-het-geval-dat

Pfieuw En nu even ontbijten (en de beker melk zo ver mogelijk neergezet )
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 01:53 schreef bwt het volgende:
Lijkt er op ofdat ik de enigste ben die nog voor nachtbraker speelt.
dan ga ik ook maar slapen
Wou dit hierboven nog gisteren posten eigenlijk maar vond het wel erg laat. Ben toen maar gaan slapen Zou mijn vader niet op prijs stellen
pi_27597237

Nachtmeet
  vrijdag 3 juni 2005 @ 07:16:16 #135
21094 hicham
hiesjam
pi_27597241
Het is dat ik die dijk kende van de ritjes overdag, maar anders had ik het echt rustig aan moeten doen. Kon niet eens de eerstvolgende bocht zien
pi_27597390
Veluwe meet plek zal ook wel geen lantaarns hebben, en aangezien we die toch een keer over wilden doen. En dan vooral na een hete zomerdag natuurlijk Vervolgens even vonken op Beekbergen

vrijdag 3 juni 2005 @ 08:12:30 #137
21094 hicham
hiesjam
pi_27597501
Veluwe bewaren we voor overdag Beekbergen kan altijd nog Voor een nachtmeet kunnen we wel een rondje IJsselmeer doen. Dijk is niet van geweldig kwaliteit om ervan te kunnen genieten overdag, maar voor 's nachts is het goed genoeg omdat je zonder straatverlichting sowieso niet keihard door de bochten wil knallen. De mooie dijken / posbank / veluwe kun je dus beter bewaren voor overdag dunkt mij

Trouwens eindelijk gelukt om een stoppie te maken
maar echt hoog was het niet
pi_27597509
snij
pi_27597541
me 115 posts? tjonge, normaal gesproken kom ik nauwelijks meer op fok
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:19:04 #140
21094 hicham
hiesjam
pi_27597545
-knip, dubbel -
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:21:16 #141
21094 hicham
hiesjam
pi_27597564
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:14 schreef Youssef het volgende:
snij

Die post begrijpt de rest van Fok!MC natuurlijk niet maar een eventuele rondje IJsselmeer wil ik wel gaan uitzoeken dan. Maar zo een nachtmeet moet wel in de zomer gebeuren als we zeker weten dat het warm weer is elke dag. Heerlijk, zo een zomernacht
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Anders post je er even tussenin

Wel cool dat de Fok!MC'ers dat lijstje pwnen

Mijn toetsenbord begint te protesteren. Gaat steeds pijltje omhoog enzo
pi_27597613
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hej Fulcrum Ben je eigenlijk van plan een keer mee te rijden als je je rijbewijs hebt? Of alleen als het dichtbij is ? Hoe lang moet je nog ongeveer denk je?
pi_27597698
Moggûh

Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
pi_27597706
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:26 schreef Youssef het volgende:

[..]

Hej Fulcrum Ben je eigenlijk van plan een keer mee te rijden als je je rijbewijs hebt? Of alleen als het dichtbij is ? Hoe lang moet je nog ongeveer denk je?
Nou, ik ben gister net gezakt voor voertuigbeheersing..
En dat terwijl alles goed ging

30 juni herkansing, dus dan eind juli of begin augustus mijn verkeersdeelname examen. Lekker aan het einde van het seizoen
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:37:14 #145
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_27597734
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:22 schreef Youssef het volgende:

[..]

Voor + achter + remblokken. Dus vertel even wat jij gaat dokken, heb je niet om een prijsopgaaf gevraagd?
mogge

dat heb ik uiteraard wel ik ben maximaal 150 euro kwijt voor remleidingen voor incl montage en incl nieuwe olie voor koppeling achter laat ik voorlopig even zitten en als ik goed reken ben ik ongeveer 30 euro aan montage kosten kwijt.

ik heb voor 3 delige remleidingen ik heb begrepen dat dat ook uitmaakt voor de prijs
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:59:30 #146
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_27598124
Mogguh

@ Hicham
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_27598151
Jongens, koop allen een lot bij Dayzers. This must be your lucky day Ik ga zo direct even de motor schoonmaken
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:34 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Moggûh

quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:35 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Nou, ik ben gister net gezakt voor voertuigbeheersing..
En dat terwijl alles goed ging

30 juni herkansing, dus dan eind juli of begin augustus mijn verkeersdeelname examen. Lekker aan het einde van het seizoen
Damn, weet je hoe ver augsuts nog weg is Wel jammer van dat Examen
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:37 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

mogge

dat heb ik uiteraard wel ik ben maximaal 150 euro kwijt voor remleidingen voor incl montage en incl nieuwe olie voor koppeling achter laat ik voorlopig even zitten en als ik goed reken ben ik ongeveer 30 euro aan montage kosten kwijt.

ik heb voor 3 delige remleidingen ik heb begrepen dat dat ook uitmaakt voor de prijs
We zien je bon vanzelf wel Anders doe je ze nog de groeten van die lelijke vuile Kawa

Ik heb overigens voor + achter gedaan. Alleen voor was 150. Verder weet ik nix eigenlijk. Misschien dat jij dat moet vragen. Ik ben de deur uit
pi_27598188
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef Youssef het volgende:
Jongens, koop allen een lot bij Dayzers. This must be your lucky day Ik ga zo direct even de motor schoonmaken
[..]

Damn, weet je hoe ver augsuts nog weg is Wel jammer van dat Examen
Tja.. zoals ik zei, alles ging goed. Alleen op je bek gaan bij de noodstop is niet goed
pi_27598258
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tja.. zoals ik zei, alles ging goed. Alleen op je bek gaan bij de noodstop is niet goed

Op je bek?

Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
pi_27598277
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:

[..]

Op je bek?

ja, je weet wel, keihard onderuitgaan

Examen was op nieuw terrein, dus nieuw asfalt, en het was nat.. iets te hard geremt
Had ook alleen geoefend op 'oud' asfalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')