quote:Als er een Lush film komt, mag jij de hoofdrol spelen van het monster!
garoetjes van Skaai
De mijnes werd gedwongenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef jessie het volgende:
Wat een leuk winkeltje. Klein maar leuk!!! Ik wil er wonen dat weet ik nu al
Die mannen, dat jullie die meekregenLeuk!!!!
Hij zag er niet zielig uit ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
De mijnes werd gedwongenmaar hij vind het ook leuk spul
Ten eerste : Jullie gaan veeeeeeelste hard, na mijn werk heb ik 14 pagina's moeten doorlezen om weer een beetje op de hoogte te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef mi2la het volgende:
dream cream!!!! heerlijk. Ook als je wondjes op je handen hebt enzo (ja ik heb een speelse kat) Ze herstellen erg snel. Honey trap vind ik iets te zoet.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:24 schreef Sanne het volgende:
O.k.!
Ik vind hem bij nader inzien geweldig!
Tadaaaa!
[afbeelding]
Het viel mij idd ook al op dat je alleen jouw achterhoofd ziet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:50 schreef imago het volgende:
Is het al iemand opgevallen hoe fotogeniek mijn achterhoofd isIk draai echt op elke foto net toevallig (ja echt!) weg
Oh en is het gek als ik denk dat al het spul dat ik gekocht heb na een halve dag al effect heeft?Zal wel psychisch zijn.
Vraag dan meteen wat het uurloon is daar. Kijken of het de overstap waard isquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Darkphorze het volgende:
50% korting??? Ik ga vast een sollicitatiebrief schrijven haha![]()
Open hem dan!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:51 schreef Darkphorze het volgende:
Ik wil ook wel make-up bestellen tegen die tijd, Heaven7. Hebben we al een topic of word die tegen die tijd geopend? Als hij er is kon ik hem niet vinden![]()
Ja dat wil ik ook weten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef imago het volgende:
[..]
Vraag dan meteen wat het uurloon is daar. Kijken of het de overstap waard is
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef imago het volgende:
[..]
Vraag dan meteen wat het uurloon is daar. Kijken of het de overstap waard is
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef Sanne het volgende:
Veel plezier Skaai!!!
Even posten waarmee je hebt gedouched he?
En hoe het beviel.
En waar het naar ruikt.
nee ik vind m ook echt gaaf hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef Sanne het volgende:
Kan mij het schelen
Ik heb een huidje om trots op te zijn!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |