Bij benadering zou ik zeggen dat A ongeveer 30 % en B 70 % van het totaal is, maar goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is niet netjes hoeveel procent A is van het totaal, hoeveel B enz enz enz
zoow das intressantquote:
Staartdelingen zijn een handige kunst om te beheersen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar daar snap ik al helemaal niks van
In principe is het omgaan met statisktieken en data vele malen belangrijker voor E&M'ers dan de beta-studenten die meer hebben aan het oplossen van Dif. vergelijkingen en goniometrie etc..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
We hebben het hier over E&M'ers, dat wel.[/inkoppertje]
Foutquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij benadering zou ik zeggen dat A ongeveer 30 % en B 70 % van het totaal is, maar goed.En pfaf zit goed.
Met een rekenmachine is het niet moeilijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe is het omgaan met statisktieken en data vele malen belangrijker voor E&M'ers dan de beta-studenten die meer hebben aan het oplossen van Dif. vergelijkingen en goniometrie etc..
Dat heb ik bj wiskunde, als ik een som oplos dan ben ik wekenlang gelukkigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bloedgeil als het lukt, frustrerend als het maar niet lukt.![]()
Met 'A' bedoelde ik die 9718, eigenlijk.quote:
Inderdaad, 2 uur lang knooien, stoempen en klagen en ineens. Poef het antwoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat heb ik bj wiskunde, als ik een som oplos dan ben ik wekenlang gelukkig.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 uur lang knooien, stoempen en klagen en ineens. Poef het antwoord.![]()
![]()
Nee heb jij een foto toevallig?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
is de nieuwe Miss World hier al besproken?
Niet slecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
is de nieuwe Miss World hier al besproken?
Een kleinere penis hoeft ook geen slechter orgasme te impliceren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen ik geloof dat mijn wiskunde dan van wat lager niveau is
Beetje raar hoofd of lijkt dat alleen maar zoquote:
Weet ik niet ik heb niks te klagenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een kleinere penis hoeft ook geen slechter orgasme te impliceren.
Hoop ik.
Zie je dat bandje dat ze om heeft, daar staat Canada opquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, waar komt deze schoonheid vandaan?
Peru.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Canadaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Die tweede post met foto's had ik toen ik reageerde nog niet gezien, vandaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zie je dat bandje dat ze om heeft, daar staat Canada op
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zie je dat bandje dat ze om heeft, daar staat Canada op
http://www.missuniverse.com/delegates/2005/images/main/CA.jpgquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die tweede post met foto's had ik toen ik reageerde nog niet gezien, vandaar.
Dat bloempjequote:
Is het de bedoeling dat ik als een gek op het knopje zit te drukken maar er niks gebeurt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:57 schreef rubbereend het volgende:
http://www.missuniverse.com/delegates/images/but-video.gif
daar staat ook een link met video, ze kan ook nog praten
Schooonquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
http://www.clean-your-screen-for-free-now.com/
Goedemiddag!
Die barbiepop?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:01 schreef numero_uno het volgende:
Mag ik u er ook nog op atenderen dat er op eurosport ook een schoonheid bezig is
bij mij werkt t nu ook niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik als een gek op het knopje zit te drukken maar er niks gebeurt?
goede link hoor eend
altijd fijn zo'n nat poesje op je schermquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
http://www.clean-your-screen-for-free-now.com/
Goedemiddag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |