Ja, jouw zien we ook overal op duikenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet jij zeggen... ik zie jou in al die SC-topics opduiken.
Nee, heb door het switchen van baan weinig vrije dagen meer. Daarnaast wordt mijn vrouw binnenkort geopereerd en mag ik dan 2 weken thuiszorg spelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:57 schreef Oblivion het volgende:
Ga je dat niet zelf doen, Martijn?
We zijn maar met zijn tweeen en ik ben nog gezond dus ik moet mijn vakantiedagen maar opgeven om het huishouden te runnen en mijn vrouw te verzorgen.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:17 schreef Oblivion het volgende:
Wat achterlijk dat jullie geen thuis zorg krijgen?
Waar betalen we verdomme dan met z'n alle voor..![]()
Oeh, nu ben ik pissed...![]()
Ja, ze gaan er inderdaad maar gewoon van uit dat de partner dat wel overneemt. Was de eerste vraag die ik kreeg toen ik belde. "Heeft u een gezonde partner?"quote:Op zondag 5 juni 2005 02:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
We zijn maar met zijn tweeen en ik ben nog gezond dus ik moet mijn vakantiedagen maar opgeven om het huishouden te runnen en mijn vrouw te verzorgen.
Als we gelijk hebben krijgen we nog wel ondersteuning met de wondverzorging etc maar daar zal ook wel weer een prijskaartje aan hangen
Ik heb er vandaag ook een 'halve' dag van gemaakt. Was er om 10:00 uur, en om 16:00 uur gestopt. Ik had geen zin om een nieuwe muur te gaan stucen. Das zo weer een uur of 4 a 5 werk, en dat was ff geen goed ideequote:Op zondag 5 juni 2005 16:45 schreef Oblivion het volgende:
Vandaag weer geen drol gedaan...![]()
Raar weer ook...![]()
Wat vind je niet mooi aan obli?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Oblivion het volgende:
Oh okay...
De deuren zijn hier ook gedaan met een roller, maar vind het dus niet mooi.
Misschien is er een verkeerde roller gebruikt.
Het kan heel erg verschillen, dat ben ik met je eens, maar deze deuren hingen gewoon nog in de sponning en dan vind ik het net even te veel werk om dat met de kwast te gaan doen. Sowieso doe ik meestal de grote vlakken wel met een rollertje hoor. Zelfs de deurstijlen rol ik vaak nog even na. Betere verfverdeling.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Oblivion het volgende:
Oh okay...
De deuren zijn hier ook gedaan met een roller, maar vind het dus niet mooi.
Misschien is er een verkeerde roller gebruikt.
Ja, doe eens vertellen Tink! Het klonk niet best!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:19 schreef Gurb het volgende:
mogge allemaal weer, allemaal het weekend weer overleefd?
hoe is het met de ogen van Tinkerbell?
Jeutje, dat klinkt niet best. Spontaan ontstaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef Tinkerbell het volgende:
Het is niet beter, eerder erger, mijn hele wang ligt ook open nu. Kan vanmiddag bij de dokter terecht (even tussendoor gelukkig).
dan kan je wel heel secuur schilderenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Nee ik weet het niet. Ik heb een reuma waar oogklachten bijpassen, maar de dokter moet het eerst zien. Enfin, geen deuren voor mij vandaag, ik zie echt niks, alleen van heel dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |