Wat is dat dan voor een redenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
let op het opel-embleem.
zit dat erop, dan de auto NIET kopen!
Een hele goede!quote:
Een ouder iemand kan toch ook een opel-embleem op de astra hebben zitten, bijvoorbeeld?quote:
jij begrijpt me nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Een ouder iemand kan toch ook een opel-embleem op de astra hebben zitten, bijvoorbeeld?
of waar wil je heen?
quote:
Ok, nutteloze opmerkingquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
let op het opel-embleem.
zit dat erop, dan de auto NIET kopen!
180kquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:30 schreef method21 het volgende:
Ik zou er voor gaan , de auto is niet duur, uit 93 dan is 160k niet heel erg overdreven veel, een nieuwe distributie riem kost ook niet enorm veel. maar als eerste auto is dit een prima carretje, en opel is niet kapot te krijgen, let inderdaad op roest, maar dat kom je op de nieuwere modelen minder snel tegen.
Oe, ik ga hem snel kopen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:55 schreef vreemd_meisje het volgende:
Voor meer duidelijkheid het gaat om deze corsa:
http://auto.2dehands.nl/markt/auto/opel/9228953-opel-corsa-1-4i-sport-1993.html?p=nl&q=corsa&vanillaq=corsa
2 ton maarquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
* Roest
* vette, vieze motor
* verschillende merken banden onder de auto
* hoge kilometerstand
* kleur koelvloeistof (moet nog enigzins helder zijn, niet vies en troebel
* kleur olie (niet diepdonkerzwart)
* geur uitlaatgassen, als het erg stinkt klopt er iets niet
Overigens heeft de auto al veel gelopen, normaal loopt een motor tot theoretisch tot 200.000 km totdat hij op is. Wat moet die kosten?
Waren het zeker dieselsquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
2 ton maar
Dan heb ik wel erg veel auto's gehad die op waren
gasauto's en benzineauto'squote:
Ja maar een Citroën kan 2 tot 3 maal meer kilometers draaien als een Slopel, dus dat is een slechte vergelijkingquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
2 ton maar
Dan heb ik wel erg veel auto's gehad die op waren
psst ik wou hem in zijn waan latenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar een Citroën kan 2 tot 3 maal meer kilometers draaien als een Slopel, dus dat is een slechte vergelijking![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |