De meeste mensen stoppen konijnen in een hok en daar ben ik eigenlijk niet zo voor. Dus ik vraag me af of ik ze kwijtraak. Nu kan je konijnen prima laten 'helpen' tegenwoordig, dus desnoods blijven ze bij elkaar, maar het is wel een behoorlijke aanslag op mijn tuin, vijf van die knagersquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:19 schreef Gurb het volgende:
binnenkort konijntjes te koop in V&A, of ga je ze allemaal houden?
This is slowchat woman! 't Gaat hier toch al de meeste tijd over sexquote:
Lees het vorige SC topic maar na. Het feit dat zowel BrightEyes als ik een nieuw bed hadden gekocht deed de gemoederen op hol slaanquote:
Hmm, sommige mensen zijn best snel "getriggerd"quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:44 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Lees het vorige SC topic maar na. Het feit dat zowel BrightEyes als ik een nieuw bed hadden gekocht deed de gemoederen op hol slaan![]()
![]()
Check, gedaan, maar na 3 trippelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:09 schreef Tinkerbell het volgende:
In Gent moet je bierdrinken en niet gaan Fokken joh
* Aai over bolletje geeftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:10 schreef Gurb het volgende:
mogge allemaal
gisteravond weer lekker geklust, fiets opgeknapt, tot drie keer toe een band geplakt, bleken drie gaatjes in te zitten![]()
Ze zit in het buitenland voor haar werk en ik ben ziekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar is Be toch de laatste dagen? Toch niet ziek?
.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:42 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze zit in het buitenland voor haar werk en ik ben ziek
Hoe ga je antenne systeem opzetten Marsepein?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:19 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb voor dit weekend op de planning staan:
- Eindelijk de woonkamer af stucen
- Naar alle antenne dozen coax kabel leggen
- Antenne dozen aansluiten
- Verder een deel van de vloer van de keuken weghalen.
He, wie in de buurt is mag komen helpenkijken ;-) Regio Aalsmeer...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd naar je eindresultaat Marsepein, jeetje wat ben jij druk.
Nee ik maak een centraal punt. Wacht ik zal het helemaal uitleggen ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe ga je antenne systeem opzetten Marsepein?
Alle dozen achter elkaar doorlossen of alle dozen van af een centraal punt leggen?
Heel netjes en heeel degelijk aan gelegd!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:09 schreef Marsepein het volgende:
Nee ik maak een centraal punt. Wacht ik zal het helemaal uitleggen ...
- AOP (Abonnee Overgave Punt) verplaats van woonkamer naar kelder
- Elke slaapkamer een eigen antenne aansluiting (Hirschmann FS 1 NL)
- In elke hoek van de woonkamer een antenne aansluiting (Hirschmann FS 1 NL)
- Al deze aansluitingen komen samen in de kelder
- Vanaf AOP naar Hisschmann versterker (+21 dB, niet geschikt voor retour, geen kabelinternet hier)
- Van de versterker naar een verdeelblok (6 aansluitingen voor de kamers, een invoer en een uitvoer)
- Loze antenneleidingen worden gelegd naar keuken en bijkeuken, evt toilet![]()
- Niet gebruikte aansluitingen van het verdeelblok worden netjes met een 75 Ohm weerstand afgesloten.
- Daar waar geen TV staat gaat de kabel ook niet op het verdeelblok.
Nou, 8:45 uur dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:19 schreef Marsepein het volgende:
Oh, ja vanavond nog een feestje van een kennis die 30 geworden isDus hoe vroeg ik morgen wakker ben is nu nog onbekend.
Ha welkom terug in den lande!quote:Op zondag 12 juni 2005 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo, ik ben ook weer boven water. Niets geklust de afgelopen dagen.
As zaterdag ga ik lekker een hele dag aan de slag in de flat!
Donequote:Op maandag 13 juni 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij niet. Be our guest zou ik zeggen. Ben zeer benieuwd!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ik heb deze week een Ikea nachtkastje in elkaar geklust
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Het was een erg inspannende klus ja
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Het was een erg inspannende klus ja
ik heb verschillende plekjes die aangeraakt mogen wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook ergens aan te raken??![]()
He, maar wacht eens... die van mij wil me maar niet ten huwelijk vragen, die laat me alleen maar sloven in zijn flat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik heb verschillende plekjes die aangeraakt mogen worden
mmm, ik twijfel. Dan moet ik dalijk weer zo'n nachtkastje in elkaar gaan zetten ....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He, maar wacht eens... die van mij wil me maar niet ten huwelijk vragen, die laat me alleen maar sloven in zijn flat.
Als jij mij nou eens vraagt om temss kunnen we hem jaloers maken?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, ik twijfel. Dan moet ik dalijk weer zo'n nachtkastje in elkaar gaan zetten ....
ja, wie wee waar ik die energie nog voor nodig hebquote:
Weer iets beterderquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:02 schreef Oblivion het volgende:
Hoe is het met onze stinkerbell?![]()
En natuurlijk blijf ik posten...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |