Hier doen ze het welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zover was k ook wel, maar de filmpjes doen t hier nie meer. nieuwe link staat er al
Morgen om half 5 klaar met m'n examens rilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:
5 uur naar een nieuwe kapper *ril*
morgen om 3 uur naar een nieuwe tandarts *ril*
Bij mij laten ze het altijd te langquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:18 schreef numero_uno het volgende:
Waarom is het altijd zo bij kappers dat hoe goed je het ook uitlegd hoe je het wilt hebben altijd veel te kort geknipt wordt?
ik wil ook wel een nieuwe tandarts, die van nu is zo'n grote *****quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef Bluezz het volgende:
5 uur naar een nieuwe kapper *ril*
morgen om 3 uur naar een nieuwe tandarts *ril*
angela visser bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef pascalheister het volgende:
heb wel eens betere miss worlds gezien
Henin?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:01 schreef numero_uno het volgende:
Mag ik u er ook nog op atenderen dat er op eurosport ook een schoonheid bezig is
brrrrr als k mn orgasme uit wil stellen denk k aan haarquote:
als jullie beloven dat jullie de eventuele ruzies in een bikini en een modderbad uitvechten zie ik geen probleemquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brrrrr als k mn orgasme uit wil stellen denk k aan haar
Ja onie wat kijkt ze HEEL ERG sipquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Mja, Henin. Die eerste foto is wel briljant!
Kun je op meerdere manieren uitleggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:29 schreef numero_uno het volgende:
Nee ik doelde eerder op de vrouwelijke verschijning in het wit met roze een paar posts terug ook wel barbiepop genoemd maar die was natuurlijk ook niet voor de poes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |