Zeker van die crossbrommerrijders?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat ik zomaar zonder overleg 2 mensen heb meegevraagd?![]()
![]()
Geen probleem voor mij, alleen jammer dat ik er niet bij kan zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
Okeeeeeeeee
[..]
Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat ik zomaar zonder overleg 2 mensen heb meegevraagd?![]()
![]()
Balans Luc, draait allemaal om balans.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:33 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Zeker van die crossbrommerrijders?
Dat kan echt niet![]()
![]()
Jij moet werken Mark. Werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef Makster het volgende:
Zo maar is bezoeken met die handel![]()
Jammer dat je niet thuis bent Pep, moet naar Barendrecht, vandaar ben ik binnen 15 minuten in hoogvliet ofzo![]()
Ik kan eventueel in mijn pauze wel even naar huis sneeken, rond 12:15 bij de Mac in Hoogvliet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef Makster het volgende:
Zo maar is bezoeken met die handel![]()
Jammer dat je niet thuis bent Pep, moet naar Barendrecht, vandaar ben ik binnen 15 minuten in hoogvliet ofzo![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Jij moet werken Mark. Werken.
Jullie verdienen het minst van de club.
Ik wil mijn kerstbonus dit jaar wel hebben namelijk![]()
![]()
IK HOOR NIET BIJ RUB GOD DAMNEDquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Jij moet werken Mark. Werken.
Jullie verdienen het minst van de club.
Ik wil mijn kerstbonus dit jaar wel hebben namelijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef Makster het volgende:
[..]
IK HOOR NIET BIJ RUB GOD DAMNED![]()
![]()
![]()
![]()
Scheer mij niet over 1 kam met die losers
Ik weet wat ik per uur kost.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
Wel interessant om jullie loonstroken eens te vergelijken en meer centen te gaan vragen.![]()
De chef zei al eens dat ik mijn mond moest houden omdat ik meer geld maakte dan medewerkers die er al jaren werken en hetzelfde werk (en meer) doen.![]()
Hij noemde er zelfs namen bij, en was er vrij emotioneel over.
Dus ik geloof hem nog ook nog.
De anderen andersom misschien ook. dat die hun mond moeten houden tegen mij.![]()
![]()
Mogelijk gaan we daar wel naar toe in de toekomst, 16 miljoen mini ondernemers.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik weet wat ik per uur kost.
En ik weet wat ik aan het eind van de maand krijg.
Dus.......
Een rekensommetje is zo gemaakt.
(wou dat ik mezelf verhuurd had voor dat bedrag)
Ziektekosten betaal ik nu ook zelfquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mogelijk gaan we daar wel naar toe in de toekomst, 16 miljoen mini ondernemers.
Scheelt weer in het ziektenkostenstelsel.![]()
![]()
![]()
100%quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ziektekosten betaal ik nu ook zelf
En da's nie leuk....
Financieel ga ik er niet op achteruit als ik ziek word. En ik betaal het vrijwel geheel zelf.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
100%en ook financieel nadeel als je ziek bent?
![]()
Maar jij hebt ook een goed pensioen in eigen hand??![]()
Komt nog wel..quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Financieel ga ik er niet op achteruit als ik ziek word.
Idd.quote:Pensioen heb ik wel zelf helemaal in eigen beheer.
Al die losse dingetjes die ik vroeger had....
quote:Van het beroepsgoederenvervoer (Mark, let op!!!) kreeg ik bijvoorbeeld ca. ¤ 200,- per jaar
Pas in het tweede jaar van ziekte. Dan pas ga ik terug naar 70%quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
Komt nog wel..
Het wordt door die overdrachten juist overzichtelijk!quote:Idd.![]()
Moet er ook eens naar kijken, al dat pensioenoverdracht iedere keer maakt het ook niet overzichtelijk.![]()
Bedoel in de zeer nabije toekomst.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Pas in het tweede jaar van ziekte. Dan pas ga ik terug naar 70%
Moet je het wel doen, ergens ben ik er een keer 1 vergeten denk ik..............quote:Het wordt door die overdrachten juist overzichtelijk!
Het is pas onoverzichtelijk als je al die losse pansioentjes erbij houdt.
Harde kern.quote:En wtf happened?
Wat een rust hiero!
Ik heb beide dames hier ook al ruzie zien maken met elkaar om niets.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb al veel gedaan vanmorgenhet begon al dat ik een aanvaring kreeg met onze receptioniste naamgenoot van Raus
dus de start was al niet echt lekker
wat een biatch zeg
![]()
en als ik er over terug denk had ze niet eens een reden of zo
![]()
[generalisatie modus] ze zal wel weer ongesteld zijn[/generalisatie modus]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb beide dames hier ook al ruzie zien maken met elkaar om niets.
En ze zijn alletwee ook erg aardig in de omgang, maar soms ineens erg trickey inderdaad.![]()
Wat jij zegt herken ik enorm.Voorheen elders ook al trouwens.
![]()
Vandaar mede mijn oude signatuur, weet je nog?![]()
Vrouwen op de werkvloer, 1 grote soap.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
haar famillie was onlangs in probleem wijken te zien
![]()
quote:Dit is een automatische email.
Bestelling Nr: 050501-214529-9218 heeft een statuswijziging ondergaan, namelijk:
'De bestelling is door u opgehaald, of door ons afgegeven bij het postkantoor.
Bedankt voor de bestelling en graag tot een volgende keer.'.
Indien u iets te vragen heeft, kunt u contact opnemen met ons.
Met vriendelijke groet,
mx-world
http://www.mx-world.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |