Tof DD! Feli!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Redelijk snel ja, al moet ik zeggen dat het huis al even rond is, ik wilde alleen wachten met het hier plaatsen tot het definitief was...
Morgenochtend dus sleutel en tekenen koopakte, en dan aan de gang: behang afsteken, vloer eruit slopen, nieuwe vloer kopen, etc. etc.
Hier regen, regen en ow, regen..quote:
Dan ben ik er toch nietquote:Deze handelingen gaan een paar uren in beslag nemen. Data moet, in grote lijnen, uit de ene server opgevraagd worden, overgezet naar de andere en daar weer in het juiste formaat ingelezen. Aangezien we tegen de 60 gigabyte aan data hebben, kan dat wel even duren. Reken er dus op dat FOK! aanstaande zaterdag voor het grootste deel van de dag niet te bereiken is.
En Ron de Rijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Miljoenenjacht en Caroline Tensen gaan ook naar TIEN. Hoe verrassend.
En jij kijkt weer goedkeurend toe zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:42 schreef SCH het volgende:
Roostertje maakt van Hools die DD gaan helpen en eindelijk hun dagen nuttig besteden:
schilderen: Jawi
sloopwerk: Sandman
allround-inzetbaar: Tong80
catering: Bluezz
Welke poule zit je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:50 schreef PogueMahone het volgende:
mooi DD
en na veel aandringen van anderen kan mijn hattrick-avontuur beginnen, ben benieuwd
Volgende week een vriendschappelijk potje regelen? Wat is je teamnaam?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:01 schreef PogueMahone het volgende:
X. 730
Hier geldt hopelijk erg snel (als in vandaagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Redelijk snel ja, al moet ik zeggen dat het huis al even rond is, ik wilde alleen wachten met het hier plaatsen tot het definitief was...
Morgenochtend dus sleutel en tekenen koopakte, en dan aan de gang: behang afsteken, vloer eruit slopen, nieuwe vloer kopen, etc. etc.
Hang je er ook wat NEE posters in op?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat stemhokjes bouwen etc
ik ook maar ik zoek het op mijn werkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek werk
Je mag ons supportershome in elkaar zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek werk
Je mag mijn huiswerk doen voor 50 euro per studiepunt....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek werk
Wat doe je eigenlijk dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef JaWi het volgende:
* JaWi is de komende maanden al voorzien van werk.
Joh.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bier tappen en op het strand liggen in Calella, spanje.
Ik dacht al, hoe vaak je dit al niet hebt gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Door die Alzheimer vergeet ik dat ik het al gezegd heb.
Ik ben het vergeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe vaak je dit al niet hebt gezegd.
Die circustent?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je mag ons supportershome in elkaar zetten.
quote:Wielrennen: Petacchi niet in Tour de France
Wielrenner Alessandro Petacchi heeft aangegeven zeker niet in de Tour de France te zullen starten. Hij heeft in juli een rustperiode voor zichzelf gepland.
Petacchi kende een lang voorjaar, waarin hij vanaf Milaan - San Remo tot en met de Giro d'Italia regelmatig zijn spurterskunsten moest tonen. Zou hij aan de Tour willen meedoen, dan had hij zich grondig willen voorbereiden, om niet na een week af te moeten stappen. Nu kiest hij in die periode voor rust, om daarna aan de Vuelta deel te nemen en top te zijn op het WK in Madrid.
Zelf vertelde de Italiaanse sprinter: "In de winter heb ik intens gewerkt om me voor te bereiden op Milaan-San Remo. Daarna nam ik wat rust en reed de Ronde van Aragon en de Ronde van Romandië voor de Giro. Dit jaar is dus al erg hard en lang voor me geweest met lange periodes. Mijn benen zijn moe."
Ik plan een aanslagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef JaWi het volgende:
Jij bent echt te goed op de hoogte, verdacht.
Heel herkenbaar jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
De zomerstop...gokken naar het aantal verkochte seizoenskaarten, zeiken over het nieuwe shirt, raden naar de nieuwe trainer, versterkingen en nog meer van die hele leuke FC onderwerpen. Ik heb er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |