Dan is het wachtne op een Glazer kloon zodat je die kaart weer kan verbrandenquote:
Allicht, met de dubbel in de prijzenkast.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:18 schreef StarGazer het volgende:
Zo, eindelijk weer een beetje zon in Grunn
Ik heb iets gemist, waar ga je heen en waarom?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen sleutel!!!!
Ben er 2 jaar terug geweest. Wil zeker weer naar Barcelona jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef pascalheister het volgende:
middag
Solli ging aardig, nu maar afwachten. Het is toch net geluk hebben
Callela ben ik in '95 ook geweest Jawi, leuke plaats ongeveer 1 uur reizen met de trein naar Barcelona
Hard duimen dan maar PHquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef pascalheister het volgende:
middag
Callela ben ik in '95 ook geweest Jawi, leuke plaats ongeveer 1 uur reizen met de trein naar Barcelona
Laten we het hopen voor je Pascalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef pascalheister het volgende:
middag
niet over gehad eigenlijk, maar hij is wel in mijn woonplaats geborenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hard duimen dan maar PH
was die man/vrouw voor PSV ?? dan is het altijd een makkelijk begin
1 tot 2 weken, er waren nog meer gedadigden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor je Pascal
en inderdaad je moet een beetje geluk hebben, zeker wanneer je geen tot nauwelijks werkervaring hebt op dat gebied.
Wanneer hoor je iets ?
Huis gekocht (je was op vakantie idd). Blijven in DB (zelfde wijk), en we huren nu dus de reden lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, waar ga je heen en waarom?
Kijk dat is altijd een leuke binnenkomer! we wachten het maar gewoon afquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet over gehad eigenlijk, maar hij is wel in mijn woonplaats geboren
geen idee, niet 10 tallen denk ik. ze zoeken echt iemand die net van school is of school afrondquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat is altijd een leuke binnenkomer! we wachten het maar gewoon afhoeveel mensen waren er nog meer?
FF kort waar had je ook weer gesolliciteerd ?? (staat vast ergens maar heb ff geen tijd om terug te lezenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen idee, niet 10 tallen denk ik. ze zoeken echt iemand die net van school is of school afrond
www.welling.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
FF kort waar had je ook weer gesolliciteerd ?? (staat vast ergens maar heb ff geen tijd om terug te lezen)
Een flinke wijziging in de normering zou dus kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
1 op de 3 VWO leerlingen met Aardrijkskunde heeft geklaagd.
Gratis herkansing kan ik ook mee levenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een flinke wijziging in de normering zou dus kunnen.
Je had een rekenmachine nodig ofzo? Mijn zusje was ook not amused.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
1 op de 3 VWO leerlingen met Aardrijkskunde heeft geklaagd.
Yup, maar dat gedeelte had ik juist helemaal goed, ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je had een rekenmachine nodig ofzo? Mijn zusje was ook not amused.
Zoals??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het gaat meer erom dat het halve examen uit vragen bestond die niet in de stof stond...
Daar heb je inderdaad een rekenmachine voor nodig, je zit tenslotte op het VWO.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
We moesten percentages gaan berekenen en dat in een cirkeldiagram zetten.
Mijn zusje had dan weer wel een passer bij zich. Als enige.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, maar dat gedeelte had ik juist helemaal goed, ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet. We moesten percentages gaan berekenen en dat in een cirkeldiagram zetten. Beetje jammer dat mijn cirkel een ei is geworden maar oke
.
Een Grafische natuurlijk...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een rekenmachine voor nodig, je zit tenslotte op het VWO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |