0900-haring (427464)quote:
Ik ken er 4 waarvan er 3 inmiddels met pensioen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik werk alleen onder dwang samen met de politie.![]()
Mijn ex'beste vriend ging 3 jaar geleden bij de pliesie.![]()
![]()
Ik ken d'r 1.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:09 schreef bwt het volgende:
Ik ken er 4 waarvan er 3 inmiddels met pensioen zijn.
Ik ken er ook 4, waarvan er 1 inmiddels met pensioen is. Oude ME'er en ijzervreter.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:09 schreef bwt het volgende:
Ik ken er 4 waarvan er 3 inmiddels met pensioen zijn.
ik heb ooit gesolliciteerd bij de pliesiequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik werk alleen onder dwang samen met de politie.![]()
Mijn ex'beste vriend ging 3 jaar geleden bij de pliesie.![]()
![]()
Kheb d'r nog wel 1tje voor je.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:36 schreef Makster het volgende:
Pliesie zuigt![]()
Denk dat ik maar is een broodtrommel ga scoren, ben het aluminiumfolie echt apezat. Bovendien heb ik gehoord dat een kekke broodtrommel goed scoort bij de vrouwtjes![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:36 schreef Makster het volgende:
Pliesie zuigt![]()
Denk dat ik maar is een broodtrommel ga scoren, ben het aluminiumfolie echt apezat. Bovendien heb ik gehoord dat een kekke broodtrommel goed scoort bij de vrouwtjes![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat was 1 grote reden voor Raus om mij errug leuk te vinden![]()
Ik gebruik dus alu folie van de ALDI en die zijn 1,29 de rol. aangezien mijn vriendin ook Alu fan is gaat er een rol per 2 weken doorheen gok ik. Dus in principe zou ik binnen 3 weken de investering terug moeten verdienen omdat de mooie blauwe broodtrommel 1.79 was bij de Blokkertquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, een broodtrommel moet ik ook eens aanschaffen.![]()
Al is de investering ook wel weer pas op erg lange termijn te verantwoorden omdat een rol plastic zakjes maar 0,18 cent kost bij de Aldi.![]()
Sponge = DaBomb!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:14 schreef Makster het volgende:
Ik gebruik dus alu folie van de ALDI en die zijn 1,29 de rol. aangezien mijn vriendin ook Alu fan is gaat er een rol per 2 weken doorheen gok ik. Dus in principe zou ik binnen 3 weken de investering terug moeten verdienen omdat de mooie blauwe broodtrommel 1.79 was bij de Blokkert
Die Spnge crap en snorkel shit was gewoon 5 euro. Voor een fucking debiele spons in een tuinbroek 5 euro lapppen. Denk het niet heh![]()
![]()
Oud.quote:Die Seatcovers voor zulke oude motoren zijn alleen in Zwart verkrijgbaar
, en die komen op ( voor de KLX ) 59 euro en voor de cr 500 van N-style
op 56 euro ( alle seatcovers ook voor nieuwere types zijn deze prijs )
Ik denk dat het dan geen zin heeft foto's te sturen .....
Voor de CR is het kleinste tandwiel vanaf 39 tands , scheelt 1 tand , ik
hoop dat dit geen probleem is ,
Ik moet alles voor 15:00 uur bestellen anders is het morgen niet meer binnen.
Waarschijnlijk heb ik alles morgen wel binnen
en toch is die investering wel de moeite waard hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik gebruik dus alu folie van de ALDI en die zijn 1,29 de rol. aangezien mijn vriendin ook Alu fan is gaat er een rol per 2 weken doorheen gok ik. Dus in principe zou ik binnen 3 weken de investering terug moeten verdienen omdat de mooie blauwe broodtrommel 1.79 was bij de Blokkert
Die Spnge crap en snorkel shit was gewoon 5 euro. Voor een fucking debiele spons in een tuinbroek 5 euro lapppen. Denk het niet heh![]()
![]()
Ja, wie gebruikt er dan ook alu folie. Yuppen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:14 schreef Makster het volgende:
Oudquote:
Koetjesmotief.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:54 schreef Makster het volgende:
Oud![]()
Die slet is zelf oud![]()
Maar voor 59 euro doe ik het wel lekker zelfKan ik het nog 34 keer over doen en ben ik nog goedkoper uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |