quote:
Uhhmmm ja ik w8 welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
Mark hebben die pics nog zin van de bokkie's nu, of zie je die niet meer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
Had eingelijk al zoiets vanMaar owkee ik wacht wel
Dat is jou bokkie, die andere heeft meer speling op de sluitring, dus die hou ik zelf maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt het misschien omdat we uit Zuid-Holland komen![]()
![]()
En smeer dat andere bokkie ook is![]()
Pom pom pom.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
Foto's in de volgende post............. work in progress..
Netjes! Doe je goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Deze 3 losse onderdelen gaan een superdeluxe SuperMotard bokkie worden:
[[url=http://img12.echo.cx/img12/5323/p1010258web1cq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb er een week of 4 geleden al eens een half uur aan 1 clipje zitten kloten en kreeg het toen niet voor elkaar.![]()
-blaaaaaat-
Welke 3 onderdelen, ik zie er toch 2quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Je had ondertussen wel even je tanden mogen poetsen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Ik hoef er niet vroeg uit joh, neem dat tijd maar![]()
Denk je dat ik gedaan hebquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had ondertussen wel even je tanden mogen poetsen hoor.![]()
En anders had je even beloofd dat je dit keer echt goed zou nalezen de volgende ochtend.![]()
![]()
Zonde van die tandwielen, naja je hebt weer wat technische kunde in huisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
En het tandwiel rechts wat ik dacht te kunnen gebruiken.![]()
Verheugde mij al op morgenochtend en snelwegblazen.![]()
[[url=http://img12.echo.cx/img12/5669/p1010282web3jy.th.jpg]afbeelding][/URL]
En de lekkage komt niet van de versnellingspook, maar van de uitgaande as van de versnellingsbak.![]()
Check hoe nat van de motorolie dat schroefdraad is. (vooral op het einde)
[[url=http://img12.echo.cx/img12/9472/p1010285web8yd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Not an easy operation.![]()
Ik had een buitensporig moment.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes! Doe je goed
Ik ben maar een luie donder met 2 linkerhanden, ik zou zoiets niet voorelkaar krijgen
Standaard, plankje en de beugel om hem omhoog te duwen zijn 3 losse onderdelen die je dus moet monteren door middel van geharde clipjes die in een gleufje moeten vallen. En dat is zeer lastig kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Welke 3 onderdelen, ik zie er toch 2![]()
( la maar tis al laat
![]()
)
Mooi verhaal Pepovitch![]()
Mooie bokjes hoor, wordt er bijna sentimenteel van![]()
Zag het al ja, en ben zeer trots op johquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had een buitensporig moment.![]()
[..]
Standaard, plankje en de beugel om hem omhoog te duwen zijn 3 losse onderdelen die je dus moet monteren door middel van geharde clipjes die in een gleufje moeten vallen. En dat is zeer lastig kan ik je vertellen.![]()
Nu had ik gereedschap gemaakt van 2 paperclipjes, platbektangetje die dingen op de juiste manier omgebogen(klein haakje van 2 mm), en een handvat gemaakt om er aan te trekken.
MTS 1988 heb ik wat metaalbewerking gehad.![]()
Maar het beide bokjes dus al even getest.quote:
Kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:49 schreef Makster het volgende:
Peppo,
check hij heeft ze er weer op. Nu gelijk kopen tegen lage prijs, opzich een goeie aanbieding
spabord
Echt een apetietuh tof ding hoor heequote:
Komen van die ZX10 af.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:03 schreef soeksoeki het volgende:
ja LEUK gereden ... alleen n beetje nattig ...
te koop
-set slicks michelin 40 min mee op t circuit gereden en ong 50 km op straat zijn er verleden week opgegaan zie bladzijde 100 voor foto.. 190 euro
-set supercorsa,s 2 circuitdagen mee gereden .. in t midden bijna nieuw kan op straat voorlopig nog mee .. 160euro
wegens aanschaf aantal sets nieuwe banden
greetz john:]
Hoeft niet persee maar dna duurt het lang, met CC kan je via paypal binnen 2 minuten dat geld over maken is die voorvleugel 4 dagen later op je deurmatquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reserveer jij er 1?
Ik kom nooit op e-bay.![]()
Of hoef je geen creditcard te hebben.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:31 schreef leroy het volgende:
en ff kijken miss moet ik zondag werken .
Gaat niet passen ben ik bangquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:52 schreef Patrick281 het volgende:
JIj hier nog wat aan Mark?
[..]
Komen van die ZX10 af.
Wat had jij betaald?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoeft niet persee maar dna duurt het lang, met CC kan je via paypal binnen 2 minuten dat geld over maken is die voorvleugel 4 dagen later op je deurmat
Kan hem wel voor je bestellen, gebruik altijd de CC van Mams![]()
![]()
Ik had hem voor 9 euro, reken op 10 verzendkosten erbij en dan heb je het totaal ongeveer. Probleem met deze bieding is dat het geen bieding is, tis gewoon dokken en meenemen. Dus niet bieden tot de veiling klaar is maar gewoon de gene die het eerst 14.99 neer legt neemt hem mee. Ben je wel voor 25 euro klaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat had jij betaald?
Dan ga ik wel ff bieden. Moet eerst registreren.![]()
Bestellen dat spatbord gaarnequote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:59 schreef Makster het volgende:
Ik lees morgen weer verder, ben nu echt
Hoooiii
quote:
Hebbie ook een krantenwijk tegenwoordig?quote:
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vanavond een erg mooie Spyke combi op de kop getikt, 2e hands
Kreeg er gratis Alpinestars Laarzen en MQP handschoenen bij!!!
[afbeelding]
ps. let niet op de rommel
Hij heeft dezelfde broek als ikquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Tjek dit dan OPM, en die luchtinlaten zijn echt wel mooiGewoon een top motor
![]()
Pepijn op dreefquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
<<knip>>
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb die andere wheeliefreak nog uitgenodigd voor zondag.![]()
Hij maakte toen naar de stuntshow gewoon meerdere lange wheelies op de snelweg.![]()
[..]
Leuke reportagequote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img155.echo.cx/img155/8484/p1010273web0tz.th.jpg]afbeelding][/URL]
En wat eerste een leuke foto leek, staat achteraf zo zonder bokje best wel triest.![]()
[[url=http://img155.echo.cx/img155/4144/p1010280web2zo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een introducéquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb die andere wheeliefreak nog uitgenodigd voor zondag.![]()
Hij maakte toen naar de stuntshow gewoon meerdere lange wheelies op de snelweg.![]()
[..]
Wat een triest filmpje zeg, dit is een poging tot sabotage!quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:41 schreef Youssef het volgende:
http://brugmans.tweakdsl.nl/kawa/zolder20-05-2005_2.wmv
quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:14 schreef hicham het volgende:
Pepijn op dreefnu begrijp ik ook meteen waarom jullie een ander voorspatbord willen
![]()
Nee, over de tijd van posten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:33 schreef Youssef het volgende:
Leuke reportageSoort van Hicham verhaaltje maar dan zonder tekst. Zegt dat wat over niveau?
lekker adviesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, tegem een vrouw kan je niet liegen, die komen overal achter.
Dus tegen haar zeg je de waarheid, en die gozer van die ZX6 kan je wel makkelijk naaien.![]()
Nee, gekkigheid, zeg dat je een kleine schuiver hebt gehad zonder grote schade en dat je de motor nu overnieuw laat spuiten en hij nog mooier dan daarvoor wordt.![]()
- persoonlijk zou ik trouwens wel afhaken bij schade bij een motor waar ik belangstelling voor heb.
Dus met een hele goede smoes..![]()
![]()
Waar wil je mijn mening over?quote:
Poepsex op een glazen salontafelquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Waar wil je mijn mening over?
Moggûh
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:40 schreef Makster het volgende:
Poepsex op een glazen salontafel![]()
Ok ben nu echt ff koffie lurken![]()
Liegen doe je niet in het openbaar.quote:
Samequote:Op woensdag 1 juni 2005 08:37 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Eerst 4 liter koffie, dat uurtje van gisteren avond kost me de kop man
Dat is zo 1999quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vanochtend vlot maar moeizaam wakker, zelfs ontbeten in de woonkamer voor de televisie.
In haar mail vroeg ze wanneer ik weer een keer online (MSN) wasquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
Even lichtelijk onbereikbaar spelen en ze 1.5 week laten wachten, plan wel een dag in dan kijken ze er naar uit, en stijgt het verlangen naar de motor.Kat in het bakkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |