S'ochtends zodra ik wakker ben naar Motoport R'Dam met de CR.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:08 schreef Makster het volgende:
Wat ga je morgen allemaal doen?
Omdat ik je een paar stompen wil geven, daaromquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
S'ochtends zodra ik wakker ben naar Motoport R'Dam met de CR.![]()
Daarna door naar de StreetFightâh meeting in Waddinxveen tot een uurtje of 17:00.![]()
Waarom?![]()
Waarschijnlijk komt dat doordat het vrijdag isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef bwt het volgende:
Waarom is het nog geen weekend???
Stompen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef Makster het volgende:
Omdat ik je een paar stompen wil geven, daarom
En misschien omdat ik een bokkie op wil / ga / kom halen ,) Of misschien wel om je heel de dag lastig te vallen, of misschien wel gewoon uit interessen. Of misschien ook nog wel voor andere zaken![]()
![]()
![]()
Omdat god vind het wil.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef bwt het volgende:
Waarom is het nog geen weekend???
Ik ken minimaal 2 collega's die vandaag al weekend hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waarschijnlijk komt dat doordat het vrijdag is![]()
![]()
![]()
Owkee, nou dan uhh ja dan weet ik datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stompen.Lastig vallen
uit intresse
andere zaken > voordelig?
![]()
Zeg maar een tijd, dan ben ik er.![]()
Moet nu ineens wachten op de pakketdienst.![]()
Zal wel tot een uurtje of 12 thuiszijn.![]()
quote:
Owww.......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:39 schreef Youssef het volgende:
De meeters zullen me toch wat belevenDie denken dat ik een heel nieuwe motor heb
![]()
Khad het al gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
De webcam doet het weer, zijn die Jpeg'jeste captureren op de 1 of andere manier?
Kan je aan het einde van de dag een olieboot van een KLX op noppenbanden door de regen zien glijden.![]()
Ach, als minderbedeelde mag JIJ van MIJ dat soort grapjes wel makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk zo'n speelgoed ZX6R, kwartje erin en hobbelen maar.
![]()
Aan de voorkant zie ik een gleuf zitten om je geld in te doen.![]()
Kun je dan niet voor de achterblijvers vertellen wat je allemaal gedaan hebt??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
De meeters zullen me toch wat belevenDie denken dat ik een heel nieuwe motor heb
![]()
Stalen remleiding = + 46% vermogenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef bwt het volgende:
Kun je dan niet voor de achterblijvers vertellen wat je allemaal gedaan hebt??
of is het de stalenremleiding die zo super is
Helemaal nix, alleen schoongemaakt (eerste keer sinds ik hem 17 maart heb gekocht van de vorige eigenaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef bwt het volgende:
[..]
Kun je dan niet voor de achterblijvers vertellen wat je allemaal gedaan hebt??
of is het de stalenremleiding die zo super is
Jij heb niet in ruil om te tonen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Khad het al gezien.
mèn. Wat werk jij op een bouwplaats!![]()
![]()
Neuriet stilletjes:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef Youssef het volgende:
Ach, als minderbedeelde mag JIJ van MIJ dat soort grapjes wel maken![]()
![]()
Bij een plaatselijke rijschoolhouder moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef Drazic het volgende:
maareh.. was ik weer... was aan het werk jaja.. waar kan ik meer info krijgen over..zo'n VRO? dat lijkt me wel wat namelijk
klikquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef Drazic het volgende:
maareh.. was ik weer... was aan het werk jaja.. waar kan ik meer info krijgen over..zo'n VRO? dat lijkt me wel wat namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |