Je gaat je piemeltje laten verlengen en daar naar kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:08 schreef rubbereend het volgende:
en dadelijk nog een stukje van de verlenging
ja graag, gebruikelijke recept, jij zekere bacoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Schiet dan zelf eens op.....
Nou goed,iemand nog iets vochtigs?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat je piemeltje laten verlengen en daar naar kijken
Jupilerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Schiet dan zelf eens op.....
Nou goed,iemand nog iets vochtigs?
Laten we dat maar eens doen om het heugelijke feit te vieren dat ik volgend jaar bijna elke thuiswedstrijd aanwezig ben op Highbury.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja graag, gebruikelijke recept, jij zekere baco
Zijn de vrijdagavond matchen van FCDB toch nog 's ergens goed voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we dat maar eens doen om het heugelijke feit te vieren dat ik volgend jaar bijna elke thuiswedstrijd aanwezig ben op Highbury.
Ben ermee in mijn nopjes
oke dan, seizoenskaart ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we dat maar eens doen om het heugelijke feit te vieren dat ik volgend jaar bijna elke thuiswedstrijd aanwezig ben op Highbury.
Ben ermee in mijn nopjes
En zoniet hadden ze er toch aan moeten geloven,deze kans laat ik me niet ontnemenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zijn de vrijdagavond matchen van FCDB toch nog 's ergens goed voor.
Voor mij is het onderhand ook al traditie gewordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
Doc, Kamagurka, Tong en ik gaan trouwens weer traditioneel naar het AT.
Maar wat zijn die kaarten achterlijk duur geworden.
quote:
Eigen club eerst?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En zoniet hadden ze er toch aan moeten geloven,deze kans laat ik me niet ontnemen
Laatste seizoen idd dus ook de allerlaatste ooit zit erbij,mede alle thuiswedstrijden in de CL,LC en de FACquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]gefeliciteerd en was komend seizoen ook al de laatste wedstridj daar? Want daarvoor ben je nu zeker ook vrijwel verzekerd van een kaartje?
quote:
Ik heb dit seizoen ook diverse matchen van Roda laten schieten voor KVM...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb FCDB en Arsenal op gelijke trede staan,zou niet kunnen kiezen in principe
en dan zit je ook nog eens in een beroerd stadion, war begin je toch aanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan zit je ook nog eens in een beroerd stadionblok beton, war begin je toch aan
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laatste seizoen idd dus ook de allerlaatste ooit zit erbij,mede alle thuiswedstrijden in de CL,LC en de FAC
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan bespaar je je een hoop geld want k kan me van een nachtelijk postgesprek herinneren dat je al aan t sparen was voor die laatste wedstrijd
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zat al op de 280 euro voor die wedstrijd.
Mijn seizoenskaart is trouwens wel ietsjes duurder
Gezellig,die "verre" uitwedstrijden voor mijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja toch wel
Als we maar niet weer één poule met PSV en Arsenal krijgen in de CL, dat heb k nu wel gezien
Ik ben nog aan het uizoeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
Voor mij is het onderhand ook al traditie geworden
Hoeveel betalen jullie?
yup,vorige jaar betaalde ik 35 euro per dag,zal dit jaar niet goedkoper zijn wslquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gezellig,die "verre" uitwedstrijden voor mij![]()
omg 37 euri, daar kon k bij PSV voor naar een CL wedstrijdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het uizoeken.
425 op zuid is ¤37,00
Probeer uit te zoeken of ik met mijn CC ook op 127 kan komen voor ¤27,00
Kan pas na 4-6 kaarten kopen blijkbaar.
Jij zit weer in het uitvak ?
Maar daar heb je wel 2 "topwedstrijden" voor hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
omg 37 euri, daar kon k bij PSV voor naar een CL wedstrijd
Het is wel een dagkaart voor 2 wedstrijden:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
omg 37 euri, daar kon k bij PSV voor naar een CL wedstrijd
U gaat dus voor de zondag?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel een dagkaart voor 2 wedstrijden:
Arsenal-Porto
en Ajax-Boca Juniors
Denk het wel, maar moet nog even overleggen met mijn maatjes daar over.quote:
toch niet kravitz hequote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
toch niet kravitz he
kom je nog naar Nijmegen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, no money
Bovendien zou ik dan alleen voor L.K. gaan en 60 euro voor anderhalf uur let love rule.. ehm nee, ik zet nog maar eens een CDtje op
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:dr komen veel meer leuke dingen, of beter dr komen ook leuke dingen
zo meet k je nooitquote:
dat wil k graag zelf ontdekkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is je eigen schuld,je mist er overigens niets aan
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:48 schreef DutchGooner het volgende:
en dat is je eigen schuld,je mist er overigens niets aan
Oeps dat wordt een saaie zaterdag... (als het ook nog eens rustig op mijn werk is )quote:
Ja ze komen zo een vloertje leggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen.. en Tong is ook al weer vroeg op zie ik
Mooi zaterdag fok ik toch amper en dan gaat het snellerquote:
Dos! ik las dat jij ook ergens dit jaar naar Australië gaat??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi zaterdag fok ik toch amper en dan gaat het sneller
Nee dat gaat niet meer door. Dat word laterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dos! ik las dat jij ook ergens dit jaar naar Australië gaat??
Succes Pascalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef pascalheister het volgende:
ik ga zo richting sollicitatie, laters
Oo oke wanneer ga je dan ongeveer?? (mijn voorlopige planning, als ik ga, staat ergens op eind september)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet meer door. Dat word later
Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef pascalheister het volgende:
ik ga zo richting sollicitatie, laters
ik bedoelde eigenlijk een paar jaar latenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke wanneer ga je dan ongeveer?? (mijn voorlopige planning, als ik ga, staat ergens op eind september)
dat gaat dan misschien de eerste dag in 2005 worden dat ik niet post op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een paar jaar laten
ik wil toch nog gaan door studeren.
Succes PH
moet je vroeg opstaanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat gaat dan misschien de eerste dag in 2005 worden dat ik niet post op FOK!
Of vrijdag laat naar bedquote:
Ja dan kan het wel ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
okeTja ik ben dus klaar.. en ik vind het allemaal wel mooi geweest.. (ben 26 jaar) en ik heb geen zin meer om verder te studeren... dus ben ik nu hard aan het sparen.
blijft er nog wel wat bij de de trosquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Miljoenenjacht en Caroline Tensen gaan ook naar TIEN. Hoe verrassend.
Dat lijkt mij dus ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel ja.
ik ga het zeker nog een keer doen ben er wel een keer geweest geweldig land
Ga je alleen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ookben nu druk allerlei reisverhalen te lezen.
Ben er alleen nog niet uit hoe lang ik wil gaan
Denk het wel.... ik zou eerst met een achter nichtje gaan.. maar die heeft opeens aan baan gekregen. Dus ik denk dat ik maar alleen ga...quote:
mocht je onverhoopt met een kaart in je mik blijft zitten die je niet kwijt kunt, kun je me altijd bellen !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
goede zaak DD !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen sleutel!!!!
Leuk manquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen sleutel!!!!
Wat is er met arsenalquote:
ja ik lees bijna nooit terug in hools.quote:
Tof DD! Feli!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Redelijk snel ja, al moet ik zeggen dat het huis al even rond is, ik wilde alleen wachten met het hier plaatsen tot het definitief was...
Morgenochtend dus sleutel en tekenen koopakte, en dan aan de gang: behang afsteken, vloer eruit slopen, nieuwe vloer kopen, etc. etc.
Hier regen, regen en ow, regen..quote:
Dan ben ik er toch nietquote:Deze handelingen gaan een paar uren in beslag nemen. Data moet, in grote lijnen, uit de ene server opgevraagd worden, overgezet naar de andere en daar weer in het juiste formaat ingelezen. Aangezien we tegen de 60 gigabyte aan data hebben, kan dat wel even duren. Reken er dus op dat FOK! aanstaande zaterdag voor het grootste deel van de dag niet te bereiken is.
En Ron de Rijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Miljoenenjacht en Caroline Tensen gaan ook naar TIEN. Hoe verrassend.
En jij kijkt weer goedkeurend toe zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:42 schreef SCH het volgende:
Roostertje maakt van Hools die DD gaan helpen en eindelijk hun dagen nuttig besteden:
schilderen: Jawi
sloopwerk: Sandman
allround-inzetbaar: Tong80
catering: Bluezz
Welke poule zit je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:50 schreef PogueMahone het volgende:
mooi DD
en na veel aandringen van anderen kan mijn hattrick-avontuur beginnen, ben benieuwd
Volgende week een vriendschappelijk potje regelen? Wat is je teamnaam?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:01 schreef PogueMahone het volgende:
X. 730
Hier geldt hopelijk erg snel (als in vandaagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Redelijk snel ja, al moet ik zeggen dat het huis al even rond is, ik wilde alleen wachten met het hier plaatsen tot het definitief was...
Morgenochtend dus sleutel en tekenen koopakte, en dan aan de gang: behang afsteken, vloer eruit slopen, nieuwe vloer kopen, etc. etc.
Hang je er ook wat NEE posters in op?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat stemhokjes bouwen etc
ik ook maar ik zoek het op mijn werkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek werk
Je mag ons supportershome in elkaar zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek werk
Je mag mijn huiswerk doen voor 50 euro per studiepunt....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek werk
Wat doe je eigenlijk dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef JaWi het volgende:
* JaWi is de komende maanden al voorzien van werk.
Joh.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bier tappen en op het strand liggen in Calella, spanje.
Ik dacht al, hoe vaak je dit al niet hebt gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Door die Alzheimer vergeet ik dat ik het al gezegd heb.
Ik ben het vergeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe vaak je dit al niet hebt gezegd.
Die circustent?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je mag ons supportershome in elkaar zetten.
quote:Wielrennen: Petacchi niet in Tour de France
Wielrenner Alessandro Petacchi heeft aangegeven zeker niet in de Tour de France te zullen starten. Hij heeft in juli een rustperiode voor zichzelf gepland.
Petacchi kende een lang voorjaar, waarin hij vanaf Milaan - San Remo tot en met de Giro d'Italia regelmatig zijn spurterskunsten moest tonen. Zou hij aan de Tour willen meedoen, dan had hij zich grondig willen voorbereiden, om niet na een week af te moeten stappen. Nu kiest hij in die periode voor rust, om daarna aan de Vuelta deel te nemen en top te zijn op het WK in Madrid.
Zelf vertelde de Italiaanse sprinter: "In de winter heb ik intens gewerkt om me voor te bereiden op Milaan-San Remo. Daarna nam ik wat rust en reed de Ronde van Aragon en de Ronde van Romandië voor de Giro. Dit jaar is dus al erg hard en lang voor me geweest met lange periodes. Mijn benen zijn moe."
Ik plan een aanslagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Jij bent echt te goed op de hoogte, verdacht.
Heel herkenbaar jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
De zomerstop...gokken naar het aantal verkochte seizoenskaarten, zeiken over het nieuwe shirt, raden naar de nieuwe trainer, versterkingen en nog meer van die hele leuke FC onderwerpen. Ik heb er zin in!
Dan is het wachtne op een Glazer kloon zodat je die kaart weer kan verbrandenquote:
Allicht, met de dubbel in de prijzenkast.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef StarGazer het volgende:
Zo, eindelijk weer een beetje zon in Grunn
Ik heb iets gemist, waar ga je heen en waarom?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen sleutel!!!!
Ben er 2 jaar terug geweest. Wil zeker weer naar Barcelona jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef pascalheister het volgende:
middag
Solli ging aardig, nu maar afwachten. Het is toch net geluk hebben
Callela ben ik in '95 ook geweest Jawi, leuke plaats ongeveer 1 uur reizen met de trein naar Barcelona
Hard duimen dan maar PHquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef pascalheister het volgende:
middag
Callela ben ik in '95 ook geweest Jawi, leuke plaats ongeveer 1 uur reizen met de trein naar Barcelona
Laten we het hopen voor je Pascalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef pascalheister het volgende:
middag
niet over gehad eigenlijk, maar hij is wel in mijn woonplaats geborenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hard duimen dan maar PH
was die man/vrouw voor PSV ?? dan is het altijd een makkelijk begin
1 tot 2 weken, er waren nog meer gedadigden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor je Pascal
en inderdaad je moet een beetje geluk hebben, zeker wanneer je geen tot nauwelijks werkervaring hebt op dat gebied.
Wanneer hoor je iets ?
Huis gekocht (je was op vakantie idd). Blijven in DB (zelfde wijk), en we huren nu dus de reden lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, waar ga je heen en waarom?
Kijk dat is altijd een leuke binnenkomer! we wachten het maar gewoon afquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet over gehad eigenlijk, maar hij is wel in mijn woonplaats geboren
geen idee, niet 10 tallen denk ik. ze zoeken echt iemand die net van school is of school afrondquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat is altijd een leuke binnenkomer! we wachten het maar gewoon afhoeveel mensen waren er nog meer?
FF kort waar had je ook weer gesolliciteerd ?? (staat vast ergens maar heb ff geen tijd om terug te lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen idee, niet 10 tallen denk ik. ze zoeken echt iemand die net van school is of school afrond
www.welling.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
FF kort waar had je ook weer gesolliciteerd ?? (staat vast ergens maar heb ff geen tijd om terug te lezen)
Een flinke wijziging in de normering zou dus kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
1 op de 3 VWO leerlingen met Aardrijkskunde heeft geklaagd.
Gratis herkansing kan ik ook mee levenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een flinke wijziging in de normering zou dus kunnen.
Je had een rekenmachine nodig ofzo? Mijn zusje was ook not amused.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
1 op de 3 VWO leerlingen met Aardrijkskunde heeft geklaagd.
Yup, maar dat gedeelte had ik juist helemaal goed, ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je had een rekenmachine nodig ofzo? Mijn zusje was ook not amused.
Zoals??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het gaat meer erom dat het halve examen uit vragen bestond die niet in de stof stond...
Daar heb je inderdaad een rekenmachine voor nodig, je zit tenslotte op het VWO.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
We moesten percentages gaan berekenen en dat in een cirkeldiagram zetten.
Mijn zusje had dan weer wel een passer bij zich. Als enige.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, maar dat gedeelte had ik juist helemaal goed, ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet. We moesten percentages gaan berekenen en dat in een cirkeldiagram zetten. Beetje jammer dat mijn cirkel een ei is geworden maar oke
.
Een Grafische natuurlijk...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een rekenmachine voor nodig, je zit tenslotte op het VWO.
Percentages moesten met 2 decimalen en ik ben al geen rekenwonderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een rekenmachine voor nodig, je zit tenslotte op het VWO.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een Grafische natuurlijk...
en niet vergeten het hele boek erin te zetten
vermenigvuldigen en delen moet toch wel lukken denk ik, dat moet je voor de CITO-toets in groep 8 al kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Percentages moesten met 2 decimalen en ik ben al geen rekenwonder.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
vermenigvuldigen en delen moet toch wel lukken denk ik, dat moet je voor de CITO-toets in groep 8 al kunnen.
1 2 3 | A B C D E Totaal 3663 1969 1549 1198 1339 9718 6515 5374 4777 2999 2903 22568 |
Maar als je gewend bent om alles in je rekenmachine te tikken en je moet het opeens uit je hoofd doen, tja dan kan het bij sommige best lastig zijn...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
vermenigvuldigen en delen moet toch wel lukken denk ik, dat moet je voor de CITO-toets in groep 8 al kunnen.
1 | http://members.lycos.nl/keeper83/carmen.png |
1 | http://members.lycos.nl/keeper83/fok/carmen.png |
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ga je gang
en in de Cito-toets zaten mijn enige fouten in het reken gedeelte, een stuk of 30![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2 /9718\ 7326 ------- 2392 0 6 21978 -------- 1942 0 5 18315 --------- 1105 |
Ik heb het ff gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:20 schreef keeper het volgende:
In de OP, moet het Carmen-banner-plaatje even worden vervangen worden door deze code:
[ code verwijderd ]
ipv
[ code verwijderd ]
dus.
Oh ja, dat wordt een beetje rottig. Staartdelingen doen het altijd goed, daar niet van.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ga je gang
en in de Cito-toets zaten mijn enige fouten in het reken gedeelte, een stuk of 30![]()
Dat is niet netjes hoeveel procent A is van het totaal, hoeveel B enz enz enzquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
2,65 iets meer dan een minuut, zonder papier waar het 3 keer zo snel op gaat.
20 seconden per sommetje, dat moet toch te doen zijn, je wilt podverdikkeme toch studeren volgend jaar. Lamme 2e fasers.
Kun je ook vertellen wat we moeten berekenen??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ga je gang
Dit hebben wij echt nooit op de basisschool gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
20 seconden per sommetje, dat moet toch te doen zijn, je wilt podverdikkeme toch studeren volgend jaar. Lamme 2e fasers.
Heb het ook al ff in mijn OP bestand aangepast.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:20 schreef keeper het volgende:
In de OP, moet het Carmen-banner-plaatje even worden vervangen worden door deze code:
[ code verwijderd ]
ipv
[ code verwijderd ]
dus.
Dat is toch analoog aan hoe mijn staartdeling ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is niet netjes hoeveel procent A is van het totaal, hoeveel B enz enz enz
En hoeveel procent A is van het totaal 5 jaar later
In 2 decimalen.
We hebben het hier over E&M'ers, dat wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
1 | <totaal> /<gedeelte>\ |
Ja maar daar snap ik al helemaal niks vanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is toch analoog aan hoe mijn staartdeling ging.![]()
Bij benadering zou ik zeggen dat A ongeveer 30 % en B 70 % van het totaal is, maar goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is niet netjes hoeveel procent A is van het totaal, hoeveel B enz enz enz
zoow das intressantquote:
Staartdelingen zijn een handige kunst om te beheersen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar daar snap ik al helemaal niks van
In principe is het omgaan met statisktieken en data vele malen belangrijker voor E&M'ers dan de beta-studenten die meer hebben aan het oplossen van Dif. vergelijkingen en goniometrie etc..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
We hebben het hier over E&M'ers, dat wel.[/inkoppertje]
Foutquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij benadering zou ik zeggen dat A ongeveer 30 % en B 70 % van het totaal is, maar goed.En pfaf zit goed.
Met een rekenmachine is het niet moeilijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe is het omgaan met statisktieken en data vele malen belangrijker voor E&M'ers dan de beta-studenten die meer hebben aan het oplossen van Dif. vergelijkingen en goniometrie etc..
Dat heb ik bj wiskunde, als ik een som oplos dan ben ik wekenlang gelukkigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bloedgeil als het lukt, frustrerend als het maar niet lukt.![]()
Met 'A' bedoelde ik die 9718, eigenlijk.quote:
Inderdaad, 2 uur lang knooien, stoempen en klagen en ineens. Poef het antwoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat heb ik bj wiskunde, als ik een som oplos dan ben ik wekenlang gelukkig.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 uur lang knooien, stoempen en klagen en ineens. Poef het antwoord.![]()
![]()
Nee heb jij een foto toevallig?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
is de nieuwe Miss World hier al besproken?
Niet slecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
is de nieuwe Miss World hier al besproken?
Een kleinere penis hoeft ook geen slechter orgasme te impliceren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen ik geloof dat mijn wiskunde dan van wat lager niveau is
Beetje raar hoofd of lijkt dat alleen maar zoquote:
Weet ik niet ik heb niks te klagenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een kleinere penis hoeft ook geen slechter orgasme te impliceren.
Hoop ik.
Zie je dat bandje dat ze om heeft, daar staat Canada opquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, waar komt deze schoonheid vandaan?
Peru.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Canadaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Die tweede post met foto's had ik toen ik reageerde nog niet gezien, vandaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zie je dat bandje dat ze om heeft, daar staat Canada op
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zie je dat bandje dat ze om heeft, daar staat Canada op
http://www.missuniverse.com/delegates/2005/images/main/CA.jpgquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die tweede post met foto's had ik toen ik reageerde nog niet gezien, vandaar.
Dat bloempjequote:
Is het de bedoeling dat ik als een gek op het knopje zit te drukken maar er niks gebeurt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:57 schreef rubbereend het volgende:
http://www.missuniverse.com/delegates/images/but-video.gif
daar staat ook een link met video, ze kan ook nog praten
Schooonquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
http://www.clean-your-screen-for-free-now.com/
Goedemiddag!
Die barbiepop?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:01 schreef numero_uno het volgende:
Mag ik u er ook nog op atenderen dat er op eurosport ook een schoonheid bezig is
bij mij werkt t nu ook niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik als een gek op het knopje zit te drukken maar er niks gebeurt?
goede link hoor eend
altijd fijn zo'n nat poesje op je schermquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
http://www.clean-your-screen-for-free-now.com/
Goedemiddag!
Ik heb ook alleen een knopjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef VoreG het volgende:
Is het de bedoeling dat ik als een gek op het knopje zit te drukken maar er niks gebeurt?
goede link hoor eend
Ik vind het haske leuk voor DDquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:42 schreef SCH het volgende:
Roostertje maakt van Hools die DD gaan helpen en eindelijk hun dagen nuttig besteden:
schilderen: Jawi
sloopwerk: Sandman
allround-inzetbaar: Tong80
catering: Bluezz
Komt omdat je het plaatje van het knopje hebt gekopieerd niet de link naar het filmpje oetlulquote:
Jezus!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat je het plaatje van het knopje hebt gekopieerd niet de link naar het filmpje oetlul.
Zou niet goed gaan met de hond inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig blijft dat beesie aan de andere kant van het scherm.
zover was k ook wel, maar de filmpjes doen t hier nie meer. nieuwe link staat er alquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat je het plaatje van het knopje hebt gekopieerd niet de link naar het filmpje oetlul.
Hier doen ze het welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zover was k ook wel, maar de filmpjes doen t hier nie meer. nieuwe link staat er al
Morgen om half 5 klaar met m'n examens rilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:
5 uur naar een nieuwe kapper *ril*
morgen om 3 uur naar een nieuwe tandarts *ril*
Bij mij laten ze het altijd te langquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:18 schreef numero_uno het volgende:
Waarom is het altijd zo bij kappers dat hoe goed je het ook uitlegd hoe je het wilt hebben altijd veel te kort geknipt wordt?
ik wil ook wel een nieuwe tandarts, die van nu is zo'n grote *****quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:
5 uur naar een nieuwe kapper *ril*
morgen om 3 uur naar een nieuwe tandarts *ril*
angela visser bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef pascalheister het volgende:
heb wel eens betere miss worlds gezien
Henin?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:01 schreef numero_uno het volgende:
Mag ik u er ook nog op atenderen dat er op eurosport ook een schoonheid bezig is
brrrrr als k mn orgasme uit wil stellen denk k aan haarquote:
als jullie beloven dat jullie de eventuele ruzies in een bikini en een modderbad uitvechten zie ik geen probleemquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brrrrr als k mn orgasme uit wil stellen denk k aan haar
Ja onie wat kijkt ze HEEL ERG sipquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Mja, Henin. Die eerste foto is wel briljant!
Kun je op meerdere manieren uitleggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:29 schreef numero_uno het volgende:
Nee ik doelde eerder op de vrouwelijke verschijning in het wit met roze een paar posts terug ook wel barbiepop genoemd maar die was natuurlijk ook niet voor de poes
Das niet goed voor je want Henin staat erg ver voorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:
Wie wint er trouwens? Mijn geld staat op Sjarapova.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Das niet goed voor je want Henin staat erg ver voor
Sjongejonge en Henin had het nog wel zo moeilijk in haar laatste wedstrijd, ze was bijna gestorven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
6 4
4 1
En het wordt bijna 5-1 want Henin heeft service en voordeel.
Is nu niks van te zien, ze tennist heel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sjongejonge en Henin had het nog wel zo moeilijk in haar laatste wedstrijd, ze was bijna gestorven.
Weer een euro down the drain.
Nieuwe haring al binnen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:44 schreef JaWi het volgende:
Zo, uitgesport.
Fiets opgehaald, schade 29 euro.
Vis gehaald, schade 6 euro.
Gebeurt er toch nog iets nuttigs morgenquote:
Heeft inmiddels al gewonnenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
Is Henin al gebroken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |