quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:10 schreef Sanne het volgende:Mijn lijst"je"
Soap
Cereology Handmade Soap
Miranda Handmade Soap
Angel's Delight Handmade Soap
Rock Star Soap
I Should Coco Soap
Sea Vegetable Soap
Honey I Washed The Kids Soap
Sweetie Stack Soap Gift Set
Coalface Natural Facial Cleanser *
Noriko Natural Handmade Soap *
Alkmaar Soap *
Bohemian Natural Soap
Soap Sod Natural Soap *
Karma Handmade Soap *
Bath Bombs
Sicilian Bath Bomb
Youki Hi Bath Bomb
Bon Bomb Bath Bomb
Bubble Bar Slices
Two Timing Tart Bubble Bar
Christmas Cracker Bubble Bar
Shampoo
Big Natural Shampoo
Retread Hair Conditioner
Irrisistible Bliss Solid Shampoo Bar
Ultimate Shine Solid Shampoo Bar
Reincarnate Solid Shampoo Bar *
Seanick Solid Shampoo Bar
Soft Shampoo
Douchegel
Happy for SAD Shower gel
Flying Fox Shower gel
Freeze Shower gel
Massagebars
Therapy Massage Bar
Cosmic Dreamcatcher Massage Bar
Shimmy Shimmy
Skin Care
Angels on Bare Skin
Aquamarina
Baby Face
Breath of Fresh Air toner
Afterlife *
Imperialis
Enchanted Eye Cream
Aqua Mirabilis
The Soft Touch Boddy Butter
Lite Lip Balm
Tea Tree Lip Balm
Deoderant
T'eo
Fresh
Love Lettuce Mask Scrub & Masker
Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker
Powder
Candy Fluff
Gifts
Happy Bath Gift Set
![]()
![]()
![]()
ow ok , dacht al das wel heel veelquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:16 schreef Sanne het volgende:
Dit is niet van gisteren hoor, dit is eh, sinds 1 januari
Tja wierrookachtig, maar totaal niet als bijvoorbeeld Karma. Ik vind hem wel lekker. Maar er zijn ook zoveel verschillende soorten wierrook. (ik heb bijv. altijd aardbeienwierrook. heerlijk).quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:22 schreef jessie het volgende:
Sanne jij hebt (ja wat heb je niet) de massagebar dreamcather. Hoe is die? Is die wierokerig?
Ik had Freeze in mijn tasje. Geen skinny dip.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:27 schreef mother-mother het volgende:
had iedereen trouwens die skinny dip in zn goodie bag?
zo ja dan ben ik m kwijt![]()
weet t dus niet meer , maar volgens mij ben ik nix verloren onderweg![]()
drank![]()
ow gelukkig , zou ik wel zonde gevonden hebben anders, bij zat er trouwens tramp en back for breakfast in ruikt ook errug lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik had Freeze in mijn tasje. Geen skinny dip.
Jij had er twee????quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow gelukkig , zou ik wel zonde gevonden hebben anders, bij zat er trouwens tramp en back for breakfast in ruikt ook errug lekker
Ik werk op de nieuwezijds, vlak naast de achterkant van Zara. Heeeeel dichtbij Lush dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:38 schreef Sanne het volgende:
Werk jij ook vlakbij de Kalverstraat Lois?
Ik zit iets dichter bij de Leidsestraat, maar ben zo blij dat ze alletwee op loopafstand zitten.
staat ook echt leuk in de badkamer he, zowee ik kan er niet over ophouden ,ik ruik t de hele tijd woeiiquote:
zet je die hier erop?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef Sanne het volgende:
Ik heb ook wat leuke foto's.
Eentje met de mannen er op
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Sanne het volgende:
Jij staat er ook op!
Posten dus?
Geef een gil als iemand eraf wil, ik ben de hele avond online.
En nu ook wel benieuwd naar de foto's waar ik op sta. Al vrees ik erg voor die ene met dat groene masker.
die mannen vonden het minstens even leuk als wijquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef jessie het volgende:
Wat een leuk winkeltje. Klein maar leuk!!! Ik wil er wonen dat weet ik nu al
Die mannen, dat jullie die meekregenLeuk!!!!
nana ik niet , had dan ook geen masker op gehad maarre fotoos zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef Sanne het volgende:
ghehe, dat masker ja.
we hadden het nog over muus, en voor we het wisten waren we zelf gekiekt.
Ja, volgende keer zit ik naast je op de terug weg. Gaan we samen snuffelen!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:23 schreef Sanne het volgende:
We hebben nog twee biertjes in de B&W gedronken. En zijn toen voldaan op de tram gestapt.
Ik heb de hele weg terug aan mijn spulletjes zitten ruiken en met Funnie zitten sms-en hoe leuk het wel niet was.
Zijn die smsjes zo lang onderweg geweest?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef Funnie het volgende:
Ik moest net enorm lachen. Ik kreeg nog 4 sms-jes van je binnen. Had ik gisteren avond helemaal niet gezien![]()
Ja dat vond ik nu ook een grote prestatie, dat lukt mij nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef jessie het volgende:
Die mannen, dat jullie die meekregenLeuk!!!!
hai cora met n paar cijfers erachterquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:03 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nu ook een grote prestatie, dat lukt mij niet![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hai cora met n paar cijfers erachter![]()
zie je ik wist wel wie je was hoor![]()
nee eigelijk is ze volgende maand pas jarig, degene waarvoor ik die your a star heb gekocht maar ik ga t lekker van t weekend al gevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef cora4034 het volgende:
[..]
cadeaus al weggeven aan de gelukkige ontvangers?
Hoe erg is die foto van mij met dat masker?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:09 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn voorraad aan mijn buurmeisjes laten zien/ruiken. "Oooh, aahhh, hmmm, lekker! Waar koop je dat? Ik weet al wat ik voor mijn verjaardag ga vragen!"
He! Leuke icon!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe erg is die foto van mij met dat masker?![]()
Dat doen we wel na de keuringquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:16 schreef Sanne het volgende:
ja graag
als ze niet te belastend zijn mogen ze ook wel hier geplaatst worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |