Percentages moesten met 2 decimalen en ik ben al geen rekenwonderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een rekenmachine voor nodig, je zit tenslotte op het VWO.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een Grafische natuurlijk...
en niet vergeten het hele boek erin te zetten
vermenigvuldigen en delen moet toch wel lukken denk ik, dat moet je voor de CITO-toets in groep 8 al kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Percentages moesten met 2 decimalen en ik ben al geen rekenwonder.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
vermenigvuldigen en delen moet toch wel lukken denk ik, dat moet je voor de CITO-toets in groep 8 al kunnen.
| 1 2 3 | A B C D E Totaal 3663 1969 1549 1198 1339 9718 6515 5374 4777 2999 2903 22568 |
Maar als je gewend bent om alles in je rekenmachine te tikken en je moet het opeens uit je hoofd doen, tja dan kan het bij sommige best lastig zijn...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
vermenigvuldigen en delen moet toch wel lukken denk ik, dat moet je voor de CITO-toets in groep 8 al kunnen.
| 1 | http://members.lycos.nl/keeper83/carmen.png |
| 1 | http://members.lycos.nl/keeper83/fok/carmen.png |
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ga je gang
en in de Cito-toets zaten mijn enige fouten in het reken gedeelte, een stuk of 30![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2 /9718\ 7326 ------- 2392 0 6 21978 -------- 1942 0 5 18315 --------- 1105 |
Ik heb het ff gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:20 schreef keeper het volgende:
In de OP, moet het Carmen-banner-plaatje even worden vervangen worden door deze code:
[ code verwijderd ]
ipv
[ code verwijderd ]
dus.
Oh ja, dat wordt een beetje rottig. Staartdelingen doen het altijd goed, daar niet van.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ga je gang
en in de Cito-toets zaten mijn enige fouten in het reken gedeelte, een stuk of 30![]()
Dat is niet netjes hoeveel procent A is van het totaal, hoeveel B enz enz enzquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
2,65 iets meer dan een minuut, zonder papier waar het 3 keer zo snel op gaat.
20 seconden per sommetje, dat moet toch te doen zijn, je wilt podverdikkeme toch studeren volgend jaar. Lamme 2e fasers.
Kun je ook vertellen wat we moeten berekenen??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ga je gang
en in de Cito-toets zaten mijn enige fouten in het reken gedeelte, een stuk of 30![]()
Dit hebben wij echt nooit op de basisschool gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
2,65 iets meer dan een minuut, zonder papier waar het 3 keer zo snel op gaat.
20 seconden per sommetje, dat moet toch te doen zijn, je wilt podverdikkeme toch studeren volgend jaar. Lamme 2e fasers.
Heb het ook al ff in mijn OP bestand aangepast.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:20 schreef keeper het volgende:
In de OP, moet het Carmen-banner-plaatje even worden vervangen worden door deze code:
[ code verwijderd ]
ipv
[ code verwijderd ]
dus.
Dat is toch analoog aan hoe mijn staartdeling ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is niet netjes hoeveel procent A is van het totaal, hoeveel B enz enz enz
En hoeveel procent A is van het totaal 5 jaar later
In 2 decimalen.
We hebben het hier over E&M'ers, dat wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
2,65 iets meer dan een minuut, zonder papier waar het 3 keer zo snel op gaat.
20 seconden per sommetje, dat moet toch te doen zijn, je wilt podverdikkeme toch studeren volgend jaar. Lamme 2e fasers.
| 1 | <totaal> /<gedeelte>\ |
Ja maar daar snap ik al helemaal niks vanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is toch analoog aan hoe mijn staartdeling ging.![]()
Bij benadering zou ik zeggen dat A ongeveer 30 % en B 70 % van het totaal is, maar goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is niet netjes hoeveel procent A is van het totaal, hoeveel B enz enz enz
zoow das intressantquote:
Staartdelingen zijn een handige kunst om te beheersen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar daar snap ik al helemaal niks van
In principe is het omgaan met statisktieken en data vele malen belangrijker voor E&M'ers dan de beta-studenten die meer hebben aan het oplossen van Dif. vergelijkingen en goniometrie etc..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
We hebben het hier over E&M'ers, dat wel.[/inkoppertje]
Foutquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij benadering zou ik zeggen dat A ongeveer 30 % en B 70 % van het totaal is, maar goed.En pfaf zit goed.
Met een rekenmachine is het niet moeilijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
In principe is het omgaan met statisktieken en data vele malen belangrijker voor E&M'ers dan de beta-studenten die meer hebben aan het oplossen van Dif. vergelijkingen en goniometrie etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |