O ja, daar heb je ergens een foto van gepost, in het schuur-opruim topic geloof ik!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Dude, maar huis is net als met kleding. Het moet goed 'zitten'. Op naar de volgende!
En ja, dat is het precies ja, wat je beschrijft. Ik heb zelfs gras gezaaid voor het vriendje.![]()
Ik zal je compliment overbrengen naar de eigenaar en eigenaresse, die hebben voor de kleurkeuze gezorgdquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat donkere vloertje is mooi Timberwolf![]()
Is al een verbetering, maar in mijn bookmarks is het nog steeds "Meimaand Klusmaand", en dat gaat niet meer wegquote:
Weet je wat, ik dans mee...quote:
Oei. Sterkte dan maar. Scheiden doet lijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik krijg vandaag een belletje dat mijn inbouwdozen binnen zijn.
Oh ja, en morgen avond een klein feestje, en moet ik meteen mijn ondertitel veranderen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Oei. Sterkte dan maar. Scheiden doet lijden![]()
Moet je ook maar van die dozen afblijven.
Als het zulk frutweer blijft verdwijnt deze dame naar de zolder...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Gurb het volgende:
Gaat er van het weekend nog iemand klussen???
Die flat komt nooit af, hoelang zijn jullie daar al in bezig?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Yes!
Ik ga als het goed is zondag weer even een stukje verven in stinkie's flat.
Zojuist via msn de bevestiging gekregen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die flat komt nooit af, hoelang zijn jullie daar al in bezig?
Is het niet zo dat stinkie stiekum geen afscheid wil nemen van zijn eigen huisje en deze lekker achter de hand houdt?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zojuist via msn de bevestiging gekregen.
Als je het niet erg vindt, wilde ik het dit weekeinde iets rustiger aan doen. De afgelopen week heeft in het teken gestaan van:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:46 schreef Gurb het volgende:
Gaat er van het weekend nog iemand klussen???
Oh mijn god, ben je weer aan het blowen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:47 schreef Conflict het volgende:
Ik heb me toch een partij ontspannen mensen!
of dat, of hij heeft zitten schijtenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh mijn god, ben je weer aan het blowen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |