Ik moet ook een buddyovertrek hebben voor de KLX, laat ze dus maar ff dubbel zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ghe ghe die OPM, ondertussen zitten mailen (10x) en ook met Dynojet Rotterdam (regelt een paar sproeiers voor zaterdagochtend
) en MX-world die nu druk doende is met de CR en KLX onderdelen. Ook nog even een prijsopgave van een mooi versnellingspookje voor de KLX opgevraagt (zoekt ze dus uit) en buddyseat overtrekjes voor beide motôs.
![]()
Voel me net een topcrimineel die zijn zaakjes regelt vanuit de gevangenis.![]()
Loopt lekker door zo allemaal.![]()
Ja viel me ook al op, zijn toch leuke foto's dan hequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het kikvorsperpectief weer ontdekt door de foto's van je GS.![]()
Zie gisteren.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:28 schreef Youssef het volgende:
Tot vanavond dan maar weer FokMChomows. [afbeelding]
Zag op die site van die groener dan groenere KLXquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Makster het volgende:
Ik moet ook een buddyovertrek hebben voor de KLX, laat ze dus maar ff dubbel zoeken
+squote:Op woensdag 1 juni 2005 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op, zijn toch leuke foto's dan he![]()
Klopt, gewoon skai kopen en dan met een fohn warm maken en straktrekken, vast zetten met een klem en dan de andere kant weer oprekken en dan vervolgens vast nieten. Das het probleem niet, maar zwart is weer zo zwart zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zag op die site van die groener dan groenere KLXdat hij gewoon wat leerimitatiespul had gekocht voor een paar euro op de stofjesmarkt, even rondgeniet en klaar.
Maar ja een standaard oplossing is ook wel fijn.![]()
Ik wil wel pics van die overtrekjesmisschien zijn er ook carbonimitatie's of iets anders
dan alleen maar zwart.
Koop je toch rood skai?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Makster het volgende:
Klopt, gewoon skai kopen en dan met een fohn warm maken en straktrekken, vast zetten met een klem en dan de andere kant weer oprekken en dan vervolgens vast nieten. Das het probleem niet, maar zwart is weer zo zwart zeg maar
Zijn we het alweer eensz.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Makster het volgende:
Klopt, gewoon skai kopen en dan met een fohn warm maken en straktrekken, vast zetten met een klem en dan de andere kant weer oprekken en dan vervolgens vast nieten. Das het probleem niet, maar zwart is weer zo zwart zeg maar
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Koop je toch rood skai?
Staat leuk bij je kapsel!
![]()
Dat zeker, jammer dat er een helm over mijn godenhoofd zitquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Koop je toch rood skai?
Staat leuk bij je kapsel!
![]()
des te beter, komt je rode buddy beter in beeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zeker, jammer dat er een helm over mijn godenhoofd zit![]()
Staat ook vooral leuk als je aan het poseren (=engels uitgesproken) bent.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Makster het volgende:
Dat zeker, jammer dat er een helm over mijn godenhoofd zit![]()
Wat zijn de opleidingsmogelijkheden als je nog geen C hebt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:10 schreef Makster het volgende:
Nee Nee Nee, een rode buddy is ee no go ....
Zo eentje met kleuren enzo is wel grappig
Kent er nog iemand goede levensmiddelen distributiechauffeurs uit de Alblasserwaard / Hoeksewaard die teveel tijd hebben en willen tuffen
Ik zoek ze HARD !!
heb ooit wel op vrachtwagen geredenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:10 schreef Makster het volgende:
Nee Nee Nee, een rode buddy is ee no go ....
Zo eentje met kleuren enzo is wel grappig
Kent er nog iemand goede levensmiddelen distributiechauffeurs uit de Alblasserwaard / Hoeksewaard die teveel tijd hebben en willen tuffen
Ik zoek ze HARD !!
Het is dat een VFR 2 wielen heeft, anders had je nog steeds een traktor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb ooit wel op vrachtwagen geredenmaar ben denk ik nu te duur geworden
![]()
ik sleutel niet iedere avond aan de VFR om hem rijdend te houdenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is dat een VFR 2 wielen heeft, anders had je nog steeds een traktor.
Misschien is het iets voor s'avonds en zwart.![]()
Kan je die MT-01 voor erbij nemen.![]()
Mark, foto's van de seatcovers komen eraan heb ik over de mail vernomen.![]()
De CR spulletjes proberen ze morgen daar binnen te hebben, heb ik ze vrijdag.*hoopt*
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik sleutel niet iedere avond aan de VFR om hem rijdend te houden![]()
In principe zijn de mogelijkheden even groot als je eigen beperkingen, altijd een mooie zin om te gebruikenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Wat zijn de opleidingsmogelijkheden als je nog geen C hebt?
En daarbij, jij bent intercedent. Zoek ze lekker zelf
![]()
Fax mij er 1?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:39 schreef Patrick281 het volgende:
De directeur trakteerd net het kantoorpersoneel op zoveel haring eten als je wilt.![]()
![]()
1 collega heeft er in no time even 6 opgegeten.![]()
Ik heb er ook 1 op voor het eerst in mijn leven.![]()
![]()
Maar hij's helemaal op.![]()
heeft iemand een beetje mondwater voor mij?![]()
Wel eens aan gedacht.quote:
Ik werk alleen onder dwang samen met de politie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:58 schreef bwt het volgende:
O nee, dat is het nummer van de politie. Daar mag je dat niet naar toe sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |