nee, ik was weer eens gebannedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh mijn god, ben je weer aan het blowen?
Hij is er zelf al een jaar in bezig geweest, maar erg hard gaat het niet als ik maar 3 uurtjes op een weekend iets 'mag' doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:14 schreef Dirkh het volgende:
Die flat komt nooit af, hoelang zijn jullie daar al in bezig?
Is het niet zo dat stinkie stiekum geen afscheid wil nemen van zijn eigen huisje en deze lekker achter de hand houdt?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oei. Sterkte dan maar. Scheiden doet lijden![]()
Moet je ook maar van die dozen afblijven.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:49 schreef Marsepein het volgende:
Nee, we zijn 1 jaar getrouwd, en nog steeds gelukkig
![]()
Zo, das best veel werk!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, wilde ik het dit weekeinde iets rustiger aan doen. De afgelopen week heeft in het teken gestaan van:
* Muurtje slopen![]()
* Tegels wegbikken (zetwerk) in keuken en gang/hal![]()
* Laminaat verwijderd in woonkamer![]()
* Nieuwe tegels in de keuken![]()
* Nieuw laminaat in de woonkamer![]()
* Plinten langs alle muren (rechte muren:, trap:
)
* Huis stofvrij maken![]()
Dus morgen nog wat afronden (plinten, schoonmaak) en dan 's nachts mijn meissie van het vliegveld halen(komt rond een uurtje of 4 aan)
Maar verder is alles goed hoor
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:49 schreef Marsepein het volgende:
Nee, we zijn 1 jaar getrouwd, en nog steeds gelukkig
![]()
Moet jij zeggen... ik zie jou in al die SC-topics opduiken.quote:
quote:
quote:Heb je ook foto's gemaakt?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet jij zeggen... ik zie jou in al die SC-topics opduiken.
Posten!!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En vandaag moesten er nog wat dingen (details, je weet wel, die dingen waar het meeste tijd in gaat zitten) gedaan worden, maar goed...
[..]
, al was het alleen maar voor Loena, want die heeft de afgelopen week niets meegekregen van dit alles, alleen een beetje met d'r luie gat op een boor in Turkije gezeten
Minder irc..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou gaan klussen...![]()
Helemaal niks gedaan vandaag...![]()
Oh well...![]()
Oh, ik heb ook een keer op IRC gezeten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |