Tof DD! Feli!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Redelijk snel ja, al moet ik zeggen dat het huis al even rond is, ik wilde alleen wachten met het hier plaatsen tot het definitief was...
Morgenochtend dus sleutel en tekenen koopakte, en dan aan de gang: behang afsteken, vloer eruit slopen, nieuwe vloer kopen, etc. etc.
Hier regen, regen en ow, regen..quote:
Dan ben ik er toch nietquote:Deze handelingen gaan een paar uren in beslag nemen. Data moet, in grote lijnen, uit de ene server opgevraagd worden, overgezet naar de andere en daar weer in het juiste formaat ingelezen. Aangezien we tegen de 60 gigabyte aan data hebben, kan dat wel even duren. Reken er dus op dat FOK! aanstaande zaterdag voor het grootste deel van de dag niet te bereiken is.
En Ron de Rijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Miljoenenjacht en Caroline Tensen gaan ook naar TIEN. Hoe verrassend.
En jij kijkt weer goedkeurend toe zekerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:42 schreef SCH het volgende:
Roostertje maakt van Hools die DD gaan helpen en eindelijk hun dagen nuttig besteden:
schilderen: Jawi
sloopwerk: Sandman
allround-inzetbaar: Tong80
catering: Bluezz
Welke poule zit je?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:50 schreef PogueMahone het volgende:
mooi DD
en na veel aandringen van anderen kan mijn hattrick-avontuur beginnen, ben benieuwd
Volgende week een vriendschappelijk potje regelen? Wat is je teamnaam?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:01 schreef PogueMahone het volgende:
X. 730
Hier geldt hopelijk erg snel (als in vandaagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Redelijk snel ja, al moet ik zeggen dat het huis al even rond is, ik wilde alleen wachten met het hier plaatsen tot het definitief was...
Morgenochtend dus sleutel en tekenen koopakte, en dan aan de gang: behang afsteken, vloer eruit slopen, nieuwe vloer kopen, etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |