Gewoon op volle sterkte eroverheen kreunen!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:25 schreef Oblivion het volgende:
Maar dat je andere hoort hoe zij het doen...?![]()
![]()
![]()
En je zou maar naast je schoonouders staan. *ril*quote:Op maandag 30 mei 2005 11:25 schreef Oblivion het volgende:
Nou dat iedereen jou hoort qua sex is natuurlijk overheen te komen, door heel schijnheilig met je kranten naar het toilet te lopen alsof er niks gebeurd is...
Maar dat je andere hoort hoe zij het doen...?![]()
![]()
![]()
Eeeeek!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef Dirkh het volgende:
En je zou maar naast je schoonouders staan. *ril*
Dat is leuk hoor! En dan voor je tentje uit het pannetje etenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zal 'm effe helpen...![]()
Enne dude, koken op vakantie..?
Gaatje in je hoofd?![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef Oblivion het volgende:
Ik had het niet over het topic in CUL...![]()
Das wel een leuk idee...![]()
Dat eet je toch niet op je vakantie?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:02 schreef Gurb het volgende:
het ideale campingvoedsel:
tomatensoep uit blik, met daardoorheen knakworsten
En het mooie weer is nog wel voorbijquote:Op maandag 30 mei 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is natuurlijk het klusforum!
Het begon allemaal met Dirkh's Kluscaravan... en toen gingen we een beetje los.
Maar goed, zoals de TT al zegt, het is voor de ontspanning tussendoor, dus het hoeft ook niet altijd heel strikt alleen maar over klussen te gaan hoor!
quote:Kamperen in eigen land neemt weer toe
Door Marty Thieleman
Nederlanders gaan weer meer in eigen land kamperen. Na een kleine dip in 2004 rekent de campingsbranche voor 2005 op een groei van circa 5 procent.
Het aantal gasten op kampeerterreinen, waaronder ook huisjescomplexen en groepsaccommodaties vallen, stijgt zo van 8,1 miljoen (2004) naar jaar 8,5 miljoen, meldt bestuurslid Alphons Devilee van de Recron, de brancheorganisatie van recreatiebedrijven. Dat aantal is meer dan de hotels en pensions bij elkaar: zij hadden vorig jaar 7.911.000 gasten uit ons land.
,,De opgaande lijn sinds 1993 wordt voortgezet en dat is opmerkelijk als je die plaatst tegenover de aantrekkingskracht van goedkope hotelvliegreizen naar ondermeer Turkije'', zegt Devilee. ,,Die aanbiedingen hebben een enorme zuigkracht, maar desondanks blijven veel Nederlanders als toch kiezen voor het kamperen, eigenlijk als een soort lifestyle.'' Het aantal overnachtingen op kampeerterreinen is sinds 1993 gestegen van 17.604.000 naar 22.509.000 vorig jaar. Een groot deel gebeurt met tourcaravans, die vaak door wat ouderen worden bevolkt. Het echte 'sportief kamperen', maakt tien procent uit van het totaal. Devilee: ,,Het blijkt dat mensen geporteerd blijven van het ongedwongen, informele verblijf op een camping. Belangstelling voor de natuur en behoefte aan sociale contacten in deze tijd van vervreemding spelen een grote rol.''
De Recrond registreert ook dat steeds meer Nederlanders van buitenlandse oorsprong campings bevolken. ,,Je ziet steeds meer hoofddoekjes. Dat is opmerkelijk, want voor veel Turken en Marokkanen is slapen op de grond niet iets wat tot hun belevingwereld behoort, behalve bij de Berbers dan. Er zijn nu zelfs twee Turkse families, die zich als campingexploitant in Overijssel en Noord-holland, bij de Recron hebben aangesloten.
Buiten Grunn koop je er een hele woonboerderij voor zo ongeveerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
En net even buiten Groningen dan? Of willen jullie echt in de stad blijven?
Grunn is een beetje zo: Stadscentrum, dan een ring grijze nieuwbouw en dan een hele tijd eigenlijk eh... niets meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, da's wel jammer ja. Want ik zou idd denken dat net iets buiten de stad heeeeeele leuke dingen te vinden zijn, maar dat je dan niet bijvoorbeeld op een uur rijden van de stad zit. Maar goed, dat zit er nog eventjes niet in dus.
Hoe is het eigenlijk met jouw eigen huisje? Staat dat al te koop?
Dat is het ook wel bijna natuurlijk. Het is niet dat je idd zegt 'ik rij nog een tijdje heen en weer voor mijn werk'. Dat is het nadeel idd met die afstand. Wel slim idd dan om nog even te wachten met de verkoop van je eigen huis. Die berg beesten in Arty's huis is idd ook niet echt heel handig nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Grunn is een beetje zo: Stadscentrum, dan een ring grijze nieuwbouw en dan een hele tijd eigenlijk eh... niets meerNu chargeer ik een beetje, maar het is gewoon al snel óf stad, óf gehucht.
Ik denk dat een alternatief eerder een andere stad (Zwolle bijvoorbeeld) zou zijn.
Nee mijn huis zet ik pas te koop als we een woning hebben gevonden. Anders sta ik straks met de veestapel en huisraad op straat(Met al die beesten is een tijdelijk verblijf bij Arty ook niet echt een optie. Ze kunnen daar niet echt naar buiten namelijk.) Sowieso blijf ik zo lang mogelijk werken waar ik werk, en dan moet ik toch nog een onderkomen in het Westen hebben natuurlijk. Pas als ik precies weet wanneer we verhuizen, zeg ik de baan op. Nog zo lang mogelijk geld verdienen, want ik weet ook niet of ik meteen een leuke baan in Grunn vind.
Wat een gedoe hè? Lijkt wel of ik ga emigreren...
pfffrrrrt, het is harstikkenne gezellig op de camping bij Ome Henk en Tante Toos.quote:
O ja, morgen wordt het... eh....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Laatste dagje meimaand klusmaand
En dat bedoel ik aardiger dan het er staat
O ja, daar heb je ergens een foto van gepost, in het schuur-opruim topic geloof ik!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Dude, maar huis is net als met kleding. Het moet goed 'zitten'. Op naar de volgende!
En ja, dat is het precies ja, wat je beschrijft. Ik heb zelfs gras gezaaid voor het vriendje.![]()
Ik zal je compliment overbrengen naar de eigenaar en eigenaresse, die hebben voor de kleurkeuze gezorgdquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat donkere vloertje is mooi Timberwolf![]()
Is al een verbetering, maar in mijn bookmarks is het nog steeds "Meimaand Klusmaand", en dat gaat niet meer wegquote:
Weet je wat, ik dans mee...quote:
Oei. Sterkte dan maar. Scheiden doet lijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik krijg vandaag een belletje dat mijn inbouwdozen binnen zijn.
Oh ja, en morgen avond een klein feestje, en moet ik meteen mijn ondertitel veranderen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Oei. Sterkte dan maar. Scheiden doet lijden![]()
Moet je ook maar van die dozen afblijven.
Als het zulk frutweer blijft verdwijnt deze dame naar de zolder...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Gurb het volgende:
Gaat er van het weekend nog iemand klussen???
Die flat komt nooit af, hoelang zijn jullie daar al in bezig?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Yes!
Ik ga als het goed is zondag weer even een stukje verven in stinkie's flat.
Zojuist via msn de bevestiging gekregen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die flat komt nooit af, hoelang zijn jullie daar al in bezig?
Is het niet zo dat stinkie stiekum geen afscheid wil nemen van zijn eigen huisje en deze lekker achter de hand houdt?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zojuist via msn de bevestiging gekregen.
Als je het niet erg vindt, wilde ik het dit weekeinde iets rustiger aan doen. De afgelopen week heeft in het teken gestaan van:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Gurb het volgende:
Gaat er van het weekend nog iemand klussen???
Oh mijn god, ben je weer aan het blowen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef Conflict het volgende:
Ik heb me toch een partij ontspannen mensen!
of dat, of hij heeft zitten schijtenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh mijn god, ben je weer aan het blowen?
nee, ik was weer eens gebannedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh mijn god, ben je weer aan het blowen?
Hij is er zelf al een jaar in bezig geweest, maar erg hard gaat het niet als ik maar 3 uurtjes op een weekend iets 'mag' doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:14 schreef Dirkh het volgende:
Die flat komt nooit af, hoelang zijn jullie daar al in bezig?
Is het niet zo dat stinkie stiekum geen afscheid wil nemen van zijn eigen huisje en deze lekker achter de hand houdt?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oei. Sterkte dan maar. Scheiden doet lijden![]()
Moet je ook maar van die dozen afblijven.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:49 schreef Marsepein het volgende:
Nee, we zijn 1 jaar getrouwd, en nog steeds gelukkig
![]()
Zo, das best veel werk!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wilde ik het dit weekeinde iets rustiger aan doen. De afgelopen week heeft in het teken gestaan van:
* Muurtje slopen![]()
* Tegels wegbikken (zetwerk) in keuken en gang/hal![]()
* Laminaat verwijderd in woonkamer![]()
* Nieuwe tegels in de keuken![]()
* Nieuw laminaat in de woonkamer![]()
* Plinten langs alle muren (rechte muren:, trap:
)
* Huis stofvrij maken![]()
Dus morgen nog wat afronden (plinten, schoonmaak) en dan 's nachts mijn meissie van het vliegveld halen(komt rond een uurtje of 4 aan)
Maar verder is alles goed hoor
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:49 schreef Marsepein het volgende:
Nee, we zijn 1 jaar getrouwd, en nog steeds gelukkig
![]()
Moet jij zeggen... ik zie jou in al die SC-topics opduiken.quote:
quote:
quote:Heb je ook foto's gemaakt?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet jij zeggen... ik zie jou in al die SC-topics opduiken.
Posten!!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En vandaag moesten er nog wat dingen (details, je weet wel, die dingen waar het meeste tijd in gaat zitten) gedaan worden, maar goed...
[..]
, al was het alleen maar voor Loena, want die heeft de afgelopen week niets meegekregen van dit alles, alleen een beetje met d'r luie gat op een boor in Turkije gezeten
Minder irc..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou gaan klussen...![]()
Helemaal niks gedaan vandaag...![]()
Oh well...![]()
Oh, ik heb ook een keer op IRC gezeten...quote:
Ja, jouw zien we ook overal op duikenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet jij zeggen... ik zie jou in al die SC-topics opduiken.
Nee, heb door het switchen van baan weinig vrije dagen meer. Daarnaast wordt mijn vrouw binnenkort geopereerd en mag ik dan 2 weken thuiszorg spelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:57 schreef Oblivion het volgende:
Ga je dat niet zelf doen, Martijn?
We zijn maar met zijn tweeen en ik ben nog gezond dus ik moet mijn vakantiedagen maar opgeven om het huishouden te runnen en mijn vrouw te verzorgen.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:17 schreef Oblivion het volgende:
Wat achterlijk dat jullie geen thuis zorg krijgen?
Waar betalen we verdomme dan met z'n alle voor..![]()
Oeh, nu ben ik pissed...![]()
Ja, ze gaan er inderdaad maar gewoon van uit dat de partner dat wel overneemt. Was de eerste vraag die ik kreeg toen ik belde. "Heeft u een gezonde partner?"quote:Op zondag 5 juni 2005 02:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
We zijn maar met zijn tweeen en ik ben nog gezond dus ik moet mijn vakantiedagen maar opgeven om het huishouden te runnen en mijn vrouw te verzorgen.
Als we gelijk hebben krijgen we nog wel ondersteuning met de wondverzorging etc maar daar zal ook wel weer een prijskaartje aan hangen
Ik heb er vandaag ook een 'halve' dag van gemaakt. Was er om 10:00 uur, en om 16:00 uur gestopt. Ik had geen zin om een nieuwe muur te gaan stucen. Das zo weer een uur of 4 a 5 werk, en dat was ff geen goed ideequote:Op zondag 5 juni 2005 16:45 schreef Oblivion het volgende:
Vandaag weer geen drol gedaan...![]()
Raar weer ook...![]()
Wat vind je niet mooi aan obli?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Oblivion het volgende:
Oh okay...
De deuren zijn hier ook gedaan met een roller, maar vind het dus niet mooi.
Misschien is er een verkeerde roller gebruikt.
Het kan heel erg verschillen, dat ben ik met je eens, maar deze deuren hingen gewoon nog in de sponning en dan vind ik het net even te veel werk om dat met de kwast te gaan doen. Sowieso doe ik meestal de grote vlakken wel met een rollertje hoor. Zelfs de deurstijlen rol ik vaak nog even na. Betere verfverdeling.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Oblivion het volgende:
Oh okay...
De deuren zijn hier ook gedaan met een roller, maar vind het dus niet mooi.
Misschien is er een verkeerde roller gebruikt.
Ja, doe eens vertellen Tink! Het klonk niet best!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:19 schreef Gurb het volgende:
mogge allemaal weer, allemaal het weekend weer overleefd?
hoe is het met de ogen van Tinkerbell?
Jeutje, dat klinkt niet best. Spontaan ontstaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef Tinkerbell het volgende:
Het is niet beter, eerder erger, mijn hele wang ligt ook open nu. Kan vanmiddag bij de dokter terecht (even tussendoor gelukkig).
dan kan je wel heel secuur schilderenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Nee ik weet het niet. Ik heb een reuma waar oogklachten bijpassen, maar de dokter moet het eerst zien. Enfin, geen deuren voor mij vandaag, ik zie echt niks, alleen van heel dichtbij
Jezus... Dat lijkt me nou zeg maar echt NIET prettig. Dat is toch ook heel pijnlijk?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef Tinkerbell het volgende:
't blijkt gordelroos te zijn in mijn gezicht en linkeroog.
Allemaal bedankt voor de beterschapswensen
Tuurlijk, ik ben onderwegquote:Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
@Marsepein kun je ook nog even naar de vraag in Schilderen doe je zo!
kijken?
Al vast bedankt
Heel pijnlijk ja. En bij gordelroos in het algemeen krijg je geen medicatie, maar bij gordelroos in het gezicht wel en ook oogzalf. Morgen nog naar de oogarts.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jezus... Dat lijkt me nou zeg maar echt NIET prettig. Dat is toch ook heel pijnlijk?
Heb je iets van medicijnen gekregen?
Nouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef Marsepein het volgende:
Ziet er op de kleine fotootjes goed uit! Maar er wordt gesproken over een benedenwoning, heb je dan nog bovenburen oid?
En dat trappetje in de badkamer is waarschijnlijk de schoorsteen van de woonkamer? Ook ziet het zitgedeelte er in de woonkamer niet erg groot uit, maar dat is vermoedelijk gezichtsbedrog. Maar de afwerking is goed hoor, wat er zo te zien is.
Veel succes morgen![]()
Ik zal het mysterie ontrafelen en jullie zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen van de solutie van dit knagende enigmaquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:57 schreef Marsepein het volgende:
Dat in de badkamer is zeker geen trap van de bovenburen, dan zijn dat treden ongeveer 30 cm, en dat lijkt mij iets te veel van het goede. Maar nogmaals: oh an ah, afwerking ziet er goed uit![]()
Nou niet dus, want vlak voordat ik op de trein naar Grunn wil stappen word ik gebeld dat het huis al onder onze neuzen is weggekochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zal het mysterie ontrafelen en jullie zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen van de solutie van dit knagende enigma![]()
Nou, ik ben blij dat íemand er zo optimistisch over blijft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:43 schreef Oblivion het volgende:
Jammer dude....
Was een leuke woning.
Op naar de volgende...![]()
Altijd optimistisch blijven hé, anders wordt het leven echt vervelend. En er zijn zeker veel leukere huisjes voor jequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat íemand er zo optimistisch over blijft.
Ja, moet ik je nu even onder je reet schoppen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat íemand er zo optimistisch over blijft.
Nou, we hebben al heel wat gezien, en dit benaderde toch wel verdomd erg mijn ideaalbeeld van een huis (in deze prijsklasse).quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:50 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Altijd optimistisch blijven hé, anders wordt het leven echt vervelend. En er zijn zeker veel leukere huisjes voor je. Op zo'n moment ben je blij dat je deze niet hebt
![]()
Hm, maar de tijd begint een beetje te dringen en zo...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, moet ik je nu even onder je reet schoppen?![]()
Dat doe je ook altijd in de andere slowchat!
Niemand mag de moed verliezen....
Schouders eronder en gaan!
Kom op zeg! Het is maar een huis.
En je wilt niet wonen in een huis wat dus niet voor jou is.
Dus dat huis komt echt wel.![]()
Welke tijd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, maar de tijd begint een beetje te dringen en zo...![]()
Nou goed, ik ga maar even aan de koffie. is het nog te vroeg voor een scheut rum?
Double Income No Kidsquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef Ender_W het volgende:
zomaar een vraagje; wat zijn inhemelsnaam DINK-dertigers?? Of ben ik dan erg blond?![]()
Ja mijn ongeduld ook wel. Hoewel, we zijn behoorlijk kieskeurig. Voor minder dan waar we nu op zoeken zou ik het niet doen. Er staat zat te koop in Grunn wat betaalbaar en degelijk is en waar we zo in zouden kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Welke tijd?
Jouw ongeduld?![]()
Kan me er wel wat bij voorstellen, maar ja...
Het is en blijft maar een huis.
En jullie kans komt echt wel.
Alles heeft een rede...![]()
Ook de scheut rum..![]()
En laat ik nou bijgod niet meer weten waar dát ook weer voor stond... is zo'n begrip op zich geworden. Weet jij het nog?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef bankrupcy het volgende:
Double Income, No Kids.
Is al wel een hele oude term. Komt uit dezelfde categorie als Yup.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik ben net wel, toch nog onverwacht, oma geworden van drie baby-konijnen!!!
Whehehe... Leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik ben net wel, toch nog onverwacht, oma geworden van drie baby-konijnen!!!
O gewoon allemaal Konijn. Mijn Poezen heten ook alledrie Poes. Mot niet te ingewikkeld worden allemaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe... Leuk!![]()
Hoe ga je ze noemen?
De meeste mensen stoppen konijnen in een hok en daar ben ik eigenlijk niet zo voor. Dus ik vraag me af of ik ze kwijtraak. Nu kan je konijnen prima laten 'helpen' tegenwoordig, dus desnoods blijven ze bij elkaar, maar het is wel een behoorlijke aanslag op mijn tuin, vijf van die knagersquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:19 schreef Gurb het volgende:
binnenkort konijntjes te koop in V&A, of ga je ze allemaal houden?
This is slowchat woman! 't Gaat hier toch al de meeste tijd over sexquote:
Lees het vorige SC topic maar na. Het feit dat zowel BrightEyes als ik een nieuw bed hadden gekocht deed de gemoederen op hol slaanquote:
Hmm, sommige mensen zijn best snel "getriggerd"quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Lees het vorige SC topic maar na. Het feit dat zowel BrightEyes als ik een nieuw bed hadden gekocht deed de gemoederen op hol slaan![]()
![]()
Check, gedaan, maar na 3 trippelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:09 schreef Tinkerbell het volgende:
In Gent moet je bierdrinken en niet gaan Fokken joh
* Aai over bolletje geeftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:10 schreef Gurb het volgende:
mogge allemaal
gisteravond weer lekker geklust, fiets opgeknapt, tot drie keer toe een band geplakt, bleken drie gaatjes in te zitten![]()
Ze zit in het buitenland voor haar werk en ik ben ziekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar is Be toch de laatste dagen? Toch niet ziek?
.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:42 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze zit in het buitenland voor haar werk en ik ben ziek
Hoe ga je antenne systeem opzetten Marsepein?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:19 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb voor dit weekend op de planning staan:
- Eindelijk de woonkamer af stucen
- Naar alle antenne dozen coax kabel leggen
- Antenne dozen aansluiten
- Verder een deel van de vloer van de keuken weghalen.
He, wie in de buurt is mag komen helpenkijken ;-) Regio Aalsmeer...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd naar je eindresultaat Marsepein, jeetje wat ben jij druk.
Nee ik maak een centraal punt. Wacht ik zal het helemaal uitleggen ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe ga je antenne systeem opzetten Marsepein?
Alle dozen achter elkaar doorlossen of alle dozen van af een centraal punt leggen?
Heel netjes en heeel degelijk aan gelegd!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:09 schreef Marsepein het volgende:
Nee ik maak een centraal punt. Wacht ik zal het helemaal uitleggen ...
- AOP (Abonnee Overgave Punt) verplaats van woonkamer naar kelder
- Elke slaapkamer een eigen antenne aansluiting (Hirschmann FS 1 NL)
- In elke hoek van de woonkamer een antenne aansluiting (Hirschmann FS 1 NL)
- Al deze aansluitingen komen samen in de kelder
- Vanaf AOP naar Hisschmann versterker (+21 dB, niet geschikt voor retour, geen kabelinternet hier)
- Van de versterker naar een verdeelblok (6 aansluitingen voor de kamers, een invoer en een uitvoer)
- Loze antenneleidingen worden gelegd naar keuken en bijkeuken, evt toilet![]()
- Niet gebruikte aansluitingen van het verdeelblok worden netjes met een 75 Ohm weerstand afgesloten.
- Daar waar geen TV staat gaat de kabel ook niet op het verdeelblok.
Nou, 8:45 uur dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:19 schreef Marsepein het volgende:
Oh, ja vanavond nog een feestje van een kennis die 30 geworden isDus hoe vroeg ik morgen wakker ben is nu nog onbekend.
Ha welkom terug in den lande!quote:Op zondag 12 juni 2005 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo, ik ben ook weer boven water. Niets geklust de afgelopen dagen.
As zaterdag ga ik lekker een hele dag aan de slag in de flat!
Donequote:Op maandag 13 juni 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij niet. Be our guest zou ik zeggen. Ben zeer benieuwd!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ik heb deze week een Ikea nachtkastje in elkaar geklust
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Het was een erg inspannende klus ja
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Het was een erg inspannende klus ja
ik heb verschillende plekjes die aangeraakt mogen wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook ergens aan te raken??![]()
He, maar wacht eens... die van mij wil me maar niet ten huwelijk vragen, die laat me alleen maar sloven in zijn flat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik heb verschillende plekjes die aangeraakt mogen worden
mmm, ik twijfel. Dan moet ik dalijk weer zo'n nachtkastje in elkaar gaan zetten ....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He, maar wacht eens... die van mij wil me maar niet ten huwelijk vragen, die laat me alleen maar sloven in zijn flat.
Als jij mij nou eens vraagt om temss kunnen we hem jaloers maken?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, ik twijfel. Dan moet ik dalijk weer zo'n nachtkastje in elkaar gaan zetten ....
ja, wie wee waar ik die energie nog voor nodig hebquote:
Weer iets beterderquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:02 schreef Oblivion het volgende:
Hoe is het met onze stinkerbell?![]()
En natuurlijk blijf ik posten...![]()
![]()
je was eerst op zoek naar iets kleins maar toen zag je ditquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Help!!!
Ja!!!
Echt!!!
Tjezus
All ours!
Hier paste mijn ego precies in, dus ik dacht: inpakken en wegwezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
je was eerst op zoek naar iets kleins maar toen zag je dit
Dankquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef Ender_W het volgende:
klein ego dan![]()
Maar gefeliciteerdEn klus ze alvast
![]()
2 feb 2006 pas!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:11 schreef Gurb het volgende:
wanneer krijgen jullie de sleutel?
quote:
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:42 schreef Tinkerbell het volgende:
Dude![]()
![]()
![]()
Hoe kan het ineens?![]()
Ziet er superleuk uit
Je weet toch nooit of het je geluk is of je ongeluk... Die datum dan...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank Tink & Obli!
En over de datum: tja, dankzij dat we daarmee akkoord gaan, hébben we het huis wel. We waren niet de hoogste bieder, maar hadden opgevangen dat de verkopers per 1 feb in hun nieuwe huis konden. Om toch een kans te maken op dit huis hebben we in het bod gezet dat we akkoord gaan met een door hen gestelde datum. En voilá. Een andere optie was geweest heel veel meer geld te bieden. En daar hadden we geen zin in
En aangezien ik zo ongeveer ga emigreren, vind ik het wel lekker zo, met een nieuwe baan zoeken en dergelijke. O, zo mijn baas maar even bellen trouwens
Altijd he!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou hop Be en stinkertje nog even onder de pannen en we zijn weer klaar voorlopig!
Toch? Of nog meer verhuislustigen hier?
Hebben jullie het al eens geïnformeerd bij de verhuurder?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben al te vaak verhuisd in mijn leven. Ik ga hier minstens nog 20 jaar zitten of zo
't Enige wat we hopen is dat we het huis waaron we wonen (huurhuis) nog eens kunnen kopen, we willen hier niet weg!
Ik kan het me héél goed voorstellenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vingers jeuken op dit moment echt afschuwelijk om niet meteen toch weer voor dat ene huis te gaan.
We hadden het er gisteren nog over.
Mamaloe was ook geen kamper jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef Oblivion het volgende:
Nou dat zal je nog verbazen, hoe kampers op 1 plek blijven wonen....![]()
uhuhquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebben jullie het al eens geïnformeerd bij de verhuurder?
Ik ken mensen die er zelf over waren begonnen, waarna de woningbouw na een tijdje nadenken het eigenlijk wel een goed idee vond.
Ik hoop zo dat die verkopers eens beseffen dat het zo gek nog niet is, jullie bod. Ik bedoel, het staat nu maar te koop! Wat denken ze nou??quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik check Funda nog steeds elke dag, heb zo'n zoekprofiel ingesteld, maar er is nog niets langs gekomen dat ongeveer hetzelfde met ons doet. Als we kijken naar huizen die ongeveer zo duur zijn als dit huis met funderingswerk enzo erbij, dan zijn ze vaak kleiner en slechte keukens en badkamers, en dat is hier wel in orde.
Nou ja goed, over een paar weekjes maar weer eens bellen...
Ja, eind juli, maar goed, ben benieuwd of we dat vol weten te houden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoop zo dat die verkopers eens beseffen dat het zo gek nog niet is, jullie bod. Ik bedoel, het staat nu maar te koop! Wat denken ze nou??
Al een limiet bedacht, qua tijd die er verstreken moet zijn voordat jullie weer gaan bellen?
Ze halen er natuurlijk nog even uit wat er in zit....quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:53 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
uhuh![]()
Ja, tis wat stom, de woningbouwvereniging is wel bezig huizen af te stoten in dit wijkje. Zo zijn de huizen van een paar straten verderop allemaal al wel verkocht. In onze straat is het zo dat de woningen aan de overkant, op het moment dat ze leeg komen te staan (wat nog al eens gebeurd, allemaal oude mensen) en te huur worden gezet en én te koop. Helaas is er aan deze kant van de straat wat verloop geweest waardoor hier de huren een stuk hoger liggen en deze kant van de straat verkopen ze nog niet.
Dan is het ook nog zo dat de huizen vallen onder 'beschermd stadsgezicht' of zoiets.
Dat is het al bijna hoor! Kijk maar: eind juni... eind juli! Al zowat! Dus eik kan je best al over twee weekjes bellen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, eind juli, maar goed, ben benieuwd of we dat vol weten te houden.
Zat al even terug te kijken in de vorige SC topics naar wanneer we nou zijn gaan kijken en dat was 7 Mei, dus dan kunnen we best begin juli al bellen, 2 maandjes later enzo. Toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is het al bijna hoor! Kijk maar: eind juni... eind juli! Al zowat! Dus eik kan je best al over twee weekjes bellen toch?![]()
Ook nog een optie, maar dan moet er wel een mooi/leuk/goed kaveltje gevonden worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Dit is toch het klusforum, waarom klussen jullie niet gewoon zelf een huis in elkaar
Wie zegt dat ik op februari doelde?quote:
gezelligquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op februari doelde?
Maar als jij dat een goede maand vindt voor een Groningenklusmeet, dan ben ik de beroerdste niet hoor![]()
niets.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou er wordt vooral geklust hè?![]()
Wat kun jij zoal?![]()
Er kan best gekletst worden over klussen terwijl we hier en daar een doos inpakken bedoelde je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie zegt dat ik op februari doelde?
En dan even twee uur rijden, weer de doos uitpakken (ondertussen inderdaad van je kletseklets) en een ander ploegje dat dan even wat plinten schuurt (kletsklets) en iets met verfrollers en latex is altijd wel gezellig (kletskletsklets) en dan zeg ík wel wanneer de meet afgelopen is...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er kan best gekletst worden over klussen terwijl we hier en daar een doos inpakken bedoelde je?
Zeikurdquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan even twee uur rijden, weer de doos uitpakken (ondertussen inderdaad van je kletseklets) en een ander ploegje dat dan even wat plinten schuurt (kletsklets) en iets met verfrollers en latex is altijd wel gezellig (kletskletsklets) en dan zeg ík wel wanneer de meet afgelopen is...
Dus meer: kletsen tijdens het klussen
Maar niet te veel, anders komen er druipers in de verf![]()
![]()
P.S. het is 'Kluschers on Tour' hè? Dus ze komen dan ook naar ik noem een 'Gouda'.![]()
aan de vragen die hier af en toe gesteld worden denk ik niet dat dat echt een verbetering zou zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan even twee uur rijden, weer de doos uitpakken (ondertussen inderdaad van je kletseklets) en een ander ploegje dat dan even wat plinten schuurt (kletsklets) en iets met verfrollers en latex is altijd wel gezellig (kletskletsklets) en dan zeg ík wel wanneer de meet afgelopen is...
Dus meer: kletsen tijdens het klussen
Maar niet te veel, anders komen er druipers in de verf![]()
![]()
P.S. het is 'Kluschers on Tour' hè? Dus ze komen dan ook naar ik noem een 'Gouda'.![]()
We laten alleen de beste klussers toe tot de Meet On Tour, dus vreest nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
aan de vragen die hier af en toe gesteld worden denk ik niet dat dat echt een verbetering zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |