Hmm ja nouja veel geld heb ik niet.. Probiker is trouwens een huismerk van Motozoom/Louis dacht ik.. net zoals Spool van Motoport. Helmpje kost 130 euriquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
Nee![]()
Das niet zo best denk ik, of naja misschien ook wel niet. Weetje lekker boeien
Owja, helm merk nog NOOIT van gehoord. Spaar een maand langer en koop en goeie. Belangrijk is in ieder geval de pasvorm. Ik begon ooit met een HJC. Grootste fout van mijn leven, wat een crapherrie en toch met die helm. Een ware verademing toen ik met die Suomy ging rijden
En zou voor het posen nu een cross moeten kopen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Euroreferendum kan me aan me reet roesten, blaas toch over een paar jaar Schiphol op en dan breekt de pleuris uit in Nederland![]()
Ik denk het niet, maar dat ga ik verder ook niet toelichten. Misschien gaat de school zelf wel een boek over mij uitbrengen dan weet je genoeg over deze legendarische leerlingquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:03 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
WEhahahahahhaMaar je bent geslaagd of wat ?:D
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Heb toen even iemand gevraagd te helpenen toen mijn motor weer recht stond eerwraak gedaan
Juist ja....quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Zeg maar zoiets
[afbeelding]
Kon er niet meer aan de rechterkant komen om hem recht te duwen, en trekken van linkerkant kon wel, maar mijn voeten hadden geen grip op de grond dus toen ie bijna rechtstond gleed mijn voet weg vanwege het gewicht
1773 paint skillzvoor de mensen die traag van begrip zijn
Wat is dat gele met blauw rondjequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Zeg maar zoiets
[afbeelding]
Kon er niet meer aan de rechterkant komen om hem recht te duwen, en trekken van linkerkant kon wel, maar mijn voeten hadden geen grip op de grond dus toen ie bijna rechtstond gleed mijn voet weg vanwege het gewicht
1773 paint skillzvoor de mensen die traag van begrip zijn
WEohhehahahahhaha, zo zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dat ga ik verder ook niet toelichten. Misschien gaat de school zelf wel een boek over mij uitbrengen dan weet je genoeg over deze legendarische leerling![]()
![]()
![]()
[..]
Quote van de 'bolle' leraarquote:
Dat kost meer dan de verzendkostenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Louis? je kan toch ook gewoon ff naar Utrecht rijden
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
En zou voor het posen nu een cross moeten kopen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Quote van de 'bolle' leraar![]()
(zoals ik me kan herinneren, heb het ook maar doorgekregen van Youssef)
"Als Youssef geslaagd is dan springt de hele school een gat in de lucht"
Ik zette vroeger altijd mijn motor op de middenbok, maar zo kwam ik ook een keer aangereden bij de pomp s'ochtends -een beetje laat van huis en erg gehaast dus en ik wil hem met een bloedsnelheid op de bok zetten, en de combinatie van diesel en motregen zorgde ervoor dat mijn voet van de middenbok afschoot en de motor zo naar rechts bijna het asfalt kuste.. kon hem nog 25 centimeter erboven vasthoudenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Heb vandaag een blooper gemaakt @ benzinepomp![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
Mail me maar ff...
Dat zekerquote:
Heb wel vaker gehad dat mijn voetje weggleed bij benzinepomp en eergister lag er ook een beetje diesel / benzine voor een stoplicht waar mijn voetje toch wel even van schrokquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zette vroeger altijd mijn motor op de middenbok, maar zo kwam ik ook een keer aangereden bij de pomp s'ochtends -een beetje laat van huis en erg gehaast dus en ik wil hem met een bloedsnelheid op de bok zetten, en de combinatie van diesel en motregen zorgde ervoor dat mijn voet van de middenbok afschoot en de motor zo naar rechts bijna het asfalt kuste.. kon hem nog 25 centimeter erboven vasthoudenen gelukkig hielp iemand hem recht te zetten.
![]()
Op zo'n moment kan je wel door de grond zakken.![]()
Maar je hebt geen schade??![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:06 schreef hicham het volgende:
Zo beschamend was het trouwens niet hoor, ik deed natuurlijk heel nonchalant alsof er niks aan de hand wasniemand merkte het echt volgens mij
benzinepomp is ook niet echt overzichtelijk en de anderen waren met hun eigen dingen bezig
dus toen snel even gevraagd aan iemand of ie wou rechttrekken
en vervolgens bedankt en wederom heel nonchalant, met een niks-aan-de-hand wandelingetje richting kassa gelopen
![]()
Why?quote:
Denk het wel.quote:
De CR was van de Postbank in februari.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:16 schreef Youssef het volgende:
Pepijn, klagen over geldreserves maar ondetussen wel motor na motor kopen en verkopen. Motorhandeltje?Moet binnenkort ook maar eens gaan bijhouden wat mijn cashflow is en wat ik per maand kan besteden aan de motor
overhou.
Bijna is nog niet helemaal!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:19 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Bijna is nog niet helemaal!
Ik heb je wel eens gezien bij het uitkomen van een rotonde op een gele Bimota
Toen wel een wheelie!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
En denk je die oude Honda XR er even uit te trekken met je supersport.....
Is het de Turbo XR650.![]()
![]()
[[url=http://img38.echo.cx/img38/5841/midlanda200213mq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img159.echo.cx/img159/3498/midlanda200209hx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img155.echo.cx/img155/8804/midlanda200082dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:40 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik heb vandaag geen kloot zin![]()
Ik wil in bed liggen. De hele dag!![]()
En nu:![]()
Die fiets gun je normaal toch geen blik waardig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]valt ook helemaal niet op of zo
![]()
En dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
En denk je die oude Honda XR er even uit te trekken met je supersport.....
Is het de Turbo XR650.![]()
![]()
[[url=http://img38.echo.cx/img38/5841/midlanda200213mq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img159.echo.cx/img159/3498/midlanda200209hx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img155.echo.cx/img155/8804/midlanda200082dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
ik vind het een arrogante kwalquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel triest dat we ons leven werkend moeten doorbrengen.![]()
Las in het Motoport krantje iets over de vestiging Den Bosch, de eigenaar heeft een aantal jaren voor Yamaha Nederland gewerkt. Is voor promotie doeleinden de hele wereld over geweest.
Maakte werkweken van meer dan 70 uur. Circuitdagje met Wilco Zeelenberg in Spanje, enz, enz.
Het was dat het allemaal zo leuk was vertelde hij, anders was het allemaal niet vol te houden.
Hij zal nu nog wel veel uren maken als directeur ondernemer, maar hij rekent zich vast rijk aan vrije tijd.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die fiets gun je normaal toch geen blik waardig.![]()
En zolang je voornamelijk niet naar het rechterachterdeel kijkt zie je idd niets bijzonders.![]()
NEE LUC, daarmee geven wij (de SM lovers) aan dat jij met je kinderbrommer angst in moet boezemen omdat die gare crossbrommert HARD gaat, DAT WILLEN WE ZEGGEN JAAAAquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En dan?
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat je daar veilig mee naar de 300 kunt sprinten zoals op een echte motor?
![]()
wat ziet dat er smerig uit als je het leestquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:08 schreef Makster het volgende:
[..]
NEE LUC, daarmee geven wij (de SM lovers) aan dat jij met je kinderbrommer angst in moet boezemen omdat die gare crossbrommert HARD gaat, DAT WILLEN WE ZEGGEN JAAAA![]()
![]()
Het leven kan mooi zijn zo op de donderdagochtendquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ziet dat er smerig uit als je het leest![]()
![]()
![]()
Nee Rietjequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En dan?
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat je daar veilig mee naar de 300 kunt sprinten zoals op een echte motor?
![]()
Ahquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een arrogante kwaleentje die niet vooruit kijkt of enige intentie heeft klanten ook te behouden
![]()
![]()
Echt ff je muil houwe hoor Luc, sjonguh jonguhquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En het is nog niet eens vrijdagmiddag
2x
Pas op Mark.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
Echt ff je muil houwe hoor Luc, sjonguh jonguh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |