Ik heb ook alleen een knopjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:58 schreef VoreG het volgende:
Is het de bedoeling dat ik als een gek op het knopje zit te drukken maar er niks gebeurt?
goede link hoor eend
Ik vind het haske leuk voor DDquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:42 schreef SCH het volgende:
Roostertje maakt van Hools die DD gaan helpen en eindelijk hun dagen nuttig besteden:
schilderen: Jawi
sloopwerk: Sandman
allround-inzetbaar: Tong80
catering: Bluezz
Komt omdat je het plaatje van het knopje hebt gekopieerd niet de link naar het filmpje oetlulquote:
Jezus!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat je het plaatje van het knopje hebt gekopieerd niet de link naar het filmpje oetlul.
Zou niet goed gaan met de hond inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig blijft dat beesie aan de andere kant van het scherm.
zover was k ook wel, maar de filmpjes doen t hier nie meer. nieuwe link staat er alquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat je het plaatje van het knopje hebt gekopieerd niet de link naar het filmpje oetlul.
Hier doen ze het welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zover was k ook wel, maar de filmpjes doen t hier nie meer. nieuwe link staat er al
Morgen om half 5 klaar met m'n examens rilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:
5 uur naar een nieuwe kapper *ril*
morgen om 3 uur naar een nieuwe tandarts *ril*
Bij mij laten ze het altijd te langquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:18 schreef numero_uno het volgende:
Waarom is het altijd zo bij kappers dat hoe goed je het ook uitlegd hoe je het wilt hebben altijd veel te kort geknipt wordt?
ik wil ook wel een nieuwe tandarts, die van nu is zo'n grote *****quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:
5 uur naar een nieuwe kapper *ril*
morgen om 3 uur naar een nieuwe tandarts *ril*
angela visser bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef pascalheister het volgende:
heb wel eens betere miss worlds gezien
Henin?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:01 schreef numero_uno het volgende:
Mag ik u er ook nog op atenderen dat er op eurosport ook een schoonheid bezig is
brrrrr als k mn orgasme uit wil stellen denk k aan haarquote:
als jullie beloven dat jullie de eventuele ruzies in een bikini en een modderbad uitvechten zie ik geen probleemquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brrrrr als k mn orgasme uit wil stellen denk k aan haar
Ja onie wat kijkt ze HEEL ERG sipquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Mja, Henin. Die eerste foto is wel briljant!
Kun je op meerdere manieren uitleggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:29 schreef numero_uno het volgende:
Nee ik doelde eerder op de vrouwelijke verschijning in het wit met roze een paar posts terug ook wel barbiepop genoemd maar die was natuurlijk ook niet voor de poes
Das niet goed voor je want Henin staat erg ver voorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:
Wie wint er trouwens? Mijn geld staat op Sjarapova.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Das niet goed voor je want Henin staat erg ver voor
Sjongejonge en Henin had het nog wel zo moeilijk in haar laatste wedstrijd, ze was bijna gestorven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
6 4
4 1
En het wordt bijna 5-1 want Henin heeft service en voordeel.
Is nu niks van te zien, ze tennist heel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sjongejonge en Henin had het nog wel zo moeilijk in haar laatste wedstrijd, ze was bijna gestorven.
Weer een euro down the drain.
Nieuwe haring al binnen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:44 schreef JaWi het volgende:
Zo, uitgesport.
Fiets opgehaald, schade 29 euro.
Vis gehaald, schade 6 euro.
Gebeurt er toch nog iets nuttigs morgenquote:
Heeft inmiddels al gewonnenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
Is Henin al gebroken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |