quote:
Nina zei: Ah... Kijk... Die ene lijkt net op zijn papaquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O Arty is al bezig. Dank evengoed
Twee hebben eenzelfde witte band op het lichaam+een witte neus als Blizz.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina zei: Ah... Kijk... Die ene lijkt net op zijn papa.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja mijn vet is warmff wat carrero's en viandellen en zo erin smijten
nee, heb al gegetenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lol![]()
Kom ook niet vaak genoeg hè
Je moet nog eten ?
Robsters? Wat is dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Robsters zijn best goor trouwenseen soort gerookte-bacon-wannabee-nep-smaakstoffen-shit
alleen de naam doet me al bibberenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Robsters zijn best goor trouwenseen soort gerookte-bacon-wannabee-nep-smaakstoffen-shit
oh sorry. Ribsters heten ze. soort poging tot spare-ribs, maar dan heel uit de vertequote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
een soort gerookte-bacon-wannabee-nep-smaakstoffen-shit
Ow die, nou ik vind ze best te eten.. Maar heb toch liever gewone spare-ribsquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh sorry. Ribsters heten ze. soort poging tot spare-ribs, maar dan heel uit de verte
Dan ben je snel geweest, je bent meestal nog niet hier om deze tijdquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, heb al gegeten
en nee, niet vaak genoeg
ah, die, van Mora toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh sorry. Ribsters heten ze. soort poging tot spare-ribs, maar dan heel uit de verte
O oke. Het smaakt dus nergens naar?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je wil me weg hebben?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je snel geweest, je bent meestal nog niet hier om deze tijd![]()
Doe er wat aan.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:10 schreef Renesite het volgende:
Dude, hoog tijd dat je een digicam krijgt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste iedere avond aan de wereld laten zien hoe goddelijk je gedineerd hebt
[afbeelding]
O ik vind die twee laatste foto's heel redelijk voor een telefoontje hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:10 schreef Renesite het volgende:
Dude, hoog tijd dat je een digicam krijgt
Omg dat is toch geen etenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste iedere avond aan de wereld laten zien hoe goddelijk je gedineerd hebt
[afbeelding]
Die laatste twee waren idd best okequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik vind die twee laatste foto's heel redelijk voor een telefoontje hoor!
Maar misschien koop ik wel eens een digicam. Als mijn gewone toestel kapot is
ja ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg dat is toch geen eten![]()
Dat is een snackje voor 's avonds als je nog lekkere trek hebt![]()
Flessiequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhm oke, zolang jij het maar lekker vindtquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ook
En voor zo heel af en toe om na 2 jaar abstinentie te vieren dat de vetkist het nog steeds doet
Simpel ding isnie duur!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik vind die twee laatste foto's heel redelijk voor een telefoontje hoor!
Maar misschien koop ik wel eens een digicam. Als mijn gewone toestel kapot is
Ik mijn zin?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij je zin
ik ga dadelijk ff fietsen, en daarna ff in bad
Dit is lekker snack spulquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Flessie
Je moet écht iets gezonder gaan eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |