je was eerst op zoek naar iets kleins maar toen zag je ditquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Help!!!
Ja!!!
Echt!!!
Tjezus
All ours!
Hier paste mijn ego precies in, dus ik dacht: inpakken en wegwezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
je was eerst op zoek naar iets kleins maar toen zag je dit
Dankquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef Ender_W het volgende:
klein ego dan![]()
Maar gefeliciteerdEn klus ze alvast
![]()
2 feb 2006 pas!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:11 schreef Gurb het volgende:
wanneer krijgen jullie de sleutel?
quote:
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:42 schreef Tinkerbell het volgende:
Dude![]()
![]()
![]()
Hoe kan het ineens?![]()
Ziet er superleuk uit
Je weet toch nooit of het je geluk is of je ongeluk... Die datum dan...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank Tink & Obli!
En over de datum: tja, dankzij dat we daarmee akkoord gaan, hébben we het huis wel. We waren niet de hoogste bieder, maar hadden opgevangen dat de verkopers per 1 feb in hun nieuwe huis konden. Om toch een kans te maken op dit huis hebben we in het bod gezet dat we akkoord gaan met een door hen gestelde datum. En voilá. Een andere optie was geweest heel veel meer geld te bieden. En daar hadden we geen zin in
En aangezien ik zo ongeveer ga emigreren, vind ik het wel lekker zo, met een nieuwe baan zoeken en dergelijke. O, zo mijn baas maar even bellen trouwens
Altijd he!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou hop Be en stinkertje nog even onder de pannen en we zijn weer klaar voorlopig!
Toch? Of nog meer verhuislustigen hier?
Hebben jullie het al eens geïnformeerd bij de verhuurder?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben al te vaak verhuisd in mijn leven. Ik ga hier minstens nog 20 jaar zitten of zo
't Enige wat we hopen is dat we het huis waaron we wonen (huurhuis) nog eens kunnen kopen, we willen hier niet weg!
Ik kan het me héél goed voorstellenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vingers jeuken op dit moment echt afschuwelijk om niet meteen toch weer voor dat ene huis te gaan.
We hadden het er gisteren nog over.
Mamaloe was ook geen kamper jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef Oblivion het volgende:
Nou dat zal je nog verbazen, hoe kampers op 1 plek blijven wonen....![]()
uhuhquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebben jullie het al eens geïnformeerd bij de verhuurder?
Ik ken mensen die er zelf over waren begonnen, waarna de woningbouw na een tijdje nadenken het eigenlijk wel een goed idee vond.
Ik hoop zo dat die verkopers eens beseffen dat het zo gek nog niet is, jullie bod. Ik bedoel, het staat nu maar te koop! Wat denken ze nou??quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik check Funda nog steeds elke dag, heb zo'n zoekprofiel ingesteld, maar er is nog niets langs gekomen dat ongeveer hetzelfde met ons doet. Als we kijken naar huizen die ongeveer zo duur zijn als dit huis met funderingswerk enzo erbij, dan zijn ze vaak kleiner en slechte keukens en badkamers, en dat is hier wel in orde.
Nou ja goed, over een paar weekjes maar weer eens bellen...
Ja, eind juli, maar goed, ben benieuwd of we dat vol weten te houden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoop zo dat die verkopers eens beseffen dat het zo gek nog niet is, jullie bod. Ik bedoel, het staat nu maar te koop! Wat denken ze nou??
Al een limiet bedacht, qua tijd die er verstreken moet zijn voordat jullie weer gaan bellen?
Ze halen er natuurlijk nog even uit wat er in zit....quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:53 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
uhuh![]()
Ja, tis wat stom, de woningbouwvereniging is wel bezig huizen af te stoten in dit wijkje. Zo zijn de huizen van een paar straten verderop allemaal al wel verkocht. In onze straat is het zo dat de woningen aan de overkant, op het moment dat ze leeg komen te staan (wat nog al eens gebeurd, allemaal oude mensen) en te huur worden gezet en én te koop. Helaas is er aan deze kant van de straat wat verloop geweest waardoor hier de huren een stuk hoger liggen en deze kant van de straat verkopen ze nog niet.
Dan is het ook nog zo dat de huizen vallen onder 'beschermd stadsgezicht' of zoiets.
Dat is het al bijna hoor! Kijk maar: eind juni... eind juli! Al zowat! Dus eik kan je best al over twee weekjes bellen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, eind juli, maar goed, ben benieuwd of we dat vol weten te houden.
Zat al even terug te kijken in de vorige SC topics naar wanneer we nou zijn gaan kijken en dat was 7 Mei, dus dan kunnen we best begin juli al bellen, 2 maandjes later enzo. Toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is het al bijna hoor! Kijk maar: eind juni... eind juli! Al zowat! Dus eik kan je best al over twee weekjes bellen toch?![]()
Ook nog een optie, maar dan moet er wel een mooi/leuk/goed kaveltje gevonden worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Dit is toch het klusforum, waarom klussen jullie niet gewoon zelf een huis in elkaar
Wie zegt dat ik op februari doelde?quote:
gezelligquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op februari doelde?
Maar als jij dat een goede maand vindt voor een Groningenklusmeet, dan ben ik de beroerdste niet hoor![]()
niets.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou er wordt vooral geklust hè?![]()
Wat kun jij zoal?![]()
Er kan best gekletst worden over klussen terwijl we hier en daar een doos inpakken bedoelde je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie zegt dat ik op februari doelde?
En dan even twee uur rijden, weer de doos uitpakken (ondertussen inderdaad van je kletseklets) en een ander ploegje dat dan even wat plinten schuurt (kletsklets) en iets met verfrollers en latex is altijd wel gezellig (kletskletsklets) en dan zeg ík wel wanneer de meet afgelopen is...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er kan best gekletst worden over klussen terwijl we hier en daar een doos inpakken bedoelde je?
Zeikurdquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan even twee uur rijden, weer de doos uitpakken (ondertussen inderdaad van je kletseklets) en een ander ploegje dat dan even wat plinten schuurt (kletsklets) en iets met verfrollers en latex is altijd wel gezellig (kletskletsklets) en dan zeg ík wel wanneer de meet afgelopen is...
Dus meer: kletsen tijdens het klussen
Maar niet te veel, anders komen er druipers in de verf![]()
![]()
P.S. het is 'Kluschers on Tour' hè? Dus ze komen dan ook naar ik noem een 'Gouda'.![]()
aan de vragen die hier af en toe gesteld worden denk ik niet dat dat echt een verbetering zou zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan even twee uur rijden, weer de doos uitpakken (ondertussen inderdaad van je kletseklets) en een ander ploegje dat dan even wat plinten schuurt (kletsklets) en iets met verfrollers en latex is altijd wel gezellig (kletskletsklets) en dan zeg ík wel wanneer de meet afgelopen is...
Dus meer: kletsen tijdens het klussen
Maar niet te veel, anders komen er druipers in de verf![]()
![]()
P.S. het is 'Kluschers on Tour' hè? Dus ze komen dan ook naar ik noem een 'Gouda'.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |