Zo heb ik dus een keer staan wachten op RB.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:00 schreef Youssef het volgende:
[zonderzx9rpostnepplaatjes.gif.tif.exe]
Bij het stoplicht twee kindjes..![]()
- Meneer!!
+ *kijkt
- Is dat een R1!!111!!!!
+ *schudt met hoofd
- Een ninja??
+ *knikt
- Hoe hard gaat ie
+ *vizier open: "3000!"
*licht spring op groen en ik ga er met een wheelie vandoor.
Doe nou maar koest anders is het weer tanden rapen morgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shit, jammer dat ik net van de week mijn telefoonnummer en adres heb gehotmailt naar je.![]()
We hadden beter op neutraal terrein kunnen afsprekenzo zonde die bloedspetters van jou op mijn witte muren.
![]()
Handig?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
hicham,
jij bent handig met webdingetjes hè?
zou jij dan voor mij een keertje iets willen maken?
foto oplaaddingetje naar website met met een een albumpje eraan en een speciale resize (fok!) functie?
domeinen komen binnenkort weer online
Doe jij dat dan, jij altijd met je gezeik en nooit wat zelf doen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:24 schreef Youssef het volgende:
Welke domeinen zx9r?
Hij moet ook al een upload dingetje voor FokMC meets maken en de OP tekst aanpassen
wat zijn de FOK-MC'ers toch geweldadig,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Eeuuhuhhh..
Jij gaat klappen vangen zondag
Klopt, wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:17 schreef hicham het volgende:
Wat is dat toch met dat pepijn klappen
Misschien gewoon wachten op de meet, dan iedereen zijn eigen aandeel uit z'n lichaam rammen?
eej. tis vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat zijn de FOK-MC'ers toch geweldadig,![]()
Pep die Patrick wilde slaan om stomme opmerking
Makster & Youssef die pepijn willen gaan slaan zondag
gaat geweldig hier![]()
voor jou doe ik het wel, als het voor een bedrijf is wil ik er 1000 euro voorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:25 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
domeinen eenbergen.com en .nl
sorry PRO
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Makster & Youssef die pepijn willen gaan slaan zondag
"Batsen" schijnt echt brabants te zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Correctie, zaterdag is zijn lucky day. Ff een paar batsen plaatsen op die gekke bek van hem![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:28 schreef hicham het volgende:
voor jou doe ik het wel, als het voor een bedrijf is wil ik er 1000 euro voor
Fout, overloos irritant getreiter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pep die Patrick wilde slaan om stomme opmerking
en gerepariert!quote:
quote:
Omdat de gangmaker Youssef op zaterdag werkt, en de andere gangmaker ik nu op school zitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we straks naar Hoogvliet ?![]()
waarom wachten tot zondag ?![]()
hey professionalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:28 schreef hicham het volgende:
[..]
voor jou doe ik het wel, als het voor een bedrijf is wil ik er 1000 euro voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |