Jezus... Dat lijkt me nou zeg maar echt NIET prettig. Dat is toch ook heel pijnlijk?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef Tinkerbell het volgende:
't blijkt gordelroos te zijn in mijn gezicht en linkeroog.
Allemaal bedankt voor de beterschapswensen
Tuurlijk, ik ben onderwegquote:Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
@Marsepein kun je ook nog even naar de vraag in Schilderen doe je zo!
kijken?
Al vast bedankt
Heel pijnlijk ja. En bij gordelroos in het algemeen krijg je geen medicatie, maar bij gordelroos in het gezicht wel en ook oogzalf. Morgen nog naar de oogarts.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jezus... Dat lijkt me nou zeg maar echt NIET prettig. Dat is toch ook heel pijnlijk?
Heb je iets van medicijnen gekregen?
Nouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef Marsepein het volgende:
Ziet er op de kleine fotootjes goed uit! Maar er wordt gesproken over een benedenwoning, heb je dan nog bovenburen oid?
En dat trappetje in de badkamer is waarschijnlijk de schoorsteen van de woonkamer? Ook ziet het zitgedeelte er in de woonkamer niet erg groot uit, maar dat is vermoedelijk gezichtsbedrog. Maar de afwerking is goed hoor, wat er zo te zien is.
Veel succes morgen![]()
Ik zal het mysterie ontrafelen en jullie zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen van de solutie van dit knagende enigmaquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:57 schreef Marsepein het volgende:
Dat in de badkamer is zeker geen trap van de bovenburen, dan zijn dat treden ongeveer 30 cm, en dat lijkt mij iets te veel van het goede. Maar nogmaals: oh an ah, afwerking ziet er goed uit![]()
Nou niet dus, want vlak voordat ik op de trein naar Grunn wil stappen word ik gebeld dat het huis al onder onze neuzen is weggekochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zal het mysterie ontrafelen en jullie zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen van de solutie van dit knagende enigma![]()
Nou, ik ben blij dat íemand er zo optimistisch over blijft.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:43 schreef Oblivion het volgende:
Jammer dude....
Was een leuke woning.
Op naar de volgende...![]()
Altijd optimistisch blijven hé, anders wordt het leven echt vervelend. En er zijn zeker veel leukere huisjes voor jequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat íemand er zo optimistisch over blijft.
Ja, moet ik je nu even onder je reet schoppen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat íemand er zo optimistisch over blijft.
Nou, we hebben al heel wat gezien, en dit benaderde toch wel verdomd erg mijn ideaalbeeld van een huis (in deze prijsklasse).quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:50 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Altijd optimistisch blijven hé, anders wordt het leven echt vervelend. En er zijn zeker veel leukere huisjes voor je. Op zo'n moment ben je blij dat je deze niet hebt
![]()
Hm, maar de tijd begint een beetje te dringen en zo...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, moet ik je nu even onder je reet schoppen?![]()
Dat doe je ook altijd in de andere slowchat!
Niemand mag de moed verliezen....
Schouders eronder en gaan!
Kom op zeg! Het is maar een huis.
En je wilt niet wonen in een huis wat dus niet voor jou is.
Dus dat huis komt echt wel.![]()
Welke tijd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, maar de tijd begint een beetje te dringen en zo...![]()
Nou goed, ik ga maar even aan de koffie. is het nog te vroeg voor een scheut rum?
Double Income No Kidsquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef Ender_W het volgende:
zomaar een vraagje; wat zijn inhemelsnaam DINK-dertigers?? Of ben ik dan erg blond?![]()
Ja mijn ongeduld ook wel. Hoewel, we zijn behoorlijk kieskeurig. Voor minder dan waar we nu op zoeken zou ik het niet doen. Er staat zat te koop in Grunn wat betaalbaar en degelijk is en waar we zo in zouden kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Welke tijd?
Jouw ongeduld?![]()
Kan me er wel wat bij voorstellen, maar ja...
Het is en blijft maar een huis.
En jullie kans komt echt wel.
Alles heeft een rede...![]()
Ook de scheut rum..![]()
En laat ik nou bijgod niet meer weten waar dát ook weer voor stond... is zo'n begrip op zich geworden. Weet jij het nog?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef bankrupcy het volgende:
Double Income, No Kids.
Is al wel een hele oude term. Komt uit dezelfde categorie als Yup.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik ben net wel, toch nog onverwacht, oma geworden van drie baby-konijnen!!!
Whehehe... Leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik ben net wel, toch nog onverwacht, oma geworden van drie baby-konijnen!!!
O gewoon allemaal Konijn. Mijn Poezen heten ook alledrie Poes. Mot niet te ingewikkeld worden allemaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe... Leuk!![]()
Hoe ga je ze noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |