quote:
Op de een of andere manier ben ik thuis altijd veel hebberiger. In de winkel ruik ik altijd aan alles en dan vallen sommige dingen me tegen. Daarom zat ik gister vet ver onder mn budget. Heb veel dingen van mn lijstjes geschrapt ter plekke.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef Skaai het volgende:
Ik ben verliefd op de Karma Kream. Ik ruik zoooo lekker.
Heb de Ginger Lotion niet eens geroken. (* noteert voor volgende ruiksessie)
Nou, ik ga de volgende keer weer echt veel kopen, ik ben nu nog hebberiger dan gisteren!
Vandaar ook die tekst erbijquote:
Doe je ook mee?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef imago het volgende:
Oh zijn jullie hier
Die make-up hè, m'n geld is op, maar ik wil het toch!! Ik vond vooral dat gouden oog-spul zo mooi
En nu is het tijd om te douchen!!
Ja dat zag ik ook. Maar is dat echt ook 0,4 gram? Das echt weinig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:39 schreef heaven7 het volgende:
0.4 zag ik maar dat is nautuurlijk absurd. Ik neem aan hetzelfde als die lipcreams? Leuke foto trouwens die van dat maskermeisje.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:39 schreef PeRi het volgende:
http://212.87.79.128:8080/bntb ff in je browser plakken.
Karma zeepquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef La_Guiri het volgende:
Wat staat er op je lijstje dan Jessie?
Hehe, mooie lijst hoor. Was jij niet benieuwd naar Banana Moon? Hij is erg lekker namelijk, hij ruikt lekker zoet en erg bananerig, wat nogal logisch is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:44 schreef jessie het volgende:
[..]
Karma zeep
Milkybar
Gingerzeep
Aquamarina
Angels on bare skin
Celestial dagcreme
King of skin
The soft toch
Lip balm die met honing
Silky underwear
Amazonian massagebar
Absolution massagebar of fever of black magic
en Dream cather massage bar.
Ik ben nu in onderhandeling om nu de helft te bestellen en volgende maand de andere helftMaar t lukt me niet
![]()
Hahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef imago het volgende:
Ooooh ik heb nu Mask of Magnaminty op en m'n hele hoofd ruikt naar pepermunt en het tinteltHet interesseert me niet of het wat doet voor m'n huid, het is gewoon zo léúk allemaal!
Ja, had ook al gelezen dat het dus uitmaakt of je een vers stuk of een 'oud' stuk krijgt, ik heb volgens mij een verse. Ik was eerlijk gezegd ook een beetje bang dat ie vies zou zijn, maar hij is heerlijk!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef jessie het volgende:
Ja daar was ik nieuwsgierig naar la guiri. Iemand hier vond hem tegen vallen. Jij dus niet. Hmmm weer iets voor bij t lijstje, zucht
Als er 1 iemand het regelt dan lijkt me dat wel genoeg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef ymme het volgende:
Wordt er dan besteld bij Lush engeland, voor die make-up?
Ik heb wel wat gezien wat ik hebben. Ik wil het anders ook wel doen! Als iedereen dan even door geeft, wat ze willen hebben via de mail. Ga ik van het weekend zorgen dat het goed komt
Heb ik een beetje afleiding, ben bezig voor mijn examens maandag-dinsdag en woensdag. En dan is Lush echt lekker om tussendoor te relaxen
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef ymme het volgende:
Wordt er dan besteld bij Lush engeland, voor die make-up?
Ik heb wel wat gezien wat ik hebben. Ik wil het anders ook wel doen! Als iedereen dan even door geeft, wat ze willen hebben via de mail. Ga ik van het weekend zorgen dat het goed komt
Heb ik een beetje afleiding, ben bezig voor mijn examens maandag-dinsdag en woensdag. En dan is Lush echt lekker om tussendoor te relaxen
Er zou hier een grote hoeveelheid aan 1x gekocht worden, aan make-up van die site, zodat de verzendkosten niet zo hoog zijn (aangezien het uit engeland moet komen), er is verder nog geen duidelijkheid over, wie dat nou gaat regelen, en ik bied me dus ook aan, nou heaven7 heeft dat liever niet, nou dan niet. Maar dan wil ik wel meedoen met bestellen. Want ik ga niet iets bestellen op die site en duur betalen voor de verzendkosten, terwijl er hier in dit topic afgesproken is dat er gezamelijk besteld gaat worden. Logisch toch...quote:
Het is het initiatief van heaven7. En zij wil het graag regelen en op touw zetten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Er zou hier een grote hoeveelheid aan 1x gekocht worden, aan make-up van die site, zodat de verzendkosten niet zo hoog zijn (aangezien het uit engeland moet komen), er is verder nog geen duidelijkheid over, wie dat nou gaat regelen, en ik bied me dus ook aan, nou heaven7 heeft dat liever niet, nou dan niet. Maar dan wil ik wel meedoen met bestellen. Want ik ga niet iets bestellen op die site en duur betalen voor de verzendkosten, terwijl er hier in dit topic afgesproken is dat er gezamelijk besteld gaat worden. Logisch toch...
Ik maak niemand belachelijk! Dat is tenminsten niet mijn bedoeling. Ik praat hier gewoon graag mee over Lush, en meer niet. Daar hebben we afspraken via de mail over gemaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is het initiatief van heaven7. En zij wil het graag regelen en op touw zetten.
En ik merk vaker in dit topic dat je haar graag belachelijk maakt, maar ik vind dat je nu jezelf wel erg triest voordoet.
Zeg poppekopjequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk! Dat is tenminsten niet mijn bedoeling. Ik praat hier gewoon graag mee over Lush, en meer niet. Daar hebben we afspraken via de mail over gemaakt.
Ik heb heaven7 netjes een mail gestuurd, of ik dan ook zou mogen bestellen, als zij dat goed vind. Daar kreeg ik geen reactie op, dus ik dacht dat er nog niets zeker was. Dus ik zeg alleen dat ik het ook wel zou willen regelen. doe ik verder niet moeilijk over hoorGoede bedoelingen meer niet. Zou graag meedoen met bestellen, maar als heaven7 dat liever niet heeft, dan niet!
Poppekopje, je hoort het verhaal ook maar van 1 kantquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zeg poppekopje![]()
.
Als ik dat zo hoor dan zijn die mailtjes lang niet zo netjes.
King of Skin, ik vind het een fijn spulletje, alleen de geur is vrij tammetjes vergeleken met andere producten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef jessie het volgende:
Hahahahahah hij vind me toch wel lief. Ik mag het lijstje door de helft delen
Vraagje die silky underwear hoe doe je die op? Zit er een dons bij?
Over de massagebars. Die dream catcher is die wierookerig?
En black magic, fever, absolution, graag ervaringsdeskundige. Ik kan niet kiezen.
King skin een aanrader?
En als je eenmalige machtiging doet, komt het dan inderdaad sneller? En hoe snel? De vorige keer bij gewone overschrijving duurde het een dag of 8
Black magic ruikt naar chocola, maar heeft ook iets citrusachtigs in zich. Ik vind Fever lekkerder dan die eigenlijk. Vriendlief ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef jessie het volgende:
Hahahahahah hij vind me toch wel lief. Ik mag het lijstje door de helft delen
Vraagje die silky underwear hoe doe je die op? Zit er een dons bij?
Over de massagebars. Die dream catcher is die wierookerig?
En black magic, fever, absolution, graag ervaringsdeskundige. Ik kan niet kiezen.
King skin een aanrader?
En als je eenmalige machtiging doet, komt het dan inderdaad sneller? En hoe snel? De vorige keer bij gewone overschrijving duurde het een dag of 8
Ja een paar weken hoopte het zich op door die bar, had ik het idee en als ik 'm niet gebruikte kwam het juist losquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef heaven7 het volgende:
Leuk PeRi!
Ik heb silky vandaag voor het eerst gebruikt en vind het heerlijk ruiken! lekker zacht, en niet te zoet. apparte geur, moeilijk te omschrijven maar wel heerlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
Ok thx Peri die black magic word het dan niet, want ik vond therapie te citrusserig.
Ok de poeders werken als een zouvaatje bedankt heaven. En ruikt silky lekker?
En die king of skin Autica, er staat dat die wat plakkerig is (op de site) voelt het wel als een bodylotion of anders? Ik heb nogal droge scheenbenen en daar lijkt het me wel lekker voor. Ik word hier echt hebberig van zeg. Men wat erg
Welke bar? King of Skin? Dat is een body butter die gebruikt als een zeepje. Over je lichaam smeren en afspoelen maar. Dat is alles.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:25 schreef jessie het volgende:
Moet je zodra je die bar gebruikt heb gelijk je haar wassen? Ander is t megavet lijkt me. Ik dacht dan dat de werking niet zijn gang kon gaan, maar wel dus. Hmmm die ook nog even aan lijstje toevoegd misschien.
King of Skin is een body butter die je onder de douche gebruikt. Hij ruikt geloof ik hetzelfde als Buffy the Backside Slayer, maar Buffy heeft scrub. Het voordeel is dat je na het douchen niet meer met smeerseltjes aan de gang hoeft, je douchevloer kan overigens wel glibberig worden na gebruik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
Ok thx Peri die black magic word het dan niet, want ik vond therapie te citrusserig.
Ok de poeders werken als een zouvaatje bedankt heaven. En ruikt silky lekker?
En die king of skin Autica, er staat dat die wat plakkerig is (op de site) voelt het wel als een bodylotion of anders? Ik heb nogal droge scheenbenen en daar lijkt het me wel lekker voor. Ik word hier echt hebberig van zeg. Men wat erg
Ik vind de hoeveelheid glitters in Candy Fluff wel meevallen, ik gebruik er ook niet zoveel van, maar het is bij mij niet zo dat ik aan alle kanten glitter.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef jessie het volgende:
Ja candy lijkt me kwa geur heerlijk, maar ik ben niet zo glitterig
Ik moest lachen om je cacaoboerquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef jessie het volgende:
Lol ik bedoelde de snake oil ja
Ik vind t zo raar dat het goed zijn werk doet als het erna gelijk weer weggewassen is, snap je wat ik bedoel? Maar ja t werkt dus wel begrijp ik.
En is candy fluf ook verzorgend? Ik begrijp dat die silky ook een beetje vochtinbrengend is door de cacaoboer.
Over king of skin twijfel ik een beetje. Ik dacht meer dat je hem na t douchen kon gebruiken.
Goeie zet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef jessie het volgende:
O en the soft touch ga ik in ieder geval bestellen, die klinkt zo lekker
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef jessie het volgende:
Hahahaha boter dus
Ik word gewoon een beetje![]()
![]()
van dat hele lush
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef PeRi het volgende:
Ik word altijd zo hebberig als ik lees over producten die ik nog niet heb geprobeerd.
Ik word ontzettend hebberig van het proefje van Gorgeous.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef PeRi het volgende:
Ik word altijd zo hebberig als ik lees over producten die ik nog niet heb geprobeerd.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:42 schreef PeRi het volgende:
Als je bij TA komt in Augustus, krijg je van mij een zeepje Spook.
Ik ben niet zo van de scrubspulletjes. Meer van de AOBS soortenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:43 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik word ontzettend hebberig van het proefje van Gorgeous..
En dat scrubspulletje wat Imago heeft wil ik ook!
Kunstgebit met een smaakje?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
HA die bruisballen zijn gejat van Steradent
Nee geen kloon, met toestemming van fok! al heel langquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
a: is ymme weer eenen kloon van emmy?
b: jullie gaan te hard
ONtopic graagquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee geen kloon, met toestemming van fok! al heel lang
Omdat er toen ik XemmyX was nogal wat misverstanden waren over o.a V&A. Wat dus achteraf niets was wat ik fout had gedaan, dus een kloon met toestemming van de mensen van Fok!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:00 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu lekker in bad met de Honay Bee. Misschien dat ik dan wat opvrolijk, vanavond een avond-wake (van een oma van een goede vriend, van mijn vriend) die ik welliswaar niet gekent heb, maar uit goed fatsoen, ga ik daar toch maar even heen. Maar leuk is het niet. Dus ga ik nu even lekker in bad met een bruisbal, en mijn examenstof, lekker relaxen in de honing
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:03 schreef mother-mother het volgende:
* mother-mother loopt hele dag badkamer in om ff te snuiven![]()
![]()
Spuit elfquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Aventura het volgende:
Ymme en Heaven7, kunnen jullie je persoonlijke vetes elders uitvechten. Dit topic gaat over Lush namelijk...
WELKOM hier in het Lush topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:10 schreef mi2la het volgende:
Ik ben wel vereerd dat ik de eerste ben!!
Enneuh, ik denk dat mn collega ondertussen al zoveel bestellingen heeft. Straks mag ze niet meer met het vliegtuig mee naar huis... teveel bagage.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef mi2la het volgende:
Maar nu ga ik er weer vandoor. Kom weer eens snel langs!
Ben zelf in het bezit van de Honey Trap Lip Balm en vind hem heerlijk. Als ik 'm opdoe denk ik aan (en ruik ik ook) witte chocolade en honing. Heb je ook gevraagd om proefmonstertjes? Kan namelijk ook als je iets besteld via internet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:11 schreef Shirley het volgende:
Zoveel enthousiaste verhalen gehoord/gelezen over Lush, dat ik van de week de site heb bezocht en wat dingetjes heb besteld, aangezien er geen winkel bij mij in de buurt is...wat een keuze!
Ik heb Dream Cream ,Honey Trap Lip Balm en Creamy Candy Bath Bubble Bar slice besteld, en wacht met smart af tot ze bezorgd worden. Iemand ervaring met één van deze artikelen?
Ah...proefmonstertjes vraag ik de volgende keer wel. Zodra alles binnen is, zal ik m'n 'ervaringen' wel even posten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ben zelf in het bezit van de Honey Trap Lip Balm en vind hem heerlijk. Als ik 'm opdoe denk ik aan (en ruik ik ook) witte chocolade en honing. Heb je ook gevraagd om proefmonstertjes? Kan namelijk ook als je iets besteld via internet.
Dat MOETquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah...proefmonstertjes vraag ik de volgende keer wel. Zodra alles binnen is, zal ik m'n 'ervaringen' wel even posten.
Figs 'n leaves is erg romig en schuimt goed. Er zitten vijgenpitjes in, hij scrubt wel, alleen niet zo erg diep. Als je echt hard en goed wilt scrubben moet je de I should coco nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:00 schreef Kyara het volgende:
Nou, ik ga me zo maar eens douchen met sanex douchgel![]()
Vanaf morgen is dat hopelijk anders![]()
Klein vraagje nog: ik zoek ook een scrub zeepje en had de sandstone dus al op mijn lijstje gezet. in het andere topic kwam iemand met de suggestie van figs 'n leaves toen ik vroeg naar een wat romiger/schuimigere zeep. Maar volgens mij scrubt die ook best wel?
Die kosten kunnen we toch met zn allen delen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:17 schreef heaven7 het volgende:
Mijn mailtje is een beetje ondergesneeuwd maar het is dus wel mogelijk om te bestellen vanuit Nederland alleen zijn de verzendkosten gewoon 20 pondNog steeds animo? Mijn moeder wil ook meedoen
Nou, als hij lekker ruikt dan ga ik zeker voor de figs 'n leaves. Ik hou ook niet zo van kokos....quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Figs 'n leaves is erg romig en schuimt goed. Er zitten vijgenpitjes in, hij scrubt wel, alleen niet zo erg diep. Als je echt hard en goed wilt scrubben moet je de I should coco nemen.
Bij mij doet ie t wel?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:34 schreef heaven7 het volgende:
Bij mij is trouwens de hele dag al de www.lush.co.uk site stukOf heb ik een verkeerde link?
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:43 schreef Aventura het volgende:
Wie vroeg er nou in het vorige topic naar mij? Anyway, ik had al gespost toen ik gisteravond thuiskwam hoor, met mijn lijst. Dat moest van Sanne
Welkom!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef mi2la het volgende:
Wat gaaaaaf![]()
Ben al tijden niet op het Fokforum geweest. Onder andere omdat ik sinds 2 maanden bij Lush werk, En het eerste forum dat ik nu zie is het Lush forum!!!
Nooi tgeweten dat ie bestaat. Echt leuk.
En ja, onze producten werken echt verslavend!
Groetjes Tessa
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:10 schreef Sanne het volgende:Mijn lijst"je"
Soap
Cereology Handmade Soap
Miranda Handmade Soap
Angel's Delight Handmade Soap
Rock Star Soap
I Should Coco Soap
Sea Vegetable Soap
Honey I Washed The Kids Soap
Sweetie Stack Soap Gift Set
Coalface Natural Facial Cleanser *
Noriko Natural Handmade Soap *
Alkmaar Soap *
Bohemian Natural Soap
Soap Sod Natural Soap *
Karma Handmade Soap *
Bath Bombs
Sicilian Bath Bomb
Youki Hi Bath Bomb
Bon Bomb Bath Bomb
Bubble Bar Slices
Two Timing Tart Bubble Bar
Christmas Cracker Bubble Bar
Shampoo
Big Natural Shampoo
Retread Hair Conditioner
Irrisistible Bliss Solid Shampoo Bar
Ultimate Shine Solid Shampoo Bar
Reincarnate Solid Shampoo Bar *
Seanick Solid Shampoo Bar
Soft Shampoo
Douchegel
Happy for SAD Shower gel
Flying Fox Shower gel
Freeze Shower gel
Massagebars
Therapy Massage Bar
Cosmic Dreamcatcher Massage Bar
Shimmy Shimmy
Skin Care
Angels on Bare Skin
Aquamarina
Baby Face
Breath of Fresh Air toner
Afterlife *
Imperialis
Enchanted Eye Cream
Aqua Mirabilis
The Soft Touch Boddy Butter
Lite Lip Balm
Tea Tree Lip Balm
Deoderant
T'eo
Fresh
Love Lettuce Mask Scrub & Masker
Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker
Powder
Candy Fluff
Gifts
Happy Bath Gift Set
![]()
![]()
![]()
ow ok , dacht al das wel heel veelquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:16 schreef Sanne het volgende:
Dit is niet van gisteren hoor, dit is eh, sinds 1 januari
Tja wierrookachtig, maar totaal niet als bijvoorbeeld Karma. Ik vind hem wel lekker. Maar er zijn ook zoveel verschillende soorten wierrook. (ik heb bijv. altijd aardbeienwierrook. heerlijk).quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:22 schreef jessie het volgende:
Sanne jij hebt (ja wat heb je niet) de massagebar dreamcather. Hoe is die? Is die wierokerig?
Ik had Freeze in mijn tasje. Geen skinny dip.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:27 schreef mother-mother het volgende:
had iedereen trouwens die skinny dip in zn goodie bag?
zo ja dan ben ik m kwijt![]()
weet t dus niet meer , maar volgens mij ben ik nix verloren onderweg![]()
drank![]()
ow gelukkig , zou ik wel zonde gevonden hebben anders, bij zat er trouwens tramp en back for breakfast in ruikt ook errug lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik had Freeze in mijn tasje. Geen skinny dip.
Jij had er twee????quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow gelukkig , zou ik wel zonde gevonden hebben anders, bij zat er trouwens tramp en back for breakfast in ruikt ook errug lekker
Ik werk op de nieuwezijds, vlak naast de achterkant van Zara. Heeeeel dichtbij Lush dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:38 schreef Sanne het volgende:
Werk jij ook vlakbij de Kalverstraat Lois?
Ik zit iets dichter bij de Leidsestraat, maar ben zo blij dat ze alletwee op loopafstand zitten.
staat ook echt leuk in de badkamer he, zowee ik kan er niet over ophouden ,ik ruik t de hele tijd woeiiquote:
zet je die hier erop?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef Sanne het volgende:
Ik heb ook wat leuke foto's.
Eentje met de mannen er op
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Sanne het volgende:
Jij staat er ook op!
Posten dus?
Geef een gil als iemand eraf wil, ik ben de hele avond online.
En nu ook wel benieuwd naar de foto's waar ik op sta. Al vrees ik erg voor die ene met dat groene masker.
die mannen vonden het minstens even leuk als wijquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef jessie het volgende:
Wat een leuk winkeltje. Klein maar leuk!!! Ik wil er wonen dat weet ik nu al
Die mannen, dat jullie die meekregenLeuk!!!!
nana ik niet , had dan ook geen masker op gehad maarre fotoos zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef Sanne het volgende:
ghehe, dat masker ja.
we hadden het nog over muus, en voor we het wisten waren we zelf gekiekt.
Ja, volgende keer zit ik naast je op de terug weg. Gaan we samen snuffelen!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:23 schreef Sanne het volgende:
We hebben nog twee biertjes in de B&W gedronken. En zijn toen voldaan op de tram gestapt.
Ik heb de hele weg terug aan mijn spulletjes zitten ruiken en met Funnie zitten sms-en hoe leuk het wel niet was.
Zijn die smsjes zo lang onderweg geweest?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef Funnie het volgende:
Ik moest net enorm lachen. Ik kreeg nog 4 sms-jes van je binnen. Had ik gisteren avond helemaal niet gezien![]()
Ja dat vond ik nu ook een grote prestatie, dat lukt mij nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef jessie het volgende:
hai cora met n paar cijfers erachterquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:03 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nu ook een grote prestatie, dat lukt mij niet![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hai cora met n paar cijfers erachter![]()
zie je ik wist wel wie je was hoor![]()
nee eigelijk is ze volgende maand pas jarig, degene waarvoor ik die your a star heb gekocht maar ik ga t lekker van t weekend al gevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef cora4034 het volgende:
[..]
cadeaus al weggeven aan de gelukkige ontvangers?
Hoe erg is die foto van mij met dat masker?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:09 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn voorraad aan mijn buurmeisjes laten zien/ruiken. "Oooh, aahhh, hmmm, lekker! Waar koop je dat? Ik weet al wat ik voor mijn verjaardag ga vragen!"
He! Leuke icon!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe erg is die foto van mij met dat masker?![]()
Dat doen we wel na de keuringquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:16 schreef Sanne het volgende:
ja graag
als ze niet te belastend zijn mogen ze ook wel hier geplaatst worden.
quote:Als er een Lush film komt, mag jij de hoofdrol spelen van het monster!
garoetjes van Skaai
De mijnes werd gedwongenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef jessie het volgende:
Wat een leuk winkeltje. Klein maar leuk!!! Ik wil er wonen dat weet ik nu al
Hij zag er niet zielig uit ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
De mijnes werd gedwongenmaar hij vind het ook leuk spul
Ten eerste : Jullie gaan veeeeeeelste hard, na mijn werk heb ik 14 pagina's moeten doorlezen om weer een beetje op de hoogte te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef mi2la het volgende:
dream cream!!!! heerlijk. Ook als je wondjes op je handen hebt enzo (ja ik heb een speelse kat) Ze herstellen erg snel. Honey trap vind ik iets te zoet.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:24 schreef Sanne het volgende:
O.k.!
Ik vind hem bij nader inzien geweldig!
Tadaaaa!
[afbeelding]
Het viel mij idd ook al op dat je alleen jouw achterhoofd ziet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:50 schreef imago het volgende:
Is het al iemand opgevallen hoe fotogeniek mijn achterhoofd isIk draai echt op elke foto net toevallig (ja echt!) weg
Oh en is het gek als ik denk dat al het spul dat ik gekocht heb na een halve dag al effect heeft?Zal wel psychisch zijn.
Vraag dan meteen wat het uurloon is daar. Kijken of het de overstap waard isquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Darkphorze het volgende:
50% korting??? Ik ga vast een sollicitatiebrief schrijven haha![]()
Open hem dan!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:51 schreef Darkphorze het volgende:
Ik wil ook wel make-up bestellen tegen die tijd, Heaven7. Hebben we al een topic of word die tegen die tijd geopend? Als hij er is kon ik hem niet vinden![]()
Ja dat wil ik ook weten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef imago het volgende:
[..]
Vraag dan meteen wat het uurloon is daar. Kijken of het de overstap waard is
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef imago het volgende:
[..]
Vraag dan meteen wat het uurloon is daar. Kijken of het de overstap waard is
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef Sanne het volgende:
Veel plezier Skaai!!!
Even posten waarmee je hebt gedouched he?
En hoe het beviel.
En waar het naar ruikt.
nee ik vind m ook echt gaaf hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef Sanne het volgende:
Kan mij het schelen
Ik heb een huidje om trots op te zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |