Oeps dat wordt een saaie zaterdag... (als het ook nog eens rustig op mijn werk is )quote:
Ja ze komen zo een vloertje leggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen.. en Tong is ook al weer vroeg op zie ik
Mooi zaterdag fok ik toch amper en dan gaat het snellerquote:
Dos! ik las dat jij ook ergens dit jaar naar Australië gaat??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi zaterdag fok ik toch amper en dan gaat het sneller
Nee dat gaat niet meer door. Dat word laterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dos! ik las dat jij ook ergens dit jaar naar Australië gaat??
Succes Pascalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef pascalheister het volgende:
ik ga zo richting sollicitatie, laters
Oo oke wanneer ga je dan ongeveer?? (mijn voorlopige planning, als ik ga, staat ergens op eind september)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet meer door. Dat word later
Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:54 schreef pascalheister het volgende:
ik ga zo richting sollicitatie, laters
ik bedoelde eigenlijk een paar jaar latenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke wanneer ga je dan ongeveer?? (mijn voorlopige planning, als ik ga, staat ergens op eind september)
dat gaat dan misschien de eerste dag in 2005 worden dat ik niet post op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een paar jaar laten
ik wil toch nog gaan door studeren.
Succes PH
moet je vroeg opstaanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat gaat dan misschien de eerste dag in 2005 worden dat ik niet post op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |