HAHA, had je dat bij de vorige OP nog niet gezien dan?????quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Kutwijf
Ik open dus nooit geen topics meer
Zit ik over een dikke maand eindelijk op de weg met mijn soes, in vol leren race-ornaat.. word ik aan alle kanten ingehaald door opgefokte brommertjesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef Youssef het volgende:
Ben alleen bang dat als je net als sommigen hier van de FokMC elke dag gaat rijden ook wel liever een dikkere motor wil hebbenVooral als je bijvoorbeeld je stepjes al aan de grond rijdt
Dat pak maakt trouwens een hoop goed op zo een motor.
Stenigenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Tis terrorisme !!!
Youssef ? Hicham ?![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stenigen
Maar zo te zien blijft dat sterretje erin zitten tot ie uit de laatste 5 topics is verdwenen. Merk het nu pas op
Hmmzz, u bent niet schuldigquote:[b]Op dinsdag 31 mei 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
Tis terrorisme !!!
Youssef ? Hicham ?![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef ondeugend het volgende:
Kutwijf is wel my middle name trouwens !![]()
Nee soms gaan de topics echt TE hard, bijlezen heeft dan geen eens zin meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:59 schreef bwt het volgende:
[..]
HAHA, had je dat bij de vorige OP nog niet gezien dan?????![]()
met dank aan de beheerder van groothoofdje zullen we maar zeggen.
ben benieuwd wie het volgende slachtoffer is.
woeiiiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Tjek dit dan OPM, en die luchtinlaten zijn echt wel mooiGewoon een top motor
![]()
* ondeugend is altijd onschuldig.quote:
Ik had het ook gemist ging wel erg hard jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
Nee soms gaan de topics echt TE hard, bijlezen heeft dan geen eens zin meer
@ Lim![]()
Tis wachten op Makster wat ie hierop te zeggen heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, we gaan voor eerlijkhaakt ze af dan is het niet anders, kan ik tenminste nog wel in de spiegel kijken
eigenlijk is het wachten op de ervaren meningenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tis wachten op Makster wat ie hierop te zeggen heeft
* Chips en cola pakt... *
Rietvaerderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eigenlijk is het wachten op de ervaren meningen
God gloeinde schurft ,waar is de bikkel in de zakenman geblevenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, we gaan voor eerlijkhaakt ze af dan is het niet anders, kan ik tenminste nog wel in de spiegel kijken
RB zit in de buurt van Rotterdam deze week geloof ik.quote:
Aha, Hicham dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist ging wel erg hard ja, Hicham mag tegenwoordig de OP beheren
![]()
En terecht, mooie omgeving, vriendelijke mensen en altijd lekker weerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rb zit in de buurt van Rotterdam deze week geloof ik.
23:00quote:
Lim 1 is Hicham, Lim 2 is die gangster kawa zx6r raceRERrErrrquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Aha, Hicham dus![]()
Als ik nou Lim 1 en Lim 2 wil gebruiken als afkorting, wie is dan 1 en wie 2
* wacht op excuses en eenquote:
Mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
23:00![]()
[..]
Lim 1 is Hicham, Lim 2 is die gangster kawa zx6r raceRERrErrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt het misschien omdat we uit Zuid-Holland komenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
Dus tegen haar zeg je de waarheid, en die gozer van die ZX6 kan je wel makkelijk naaien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |