quote:
quote:Ik den kdat ik ook weer ga sparen voor een SS. Moet ooit een keer een duc 748 biposto hebben
ja...ook dubieus iddquote:Alleen maar 4400 km
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:44 schreef ondeugend het volgende:
Een ogenblik geduld alstublieft... er zijn nog enkele wachtenden voor u
Ik schrok me rot joh.... wist ik veel dat ik de laatste was.quote:
staat goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vanavond een erg mooie Spyke combi op de kop getikt, 2e hands
Kreeg er gratis Alpinestars Laarzen en MQP handschoenen bij!!!
[afbeelding]
ps. let niet op de rommel
Ingang van de airbox, maar hoe het heetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
alleen die onderlip onder koplampen
hoe staat dat irl...??
[..]ga nu ff lekker je SM verpasten voor 2000 en ga een ss halen
![]()
![]()
[..]
ja...ook dubieus idd![]()
Doe maar eerlijk zijn maar laat tegelijk zien dat je er alles aan gedaan hebt/doet om hem weer op en top in conditie te brengen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plies sum advies hierover (eerlijk zijn of..., zie halverwege page)
Moet nog een helmpje aanschaffenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
staat goedleer roelt toch wel
geen helm voor de pic
![]()
?
Hij's fijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:44 schreef ondeugend het volgende:
* TODO: Makster op de brandstapel vanwege verkeerde topictitel
Ik zie toch wel liever groenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel of niet![]()
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/36340.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Heb je goed gedaanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Ach wat een poepie !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Leuk pakkiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
ja zoiets maar toen ik het voor het eerst vond ik het wel wennen...dus hoe zou dat zijn irl??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
Ingang van de airbox, maar hoe het heetAirbox inlaat
quote:Neuh die SM blijft voor het leven, veel te leukMisschien een lening fixen ofzo
![]()
Ownee, heb geen eens geld voor een vakantie, maarja mijn leven is natuulijk een grote vakantie![]()
![]()
vin ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef ondeugend het volgende:
Doe maar eerlijk zijn maar laat tegelijk zien dat je er alles aan gedaan hebt/doet om hem weer op en top in conditie te brengen.
Kutwijfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:44 schreef ondeugend het volgende:
* TODO: Makster op de brandstapel vanwege verkeerde topictitel
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Kutwijf
Ik open dus nooit geen topics meer
HAHA, had je dat bij de vorige OP nog niet gezien dan?????quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Kutwijf
Ik open dus nooit geen topics meer
Zit ik over een dikke maand eindelijk op de weg met mijn soes, in vol leren race-ornaat.. word ik aan alle kanten ingehaald door opgefokte brommertjesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef Youssef het volgende:
Ben alleen bang dat als je net als sommigen hier van de FokMC elke dag gaat rijden ook wel liever een dikkere motor wil hebbenVooral als je bijvoorbeeld je stepjes al aan de grond rijdt
Dat pak maakt trouwens een hoop goed op zo een motor.
Stenigenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Tis terrorisme !!!
Youssef ? Hicham ?![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stenigen
Maar zo te zien blijft dat sterretje erin zitten tot ie uit de laatste 5 topics is verdwenen. Merk het nu pas op
Hmmzz, u bent niet schuldigquote:[b]Op dinsdag 31 mei 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Tis terrorisme !!!
Youssef ? Hicham ?![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef ondeugend het volgende:
Kutwijf is wel my middle name trouwens !![]()
Nee soms gaan de topics echt TE hard, bijlezen heeft dan geen eens zin meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef bwt het volgende:
[..]
HAHA, had je dat bij de vorige OP nog niet gezien dan?????![]()
met dank aan de beheerder van groothoofdje zullen we maar zeggen.
ben benieuwd wie het volgende slachtoffer is.
woeiiiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Tjek dit dan OPM, en die luchtinlaten zijn echt wel mooiGewoon een top motor
![]()
* ondeugend is altijd onschuldig.quote:
Ik had het ook gemist ging wel erg hard jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
Nee soms gaan de topics echt TE hard, bijlezen heeft dan geen eens zin meer
@ Lim![]()
Tis wachten op Makster wat ie hierop te zeggen heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, we gaan voor eerlijkhaakt ze af dan is het niet anders, kan ik tenminste nog wel in de spiegel kijken
eigenlijk is het wachten op de ervaren meningenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tis wachten op Makster wat ie hierop te zeggen heeft
* Chips en cola pakt... *
Rietvaerderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eigenlijk is het wachten op de ervaren meningen
God gloeinde schurft ,waar is de bikkel in de zakenman geblevenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, we gaan voor eerlijkhaakt ze af dan is het niet anders, kan ik tenminste nog wel in de spiegel kijken
RB zit in de buurt van Rotterdam deze week geloof ik.quote:
Aha, Hicham dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist ging wel erg hard ja, Hicham mag tegenwoordig de OP beheren
![]()
En terecht, mooie omgeving, vriendelijke mensen en altijd lekker weerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rb zit in de buurt van Rotterdam deze week geloof ik.
23:00quote:
Lim 1 is Hicham, Lim 2 is die gangster kawa zx6r raceRERrErrrquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Aha, Hicham dus![]()
Als ik nou Lim 1 en Lim 2 wil gebruiken als afkorting, wie is dan 1 en wie 2
* wacht op excuses en eenquote:
Mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
23:00![]()
[..]
Lim 1 is Hicham, Lim 2 is die gangster kawa zx6r raceRERrErrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt het misschien omdat we uit Zuid-Holland komenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
Dus tegen haar zeg je de waarheid, en die gozer van die ZX6 kan je wel makkelijk naaien.![]()
quote:
Uhhmmm ja ik w8 welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
Mark hebben die pics nog zin van de bokkie's nu, of zie je die niet meer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
Had eingelijk al zoiets vanMaar owkee ik wacht wel
Dat is jou bokkie, die andere heeft meer speling op de sluitring, dus die hou ik zelf maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt het misschien omdat we uit Zuid-Holland komen![]()
![]()
En smeer dat andere bokkie ook is![]()
Pom pom pom.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
Foto's in de volgende post............. work in progress..
Netjes! Doe je goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Deze 3 losse onderdelen gaan een superdeluxe SuperMotard bokkie worden:
[[url=http://img12.echo.cx/img12/5323/p1010258web1cq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb er een week of 4 geleden al eens een half uur aan 1 clipje zitten kloten en kreeg het toen niet voor elkaar.![]()
-blaaaaaat-
Welke 3 onderdelen, ik zie er toch 2quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Je had ondertussen wel even je tanden mogen poetsen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Ik hoef er niet vroeg uit joh, neem dat tijd maar![]()
Denk je dat ik gedaan hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had ondertussen wel even je tanden mogen poetsen hoor.![]()
En anders had je even beloofd dat je dit keer echt goed zou nalezen de volgende ochtend.![]()
![]()
Zonde van die tandwielen, naja je hebt weer wat technische kunde in huisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
En het tandwiel rechts wat ik dacht te kunnen gebruiken.![]()
Verheugde mij al op morgenochtend en snelwegblazen.![]()
[[url=http://img12.echo.cx/img12/5669/p1010282web3jy.th.jpg]afbeelding][/URL]
En de lekkage komt niet van de versnellingspook, maar van de uitgaande as van de versnellingsbak.![]()
Check hoe nat van de motorolie dat schroefdraad is. (vooral op het einde)
[[url=http://img12.echo.cx/img12/9472/p1010285web8yd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Not an easy operation.![]()
Ik had een buitensporig moment.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes! Doe je goed
Ik ben maar een luie donder met 2 linkerhanden, ik zou zoiets niet voorelkaar krijgen
Standaard, plankje en de beugel om hem omhoog te duwen zijn 3 losse onderdelen die je dus moet monteren door middel van geharde clipjes die in een gleufje moeten vallen. En dat is zeer lastig kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Welke 3 onderdelen, ik zie er toch 2![]()
( la maar tis al laat
![]()
)
Mooi verhaal Pepovitch![]()
Mooie bokjes hoor, wordt er bijna sentimenteel van![]()
Zag het al ja, en ben zeer trots op johquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had een buitensporig moment.![]()
[..]
Standaard, plankje en de beugel om hem omhoog te duwen zijn 3 losse onderdelen die je dus moet monteren door middel van geharde clipjes die in een gleufje moeten vallen. En dat is zeer lastig kan ik je vertellen.![]()
Nu had ik gereedschap gemaakt van 2 paperclipjes, platbektangetje die dingen op de juiste manier omgebogen(klein haakje van 2 mm), en een handvat gemaakt om er aan te trekken.
MTS 1988 heb ik wat metaalbewerking gehad.![]()
Maar het beide bokjes dus al even getest.quote:
Kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:49 schreef Makster het volgende:
Peppo,
check hij heeft ze er weer op. Nu gelijk kopen tegen lage prijs, opzich een goeie aanbieding
spabord
Echt een apetietuh tof ding hoor heequote:
Komen van die ZX10 af.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:03 schreef soeksoeki het volgende:
ja LEUK gereden ... alleen n beetje nattig ...
te koop
-set slicks michelin 40 min mee op t circuit gereden en ong 50 km op straat zijn er verleden week opgegaan zie bladzijde 100 voor foto.. 190 euro
-set supercorsa,s 2 circuitdagen mee gereden .. in t midden bijna nieuw kan op straat voorlopig nog mee .. 160euro
wegens aanschaf aantal sets nieuwe banden
greetz john:]
Hoeft niet persee maar dna duurt het lang, met CC kan je via paypal binnen 2 minuten dat geld over maken is die voorvleugel 4 dagen later op je deurmatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reserveer jij er 1?
Ik kom nooit op e-bay.![]()
Of hoef je geen creditcard te hebben.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:31 schreef leroy het volgende:
en ff kijken miss moet ik zondag werken .
Gaat niet passen ben ik bangquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:52 schreef Patrick281 het volgende:
JIj hier nog wat aan Mark?
[..]
Komen van die ZX10 af.
Wat had jij betaald?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoeft niet persee maar dna duurt het lang, met CC kan je via paypal binnen 2 minuten dat geld over maken is die voorvleugel 4 dagen later op je deurmat
Kan hem wel voor je bestellen, gebruik altijd de CC van Mams![]()
![]()
Ik had hem voor 9 euro, reken op 10 verzendkosten erbij en dan heb je het totaal ongeveer. Probleem met deze bieding is dat het geen bieding is, tis gewoon dokken en meenemen. Dus niet bieden tot de veiling klaar is maar gewoon de gene die het eerst 14.99 neer legt neemt hem mee. Ben je wel voor 25 euro klaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat had jij betaald?
Dan ga ik wel ff bieden. Moet eerst registreren.![]()
Bestellen dat spatbord gaarnequote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:59 schreef Makster het volgende:
Ik lees morgen weer verder, ben nu echt
Hoooiii
quote:
Hebbie ook een krantenwijk tegenwoordig?quote:
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft dezelfde broek als ikquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Tjek dit dan OPM, en die luchtinlaten zijn echt wel mooiGewoon een top motor
![]()
Pepijn op dreefquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
<<knip>>
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb die andere wheeliefreak nog uitgenodigd voor zondag.![]()
Hij maakte toen naar de stuntshow gewoon meerdere lange wheelies op de snelweg.![]()
[..]
Leuke reportagequote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img155.echo.cx/img155/8484/p1010273web0tz.th.jpg]afbeelding][/URL]
En wat eerste een leuke foto leek, staat achteraf zo zonder bokje best wel triest.![]()
[[url=http://img155.echo.cx/img155/4144/p1010280web2zo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een introducéquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb die andere wheeliefreak nog uitgenodigd voor zondag.![]()
Hij maakte toen naar de stuntshow gewoon meerdere lange wheelies op de snelweg.![]()
[..]
Wat een triest filmpje zeg, dit is een poging tot sabotage!quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:41 schreef Youssef het volgende:
http://brugmans.tweakdsl.nl/kawa/zolder20-05-2005_2.wmv
quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:14 schreef hicham het volgende:
Pepijn op dreefnu begrijp ik ook meteen waarom jullie een ander voorspatbord willen
![]()
Nee, over de tijd van posten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:33 schreef Youssef het volgende:
Leuke reportageSoort van Hicham verhaaltje maar dan zonder tekst. Zegt dat wat over niveau?
lekker adviesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, tegem een vrouw kan je niet liegen, die komen overal achter.
Dus tegen haar zeg je de waarheid, en die gozer van die ZX6 kan je wel makkelijk naaien.![]()
Nee, gekkigheid, zeg dat je een kleine schuiver hebt gehad zonder grote schade en dat je de motor nu overnieuw laat spuiten en hij nog mooier dan daarvoor wordt.![]()
- persoonlijk zou ik trouwens wel afhaken bij schade bij een motor waar ik belangstelling voor heb.
Dus met een hele goede smoes..![]()
![]()
Waar wil je mijn mening over?quote:
Poepsex op een glazen salontafelquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Waar wil je mijn mening over?
Moggûh
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:40 schreef Makster het volgende:
Poepsex op een glazen salontafel![]()
Ok ben nu echt ff koffie lurken![]()
Liegen doe je niet in het openbaar.quote:
Samequote:Op woensdag 1 juni 2005 08:37 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Eerst 4 liter koffie, dat uurtje van gisteren avond kost me de kop man
Dat is zo 1999quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vanochtend vlot maar moeizaam wakker, zelfs ontbeten in de woonkamer voor de televisie.
In haar mail vroeg ze wanneer ik weer een keer online (MSN) wasquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
Even lichtelijk onbereikbaar spelen en ze 1.5 week laten wachten, plan wel een dag in dan kijken ze er naar uit, en stijgt het verlangen naar de motor.Kat in het bakkie.
linkquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@luc: truth or dare(even teruglezen
)
ik ben eigenlijk van mening dat een Kwak groen moet zijn maar deze kleurstelling is ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[quote]Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel of niet![]()
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/36340.jpg]afbeelding][/url]
Deze was binnen 1 week gerepareerd.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef Youssef het volgende:
Ben alleen bang dat als je net als sommigen hier van de FokMC elke dag gaat rijden ook wel liever een dikkere motor wil hebbenVooral als je bijvoorbeeld je stepjes al aan de grond rijdt
Dat pak maakt trouwens een hoop goed op zo een motor.
ik heb hier ook nog geen advies over gegevenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef bwt het volgende:
tering zeg, wat is iedereen toch al weer vroeg wakker en gruwelijk aan het posten........
Hartstikke veel bij te lezen.
Ik heb een poging gewaagd.quote:
Check wel de mooie pics aan het begin van de vorige pagina.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik heb een poging gewaagd.
Maar ben afgehaakt en gewoon gaan posten.![]()
![]()
Wellukuh?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check wel de mooie pics aan het begin van de vorige pagina.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ah, ik sta nog op Fok! MC replique oldskool instelling.quote:p.s. Dit is het begin van de vorige pagina bij mij: Fok Motorclub [SC deel 238] Euhhhhhh out of inspiratie
Neuh..quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
Ah, ik sta nog op Fok! MC replique oldskool instelling.![]()
quote:
WHOAAHHAAHAHAHA HAHAHAHAAquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
Kan niet herinneren wanneer de laatste keer was.![]()
Toen jullie nog minderjarig waren in ieder geval.![]()
Oh ja, Raus tochquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]we hebben zelfs een lid die een GS500 had en alweer ingeruild op een zwaardere motor voordat het rijbewijs binnen was
![]()
![]()
![]()
quote:
Wêllês.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:16 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Neuh..
Hij kwam dus over.quote:
eh nee maar ik kon slecht slapen, dus heb ik maar even mijn combi bekekenquote:Op woensdag 1 juni 2005 07:14 schreef hicham het volgende:
Hebbie ook een krantenwijk tegenwoordig?
[..]
Ziet er goed uit![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
eh nee maar ik kon slecht slapen, dus heb ik maar even mijn combi bekeken![]()
quote:
Ik moet ook een buddyovertrek hebben voor de KLX, laat ze dus maar ff dubbel zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ghe ghe die OPM, ondertussen zitten mailen (10x) en ook met Dynojet Rotterdam (regelt een paar sproeiers voor zaterdagochtend
) en MX-world die nu druk doende is met de CR en KLX onderdelen. Ook nog even een prijsopgave van een mooi versnellingspookje voor de KLX opgevraagt (zoekt ze dus uit) en buddyseat overtrekjes voor beide motôs.
![]()
Voel me net een topcrimineel die zijn zaakjes regelt vanuit de gevangenis.![]()
Loopt lekker door zo allemaal.![]()
Ja viel me ook al op, zijn toch leuke foto's dan hequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het kikvorsperpectief weer ontdekt door de foto's van je GS.![]()
Zie gisteren.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:28 schreef Youssef het volgende:
Tot vanavond dan maar weer FokMChomows. [afbeelding]
Zag op die site van die groener dan groenere KLXquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Makster het volgende:
Ik moet ook een buddyovertrek hebben voor de KLX, laat ze dus maar ff dubbel zoeken
+squote:Op woensdag 1 juni 2005 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op, zijn toch leuke foto's dan he![]()
Klopt, gewoon skai kopen en dan met een fohn warm maken en straktrekken, vast zetten met een klem en dan de andere kant weer oprekken en dan vervolgens vast nieten. Das het probleem niet, maar zwart is weer zo zwart zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zag op die site van die groener dan groenere KLXdat hij gewoon wat leerimitatiespul had gekocht voor een paar euro op de stofjesmarkt, even rondgeniet en klaar.
Maar ja een standaard oplossing is ook wel fijn.![]()
Ik wil wel pics van die overtrekjesmisschien zijn er ook carbonimitatie's of iets anders
dan alleen maar zwart.
Koop je toch rood skai?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Makster het volgende:
Klopt, gewoon skai kopen en dan met een fohn warm maken en straktrekken, vast zetten met een klem en dan de andere kant weer oprekken en dan vervolgens vast nieten. Das het probleem niet, maar zwart is weer zo zwart zeg maar
Zijn we het alweer eensz.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Makster het volgende:
Klopt, gewoon skai kopen en dan met een fohn warm maken en straktrekken, vast zetten met een klem en dan de andere kant weer oprekken en dan vervolgens vast nieten. Das het probleem niet, maar zwart is weer zo zwart zeg maar
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Koop je toch rood skai?
Staat leuk bij je kapsel!
![]()
Dat zeker, jammer dat er een helm over mijn godenhoofd zitquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Koop je toch rood skai?
Staat leuk bij je kapsel!
![]()
des te beter, komt je rode buddy beter in beeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zeker, jammer dat er een helm over mijn godenhoofd zit![]()
Staat ook vooral leuk als je aan het poseren (=engels uitgesproken) bent.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Makster het volgende:
Dat zeker, jammer dat er een helm over mijn godenhoofd zit![]()
Wat zijn de opleidingsmogelijkheden als je nog geen C hebt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:10 schreef Makster het volgende:
Nee Nee Nee, een rode buddy is ee no go ....
Zo eentje met kleuren enzo is wel grappig
Kent er nog iemand goede levensmiddelen distributiechauffeurs uit de Alblasserwaard / Hoeksewaard die teveel tijd hebben en willen tuffen
Ik zoek ze HARD !!
heb ooit wel op vrachtwagen geredenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:10 schreef Makster het volgende:
Nee Nee Nee, een rode buddy is ee no go ....
Zo eentje met kleuren enzo is wel grappig
Kent er nog iemand goede levensmiddelen distributiechauffeurs uit de Alblasserwaard / Hoeksewaard die teveel tijd hebben en willen tuffen
Ik zoek ze HARD !!
Het is dat een VFR 2 wielen heeft, anders had je nog steeds een traktor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb ooit wel op vrachtwagen geredenmaar ben denk ik nu te duur geworden
![]()
ik sleutel niet iedere avond aan de VFR om hem rijdend te houdenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is dat een VFR 2 wielen heeft, anders had je nog steeds een traktor.
Misschien is het iets voor s'avonds en zwart.![]()
Kan je die MT-01 voor erbij nemen.![]()
Mark, foto's van de seatcovers komen eraan heb ik over de mail vernomen.![]()
De CR spulletjes proberen ze morgen daar binnen te hebben, heb ik ze vrijdag.*hoopt*
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik sleutel niet iedere avond aan de VFR om hem rijdend te houden![]()
In principe zijn de mogelijkheden even groot als je eigen beperkingen, altijd een mooie zin om te gebruikenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Wat zijn de opleidingsmogelijkheden als je nog geen C hebt?
En daarbij, jij bent intercedent. Zoek ze lekker zelf
![]()
Fax mij er 1?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef Patrick281 het volgende:
De directeur trakteerd net het kantoorpersoneel op zoveel haring eten als je wilt.![]()
![]()
1 collega heeft er in no time even 6 opgegeten.![]()
Ik heb er ook 1 op voor het eerst in mijn leven.![]()
![]()
Maar hij's helemaal op.![]()
heeft iemand een beetje mondwater voor mij?![]()
Wel eens aan gedacht.quote:
Ik werk alleen onder dwang samen met de politie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:58 schreef bwt het volgende:
O nee, dat is het nummer van de politie. Daar mag je dat niet naar toe sturen.
0900-haring (427464)quote:
Ik ken er 4 waarvan er 3 inmiddels met pensioen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik werk alleen onder dwang samen met de politie.![]()
Mijn ex'beste vriend ging 3 jaar geleden bij de pliesie.![]()
![]()
Ik ken d'r 1.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:09 schreef bwt het volgende:
Ik ken er 4 waarvan er 3 inmiddels met pensioen zijn.
Ik ken er ook 4, waarvan er 1 inmiddels met pensioen is. Oude ME'er en ijzervreter.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:09 schreef bwt het volgende:
Ik ken er 4 waarvan er 3 inmiddels met pensioen zijn.
ik heb ooit gesolliciteerd bij de pliesiequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik werk alleen onder dwang samen met de politie.![]()
Mijn ex'beste vriend ging 3 jaar geleden bij de pliesie.![]()
![]()
Kheb d'r nog wel 1tje voor je.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:36 schreef Makster het volgende:
Pliesie zuigt![]()
Denk dat ik maar is een broodtrommel ga scoren, ben het aluminiumfolie echt apezat. Bovendien heb ik gehoord dat een kekke broodtrommel goed scoort bij de vrouwtjes![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:36 schreef Makster het volgende:
Pliesie zuigt![]()
Denk dat ik maar is een broodtrommel ga scoren, ben het aluminiumfolie echt apezat. Bovendien heb ik gehoord dat een kekke broodtrommel goed scoort bij de vrouwtjes![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat was 1 grote reden voor Raus om mij errug leuk te vinden![]()
Ik gebruik dus alu folie van de ALDI en die zijn 1,29 de rol. aangezien mijn vriendin ook Alu fan is gaat er een rol per 2 weken doorheen gok ik. Dus in principe zou ik binnen 3 weken de investering terug moeten verdienen omdat de mooie blauwe broodtrommel 1.79 was bij de Blokkertquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, een broodtrommel moet ik ook eens aanschaffen.![]()
Al is de investering ook wel weer pas op erg lange termijn te verantwoorden omdat een rol plastic zakjes maar 0,18 cent kost bij de Aldi.![]()
Sponge = DaBomb!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:14 schreef Makster het volgende:
Ik gebruik dus alu folie van de ALDI en die zijn 1,29 de rol. aangezien mijn vriendin ook Alu fan is gaat er een rol per 2 weken doorheen gok ik. Dus in principe zou ik binnen 3 weken de investering terug moeten verdienen omdat de mooie blauwe broodtrommel 1.79 was bij de Blokkert
Die Spnge crap en snorkel shit was gewoon 5 euro. Voor een fucking debiele spons in een tuinbroek 5 euro lapppen. Denk het niet heh![]()
![]()
Oud.quote:Die Seatcovers voor zulke oude motoren zijn alleen in Zwart verkrijgbaar
, en die komen op ( voor de KLX ) 59 euro en voor de cr 500 van N-style
op 56 euro ( alle seatcovers ook voor nieuwere types zijn deze prijs )
Ik denk dat het dan geen zin heeft foto's te sturen .....
Voor de CR is het kleinste tandwiel vanaf 39 tands , scheelt 1 tand , ik
hoop dat dit geen probleem is ,
Ik moet alles voor 15:00 uur bestellen anders is het morgen niet meer binnen.
Waarschijnlijk heb ik alles morgen wel binnen
en toch is die investering wel de moeite waard hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik gebruik dus alu folie van de ALDI en die zijn 1,29 de rol. aangezien mijn vriendin ook Alu fan is gaat er een rol per 2 weken doorheen gok ik. Dus in principe zou ik binnen 3 weken de investering terug moeten verdienen omdat de mooie blauwe broodtrommel 1.79 was bij de Blokkert
Die Spnge crap en snorkel shit was gewoon 5 euro. Voor een fucking debiele spons in een tuinbroek 5 euro lapppen. Denk het niet heh![]()
![]()
Ja, wie gebruikt er dan ook alu folie. Yuppen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:14 schreef Makster het volgende:
Oudquote:
Koetjesmotief.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:54 schreef Makster het volgende:
Oud![]()
Die slet is zelf oud![]()
Maar voor 59 euro doe ik het wel lekker zelfKan ik het nog 34 keer over doen en ben ik nog goedkoper uit
Geen ideee waar die stemkaart ligtquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:58 schreef Makster het volgende:
Damn, ben verrot man. En natuurlijk allemaal stemmen vandaag heh![]()
![]()
![]()
neequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen ideee waar die stemkaart ligtheb hem niet bewust voorbij zien komen.
![]()
Gaan we nee zeggen en betere voorwaarden onderhandelen, of als kudde dier meelopen met de politiek die we zelf ook verkozen hebben om voor ons een goed bestuur te vormen?![]()
Dus waar ga je dan tegenstemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neeomdat ze niet duidelijk kunnen vertellen waarom wel nieuwe grondwet
![]()
en ze kunnen trouwens ook niet duidelijk vertellen waarom nee![]()
![]()
Ja omdat je een kudde dier bent als je nee stemtquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neeomdat ze niet duidelijk kunnen vertellen waarom wel nieuwe grondwet
![]()
en ze kunnen trouwens ook niet duidelijk vertellen waarom nee![]()
![]()
Precies, de tegenstanders zijn allemaal sukkels.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:09 schreef Makster het volgende:
... JA te stemmen, vooral ook omdat die kut Marijnse Nee zegt
Ik had je toch anders ingeschat Pep.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, de tegenstanders zijn allemaal sukkels.![]()
LPF, Wilders en een machinebankwerker die een blinde socialistische politieke partij ging leiden.![]()
We zijn over het gros gezien allemaal een stelletje individuele eigenheimers die niet in het algehele belang kunnen denken,Zit aan de chocolade koekjes.. en de wereldeconomie verkeerd inschatten.
![]()
Maar ja nee, heeft ook weer wat qua onderhandelingsmogelijkheden, wat sleep je eruit als je niet gelijk mee doet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
Jij in een vrachtwagen geredenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ooit wel op vrachtwagen geredenmaar ben denk ik nu te duur geworden
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij in een vrachtwagen geredenKan me er echt nix bij voorstellen
ROFL! Altijd die dreries weer hequote:Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef Youssef het volgende:
Het werk was vandaag fysiek en psychologisch zwaarMaar wel geweldig
![]()
Toen ik naar huis reed hoorde ik zachtjes 'wheelie - wheelie' ... kijk ik naar links zie ik heel Amsterdams West daar roepen dat ik een wheelie moet makenMijn eer, wat doe je
Dat kan ik helemaal niet.
![]()
Werd net gebelt door oudere broer, hij vond dat ik nee moest stemmen en dat ik ook meteen voor mijn ouders moest stemmenIk heb geen zin om te gaan
[..]
Jij in een vrachtwagen geredenKan me er echt nix bij voorstellen
mark, ga je bij louis bestellen??quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, wil je dat spatbord voor mij bestellen?????????![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:47 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
ROFL! Altijd die dreries weer he
Ey, kom je nog naar school of wat? Vriend/oud klasgenoot van me/ motor-freak, wilt eens je ding zien!![]()
Ja Mark, ga je bij Louis bestellen??? Ik wil ook wat ..quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mark, ga je bij louis bestellen??
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:31 schreef bwt het volgende:
tering zeg, wat is iedereen toch al weer vroeg wakker en gruwelijk aan het posten........
Hartstikke veel bij te lezen.
MAar dan zou ik dus wel ergens die cc gegevens moeten zien te vindenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef Makster het volgende:
Nee, ik bestel niks bij louis
En ik wil best dat spatbordje bestellen Peppo
Die vriend zit daar op school manquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
[..]Komt die vriend dan naar school ofzo? Ik ga daar amper heen, hooguit misschien nog een keer om wat te spreken met die 'Bolle'
Heb je ook al aan iedereen verraden dat ik hier zit.
?
Zo nee, niet doen ook![]()
[..]
Ja Mark, ga je bij Louis bestellen??? Ik wil ook wat ..
WEhahahahahhaquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:39 schreef Youssef het volgende:
Mjah, ik flits gewoon af en toe voorbij man. Die hele school ben ik zowat vergeten![]()
Nog veel plezier, een maand lang daarzo eer je vakantie hebt
Ik ken iemand die heel veel van helmen afweet maar die komt hier vanwege omstandigheden niet meerquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
iemand ervaring met Probiker helmpjes?
[afbeelding]
Hmm ja nouja veel geld heb ik niet.. Probiker is trouwens een huismerk van Motozoom/Louis dacht ik.. net zoals Spool van Motoport. Helmpje kost 130 euriquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
Nee![]()
Das niet zo best denk ik, of naja misschien ook wel niet. Weetje lekker boeien
Owja, helm merk nog NOOIT van gehoord. Spaar een maand langer en koop en goeie. Belangrijk is in ieder geval de pasvorm. Ik begon ooit met een HJC. Grootste fout van mijn leven, wat een crapherrie en toch met die helm. Een ware verademing toen ik met die Suomy ging rijden
En zou voor het posen nu een cross moeten kopen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Euroreferendum kan me aan me reet roesten, blaas toch over een paar jaar Schiphol op en dan breekt de pleuris uit in Nederland![]()
Ik denk het niet, maar dat ga ik verder ook niet toelichten. Misschien gaat de school zelf wel een boek over mij uitbrengen dan weet je genoeg over deze legendarische leerlingquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:03 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
WEhahahahahhaMaar je bent geslaagd of wat ?:D
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Heb toen even iemand gevraagd te helpenen toen mijn motor weer recht stond eerwraak gedaan
Juist ja....quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Zeg maar zoiets
[afbeelding]
Kon er niet meer aan de rechterkant komen om hem recht te duwen, en trekken van linkerkant kon wel, maar mijn voeten hadden geen grip op de grond dus toen ie bijna rechtstond gleed mijn voet weg vanwege het gewicht
1773 paint skillzvoor de mensen die traag van begrip zijn
Wat is dat gele met blauw rondjequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Zeg maar zoiets
[afbeelding]
Kon er niet meer aan de rechterkant komen om hem recht te duwen, en trekken van linkerkant kon wel, maar mijn voeten hadden geen grip op de grond dus toen ie bijna rechtstond gleed mijn voet weg vanwege het gewicht
1773 paint skillzvoor de mensen die traag van begrip zijn
WEohhehahahahhaha, zo zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dat ga ik verder ook niet toelichten. Misschien gaat de school zelf wel een boek over mij uitbrengen dan weet je genoeg over deze legendarische leerling![]()
![]()
![]()
[..]
Quote van de 'bolle' leraarquote:
Dat kost meer dan de verzendkostenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Louis? je kan toch ook gewoon ff naar Utrecht rijden
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
En zou voor het posen nu een cross moeten kopen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Quote van de 'bolle' leraar![]()
(zoals ik me kan herinneren, heb het ook maar doorgekregen van Youssef)
"Als Youssef geslaagd is dan springt de hele school een gat in de lucht"
Ik zette vroeger altijd mijn motor op de middenbok, maar zo kwam ik ook een keer aangereden bij de pomp s'ochtends -een beetje laat van huis en erg gehaast dus en ik wil hem met een bloedsnelheid op de bok zetten, en de combinatie van diesel en motregen zorgde ervoor dat mijn voet van de middenbok afschoot en de motor zo naar rechts bijna het asfalt kuste.. kon hem nog 25 centimeter erboven vasthoudenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Heb vandaag een blooper gemaakt @ benzinepomp![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Mail me maar ff...
Dat zekerquote:
Heb wel vaker gehad dat mijn voetje weggleed bij benzinepomp en eergister lag er ook een beetje diesel / benzine voor een stoplicht waar mijn voetje toch wel even van schrokquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zette vroeger altijd mijn motor op de middenbok, maar zo kwam ik ook een keer aangereden bij de pomp s'ochtends -een beetje laat van huis en erg gehaast dus en ik wil hem met een bloedsnelheid op de bok zetten, en de combinatie van diesel en motregen zorgde ervoor dat mijn voet van de middenbok afschoot en de motor zo naar rechts bijna het asfalt kuste.. kon hem nog 25 centimeter erboven vasthoudenen gelukkig hielp iemand hem recht te zetten.
![]()
Op zo'n moment kan je wel door de grond zakken.![]()
Maar je hebt geen schade??![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:06 schreef hicham het volgende:
Zo beschamend was het trouwens niet hoor, ik deed natuurlijk heel nonchalant alsof er niks aan de hand wasniemand merkte het echt volgens mij
benzinepomp is ook niet echt overzichtelijk en de anderen waren met hun eigen dingen bezig
dus toen snel even gevraagd aan iemand of ie wou rechttrekken
en vervolgens bedankt en wederom heel nonchalant, met een niks-aan-de-hand wandelingetje richting kassa gelopen
![]()
Why?quote:
Denk het wel.quote:
De CR was van de Postbank in februari.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:16 schreef Youssef het volgende:
Pepijn, klagen over geldreserves maar ondetussen wel motor na motor kopen en verkopen. Motorhandeltje?Moet binnenkort ook maar eens gaan bijhouden wat mijn cashflow is en wat ik per maand kan besteden aan de motor
overhou.
Bijna is nog niet helemaal!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:19 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Bijna is nog niet helemaal!
Ik heb je wel eens gezien bij het uitkomen van een rotonde op een gele Bimota
Toen wel een wheelie!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
En denk je die oude Honda XR er even uit te trekken met je supersport.....
Is het de Turbo XR650.![]()
![]()
[[url=http://img38.echo.cx/img38/5841/midlanda200213mq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img159.echo.cx/img159/3498/midlanda200209hx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img155.echo.cx/img155/8804/midlanda200082dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:40 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik heb vandaag geen kloot zin![]()
Ik wil in bed liggen. De hele dag!![]()
En nu:![]()
Die fiets gun je normaal toch geen blik waardig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]valt ook helemaal niet op of zo
![]()
En dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
En denk je die oude Honda XR er even uit te trekken met je supersport.....
Is het de Turbo XR650.![]()
![]()
[[url=http://img159.echo.cx/img159/3498/midlanda200209hx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img155.echo.cx/img155/8804/midlanda200082dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
ik vind het een arrogante kwalquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel triest dat we ons leven werkend moeten doorbrengen.![]()
Las in het Motoport krantje iets over de vestiging Den Bosch, de eigenaar heeft een aantal jaren voor Yamaha Nederland gewerkt. Is voor promotie doeleinden de hele wereld over geweest.
Maakte werkweken van meer dan 70 uur. Circuitdagje met Wilco Zeelenberg in Spanje, enz, enz.
Het was dat het allemaal zo leuk was vertelde hij, anders was het allemaal niet vol te houden.
Hij zal nu nog wel veel uren maken als directeur ondernemer, maar hij rekent zich vast rijk aan vrije tijd.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die fiets gun je normaal toch geen blik waardig.![]()
En zolang je voornamelijk niet naar het rechterachterdeel kijkt zie je idd niets bijzonders.![]()
NEE LUC, daarmee geven wij (de SM lovers) aan dat jij met je kinderbrommer angst in moet boezemen omdat die gare crossbrommert HARD gaat, DAT WILLEN WE ZEGGEN JAAAAquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En dan?
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat je daar veilig mee naar de 300 kunt sprinten zoals op een echte motor?
![]()
wat ziet dat er smerig uit als je het leestquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:08 schreef Makster het volgende:
[..]
NEE LUC, daarmee geven wij (de SM lovers) aan dat jij met je kinderbrommer angst in moet boezemen omdat die gare crossbrommert HARD gaat, DAT WILLEN WE ZEGGEN JAAAA![]()
![]()
Het leven kan mooi zijn zo op de donderdagochtendquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ziet dat er smerig uit als je het leest![]()
![]()
![]()
Nee Rietjequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En dan?
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat je daar veilig mee naar de 300 kunt sprinten zoals op een echte motor?
![]()
Ahquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een arrogante kwaleentje die niet vooruit kijkt of enige intentie heeft klanten ook te behouden
![]()
![]()
Echt ff je muil houwe hoor Luc, sjonguh jonguhquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En het is nog niet eens vrijdagmiddag
2x
Pas op Mark.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
Echt ff je muil houwe hoor Luc, sjonguh jonguh![]()
Zeker van die crossbrommerrijders?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat ik zomaar zonder overleg 2 mensen heb meegevraagd?![]()
![]()
Geen probleem voor mij, alleen jammer dat ik er niet bij kan zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
Okeeeeeeeee
[..]
Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat ik zomaar zonder overleg 2 mensen heb meegevraagd?![]()
![]()
Balans Luc, draait allemaal om balans.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Zeker van die crossbrommerrijders?
Dat kan echt niet![]()
![]()
Jij moet werken Mark. Werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef Makster het volgende:
Zo maar is bezoeken met die handel![]()
Jammer dat je niet thuis bent Pep, moet naar Barendrecht, vandaar ben ik binnen 15 minuten in hoogvliet ofzo![]()
Ik kan eventueel in mijn pauze wel even naar huis sneeken, rond 12:15 bij de Mac in Hoogvliet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef Makster het volgende:
Zo maar is bezoeken met die handel![]()
Jammer dat je niet thuis bent Pep, moet naar Barendrecht, vandaar ben ik binnen 15 minuten in hoogvliet ofzo![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Jij moet werken Mark. Werken.
Jullie verdienen het minst van de club.
Ik wil mijn kerstbonus dit jaar wel hebben namelijk![]()
![]()
IK HOOR NIET BIJ RUB GOD DAMNEDquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Jij moet werken Mark. Werken.
Jullie verdienen het minst van de club.
Ik wil mijn kerstbonus dit jaar wel hebben namelijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef Makster het volgende:
[..]
IK HOOR NIET BIJ RUB GOD DAMNED![]()
![]()
![]()
![]()
Scheer mij niet over 1 kam met die losers
Ik weet wat ik per uur kost.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
Wel interessant om jullie loonstroken eens te vergelijken en meer centen te gaan vragen.![]()
De chef zei al eens dat ik mijn mond moest houden omdat ik meer geld maakte dan medewerkers die er al jaren werken en hetzelfde werk (en meer) doen.![]()
Hij noemde er zelfs namen bij, en was er vrij emotioneel over.
Dus ik geloof hem nog ook nog.
De anderen andersom misschien ook. dat die hun mond moeten houden tegen mij.![]()
![]()
Mogelijk gaan we daar wel naar toe in de toekomst, 16 miljoen mini ondernemers.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik weet wat ik per uur kost.
En ik weet wat ik aan het eind van de maand krijg.
Dus.......
Een rekensommetje is zo gemaakt.
(wou dat ik mezelf verhuurd had voor dat bedrag)
Ziektekosten betaal ik nu ook zelfquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mogelijk gaan we daar wel naar toe in de toekomst, 16 miljoen mini ondernemers.
Scheelt weer in het ziektenkostenstelsel.![]()
![]()
![]()
100%quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ziektekosten betaal ik nu ook zelf
En da's nie leuk....
Financieel ga ik er niet op achteruit als ik ziek word. En ik betaal het vrijwel geheel zelf.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
100%en ook financieel nadeel als je ziek bent?
![]()
Maar jij hebt ook een goed pensioen in eigen hand??![]()
Komt nog wel..quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Financieel ga ik er niet op achteruit als ik ziek word.
Idd.quote:Pensioen heb ik wel zelf helemaal in eigen beheer.
Al die losse dingetjes die ik vroeger had....
quote:Van het beroepsgoederenvervoer (Mark, let op!!!) kreeg ik bijvoorbeeld ca. ¤ 200,- per jaar
Pas in het tweede jaar van ziekte. Dan pas ga ik terug naar 70%quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
Komt nog wel..
Het wordt door die overdrachten juist overzichtelijk!quote:Idd.![]()
Moet er ook eens naar kijken, al dat pensioenoverdracht iedere keer maakt het ook niet overzichtelijk.![]()
Bedoel in de zeer nabije toekomst.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Pas in het tweede jaar van ziekte. Dan pas ga ik terug naar 70%
Moet je het wel doen, ergens ben ik er een keer 1 vergeten denk ik..............quote:Het wordt door die overdrachten juist overzichtelijk!
Het is pas onoverzichtelijk als je al die losse pansioentjes erbij houdt.
Harde kern.quote:En wtf happened?
Wat een rust hiero!
Ik heb beide dames hier ook al ruzie zien maken met elkaar om niets.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb al veel gedaan vanmorgenhet begon al dat ik een aanvaring kreeg met onze receptioniste naamgenoot van Raus
dus de start was al niet echt lekker
wat een biatch zeg
![]()
en als ik er over terug denk had ze niet eens een reden of zo
![]()
[generalisatie modus] ze zal wel weer ongesteld zijn[/generalisatie modus]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb beide dames hier ook al ruzie zien maken met elkaar om niets.
En ze zijn alletwee ook erg aardig in de omgang, maar soms ineens erg trickey inderdaad.![]()
Wat jij zegt herken ik enorm.Voorheen elders ook al trouwens.
![]()
Vandaar mede mijn oude signatuur, weet je nog?![]()
Vrouwen op de werkvloer, 1 grote soap.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
haar famillie was onlangs in probleem wijken te zien
![]()
quote:Dit is een automatische email.
Bestelling Nr: 050501-214529-9218 heeft een statuswijziging ondergaan, namelijk:
'De bestelling is door u opgehaald, of door ons afgegeven bij het postkantoor.
Bedankt voor de bestelling en graag tot een volgende keer.'.
Indien u iets te vragen heeft, kunt u contact opnemen met ons.
Met vriendelijke groet,
mx-world
http://www.mx-world.nl
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:57 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img8.echo.cx/img8/9495/0501142125x0ro.th.jpg]afbeelding][/URL]
Parkeerplaats voor CR bezitters.
ik vermoed een veeeeel hoger uurloonquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
Leasebakkie.![]()
Kost zo'n beetje mijn maandsalaris aan leasebedrag.
[[url=http://img209.echo.cx/img209/792/0517170509x3eu.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img140.echo.cx/img140/4624/0517170437x8vd.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ze werkt 2-3 dagen partime.![]()
Is ze kapsterquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
Leasebakkie.![]()
Kost zo'n beetje mijn maandsalaris aan leasebedrag.
[[url=http://img209.echo.cx/img209/792/0517170509x3eu.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img140.echo.cx/img140/4624/0517170437x8vd.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ze werkt 2-3 dagen partime.![]()
Gulp?quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Debiteurenbewaking.quote:
quote:
Vroeger naar bed, en vroeger opstaan.quote:Braque
Hmm, ik zie het al. Is slechts een zak die open staatquote:
Kneesliders vonken niet in de regen, dus ben maar naar huis gegaanquote:Vroeger naar bed, en vroeger opstaan.![]()
Hoeist met de knee sliders.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Youssef het volgende:
Kunnen die gasten ons trouwens leren stunten
Ben net (voordat ik begon met bijlezen en ontbijtje makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
Lims zijn ineens gebroederlijk stil ook.![]()
![]()
Droogt snellerquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Youssef het volgende:
Waarom gaat een belg met een korte broek richting de wallen?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=waarom+gaat+een+belg+in+korte+broek+naar+de+wallen&meta=quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Youssef het volgende:
Waarom gaat een belg met een korte broek richting de wallen?
Met pijpen is duurderquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=waarom+gaat+een+belg+in+korte+broek+naar+de+wallen&meta=
quote:
Weet niet wat het is maar op de 1 of andere manier hebben de arbeiders hier opeens veel meer tijd (of lefquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:41 schreef bwt het volgende:
Gaat de goede kant op - weer bijna een topic vol
Jij zei dat die wheelygast wel een beetje van ons niveau (gedrag) paste dus dat zit wel goed hoop ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
en het is nu middagquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
nog wel een paar keer OPM gehad.
Hij kan heden ochtend even niet openbaar fokken.![]()
Vanmiddag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |